Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обмундирування
Очікувана вартість
383 200,00 UAH
UA-2020-05-15-004074-b 85280e4e607a49edb692f542ca50e953
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Корольов

+380677555598
+380937570505
+380932012709
0677555598k@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кафедра військової підготовки спеціалістів Державної спеціальної служби транспорту Дніпровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Код ЄДРПОУ: 38300054
Вебсайт: http://diit.edu.ua/faculty/vp/
Місцезнаходження: 49010, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Лазаряна, буд. 2
Контактна особа: Владислав Корольов
+380677555598,+380937570505,+380932012709
0677555598k@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2020 15:07
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 09 червня 2020 13:57
Очікувана вартість: 383 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 832,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18210000-4: Пальта


Куртка вітровологозахисна зимова, костюм вітровологозахисний демісезонний
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
188 штуки
Куртка вітровологозахисна зимова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49010, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Лазаряна ,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 червня 2020
ДК 021:2015: 18210000-4 — Пальта
64 комплект
Костюм вітровологозахисний демісезонний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49010, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Лазаряна ,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 червня 2020
ДК 021:2015: 18210000-4 — Пальта

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2020 20:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 20:02
Перелік змін ТД від 29.05.2020.docx
29 травня 2020 20:02
ТД зі змінами від 29.05.20.docx
29 травня 2020 20:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2020 11:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2020 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 20:02
Перелік змін ТД від 29.05.2020.docx
15 травня 2020 15:07
ТД Куртка 15.05.20.docx
29 травня 2020 20:02
ТД зі змінами від 29.05.20.docx
15 травня 2020 15:07
ТД Куртка 15.05.20.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-10-000045 ● 3abed4bc65b64daaacbb56a9f1b4869e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020 16:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

22.06.2020 № 114

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 22.06.2020 № 114

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2



UA-2020-05-15-004074-b 15.05.2020 Кафедра військової підготовки спеціалістів Державної спеціалізованої служби транспорту Дніпровського національного університету залізничного транспорту ім.. академіка В.Лазаряна (код ЄДРПОУ 38300054) Дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-22 17:14:40

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі (оголошення за номером ID: UA-2020-05-15-004074-b очікуваною вартістю 383 200,00 грн та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
Відповідно до вимог частини 1 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. (абзац 3 частини 1 статті 25 Закону).
1. Чому при проведенні закупівлі обмундирування (ДК 021:2015 – 18210000-4: Пальта), Замовником в оголошенні про проведення процедури закупівлі встановлено вимогу щодо надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії у розмірі, що перевищує встановлений частиною 1 статті 25 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-23 15:00:43

Відповідь на звернення.

На Ваш моніторинг закупівлі (оголошення за номером ID: UA-2020-05-15-004074-b очікуваною вартістю 383 200,00 грн.) пояснюю:
Нами в тендерній документації в п. 2 розділі 3 було визначено, що розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 11 500 грн. яка дорівнює 3 відсоткам від очікуваної вартості 383 200,00 грн.
Цю суму ми вирахували наступним чином:
11 500 помножили на 100 та поділили на 383 200, що в свою чергу дорівнює 3 відсоткам.
Скарг та запитань, щодо суми надання забезпечення тендерної пропозиції від учасників, які брали участь у відкритих торгах (оголошення за номером ID: UA-2020-05-15-004074-b очікуваною вартістю 383 200,00 грн.) не було.

З повагою,
Голова тендерного комітету П.П. Макарук

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-06-24 08:49:11

Відповідь на звернення.

На Ваш моніторинг закупівлі (оголошення за номером ID: UA-2020-05-15-004074-b очікуваною вартістю 383 200,00 грн.) пояснюю: Нами в тендерній документації в п. 2 розділі 3 було визначено, що розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 11 500 грн. яка дорівнює 3 відсоткам від очікуваної вартості 383 200,00 грн. Цю суму ми вирахували наступним чином: 11 500 помножили на 100 та поділили на 383 200, що в свою чергу дорівнює 3 відсоткам. Скарг та запитань, щодо суми надання забезпечення тендерної пропозиції від учасників, які брали участь у відкритих торгах (оголошення за номером ID: UA-2020-05-15-004074-b очікуваною вартістю 383 200,00 грн.) не було. З повагою, Голова тендерного комітету П.П. Макарук

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-07-10 14:57:30

Заперечення до висновку та інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень


У відповідь на Ваш висновок від 08.07.2020 щодо моніторингу предметом аналізу якого були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, укладення договору про закупівлю та його оприлюднення повідомляємо наступне.

