Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонт та обслуговування різографів, копіювальної техніки
Очікувана вартість
18 000,00 UAH
UA-2020-05-15-004232-b 5645bd79ed8d491586b4a15810b22d7c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Зозуля-Савіцька

+380506508925 zozulya-op@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі житомирської дирекції
Код ЄДРПОУ: 22046132
Вебсайт: http://zt.ukrposhta.com/
Місцезнаходження: 10001, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. Вітрука, 1
Контактна особа: Ольга Зозуля-Савіцька
+380506508925
zozulya-op@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2020 15:21
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2020 12:00
Початок аукціону: 02 червня 2020 13:04
Очікувана вартість: 18 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 одиниця
Ремонт та обслуговування різографів, копіювальної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Вітрука, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником відповідно до виставленого рахунку-фактури впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання - передачі наданих послуг. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 травня 2020 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2020 15:21
TD remont rizohraf.zip

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 червня 2020 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Думанецький Олексій Петрович 17 860,00
UAH з ПДВ
17 860,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АлСофт" 18 000,00
UAH з ПДВ
18 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2020 14:11
довідка_про.pdf
12 червня 2020 13:49
Довідка.pdf
11 червня 2020 09:46
ст. 17 ЗУ.pdf
11 червня 2020 09:46
Довідка.pdf
11 червня 2020 09:46
Витяг з ЄДР.pdf
11 червня 2020 09:46
Dovidka_20150565630480023630.pdf.p7s
11 червня 2020 09:46
Dovidka_20150565630480023630.pdf
04 червня 2020 10:50
Довідка аналог. дог..pdf
29 травня 2020 16:52
тендерна_пропозиція1.pdf
29 травня 2020 16:52
Документи (2).pdf

Публічні документи

30 травня 2020 18:32
Електронний підпис
30 травня 2020 18:22
vytyag_alsoft_2019_11_12.rtf
30 травня 2020 18:22
Наказ 1.pdf
30 травня 2020 18:22
1. Тендерна пропозиція.doc
30 травня 2020 18:22
5. Проект договору.doc

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Думанецький Олексій Петрович

ТОВ "АлСофт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Фізична особа-підприємець Думанецький Олексій Петрович
#2773818059
Переможець 17 860,00
UAH з ПДВ
09 червня 2020 17:39
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 червня 2020 17:58

Вимога про усунення невідповідностей

Розглянувши пропозицію учасника Фізичної особи-підприємця Думанецького Олексія Петровича (ЄДРПОУ/ІПН: 2773818059), яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме, документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям процедури закупівлі. Відповідно до п. 5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Тендерної документації затвердженої рішенням уповноваженої особи від 15.05.2020, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно додатку 1 цієї тендерної документації. У Додатку 1 до тендерної документації Замовник встановлює кваліфікаційний критерії «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» та визначає перелік документів, що підтверджують інформацію учасника про відповідність його таким критеріям: довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про виконання аналогічного, раніше укладеного, договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стан виконання договору (виконаний/частково виконаний договір) та позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, зазначеного у довідці. У складі тендерної пропозиції, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, учасника надав довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного, в розумінні тендерної документації, договору. Під аналогічним договором, відповідно до Додатку 1 Тендерної документації, слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, предметом якого є надання послуг з ремонту та/або обслуговування різографів або іншої копіювальної техніки, проте, учасник у довідці про виконання аналогічного, раніше укладеного, договору, вказав договори, предметом яких є: ремонт і технічне обслуговування комп`ютерних периферійних пристроїв. Враховуючи, вищевикладене, керуючись ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі, уповноваженою особою прийнято рішення (протокольне рішення № 2 від 03.06.2020) розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі Думанецького Олексія Петровича (ЄДРПОУ/ІПН: 2773818059) кваліфікаційним критеріям процедури закупівлі Ремонт та обслуговування різографів, копіювальної техніки (Ідентифікатор закупівлі:UA-2020-05-15-004232-b), шляхом подання (завантаження) уточненого документу в електронній системі, а саме, довідка у довільній формі, складеної учасником торгів, що містить інформацію про виконання аналогічного, раніше укладеного, договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням найменування контрагента, предмету договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон) стан виконання договору (виконаний/частково виконаний договір), при цьому, під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, предметом якого є надання послуг з ремонту та/або обслуговування різографів або іншої копіювальної техніки. Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 червня 2020 17:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Думанецький Олексій Петрович
#2773818059
17 860,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:45
05-Zvit pro vykonannia dohovoru-TsSPIT.zip укладений
04 січня 2021 10:44
Електронний підпис укладений
23 червня 2020 10:02
Договор с ФОП Думанецький.pdf укладений
23 червня 2020 10:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 17 860,00
UAH