Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

капелюхи та головні убори (загальний фонд)
Очікувана вартість
238 000,00 UAH
UA-2020-05-15-004075-b 815a81f90eaa43d382c0c89a9e42209a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія В'юник

+380487333633 post02ua@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ІНСТИТУТ ВІЙСЬКОВО-МОРСЬКИХ СИЛ НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ "ОДЕСЬКА МОРСЬКА АКАДЕМІЯ"
Код ЄДРПОУ: 26614030
Місцезнаходження: 65029, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Дідріхсона, буд. 8, корпус 5
Контактна особа: Юлія В'юник
+380487333633
post02ua@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2020 15:07
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2020 17:18
Оскарження умов закупівлі: до 30 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2020 17:18
Очікувана вартість: 238 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18440000-5: Капелюхи та головні убори


Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-18-000027 ● 6e21a800d67b4cef942893c7332bded3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 травня 2020 12:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.05.2020 Одеса № 140

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 18.05.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 18.05.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 18.05.2020 № 140
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
7. UA-2020-05-15-004075-b 15.05.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Виявлені порушення: Замовником у пункті 5 розділу III "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції"" ТД вимагається від переможця процедури закуплі у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти догорів,надати в електронну систему через електронну систему закупівель інформацію та документи,визначені пунктами 2,6,13 частини 1 статті 17 Закону,що не відповідає вимогам,передбаченим частиною 6 ст.17 Закону.

2020-05-25 12:55:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині не накладення кваліфікованого електронного підпису на оголошення про проведення відкритих торгів.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині не накладення кваліфікованого електронного підпису на оголошення про проведення відкритих торгів.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2020-05-26 14:47:26

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: капелюхи та головні убори (загальний фонд)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 37 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 375,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 04 червня 2020 12:16
Закінчення: 04 червня 2020 12:37
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

50 шт
кашкет з позолоченим позументом
ДК 021:2015: 18440000-5 — Капелюхи та головні убори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65029, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Дідріхсона 8, корп. 5
Дата доставки: 28 червня 2020  —  31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2020 12:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШТАНЬКО ЄВГЕНІЙ ФЕДОРОВИЧ 36 000,00
UAH з ПДВ
34 875,00
UAH з ПДВ
Документи
ВІЛЕНА ПІДПРИЄМСТВО ОБЄДНАННЯ ГРОМОДЯН 37 000,00
UAH з ПДВ
35 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2020 15:42
Електронний підпис
12 червня 2020 15:42
Dovidka_20153496430630139207.pdf.p7s
12 червня 2020 15:42
Dovidka_20153496430630139207.pdf
02 червня 2020 12:38
Електронний підпис
02 червня 2020 12:37
Повноваження.pdf
02 червня 2020 12:37
Довідка ст 17.pdf
02 червня 2020 12:37
Дилерський договір.pdf
02 червня 2020 12:37
Витяг з ЄДР.pdf
02 червня 2020 12:37
Висновок СЕС.pdf
02 червня 2020 12:37
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

