ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Очікувана вартість
104 832,00 UAH
UA-2020-05-15-003259-c cd31b056f43c47d2880d84e9de056c69
Відкриті торги    Кваліфікація переможця
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Запорізький обласний центр служби крові» Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 05499085
Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Леоніда Жаботинського, буд. 32
Контактна особа замовника: Гойло Наталія
380505533698
tender.zospk@gmail.com
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 01 червня 2020 13:55
Очікувана вартість: 104 832,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 049,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3200 кілограми
ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-15-003259-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40277858
Дата подання: 19 травня 2020 14:32
Замовником встановлено дискримінаційну вимогу до учасників
1. Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Запорізький обласний центр служби крові» Запорізької обласної ради/

2. Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-05-15-003259-c.

3. Підстави подання вимоги: Порушення вимог п.1 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами та ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі».

4. Обґрунтування вимоги: Замовником вимагається надання учасниками позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на операції у сфері поводження з небезпечними відходами, які повинні відповідати предмету закупівлі, чинного не менше ніж до 31.12.2020 року.

Зазначаємо, що у відповідності до Наказу №247 від 09.10.2000р. Міністерства охорони здоров'я «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10.01.2001р. за N 4/5195 (із змінами) - «об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної
експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини.
Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, а саме п.1 встановлено вичерпний перелік документів, які додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (далі - ліцензія), а також визначено вичерпний перелік організаційних, кадрових, технологічних вимог, обов’язкових для виконання під час провадження зазначеної діяльності. Так, у додатку 6 до цих Ліцензійних умов вказано дозвільний документ - «позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи» без визначення саме на що – операції, документи, технології чи інше.
Прописавши вимогу про надання позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на операції у сфері поводження з небезпечними відходами, Замовник порушив основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені у ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», звузивши коло потенційних учасників лише до тих, які мають такий висновок на операції, позбавивши можливості інших учасників, які мають позитивний висновок на інше, ніж операції у сфері поводження з небезпечними відходами та відповідають предмету закупівлі (що допускається чинними законодавством України) прийняти участь у даній закупівлі.
Наголошуємо, що Ліцензійними умовами допускається надання позитивного висновку санітарно-епідеміологічної експертизи не тільки на відповідність операцій, а і на відповідність документів, технології чи інше. Адже, згідно ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.

5. Вимагаємо: Вимогу про надання учасниками позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на операції у сфері поводження з небезпечними відходами, які повинні відповідати предмету закупівлі, чинного не менше ніж до 31.12.2020 року привести у відповідність до норм чинного в Україні законодавства шляхом викладення в наступній редакції: «- Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, чинний не менше ніж до 31.12.2020 року».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 травня 2020 17:00
Замовник зазначає, що порядок проведення державної санітарно – епідемічної експертизи затверджено Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 09.10.2000 №247, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 січня 2001 за №4/5195 "Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи", яким встановлено: - "висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи – документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи".
- "об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи".
Замовник зазначає, що відповідно до пункту 2 цього Порядку метою, завданнями та принципами державної санітарно-епідеміологічної експертизи є збереження та захист здоров’я людей шляхом виявлення, попередження, зменшення та усунення шкідливого впливу на них об'єктів експертизи. У зв’язку з цим, Замовник повідомляє, що висновок експертизи потрібен саме з метою документального підтвердження відповідності операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, що проводяться на об`єкті поводження з відходами учасника, у тому числі встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки.
Необхідність встановлення вимоги про наявність сертифіката ISO 14001:2015 була зумовлена тим, що в даному випадку він має справу з біологічними відходами, які становлять потенційну загрозу здоров’ю населення і можуть слугувати джерелом епідемій. Стандарт ISO 14001 "Системи екологічного управління.
Вимоги та настанови щодо застосовування", головною метою якого є мінімізація
шкідливого впливу виробничої діяльності підприємства на довкілля, отримання
сертифікату ISO 14001 - підтвердження відповідності вимогам стандарту на
міжнародному рівні.
Номер вимоги: UA-2020-05-15-003259-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40277858
Дата подання: 19 травня 2020 14:37
Замовником встановлено дискримінаційну вимогу до учасників
1. Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Запорізький обласний центр служби крові» Запорізької обласної ради.

2. Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-05-15-003259-c.

3. Підстави подання вимоги: Порушення частин 1 та 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» та ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».

4. Обґрунтування вимоги: Замовником вимагається надання учасниками сертифікату ISO 9001:2015 для підтвердження відповідності системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», чинного не менше ніж до 31.12.2020 року.

Зазначаємо, що відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики. З огляду на вказане вище слід враховувати, що положенням ДСТУ ДСТУ ISO 9001:2015, а також положенням нормативного акту, яким йому надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаного вище стандарту, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність. Згідно зі змістом ДСТУ ISO ДСТУ ISO 9001:2015 вказаний стандарт сам по собі не встановлює конкретних критеріїв до результатів екологічної діяльності підприємства.
Отже, наявність сертифікату ISO 9001:2015 є не обов’язковою у відповідності до вищезазначених норм права, а сам по собі сертифікат не впливає на виконувані учасником роботи (послуги), їх якість, і не може по суті вплинути на результати замовлених робіт (наданих послуг).
Крім того, відповідно до ч.2 ст.24 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам.

Дана вимога Замовника порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені у ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки звужує коло потенційних учасників. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (ч.4 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»).

Вимагаємо:
Вимогу про надання учасниками сертифікату ISO 9001:2015 для підтвердження відповідності системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», чинного не менше ніж до 31.12.2020 року видалити із тендерної документації Замовника (та додатку №3 до неї).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 травня 2020 16:59
Замовник зазначає, що порядок проведення державної санітарно – епідемічної експертизи затверджено Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 09.10.2000 №247, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 січня 2001 за №4/5195 "Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи", яким встановлено: - "висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи – документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи".
- "об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи".
Замовник зазначає, що відповідно до пункту 2 цього Порядку метою, завданнями та принципами державної санітарно-епідеміологічної експертизи є збереження та захист здоров’я людей шляхом виявлення, попередження, зменшення та усунення шкідливого впливу на них об'єктів експертизи. У зв’язку з цим, Замовник повідомляє, що висновок експертизи потрібен саме з метою документального підтвердження відповідності операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, що проводяться на об`єкті поводження з відходами учасника, у тому числі встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки.
Необхідність встановлення вимоги про наявність сертифіката ISO 14001:2015 була зумовлена тим, що в даному випадку він має справу з біологічними відходами, які становлять потенційну загрозу здоров’ю населення і можуть слугувати джерелом епідемій. Стандарт ISO 14001 "Системи екологічного управління.
Вимоги та настанови щодо застосовування", головною метою якого є мінімізація
шкідливого впливу виробничої діяльності підприємства на довкілля, отримання
сертифікату ISO 14001 - підтвердження відповідності вимогам стандарту на
міжнародному рівні.
Номер вимоги: UA-2020-05-15-003259-c.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40277858
Дата подання: 19 травня 2020 14:44
Замовником встановлено дискримінаційну вимогу до учасників
1. Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Запорізький обласний центр служби крові» Запорізької обласної ради.

2. Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-05-15-003259-c.

3. Підстави подання вимоги: Порушення частин 1 та 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» та ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».

4. Обґрунтування вимоги: Замовником вимагається надання учасниками сертифікату ISO 14001:2015 для підтвердження відповідності системи екологічного менеджменту вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», чинного не менше ніж до 31.12.2020 року.

Зазначаємо, що відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики. З огляду на вказане вище слід враховувати, що положенням ДСТУ ISO 14001:2015, а також положенням нормативного акту, яким йому надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаного вище стандарту, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність. Згідно зі змістом ДСТУ ISO 14001:2015 вказаний стандарт сам по собі не встановлює конкретних критеріїв до результатів екологічної діяльності підприємства.
Отже, наявність сертифікату ISO 14001:2015 є не обов’язковою у відповідності до вищезазначених норм права, а сам по собі сертифікат не впливає на виконувані учасником роботи (послуги), їх якість, і не може по суті вплинути на результати замовлених робіт (наданих послуг).
Крім того, відповідно до ч.2 ст.24 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам.

Дана вимога Замовника порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені у ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки звужує коло потенційних учасників. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (ч.4 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»).

Вимагаємо:
Вимогу про надання учасниками сертифікату ISO 14001:2015 для підтвердження відповідності системи екологічного менеджменту вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», чинного не менше ніж до 31.12.2020 року видалити із тендерної документації Замовника (та додатку №3 до неї).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 травня 2020 16:58
Замовник зазначає, що порядок проведення державної санітарно – епідемічної експертизи затверджено Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 09.10.2000 №247, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 січня 2001 за №4/5195 "Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи", яким встановлено: - "висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи – документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи".
- "об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи".
Замовник зазначає, що відповідно до пункту 2 цього Порядку метою, завданнями та принципами державної санітарно-епідеміологічної експертизи є збереження та захист здоров’я людей шляхом виявлення, попередження, зменшення та усунення шкідливого впливу на них об'єктів експертизи. У зв’язку з цим, Замовник повідомляє, що висновок експертизи потрібен саме з метою документального підтвердження відповідності операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, що проводяться на об`єкті поводження з відходами учасника, у тому числі встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки.
Необхідність встановлення вимоги про наявність сертифіката ISO 14001:2015 була зумовлена тим, що в даному випадку він має справу з біологічними відходами, які становлять потенційну загрозу здоров’ю населення і можуть слугувати джерелом епідемій. Стандарт ISO 14001 "Системи екологічного управління.
Вимоги та настанови щодо застосовування", головною метою якого є мінімізація
шкідливого впливу виробничої діяльності підприємства на довкілля, отримання
сертифікату ISO 14001 - підтвердження відповідності вимогам стандарту на
міжнародному рівні.
Номер вимоги: UA-2020-05-15-003259-c.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40277858
Дата подання: 21 травня 2020 16:09
Замовником встановлено дискримінаційну вимогу до учасників (висновок СЕС на операції)
1. Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Запорізький обласний центр служби крові» Запорізької обласної ради.

2. Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-05-15-003259-c.

3. Підстави подання вимоги: Порушення вимог п.1 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами та ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі».

4. Обґрунтування вимоги: Замовником вимагається надання учасниками позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на операції у сфері поводження з небезпечними відходами, які повинні відповідати предмету закупівлі, чинного не менше ніж до 31.12.2020 року.

Зазначаємо, що у відповідності до Наказу №247 від 09.10.2000р. Міністерства охорони здоров'я «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10.01.2001р. за N 4/5195 (із змінами) - «об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної
експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини.
Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, а саме п.1 встановлено вичерпний перелік документів, які додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (далі - ліцензія), а також визначено вичерпний перелік організаційних, кадрових, технологічних вимог, обов’язкових для виконання під час провадження зазначеної діяльності. Так, у додатку 6 до цих Ліцензійних умов вказано дозвільний документ - «позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи» без визначення саме на що – операції, документи, технології чи інше.
Прописавши вимогу про надання позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на операції у сфері поводження з небезпечними відходами, Замовник порушив основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені у ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», звузивши коло потенційних учасників лише до тих, які мають такий висновок на операції, позбавивши можливості інших учасників, які мають позитивний висновок на інше, ніж операції у сфері поводження з небезпечними відходами та відповідають предмету закупівлі (що допускається чинними законодавством України) прийняти участь у даній закупівлі.
Наголошуємо, що Ліцензійними умовами допускається надання позитивного висновку санітарно-епідеміологічної експертизи не тільки на відповідність операцій, а і на відповідність документів, технології чи інше. Адже, згідно ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.

