Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Кафедра військової підготовки спеціалістів Державної спеціальної служби транспорту Дніпровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна |
Код ЄДРПОУ: | 38300054 |
Вебсайт: | http://diit.edu.ua/faculty/vp/ |
Місцезнаходження: | 49010, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Лазаряна, буд. 2 |
Контактна особа: |
Владислав Корольов +380677555598,+380937570505,+380932012709 0677555598k@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 травня 2020 15:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 травня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 червня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 09 червня 2020 13:57 |
Очікувана вартість: | 383 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 832,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 11500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18210000-4: Пальта
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 травня 2020 20:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 травня 2020 20:02 |
Перелік змін ТД від 29.05.2020.docx | |
29 травня 2020 20:02 |
ТД зі змінами від 29.05.20.docx |
29 травня 2020 20:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 травня 2020 20:02 |
Перелік змін ТД від 29.05.2020.docx
|
||||||
29 травня 2020 20:02 |
ТД зі змінами від 29.05.20.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-10-000045 ● 3abed4bc65b64daaacbb56a9f1b4869e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2020 16:35 |
22.06.2020 № 114
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 22.06.2020 № 114
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2
UA-2020-05-15-004074-b 15.05.2020 Кафедра військової підготовки спеціалістів Державної спеціалізованої служби транспорту Дніпровського національного університету залізничного транспорту ім.. академіка В.Лазаряна (код ЄДРПОУ 38300054) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-22 17:14:40
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі (оголошення за номером ID: UA-2020-05-15-004074-b очікуваною вартістю 383 200,00 грн та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
Відповідно до вимог частини 1 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. (абзац 3 частини 1 статті 25 Закону).
1. Чому при проведенні закупівлі обмундирування (ДК 021:2015 – 18210000-4: Пальта), Замовником в оголошенні про проведення процедури закупівлі встановлено вимогу щодо надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії у розмірі, що перевищує встановлений частиною 1 статті 25 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-23 15:00:43
Відповідь на звернення.
На Ваш моніторинг закупівлі (оголошення за номером ID: UA-2020-05-15-004074-b очікуваною вартістю 383 200,00 грн.) пояснюю:
Нами в тендерній документації в п. 2 розділі 3 було визначено, що розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 11 500 грн. яка дорівнює 3 відсоткам від очікуваної вартості 383 200,00 грн.
Цю суму ми вирахували наступним чином:
11 500 помножили на 100 та поділили на 383 200, що в свою чергу дорівнює 3 відсоткам.
Скарг та запитань, щодо суми надання забезпечення тендерної пропозиції від учасників, які брали участь у відкритих торгах (оголошення за номером ID: UA-2020-05-15-004074-b очікуваною вартістю 383 200,00 грн.) не було.
З повагою,
Голова тендерного комітету П.П. Макарук
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-06-24 08:49:11
Відповідь на звернення.
На Ваш моніторинг закупівлі (оголошення за номером ID: UA-2020-05-15-004074-b очікуваною вартістю 383 200,00 грн.) пояснюю: Нами в тендерній документації в п. 2 розділі 3 було визначено, що розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 11 500 грн. яка дорівнює 3 відсоткам від очікуваної вартості 383 200,00 грн. Цю суму ми вирахували наступним чином: 11 500 помножили на 100 та поділили на 383 200, що в свою чергу дорівнює 3 відсоткам. Скарг та запитань, щодо суми надання забезпечення тендерної пропозиції від учасників, які брали участь у відкритих торгах (оголошення за номером ID: UA-2020-05-15-004074-b очікуваною вартістю 383 200,00 грн.) не було. З повагою, Голова тендерного комітету П.П. Макарук
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-07-10 14:57:30
Заперечення до висновку та інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень
У відповідь на Ваш висновок від 08.07.2020 щодо моніторингу предметом аналізу якого були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, укладення договору про закупівлю та його оприлюднення повідомляємо наступне.
1) На зазначене порушення частини 6 статті 17 Закону у тендерній документації не зазначено способу надання документів переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті повідомляємо наступне:
у п. 5 розділі 3 тендерної документації чітко визначено, що «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону». Також у додатку № 3 до тендерної документації визначено якої форми та яким чином переможець процедури закупівлі формує та отримує визначені ст. 17 Закону документи.
2) На зазначене порушення зміни до тендерної документації замовником відображено у вигляді закреслених даних повідомляємо наступне:
відповідно до ч. 2 ст. 24 Закону визначено зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Нами було дотримано вказаний Законом порядок розміщення змін до тендерної документації та кількість документів які опубліковуються.
Також звертаємо Вашу увагу, що в ч. 2 ст. 24 Закону не передбачено імперативної норми, щодо дотримання певної форми документу, тобто законодавець не забороняє викладати зміни до тендерної документації у вигляді закреслених даних та одночасно в тому же документі прописувати змінену (нову) інформацію. Якщо Законом не передбачена певна форма і відсутня конкретна заборона на використання певної форми документу, то і не можливе порушення цієї форми, оскільки вона не визначена.
3) На зазначене порушення при оголошеній очікуваній вартості закупівлі товарів в сумі 383 200,00 грн Замовником встановлено розмір забезпечення тендерної пропозиції в сумі 11 500,00 грн., що перевищує встановлений частиною 1 статті 24 Закону розмір 11 496,00 грн. повідомляємо наступне:
нами в тендерній документації в п. 2 розділі 3 було визначено, що розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 11 500 грн. яка дорівнює 3 відсоткам від очікуваної вартості 383 200,00 грн. Цю суму ми вирахували наступним чином: 11 500 помножили на 100 та поділили на 383 200, що в свою чергу дорівнює 3 відсоткам. Скарг та запитань, щодо суми надання забезпечення тендерної пропозиції від учасників, які брали участь у відкритих торгах не було.
4) На зазначене порушення замовником зазначено про строк дії тендерної пропозиції з дати розкриття, що не відповідає вимогам п. 11 ч. 2 ст. 22 Закону, яким визначено строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій повідомляємо наступне:
у зв’язку з тим, що перша процедура відкритих торгів по закупівлі Обмундирування (Куртка вітровологозахисна ДК 021:2015: 18210000-4 Пальта, Костюм вітровологозахисний демісезонний ДК 021:2015: 18210000-4 Пальта), яка була розпочата 17 березня 2020 року не відбулася у зв’язку з розірванням договору. Нами була розпочата 15 травня 2020 року нова процедура відкритих торгів вже у новій редакції Закону. Ми зробили всі правки відповідно до нової редакції закону, окрім вищевказаної зауваження. В подальшому зобов’язуємося внести правки до наступних тендерних документацій.
5) Також хочемо зауважити, що а ні ст. 2, а ні ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» не передбачає розірвання договорів за для усунення виявлених порушень.
Також повідомляємо, що розірвати договір не можливо, оскільки зобов’язання за договором про закупівлю від 22.06.2020 № 90 були виконані 25.06.2020 року в повному обсязі, скарг зі сторони постачальника не було. Підстави для розірвання договору відсутні. Частина майна яке було закуплено за цим договором було видано лейтенантам випускникам кафедри військової підготовки спеціалістів Держспецтрансслужби, які після випуску з університету були направлені для проходження військової служби за контрактом в різні регіони держави. Просимо врахувати той факт, що виконання вищевказаного договору було обумовлено необхідністю забезпечення військовослужбовців військовою формою одягу, яка необхідна їм для виконання повсякденних, а також бойових завдань захисту та оборони держави. В результаті проведення вищевказаної процедури закупівлі було збережено державних коштів на суму 106 895,2 грн.
Підтвердження виконання зобов’язань за цим договором підтверджуємо доданими документами.
В подальшому при проведені процедури закупівель зобов’язуємося дотримуватись вимог Закону.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2020-07-23 16:22:44
Про надання роз’яснень змісту висновку
Східним офісом Держаудитслужби отримано звернення замовника за роз'ясненням (дата оприлюднення: 2020-07-10 14:57:30) щодо висновку про результати моніторингу за процедурою ІD: UA-2020-05-15-004074-b, яке сформовано в вигляді заперечення та повідомляємо наступне. Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено надання відповіді на заперечення.
Ваші заперечення розглянуті як звернення організації та повідомляємо наступне.
Заперечення не спростовують порушень, окрім надання документів переможцем торгів згідно зі статтею 17 Закону.
У зв’язку з тим, що у терміни, визначені пунктом 11 статті 8 Закону замовником не усунуто визначене у висновку порушення, що призвело до невиконання вами вимог, передбачених цим Законом, а також висновок не оскаржено до суду, орган державного фінансового контролю після закінчення строку на оскарження до суду, визначеного у частині десятій цієї статті за результатами моніторингу буде вчиняти дії щодо притягнення до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2020 14:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ОПТСЕРВІС" |
291 852,00
UAH з ПДВ
|
276 304,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне акціонерне товариство "Астра Люкс" |
331 506,00
UAH з ПДВ
|
276 342,72
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт" |
336 193,68
UAH з ПДВ
|
287 528,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АнВа" |
336 208,80
UAH з ПДВ
|
331 505,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТУСМО" |
367 020,00
UAH з ПДВ
|
367 020,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС" |
367 776,00
UAH з ПДВ
|
367 776,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОПТСЕРВІС" #31558662 |
Переможець |
276 304,80
UAH з ПДВ
|
10 червня 2020 16:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2021 16:29
|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2020 09:04
|
DOC.PDF | укладений |
24 червня 2020 09:03
|