Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Фармацевтична продукція»
Очікувана вартість
591 907,00 UAH
UA-2020-05-15-003190-c c050c60ff27a4d68adef3d7db265a6e7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

планово економічний відділ

380444246710 onkocentr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради(Київська міська державна адміністрація).
Код ЄДРПОУ: 13697965
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Верховинна, будинок 69
Контактна особа: планово економічний відділ
380444246710
onkocentr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2020 18:30
Звернення за роз’ясненнями: до 23 травня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 червня 2020 11:00
Очікувана вартість: 591 907,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Тендерна документація

15 травня 2020 18:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2020 18:47
ТД Фармацевтична продукція 1.doc
15 травня 2020 18:44
Оголошення..pdf
15 травня 2020 18:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2020 18:47
ТД Фармацевтична продукція 1.doc
15 травня 2020 18:44
ТД Фармацевтична продукція 1.doc
15 травня 2020 18:44
Оголошення..pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо вимоги Додатку №2
Дата подання: 20 травня 2020 17:26
Дата відповіді: 20 травня 2020 17:54
Доброго дня, шановні колеги. Звертаємось з проханням надати уточнення, які саме копії форм фінансової звітності вимагаються пунктом 4 Додатку №2 до тендерної документації. Дякуємо.
Відповідь: Подання підтвердження обсягу річного доходу за період, що передує поданню фінансової звітності, на суму не менше очікуваної вартості даної процедури закупівлі, у вигляді копій форм фінансової звітності , відповідно до вашої господарської діяльності та форми власності.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 - Наркотичні засоби для паліативних хворих;
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 40 885,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 408,85 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 03 червня 2020 14:06
Закінчення: 03 червня 2020 14:27
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

5 пач
ДЮРОГЕЗІК, або "еквівалент", пластир трансдермальний, 25 мкг/год, в уп. №5
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Fentanyl
АТХ: N02AB03
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, Вул. Верховинна,69
Дата доставки: 31 грудня 2020
12 пач
ДЮРОГЕЗІК, або "еквівалент", пластир трансдермальний, 50 мкг/год, в уп. №5
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Fentanyl
АТХ: N02AB03
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, Святошинський район, ВУЛ. ВЕРХОВИННА, будинок 69
Дата доставки: 31 грудня 2020
4 пач
ДЮРОГЕЗІК, або "еквівалент", пластир трансдермальний, 75 мкг/год, в уп. №5
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Fentanyl
АТХ: N02AB03
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, Святошинський район, ВУЛ. ВЕРХОВИННА, будинок 69
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за фактично поставлений Товар який зазначений в накладній, та відповідає Специфікації (Додатку №1) здійснюється шляхом безготівкового перерахунку на рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів, при наявності коштів на рахунку Покупця. Розрахунки за товар здійснюються у разі наявності при коштів на рахунку Покупця та в межах відповідних бюджетних призначень. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за Товар здійснюється протягом - 5 банківських днів з дати отримання Покупцем фінансування товару на свій розрахунковий рахунок. Протягом всього періоду затримки бюджетного фінансування до Покупця не можуть застосовуватись штрафні санкції за порушення строків оплати за поставлений товар.15. Мова(мови),якою(якими)повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції мають бути складені українською мовою. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2020 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» 40 777,70
UAH з ПДВ
40 777,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Бізнес Центр Фармація" 40 820,50
UAH з ПДВ
40 820,50
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»

ТОВ "Бізнес Центр Фармація"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»
#38737616
Відхилено 40 777,70
UAH з ПДВ
05 червня 2020 12:49
ТОВ "Бізнес Центр Фармація"
#30177378
Переможець 40 820,50
UAH з ПДВ
05 червня 2020 12:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2020 12:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Бізнес Центр Фармація"
#30177378
40 820,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 17:21
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2020 11:47
Додаткова угода №1 до Договору №224.PDF зміни до договору
16 вересня 2020 11:45
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2020 10:24
Договір №224.PDF зміни до договору
18 червня 2020 10:22
Електронний підпис укладений
17 червня 2020 10:39
Договір №224.PDF укладений
17 червня 2020 10:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Помилково опублікований договір.
Номер договору про закупівлю: 224
Договір:
Номер додаткової угоди: 224
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 30 976,50
UAH (в тому числі ПДВ 2 026,50 UAH)