5. Вимагаємо: Вимогу про надання учасниками позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на операції у сфері поводження з небезпечними відходами, які повинні відповідати предмету закупівлі, чинного не менше ніж до 31.12.2020 року привести у відповідність до норм чинного в Україні законодавства шляхом викладення в наступній редакції: «- Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, чинний не менше ніж до 31.12.2020 року».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 травня 2020 08:57
Замовник зазначає, що порядок проведення державної санітарно – епідемічної експертизи затверджено Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 09.10.2000 №247, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 січня 2001 за №4/5195 "Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи", яким встановлено: - "висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи – документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи". - "об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи". Замовник зазначає, що відповідно до пункту 2 цього Порядку метою, завданнями та принципами державної санітарно-епідеміологічної експертизи є збереження та захист здоров’я людей шляхом виявлення, попередження, зменшення та усунення шкідливого впливу на них об'єктів експертизи. У зв’язку з цим, Замовник повідомляє, що висновок експертизи потрібен саме з метою документального підтвердження відповідності операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, що проводяться на об`єкті поводження з відходами учасника, у тому числі встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки. Необхідність встановлення вимоги про наявність сертифіката ISO 14001:2015 була зумовлена тим, що в даному випадку він має справу з біологічними відходами, які становлять потенційну загрозу здоров’ю населення і можуть слугувати джерелом епідемій. Стандарт ISO 14001 "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування", головною метою якого є мінімізація шкідливого впливу виробничої діяльності підприємства на довкілля, отримання сертифікату ISO 14001 - підтвердження відповідності вимогам стандарту на міжнародному рівні.
Номер вимоги: UA-2020-05-15-003259-c.c5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40277858
Дата подання: 21 травня 2020 16:14
Замовником встановлено дискримінаційну вимогу до учасників (сертифікат ISO 9001:2015)
1. Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Запорізький обласний центр служби крові» Запорізької обласної ради.

2. Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-05-15-003259-c.

3. Підстави подання вимоги: Порушення частин 1 та 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» та ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».

4. Обґрунтування вимоги: Замовником вимагається надання учасниками сертифікату ISO 9001:2015 для підтвердження відповідності системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», чинного не менше ніж до 31.12.2020 року.

Зазначаємо, що відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики. З огляду на вказане вище слід враховувати, що положенням ДСТУ ДСТУ ISO 9001:2015, а також положенням нормативного акту, яким йому надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаного вище стандарту, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність. Згідно зі змістом ДСТУ ISO ДСТУ ISO 9001:2015 вказаний стандарт сам по собі не встановлює конкретних критеріїв до результатів екологічної діяльності підприємства.
Отже, наявність сертифікату ISO 9001:2015 є не обов’язковою у відповідності до вищезазначених норм права, а сам по собі сертифікат не впливає на виконувані учасником роботи (послуги), їх якість, і не може по суті вплинути на результати замовлених робіт (наданих послуг).
Крім того, відповідно до ч.2 ст.24 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам.

Дана вимога Замовника порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені у ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки звужує коло потенційних учасників. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (ч.4 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»).

Вимагаємо:
Вимогу про надання учасниками сертифікату ISO 9001:2015 для підтвердження відповідності системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», чинного не менше ніж до 31.12.2020 року видалити із тендерної документації Замовника (додатку №3 до неї).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 травня 2020 08:56
Замовник зазначає, що порядок проведення державної санітарно – епідемічної експертизи затверджено Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 09.10.2000 №247, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 січня 2001 за №4/5195 "Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи", яким встановлено: - "висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи – документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи". - "об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи". Замовник зазначає, що відповідно до пункту 2 цього Порядку метою, завданнями та принципами державної санітарно-епідеміологічної експертизи є збереження та захист здоров’я людей шляхом виявлення, попередження, зменшення та усунення шкідливого впливу на них об'єктів експертизи. У зв’язку з цим, Замовник повідомляє, що висновок експертизи потрібен саме з метою документального підтвердження відповідності операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, що проводяться на об`єкті поводження з відходами учасника, у тому числі встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки. Необхідність встановлення вимоги про наявність сертифіката ISO 14001:2015 була зумовлена тим, що в даному випадку він має справу з біологічними відходами, які становлять потенційну загрозу здоров’ю населення і можуть слугувати джерелом епідемій. Стандарт ISO 14001 "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування", головною метою якого є мінімізація шкідливого впливу виробничої діяльності підприємства на довкілля, отримання сертифікату ISO 14001 - підтвердження відповідності вимогам стандарту на міжнародному рівні.
Номер вимоги: UA-2020-05-15-003259-c.c6
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40277858
Дата подання: 21 травня 2020 16:17
Замовником встановлено дискримінаційну вимогу до учасників (сертифікат ISO 14001:2015)
1. Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Запорізький обласний центр служби крові» Запорізької обласної ради.

2. Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-05-15-003259-c.

3. Підстави подання вимоги: Порушення частин 1 та 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» та ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».

4. Обґрунтування вимоги: Замовником вимагається надання учасниками сертифікату ISO 14001:2015 для підтвердження відповідності системи екологічного менеджменту вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», чинного не менше ніж до 31.12.2020 року.

