Офісне устаткування та приладдя різне (виготовлення гербових печаток)
Очікувана вартість
2 500,00 UAH
UA-2020-05-15-003176-c 162a7e9a44764c189997cbdd4c7938ac
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цюцьмаць Оксана Миколаївна

+380954508474 gu@if.pfu.gov.ua

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 20551088
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 15
Контактна особа: Цюцьмаць Оксана Миколаївна
+380954508474
gu@if.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 21 травня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 травня 2020 00:00
Очікувана вартість: 2 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


категорія замовника - органи соціального страхування; мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (виготовлення гербових печаток)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 червня 2020  —  08 липня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються після фактичної поставки всього товару Пiсляоплата 3 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 травня 2020 18:17
Електронний цифровий підпис
15 травня 2020 18:16
протокол 1.pdf
15 травня 2020 18:16
Додаток 3 проект договору.docx
15 травня 2020 18:16
Додаток 2 пропозиція.docx
15 травня 2020 18:16
тендерна документація.docx
15 травня 2020 18:16
Додаток 1 техн. характеристики.docx

Інформація про відміну

Дата відміни
31 травня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку