Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
1 124 000,00 UAH
UA-2020-05-15-003072-c ef6bd2c489a74eecbb7c43a212b44f18
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Розметанюк Наталія

380974888625 info@if.minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПІВДЕННО-ЗАХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК)
Код ЄДРПОУ: 43316386
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вулиця Грюнвальдська, будинок 11
Контактна особа: Розметанюк Наталія
380974888625
info@if.minjust.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2020 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 04 червня 2020 13:18
Очікувана вартість: 1 124 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 240,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Машини для обробки даних (апаратна частина) за ДК 021:2015-30210000-4 (персональний комп’ютер, ноутбук, високошвидкісний протяжний сканер)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
52 штуки
персональний комп’ютер, ноутбук, високошвидкісний протяжний сканер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Грюнвальдська,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після отримання Товарів на підставі видаткових накладних та рахунків-фактур. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 травня 2020 18:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 18:41
Додаток_2.doc
26 травня 2020 18:40
Тендерна_документацiя.doc
26 травня 2020 18:39
Перелік змін до ТД ІІ.pdf
21 травня 2020 18:29
Додаток_3.doc
21 травня 2020 18:23
Перелік змін.pdf
15 травня 2020 17:09
Додаток_4.doc
15 травня 2020 17:01
Додаток_5.docx
15 травня 2020 17:00
Додаток_1.docx
26 травня 2020 18:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 18:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2020 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 18:41
Додаток_2.doc
21 травня 2020 18:28
Додаток_2.doc
15 травня 2020 17:00
Додаток_2.doc
26 травня 2020 18:40
Тендерна_документацiя.doc
15 травня 2020 16:59
Тендерна_документацiя.doc
26 травня 2020 18:39
Перелік змін до ТД ІІ.pdf
21 травня 2020 18:29
Додаток_3.doc
15 травня 2020 17:00
Додаток_3.doc
21 травня 2020 18:23
Перелік змін.pdf
15 травня 2020 17:09
Додаток_4.doc
15 травня 2020 17:01
Додаток_4.doc
15 травня 2020 17:01
Додаток_5.docx
15 травня 2020 17:00
Додаток_1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 18 травня 2020 17:49
Дата відповіді: 20 травня 2020 20:25
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. 2)Чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Ваше питання розглянуто.
Повідомляємо, тендерний комітет розглядатиме пропозиції щодо системних блоків на базі AMD.
Аналог чи еквівалент буде визначатися за критеріями «Цінова категорія», «ККД складових системного блоку» тощо.
Щодо проекту договору
Дата подання: 18 травня 2020 18:38
Дата відповіді: 20 травня 2020 20:25
Шановний Замовник! Просимо пояснити чи повинен бути заповнений проект договору з додатками до нього згідно вимоги ТД Додатку 3 таблиця 3 п. 5 :"Підписаний учасником проєкт Договору разом з додатками (згідно Додатку 4 до тендерної документації)." Які саме данні треба заповнити або не повинні бути заповнені?
Відповідь: Шановний Учаснику! Ваше питання розглянуто.
Інформуємо, що згідно п.5 Таблиці 3 Додатку 3 до тендерної документації, учаснику у складі тендерної пропозиції повинен надати підписаний учасником проєкт Договору разом з додатками (згідно Додатку 4 до тендерної документації).
В Додатку 4 "ПРОЄКТ ДОГОВОРУ" міститься вимога: "УЧАСНИК ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ПОВИНЕН НАДАТИ В СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ ПІДПИСАНИЙ ВЛАСНОРУЧНО УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ УЧАСНИКА ТА ЗАВІРИТИ ПЕЧАТКОЮ (ЗА НАЯВНОСТІ) ПРОЄКТ ДОГОВОРУ З ДОДАТКОМ ДО НЬОГО".
Дані вимоги передбачають надання Учасником в складі тендерної пропозиції проєкту Договору разом з додатками до нього, належним чином заповнені, підписані та завірені печаткою (за наявності).
Щодо вимоги власного СЦ
Дата подання: 18 травня 2020 18:52
Дата відповіді: 20 травня 2020 20:14
Шановний Замовник! Просимо викласти вимогу ТД Додатку 3 таблиця 3 п.11 : "Наявні сервісні центри виробника (або власні сервісні центри) в Івано-Франківській області. Надана інформація повинна бути документально підтверджена виробником запропонованого товару у вигляді копії інформаційного листа." без дискримінаційних вимог для учасників у наступній редакції: "Надати довідку із зазначенням наявних сервісних центрів виробника (або власні чи партнерські сервісні центри) в Івано-Франківській області. Можливість гарантійного обслуговування запропонованого товару повинна бути документально підтверджена виробником запропонованого товару у вигляді копії інформаційного листа або довідки у довільній формі від зазначеного сервісного центру разом з договором про партнерство з Учасником або гарантійний лист від Учасника про можливість гарантійного обслуговування запропонованого до закупівлі товару." Інакше вимога має корупційний вигляд на користь того учасника хто має ВЛАСНИК сервісний центр у м.Івано-Франківськ та звузити коло можливих участників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Ваше питання розглянуто та взято до уваги. Тендерним комітетом буде внесено відповідні зміни до тендерної документації. Зміни до тендерної документації на закупівлю машин для обробки даних (апаратна частина) за ДК 021:2015-30210000-4 (персональний, портативний комп’ютер та комп’ютерні сканери) будуть оприлюднені в порядку, визначеному ст.10 Закону України "Про публічні закупівлі".
Щодо авторизаційного листа на клавіатури та маніпулятори "миша"
Дата подання: 18 травня 2020 18:58
Дата відповіді: 20 травня 2020 20:13
Шановний Замовник! Просимо пояснити та внести зміни до тендерної документації.Чи вимагаєте ви надати для участі у закупівлі авторизаційний лист на клавіатури та маніпулятори "миша" чи лише на системний блок, монітор, ноутбук, висошвидкісний протяжного сканер згідно ТД Додатку 3 таблиця 3 п. 12:" Копія авторизаційного листа від виробника запропонованих товарів про підтвердження партнерського статусу, що підтверджує повноваження Учасника на постачання та гарантує, що товар буде оригінальним та відповідає вимогам даних торгів."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Ваше питання розглянуто.
Інформуємо, що вимога про надання авторизаційного листа від виробника запропонованих товарів про підтвердження партнерського статусу, що підтверджує повноваження Учасника на постачання та гарантує, що товар буде оригінальним та відповідає вимогам даних торгів, на клавіатуру та маніпулятор "миша" не застосовується.
Щодо посилання на веб сторінку виробника
Дата подання: 18 травня 2020 19:09
Дата відповіді: 20 травня 2020 20:11
Шановний Замовник! Згідно вимоги ТД Додатку 3 таблиця 3 п. 13: "На підтвердження гарантії на системний блок та монітор персонального комп’ютера, ноутбук надати листа із посиланням на веб сторінку виробника, з наявним функціоналом для перевірки (за серійним номером) автентичності гарантії та ії терміну." Просимо розтлумачити конкретніще, що саме повинно зазначатися за посиланням на веб сторінці виробника. Що таке "з наявним функціоналом для перевірки ", які ваші вимоги до функціоналу, чи вас цікавить лише термін гарантії від виробника на товар? Чи допускаєте ви до участі та чи не будуть дискваліфіковані учасники які можуть самостійно гарантувати вам повний термін гарантії, що вимагається?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Ваше питання розглянуто та взято до уваги. Тендерним комітетом буде внесено відповідні зміни до тендерної документації. Зміни до тендерної документації на закупівлю машин для обробки даних (апаратна частина) за ДК 021:2015-30210000-4 (персональний, портативний комп’ютер та комп’ютерні сканери) будуть оприлюднені в порядку, визначеному ст.10 Закону України "Про публічні закупівлі".
Зазначення строку гарантії на товар у Додатку 4
Дата подання: 18 травня 2020 19:14
Дата відповіді: 20 травня 2020 20:10
ТД Додаток 4 розділ 2. ЯКІСТЬ ТОВАРІВ ТА ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ п.2.5. :"Строк гарантійного обслуговування для Товарів становить не менше 12 місяців і відраховується від дати підписання Сторонами видаткової накладної." Просимо внести зміни та конкретно вказати бажаний гарантійний строк відповідно до Додатку 2 до ТД "ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Ваше питання розглянуто та взято до уваги. Тендерним комітетом буде внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Зміни до тендерної документації на закупівлю машин для обробки даних (апаратна частина) за ДК 021:2015-30210000-4 (персональний, портативний комп’ютер та комп’ютерні сканери) будуть оприлюднені в порядку, визначеному ст.10 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-15-003072-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК, Код ЄДРПОУ:20009888
Дата подання: 18 травня 2020 13:40
Дискримінаційні технічні вимоги
Доброго дня!
Вимагаємо внесення змін до вимог, що містяться у документі "ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" з наступних причин.

