Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (виготовлення гербових печаток)
Очікувана вартість
2 500,00 UAH
UA-2020-05-15-003176-c 162a7e9a44764c189997cbdd4c7938ac
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цюцьмаць Оксана Миколаївна

+380954508474 gu@if.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 20551088
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 15
Контактна особа: Цюцьмаць Оксана Миколаївна
+380954508474
gu@if.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2020 18:16
Звернення за роз’ясненнями: до 21 травня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 травня 2020 00:00
Очікувана вартість: 2 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


категорія замовника - органи соціального страхування; мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (виготовлення гербових печаток)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 червня 2020  —  08 липня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються після фактичної поставки всього товару Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 травня 2020 18:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2020 18:16
протокол 1.pdf
15 травня 2020 18:16
Додаток 3 проект договору.docx
15 травня 2020 18:16
Додаток 2 пропозиція.docx
15 травня 2020 18:16
тендерна документація.docx
15 травня 2020 18:16
Додаток 1 техн. характеристики.docx

Інформація про відміну

Дата відміни
31 травня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій