Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму» (НК 024:2019 58115 Периферійний судинний провідник, ручний; НК 024:2019 60940 Спіраль для емболізації судин головного мозку; НК 024:2019 10691 Периферійний / коронарний судинний мікрокатетер)
Очікувана вартість
1 035 000,00 UAH
UA-2020-05-15-003595-b e114f69d66514e659db3113af87a8958
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Нікітенко

+380507686423 plan@okl.poltava.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Полтавська обласна клінічна лікарня ім.М.В.Скліфосовського Полтавської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01999106
Місцезнаходження: 36011, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Шевченка, 23
Контактна особа: Наталія Нікітенко
+380507686423
plan@okl.poltava.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2020 14:31
Звернення за роз’ясненнями: до 21 травня 2020 13:44
Оскарження умов закупівлі: до 27 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 травня 2020 13:44
Початок аукціону: 01 червня 2020 11:32
Очікувана вартість: 1 035 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 035,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Мікроспіраль для емболізації аневризм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Шевченка,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 60940 — Спіраль для емболізації судин головного мозку
10 штуки
Гідрофільний провідник 0,014
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Шевченка,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 58115 — Периферійний судинний провідник, ручний
11 штуки
Мікрокатетер для доставки мікроспіралей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Шевченка,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 10691 — Периферійний / коронарний судинний мікрокатетер

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2020 08:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 08:11
лист-зі змінами.docx
22 травня 2020 08:11
ТД (вироби для нейрохірургії).docx
15 травня 2020 14:32
ТД (вироби для нейрохірургії).docx
22 травня 2020 08:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2020 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 08:11
лист-зі змінами.docx
22 травня 2020 08:11
ТД (вироби для нейрохірургії).docx
15 травня 2020 14:32
ТД (вироби для нейрохірургії).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-15-003595-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Амаркорд", Код ЄДРПОУ:21626927
Дата подання: 18 травня 2020 17:34
Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України
Шановний Замовнику! Ознайомившись із тендерною документацією по закупівлі ID: UA-2020-05-15-003595-b нами виявлено дискримінаційні вимоги, які не відповідають чинному законодавству про публічні закупівлі та обмежують вільну конкуренцію серед учасників, а саме: технічні характеристики предмету закупівлі сформовані таким чином, що штучно звужують коло можливих потенційних учасників та встановлюють обмеження для участі у торгах.
При проведенні закупівлі Замовник повинен керуватись головними принципам державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.

Медико-технічні вимоги закупівлі ID: UA-2020-05-15-003595-b чітко прописані з каталогу або сайту одного виробника без можливості участі інших виробників. Внесення змін до даних медико-технічних вимог дозволило б більшій кількості виробників прийняти участь у закупівлі, що в свою чергу сприяло би прояву конкуренції та, як наслідок, економії бюджетних коштів.

Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Виходячи з наведеного вище, з метою уникнути порушення основних принципів державних закупівель та розширити коло учасників, створити конкурентне середовище та уникнути зловживань та корупції, звертаємося до Вас з проханням внести зміни в документацію відкритих торгів:
переглянути медико-технічні вимоги Додатку 3 Тендерної документації, взявши за основу аргументовані медико-технічні вимоги, та привести їх у відповідність до норм чинного законодавства України.

У випадку відмови та не приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Таблиця МТВ зі змінами додається
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 травня 2020 10:25
Дана тендерна документація не містить вимог, що суперечили б закону України, що регулює ринок державних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2020-05-15-003595-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІНСТАМЕД", Код ЄДРПОУ:42268028
Дата подання: 20 травня 2020 22:55
Щодо усунення дискримінаційних вимог у тендерній документації
15 травня 2020 року Комунальним підприємством «Полтавська обласна клінічна лікарня ім. М.В. Скліфосовського Полтавської обласної ради (надалі за текстом - Замовник) було оголошено відкриті торги, ДК 021:2015 «33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму» (НК 024:2019 58115 Периферійний судинний провідник, ручний; НК 024:2019 60940 Спіраль для емболізації судин головного мозку; НК 024:2019 10691 Периферійний / коронарний судинний мікрокатетер), ідентифікатор закупівлі: UA – 2020 – 05 – 15 – 003595 -b.
Детально ознайомившись з Додатком № 3 СПЕЦИФІКАЦІЯ ТА МЕДИКО- ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ до тендерної документації, ми вважаємо, що такі вимоги звужують коло потенційних учасників у даній закупівлі, суттєво обмежують конкуренцію, є дискримінаційними та призводить до того, що дана закупівля буде проведена з порушенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». З метою не допущення порушення норм чинного законодавства, у тому числі, але не виключно Закону України «Про публічні закупівлі» просимо Вас внести зміни до Тендерної документації до ДОДАТКУ № 3, виклавши його у редакції що наведена нами у ДОДАТКУ № 1, що є невід’ємною частиною даної вимоги.
Відповідно до ч. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: Внести зміни до ДОДАТКУ № 3 тендерної документації в процедурі закупівлі UA-2020 – 05 – 15 – 003595 -b. шляхом викладення Додатку № 3 тендерної документації в редакції, що наведена у Додатку № 1 до даної вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 травня 2020 08:13
внесено зміни до тендерної документації

Документи подані скаржником

Документи

20 травня 2020 10:25
полтава 19.05.20.docx

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2020 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНСТАМЕД" 1 033 171,00
UAH з ПДВ
1 033 171,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "П'ЯТИЙ ЕЛЕМЕНТ-МЕДІКА" 1 035 000,00
UAH з ПДВ
1 035 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНСТАМЕД"

ТОВ "П'ЯТИЙ ЕЛЕМЕНТ-МЕДІКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНСТАМЕД"
#42268028
Переможець 1 033 171,00
UAH з ПДВ
03 червня 2020 09:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 червня 2020 09:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНСТАМЕД"
#42268028
1 033 171,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 червня 2022 16:22
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 11:12
IMG_20201224_0004.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 11:12
Електронний підпис укладений
17 червня 2020 14:49
договір № 151.pdf укладений
17 червня 2020 14:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору
Номер договору про закупівлю: № 151/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 червня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 033 171,00
UAH (в тому числі ПДВ 67 590,63 UAH)