Зазначаємо, що відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики. З огляду на вказане вище слід враховувати, що положенням ДСТУ ISO 14001:2015, а також положенням нормативного акту, яким йому надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаного вище стандарту, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність. Згідно зі змістом ДСТУ ISO 14001:2015 вказаний стандарт сам по собі не встановлює конкретних критеріїв до результатів екологічної діяльності підприємства.
Отже, наявність сертифікату ISO 14001:2015 є не обов’язковою у відповідності до вищезазначених норм права, а сам по собі сертифікат не впливає на виконувані учасником роботи (послуги), їх якість, і не може по суті вплинути на результати замовлених робіт (наданих послуг).
Крім того, відповідно до ч.2 ст.24 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам.

Дана вимога Замовника порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені у ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки звужує коло потенційних учасників. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (ч.4 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»).

Вимагаємо:
Вимогу про надання учасниками сертифікату ISO 14001:2015 для підтвердження відповідності системи екологічного менеджменту вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», чинного не менше ніж до 31.12.2020 року видалити із тендерної документації Замовника (додатку №3 до неї).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 травня 2020 08:55
Замовник зазначає, що порядок проведення державної санітарно – епідемічної експертизи затверджено Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 09.10.2000 №247, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 січня 2001 за №4/5195 "Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи", яким встановлено: - "висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи – документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи". - "об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи". Замовник зазначає, що відповідно до пункту 2 цього Порядку метою, завданнями та принципами державної санітарно-епідеміологічної експертизи є збереження та захист здоров’я людей шляхом виявлення, попередження, зменшення та усунення шкідливого впливу на них об'єктів експертизи. У зв’язку з цим, Замовник повідомляє, що висновок експертизи потрібен саме з метою документального підтвердження відповідності операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, що проводяться на об`єкті поводження з відходами учасника, у тому числі встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки. Необхідність встановлення вимоги про наявність сертифіката ISO 14001:2015 була зумовлена тим, що в даному випадку він має справу з біологічними відходами, які становлять потенційну загрозу здоров’ю населення і можуть слугувати джерелом епідемій. Стандарт ISO 14001 "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування", головною метою якого є мінімізація шкідливого впливу виробничої діяльності підприємства на довкілля, отримання сертифікату ISO 14001 - підтвердження відповідності вимогам стандарту на міжнародному рівні.

Документи подані скаржником

Документи

19 травня 2020 17:00
Рішення від 07.02.2020 № 2407.pdf

Документи подані скаржником

Документи

19 травня 2020 16:58
Рішення від 07.02.2020 № 2407.pdf

Документи подані скаржником

Документи

19 травня 2020 16:57
Рішення від 07.02.2020 № 2407.pdf

Документи подані скаржником

Документи

22 травня 2020 08:57
Рішення від 07.02.2020 № 2407.pdf

Документи подані скаржником

Документи

22 травня 2020 08:56
Рішення від 07.02.2020 № 2407.pdf

Документи подані скаржником

Документи

22 травня 2020 08:55
Рішення від 07.02.2020 № 2407.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2020 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "А-ЕНЕРГО" 57 600,00
UAH з ПДВ
57 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 76 032,00
UAH з ПДВ
76 032,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Центр екологічної безпеки" 104 832,00
UAH з ПДВ
104 832,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 травня 2020 20:21
sign.p7s
29 травня 2020 20:14
10. Цінова пропозиція.pdf
29 травня 2020 20:14
7. Довідки ст.17.pdf

Публічні документи

29 травня 2020 18:29
sign.p7s
29 травня 2020 17:01
sign.p7s
29 травня 2020 16:59
sign.p7s
29 травня 2020 16:58
проект договору.PDF
29 травня 2020 16:57
ОСВ рахунок 105 авто.PDF
29 травня 2020 16:57
ОСВ рахунок104 піч.PDF

Публічні документи

26 травня 2020 10:08
sign.p7s
26 травня 2020 10:02
Атестат виробництва.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "А-ЕНЕРГО"
#40277858
Очікує рішення 57 600,00
UAH з ПДВ
01 червня 2020 14:22

Документи

Актуальні тендери

До пошуку