26 травня 2020 13:43
Виконання договорів 3.jpg
26 травня 2020 13:42
Виконання договорів 2.jpg
26 травня 2020 13:41
Виконання договорів.jpg
26 травня 2020 13:40
Виконання договорів 3.jpg
26 травня 2020 13:40
Виконання договорів 2.jpg
26 травня 2020 13:39
Виконання договорів.jpg
26 травня 2020 11:30
информация участника.jpg
26 травня 2020 11:30
лист згода ВІЛЕНА.jpg
26 травня 2020 11:30
проект договора вмс3.jpg
26 травня 2020 11:30
проект договора вмс3.jpg
26 травня 2020 11:30
МТБ.jpg
26 травня 2020 11:30
проект договора вмс1.jpg
26 травня 2020 11:30
проект договора вмс 2.jpg
26 травня 2020 11:30
Гарантия ДОВКІЛЛЯ.pdf
26 травня 2020 11:30
ДОВІДКА ст17 ВІЛЕНА.jpg
26 травня 2020 11:30
информация участника.jpg
26 травня 2020 11:30
лист згода ВІЛЕНА.jpg
26 травня 2020 11:30
статут.pdf
26 травня 2020 11:30
МТБ.jpg
26 травня 2020 11:30
плат налогов.jpg
26 травня 2020 11:30
протокол директор.jpg
26 травня 2020 11:30
св-во НДС.jpg
26 травня 2020 11:30
протокол директор.jpg
26 травня 2020 11:30
плат налогов.jpg
26 травня 2020 11:30
Гарантия ДОВКІЛЛЯ.pdf
26 травня 2020 11:30
проект договора вмс 2.jpg
26 травня 2020 11:30
прот дир.jpg
26 травня 2020 11:30
статут.pdf
26 травня 2020 11:30
Скан 26 мая 2020 г. _1_.pdf
26 травня 2020 11:30
ІНФ ДОВІДКА ВІЛЕНА _.jpg
26 травня 2020 11:30
выписка из гореестра -.rtf
26 травня 2020 11:30
проект договора вмс1.jpg
26 травня 2020 11:30
св-во НДС.jpg
26 травня 2020 11:30
выписка из гореестра -.rtf
26 травня 2020 11:30
прот дир.jpg
26 травня 2020 11:30
ДОВІДКА ст17 ВІЛЕНА.jpg
26 травня 2020 11:30
наличие персонала.jpg
26 травня 2020 11:30
ІНФ ДОВІДКА ВІЛЕНА _.jpg
26 травня 2020 11:30
Скан 26 мая 2020 г. _1_.pdf
26 травня 2020 11:30
наличие персонала.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШТАНЬКО ЄВГЕНІЙ ФЕДОРОВИЧ

ВІЛЕНА ПІДПРИЄМСТВО ОБЄДНАННЯ ГРОМОДЯН

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШТАНЬКО ЄВГЕНІЙ ФЕДОРОВИЧ
#1826002678
Переможець 34 875,00
UAH з ПДВ
12 червня 2020 13:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2020 13:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШТАНЬКО ЄВГЕНІЙ ФЕДОРОВИЧ
#1826002678
34 875,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 13:19
вид.накл.ШЄ-0000007.pdf укладений
20 січня 2021 13:16
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2020 11:25
протокол 52.pdf зміни до договору
06 липня 2020 11:24
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2020 11:18
протокол 52.pdf зміни до договору
06 липня 2020 11:16
Електронний підпис укладений
25 червня 2020 12:39
договір 16.pdf укладений
25 червня 2020 12:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): при оголошені закупівлі за процедурою відкриті торги ДК:021-2015 18440000-5 «Капелюхи та головні убори» кашкет з позолоченим позументом, UA-2020-05-15-00004075-b, а саме у пункті 7 «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)», помилково було встановлено період оплати 7 днів та тип днів-робочі. Відповідно до вимог тендерної документації та укладеного договору №16 від 25.06.2020 на закупівлю ДК:021-2015 18440000-1 «Капелюхи та головні убори» кашкет з позолоченим позументом, UA-2020-05-15-00004075-b, «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» враховувати в наступній редакції: Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%) Поставка товару Післяоплата 30 Календарні 100
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: -
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): при оголошені закупівлі за процедурою відкриті торги ДК:021-2015 18440000-5 «Капелюхи та головні убори» кашкет з позолоченим позументом, UA-2020-05-15-00004075-b, а саме у пункті 7 «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)», помилково було встановлено період оплати 7 днів та тип днів-робочі. Відповідно до вимог тендерної документації та укладеного договору №16 від 25.06.2020 на закупівлю ДК:021-2015 18440000-1 «Капелюхи та головні убори» кашкет з позолоченим позументом, UA-2020-05-15-00004075-b, «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» враховувати в наступній редакції: Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%) Поставка товару Післяоплата 30 Календарні 100
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: -
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 34 875,00
UAH