Замовник зазначає, що "З метою забезпечення оптимізації експлуатаційних витрат системний блок та монітори повинні бути від одного виробника." Дана вимога означає, що повінні пропонуватись товари іноземного виробництва від світових виробників, оскільки в Україні є вітчизняні виробники системних блоків, проте відсутні виробники моніторів. З іншого боку, жоден із світових виробників (А-Бренд) не комплектує вказані конфігурації системних блоків блоками живлення потужністю 700Вт, а лише енергоефективними блоками потужністю 180-200-250 Вт, що є цілком достатнім для такої конфігурації. Тому такі вимоги створюють суперечність. До того ж, повністю обмежують українського виробника сертифікованих системних блоків. Крім цього, досить багато постачальників в Україні мають сервісні центри в усіх обласних центрах України та готові будуть централізовно обслуговувати у них і системний блок і монітор. Навіть у разі, якщо вони вироблені різними компаніями. Які незручності можуть виникнути у Замовника, у порівнянні із тим випадком, коли монітор та системний блок від одного виборника? Крім цього, на українському ринку представлено якісні монітори багатьох світових виробників.
Зважаючи на викладене, вимагаємо усунути вимогу щодо одного виробника моніторів та системних блоків, або переглянути вимогу щодо блоку живлення. Або, в іншому випадку, у відповіді на дану вимогу навести приклад моделі системного блоку із посиланням на веб-сайт виробника, що одночасно виготовляє монітори та офісні системні блоки, що мають блок живлення 700Вт у зазначеній конфігурації. У разі, якщо Замовник орієнтувався на конкретні моделі, впевнені, що для Замовника це не буде проблемою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 травня 2020 20:08
Шановний Учаснику!
Вашу вимогу розглянуто та враховано всі Ваші зауваження.
Тендерним комітетом буде внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Зміни до тендерної документації на закупівлю машин для обробки даних (апаратна частина) за ДК 021:2015-30210000-4 (персональний, портативний комп’ютер та комп’ютерні сканери) будуть оприлюднені в порядку, визначеному ст.10 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Стосовно ІНФОРМАЦІЇ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Номер вимоги: UA-2020-05-15-003072-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КОМЕЛ", Код ЄДРПОУ:24083083
Дата подання: 22 червня 2020 15:56
Невідповідність пропозиції технічним вимогам замовника
Шановний Замовнику! Просимо переглянути своє рішення щодо визначення переможця, оскільки учасником, пропозиція якого визнано кращою надано характеристики товару, що не відповідають технічним вимогам замовника відповідно до умов тендерної документації, а саме технічним вимогам. Переможцем запропоновано товар, що є гіршим за характеристиками аніж того потребує замовник. У порівняльній таблиці переможця зазначено жорсткий диск 500Гб, хоча умовами передбачено 1000Гб. Також переможцем запропоновано монітор з гіршими параметрами, а саме: потребувалось діагональ не менше 24 дюймів, а переможцем запропоновано 23,8 дюймів. Все це є суттєвим та впливає на пропозицію, а тому відповідно до законодавства пропозиція такого учасника повинна бути відхилена.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 червня 2020 14:07
Шановний Учаснику!
За результатами розгляду Вашої вимоги інформуємо, що тендерним комітетом 23.06.2020 прийнято рішення про відміну тендера по закупівлі машин для обробки даних (апаратна частина) за ДК 021:2015-30210000-4 (персональний комп’ютер, ноутбук, високошвидкісний протяжний сканер) відповідно до п.2 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу ТОВ "КОМЕЛ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2020 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК" 782 478,00
UAH з ПДВ
759 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 784 139,00
UAH з ПДВ
761 659,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 808 681,50
UAH з ПДВ
771 237,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" 910 050,00
UAH з ПДВ
910 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 червня 2020 11:45
Електронний підпис
12 червня 2020 17:33
Електронний підпис
12 червня 2020 17:29
На переможця.pdf
03 червня 2020 09:17
Електронний підпис
03 червня 2020 09:16
Кваліфікаційний опис.7z
03 червня 2020 09:10
Технічний опис.7z
03 червня 2020 09:10
Кваліфікаційний опис.7z
03 червня 2020 09:10
9. Проект договору.pdf
03 червня 2020 09:10
10.ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 09:56
Електронний підпис
03 червня 2020 09:55
Доручення ЕЦП.pdf
03 червня 2020 09:55
EPSON.pdf
03 червня 2020 09:55
2018_Comel_Gold_PC_Partner.pdf
03 червня 2020 09:55
Витяг Комел 21.04.2020.pdf
03 червня 2020 09:55
Висновок СЕС ТУ.pdf
03 червня 2020 09:55
Висновок СЕС ПК 2018.pdf
03 червня 2020 09:55
КОМЕЛ 9001 укр.pdf
03 червня 2020 09:55
Сертифікати.zip
03 червня 2020 09:55
13 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
03 червня 2020 09:55
07 ЛИСТ-ЗГОДА.pdf