1) На зазначене порушення частини 6 статті 17 Закону у тендерній документації не зазначено способу надання документів переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті повідомляємо наступне:
у п. 5 розділі 3 тендерної документації чітко визначено, що «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону». Також у додатку № 3 до тендерної документації визначено якої форми та яким чином переможець процедури закупівлі формує та отримує визначені ст. 17 Закону документи.

2) На зазначене порушення зміни до тендерної документації замовником відображено у вигляді закреслених даних повідомляємо наступне:
відповідно до ч. 2 ст. 24 Закону визначено зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Нами було дотримано вказаний Законом порядок розміщення змін до тендерної документації та кількість документів які опубліковуються.
Також звертаємо Вашу увагу, що в ч. 2 ст. 24 Закону не передбачено імперативної норми, щодо дотримання певної форми документу, тобто законодавець не забороняє викладати зміни до тендерної документації у вигляді закреслених даних та одночасно в тому же документі прописувати змінену (нову) інформацію. Якщо Законом не передбачена певна форма і відсутня конкретна заборона на використання певної форми документу, то і не можливе порушення цієї форми, оскільки вона не визначена.

3) На зазначене порушення при оголошеній очікуваній вартості закупівлі товарів в сумі 383 200,00 грн Замовником встановлено розмір забезпечення тендерної пропозиції в сумі 11 500,00 грн., що перевищує встановлений частиною 1 статті 24 Закону розмір 11 496,00 грн. повідомляємо наступне:
нами в тендерній документації в п. 2 розділі 3 було визначено, що розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 11 500 грн. яка дорівнює 3 відсоткам від очікуваної вартості 383 200,00 грн. Цю суму ми вирахували наступним чином: 11 500 помножили на 100 та поділили на 383 200, що в свою чергу дорівнює 3 відсоткам. Скарг та запитань, щодо суми надання забезпечення тендерної пропозиції від учасників, які брали участь у відкритих торгах не було.

4) На зазначене порушення замовником зазначено про строк дії тендерної пропозиції з дати розкриття, що не відповідає вимогам п. 11 ч. 2 ст. 22 Закону, яким визначено строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій повідомляємо наступне:
у зв’язку з тим, що перша процедура відкритих торгів по закупівлі Обмундирування (Куртка вітровологозахисна ДК 021:2015: 18210000-4 Пальта, Костюм вітровологозахисний демісезонний ДК 021:2015: 18210000-4 Пальта), яка була розпочата 17 березня 2020 року не відбулася у зв’язку з розірванням договору. Нами була розпочата 15 травня 2020 року нова процедура відкритих торгів вже у новій редакції Закону. Ми зробили всі правки відповідно до нової редакції закону, окрім вищевказаної зауваження. В подальшому зобов’язуємося внести правки до наступних тендерних документацій.

5) Також хочемо зауважити, що а ні ст. 2, а ні ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» не передбачає розірвання договорів за для усунення виявлених порушень.
Також повідомляємо, що розірвати договір не можливо, оскільки зобов’язання за договором про закупівлю від 22.06.2020 № 90 були виконані 25.06.2020 року в повному обсязі, скарг зі сторони постачальника не було. Підстави для розірвання договору відсутні. Частина майна яке було закуплено за цим договором було видано лейтенантам випускникам кафедри військової підготовки спеціалістів Держспецтрансслужби, які після випуску з університету були направлені для проходження військової служби за контрактом в різні регіони держави. Просимо врахувати той факт, що виконання вищевказаного договору було обумовлено необхідністю забезпечення військовослужбовців військовою формою одягу, яка необхідна їм для виконання повсякденних, а також бойових завдань захисту та оборони держави. В результаті проведення вищевказаної процедури закупівлі було збережено державних коштів на суму 106 895,2 грн.
Підтвердження виконання зобов’язань за цим договором підтверджуємо доданими документами.

В подальшому при проведені процедури закупівель зобов’язуємося дотримуватись вимог Закону.


Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2020-07-23 16:22:44

Про надання роз’яснень змісту висновку

Східним офісом Держаудитслужби отримано звернення замовника за роз'ясненням (дата оприлюднення: 2020-07-10 14:57:30) щодо висновку про результати моніторингу за процедурою ІD: UA-2020-05-15-004074-b, яке сформовано в вигляді заперечення та повідомляємо наступне. Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено надання відповіді на заперечення.
Ваші заперечення розглянуті як звернення організації та повідомляємо наступне.
Заперечення не спростовують порушень, окрім надання документів переможцем торгів згідно зі статтею 17 Закону.
У зв’язку з тим, що у терміни, визначені пунктом 11 статті 8 Закону замовником не усунуто визначене у висновку порушення, що призвело до невиконання вами вимог, передбачених цим Законом, а також висновок не оскаржено до суду, орган державного фінансового контролю після закінчення строку на оскарження до суду, визначеного у частині десятій цієї статті за результатами моніторингу буде вчиняти дії щодо притягнення до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері публічних закупівель.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 23 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 14:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОПТСЕРВІС" 291 852,00
UAH з ПДВ
276 304,80
UAH з ПДВ
Документи
Приватне акціонерне товариство "Астра Люкс" 331 506,00
UAH з ПДВ
276 342,72
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт" 336 193,68
UAH з ПДВ
287 528,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АнВа" 336 208,80
UAH з ПДВ
331 505,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТУСМО" 367 020,00
UAH з ПДВ
367 020,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС" 367 776,00
UAH з ПДВ
367 776,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2020 15:24
Електронний підпис
18 червня 2020 15:22
МВС.pdf
18 червня 2020 15:22
public_doc.pdf
18 червня 2020 15:22
public_doc.p7s
11 червня 2020 11:52
Електронний підпис
11 червня 2020 11:50
Цінова проп аукц.pdf
11 червня 2020 11:50
Торгівля людьми.pdf
11 червня 2020 11:50
Довідка.zip
11 червня 2020 11:50
Довідка (1).zip
11 червня 2020 11:50
Витяг.pdf
11 червня 2020 11:50
Банкрут.pdf
11 червня 2020 11:50
Паспорт код.pdf
05 червня 2020 16:15
Електронний підпис
05 червня 2020 16:13
22.1. Аналог дог (2).pdf
05 червня 2020 16:13
Лист НБУ по ліцензії.pdf
05 червня 2020 16:13
29.Статут копія.pdf
05 червня 2020 16:13
29. Статут.pdf
05 червня 2020 16:13
28. Опис.pdf
05 червня 2020 16:13
28. Опис Копія.pdf
05 червня 2020 16:13
27.Наказ.pdf
05 червня 2020 16:13
27. Наказ Копія.pdf
05 червня 2020 16:13
26.протокол директор.pdf
05 червня 2020 16:13
25. Витяг ЄДР.pdf
05 червня 2020 16:13
24.Виписка копія.pdf
05 червня 2020 16:13
24..Виписка.pdf
05 червня 2020 16:13
23.Витяг ПДВ.pdf
05 червня 2020 16:13
23. Витяг ПДВ копія.pdf
05 червня 2020 16:13
22.1. Аналог дог.pdf
05 червня 2020 16:13
21. Закон 17.pdf
05 червня 2020 16:13
20. Закон 17.pdf
05 червня 2020 16:13
19. Інформація.pdf
05 червня 2020 16:13
18. Банкрут.pdf
05 червня 2020 16:13
17. Торгівля людми.pdf
05 червня 2020 16:13
16. Засудж.pdf
05 червня 2020 16:13
15. Засудж.pdf
05 червня 2020 16:13
14. Відсутність заборг.pdf
05 червня 2020 16:13
13. Загальні відомості.pdf
05 червня 2020 16:13
12. ВТП.pdf
05 червня 2020 16:13
11. Працівники.pdf
05 червня 2020 16:13
10. Істотні умови.pdf
05 червня 2020 16:13
9. Діяльність.pdf
05 червня 2020 16:13
8. Санкції.pdf
05 червня 2020 16:13
7. Повноваження підпис.pdf
05 червня 2020 16:13
6. Ліцензія.pdf
05 червня 2020 16:13
5. Довкілля.pdf
05 червня 2020 16:13
4.3. Гарант лист.pdf
05 червня 2020 16:13
4.2. Гарант лист.pdf
05 червня 2020 16:13
4.1. Гарант лист.pdf
05 червня 2020 16:13
3. Технічни вимоги.pdf
05 червня 2020 16:13
2.2. Згода з проектом.pdf
05 червня 2020 16:13
2.1. Аналог дог.pdf
05 червня 2020 16:13
2.1 Проект договору.pdf
05 червня 2020 16:13
1. Тендерна пропозиція.pdf
05 червня 2020 16:13
Сертифікат кввз.pdf
05 червня 2020 16:13
Сертифікат кввз копія.pdf
05 червня 2020 16:13
Сертифікат КВВД ШВВД.pdf

Публічні документи

05 червня 2020 11:30
Електронний підпис
05 червня 2020 11:30
Fwd_Зміни__203182_34_47_11.zip
05 червня 2020 11:30
технічні вимоги.pdf
05 червня 2020 11:30
тендерна пропозиція.pdf
05 червня 2020 11:30
статут оригінал.pdf
05 червня 2020 11:30
рішення учасника.pdf
05 червня 2020 11:30
проект договору.pdf
05 червня 2020 11:30
працівники.pdf
05 червня 2020 11:30
персональні дані.pdf
05 червня 2020 11:30
ПДВ.pdf
05 червня 2020 11:30
пасропт код АН.pdf
05 червня 2020 11:30
наказ призначення 2020.pdf
05 червня 2020 11:30
мат.база.pdf
05 червня 2020 11:30
копія статуту.pdf
05 червня 2020 11:30
копії висновків.pdf
05 червня 2020 11:30
досвід.pdf
05 червня 2020 11:30
довідка ст.17.pdf
05 червня 2020 11:30
відомості.pdf

Публічні документи

05 червня 2020 17:44
Електронний підпис
05 червня 2020 17:24
Електронний підпис
05 червня 2020 17:23
15. Копія паспорту.pdf
05 червня 2020 17:23
13. Висновки ГУР.pdf
05 червня 2020 17:23
9.ЕБГ АНВА UA-2020-05-15-004074-b_.zip
05 червня 2020 17:23
9.ЕБГ АНВА UA-2020-05-15-004074-b.zip
05 червня 2020 17:23
7. Довідка п.12 ч.1.pdf
05 червня 2020 17:23
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 червня 2020 17:29
Електронний підпис
05 червня 2020 17:27
Цінова пропозиція.pdf
05 червня 2020 17:27
Протокол на підпис.pdf
05 червня 2020 17:27
Оригінал статуту.pdf
05 червня 2020 17:27
Копія опису до статуту.pdf
05 червня 2020 17:27
ИСО Скан.pdf
05 червня 2020 17:27
Довідка по ст. 17 новая.pdf
05 червня 2020 17:27
Довідка по ст. 17 2.pdf
05 червня 2020 17:27
Витяг ПДВ.pdf
05 червня 2020 17:27
Висновок КВВЗ.pdf
05 червня 2020 17:27
Висновок КВВД.pdf
05 червня 2020 17:27
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
05 червня 2020 17:27
Dovirenist_Savchenko.zip
05 червня 2020 17:27
Dovirenist Savchenko 32_2020.zip
05 червня 2020 17:27
Dovidka pro nazvu.zip
05 червня 2020 17:27
Bankivska Litsenziia.zip
05 червня 2020 17:27
Bankivska Licenzia.zip
05 червня 2020 17:27
202185_19-65_34_11 500.zip

Публічні документи

04 червня 2020 16:21
Електронний підпис
04 червня 2020 16:20
Гарантія.rar
04 червня 2020 16:19
Технычна частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОПТСЕРВІС"

Приватне акціонерне товариство "Астра Люкс"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт"

ТОВ "АнВа"

ТОВ "ТУСМО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОПТСЕРВІС"
#31558662
Переможець 276 304,80
UAH з ПДВ
10 червня 2020 16:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 червня 2020 16:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОПТСЕРВІС"
#31558662
276 304,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2021 16:29
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 09:04
DOC.PDF укладений
24 червня 2020 09:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 276 304,80
UAH (в тому числі ПДВ 46 050,80 UAH)