Публічні документи

02 червня 2020 18:03
Електронний підпис
02 червня 2020 18:02
Тендерна пропозиція.pdf
02 червня 2020 18:02
Проект договору.pdf
02 червня 2020 18:02
Порівняльна таблиця.pdf
02 червня 2020 18:02
Виписка з ЄДР оригінал.pdf
02 червня 2020 18:02
Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 01:07
Електронний підпис
03 червня 2020 01:06
Технічні документи.pdf
03 червня 2020 01:06
Тендерна пропозиція.pdf
03 червня 2020 01:06
Проєкт договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК"

ТОВ "КОМЕЛ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК"
#20009888
Рішення скасоване 759 998,00
UAH з ПДВ
12 червня 2020 17:38
ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК"
#20009888
Переможець 759 998,00
UAH з ПДВ
12 червня 2020 17:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2020 17:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК"
#20009888
759 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 24 червня 2020 14:17
Кінець періоду оскарження: 05 липня 2020 00:00
Дата відміни: 05 липня 2020 00:04
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відмінено тендер по закупівлі машин для обробки даних (апаратна частина) за ДК 021:2015-30210000-4 (персональний комп’ютер, ноутбук, високошвидкісний протяжний сканер) відповідно до п.2 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі»
Документи:
24 червня 2020 14:17
Електронний підпис
24 червня 2020 14:15
протокол 67.pdf