Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка програмного забезпечення "Портал мешканця Львова" в рамках оновлення проекту "Особистий кабінет мешканця"
Очікувана вартість
1 450 000,00 UAH
UA-2020-05-15-002806-c b762229faf444df5a416551f0b32703f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Васюта Ростислав Володимирович

380322546026
380322546067
vasiuta.rostyslav@lvivcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент розвитку Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35227962
Вебсайт: http://city-adm.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, Площа Ринок, 1
Контактна особа: Васюта Ростислав Володимирович
380322546026,380322546067
vasiuta.rostyslav@lvivcity.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2020 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 01 червня 2020 12:23
Очікувана вартість: 1 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72210000-0: Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розробка програмного забезпечення "Портал мешканця Львова" в рамках оновлення проекту "Особистий кабінет мешканця"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, площа Ринок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72210000-0 — Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата загальної вартості проводиться Замовником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця у розмірі зазначеній у рахунку вартості наданих послуг протягом 10 днів з моменту підписання Сторонами акту наданих послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 травня 2020 16:36
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 травня 2020 16:32
Портал_Додаток 2_Кваліфікаційні.pdf
15 травня 2020 16:26
Портал_Додаток 5_ТендерПропозиція.docx
15 травня 2020 16:26
Портал_Додаток 4_ПроектДоговору.docx
15 травня 2020 16:25
Портал_Додаток 3_ЛистГарантія.docx
15 травня 2020 16:11
Портал_ТЗ.pdf
15 травня 2020 16:08
Портал_ТендернаДокументація.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнюючі запитання
Дата подання: 21 травня 2020 17:17
Дата відповіді: 26 травня 2020 12:55
1. Які вимоги до підсистеми обміну повідомленнями? Чи потрібна окрема система, чи використовується лише електронна пошта? 2. В деяких пунктах тендерних вимог вказано, що передбачені різні ролі адміністраторів системи (порталу), наприклад, на стор.53. Наведіть, будь ласка, повний перелік адміністративних полів та вкажіть конкретну різницю між ними. 3. Поясніть, будь ласка, правила та вимоги, за якими в системі формуються актуальні Довідник ЦНАПів, Довідник нормативно-правових актів (НПА), Довідник документів, Довідник класифікацій доходів бюджету, Довідник відомчих ознак. Чи правильно ми розуміємо, що ці довідники імпортуються за такими правилами із інших систем? 4. Інтеграція зі скількома платіжними сервісами передбачена в рамках даного проекту? 5. Чи входить в межі проекту розробка чату? Які вимоги до цього функціоналу висуваються? 6. Наведіть, будь ласка, повний перелік ролей співробітників Львівської міської ради, які будуть працювати в даній системі? Зазначте основні відмінності між цими ролями. 7. Уточніть, будь ласка, в якій інфраструктурі та на яких потужностях буде працювати рішення, яке є результатом даного проекту? 8. Чи входять послуги хостингу та відповідне використання апаратного обладнання виконавця в рамках даного проекту (як це можна припустити на основі інформації на стор.11) у вартість пропозиції? Якщо це так, який строк використання хостинг-послуг потрібно враховувати під час розрахунку вартості проекту? 9. Які вимоги щодо безперервної роботи веб-ресурсу висуваються в цьому проекті?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Система обміну повідомленнями на цьому етапі проекту має містити системні сповіщення для користувача та надсилання електронних листів за певними шаблонами, а також відповідний функціонал для створення/редагування/видалення цих шаблонів.
2. Функціонал адміністративної частини сайту повинен містити конструктор ролей, як це описано в п.4.4 технічного завдання. При додаванні ролі системний адміністратор вказує його назву та тип доступу (відсутній/перегляд/редагування) до модулів системи. Окрім, системного адміністратора (за замовчуванням) можуть бути фінансовий адміністратор, адміністратор сервісів і тп.
3. Довідники формуватимуться в системі документообігу і через API повинні імпортуватись та відображатись на порталі.
4. Для визначення платіжної системи буде проведений відкритий конкурс.
5. На даному етапі розробка чату не входить в межі проекту.
6. Відповідь уже надана (запитання 2)
7. Серверні потужності (або хмарне рішення) мають бути розташовані в межах України і відповідати вимогам КСЗІ. Серверні потужності (або хмарне рішення) визначатимуться за результатами окремої закупівлі паралельно з етапом “Впровадження та дослідної експлуатації”. Технічні характеристики наведено в п. 2.5 технічного завдання.
8. Хостинг та використання апаратного обладнання виконавця, що входять у вартість пропозиції, передбачається лише до моменту запуску проекту в промислову експлуатацію.
9. 24 години на добу, 7 діб на тиждень, 365 (366) днів на рік

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2020 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕПАМ РІШЕННЯ" 1 450 000,00
UAH з ПДВ
1 428 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КОВАЛІСКО ОСТАП ІГОРОВИЧ 1 450 000,00
UAH з ПДВ
1 435 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 травня 2020 19:49
Електронний підпис
29 травня 2020 19:49
Статут РІШЕННЯ.PDF
29 травня 2020 19:49
Св. платника ПДВ.pdf
29 травня 2020 19:49
Лист Гарантія.pdf
29 травня 2020 19:49
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕПАМ РІШЕННЯ"

ФОП КОВАЛІСКО ОСТАП ІГОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕПАМ РІШЕННЯ"
#38129080
Переможець 1 428 250,00
UAH з ПДВ
01 червня 2020 19:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2020 19:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕПАМ РІШЕННЯ"
#38129080
1 428 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2020 15:45
Додаткова угода_EPAM 19102020.PDF зміни до договору
20 жовтня 2020 15:44
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2020 11:54
Додаткова угода EPAM.PDF зміни до договору
01 липня 2020 11:51
Електронний підпис укладений
23 червня 2020 15:11
Договір_ПорталМешканця_ЕПАМ.PDF укладений
23 червня 2020 15:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення неістотних умов договору
Номер договору про закупівлю: 06-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення неістотних умов договору
Номер договору про закупівлю: 06-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 428 250,00
UAH (в тому числі ПДВ 238 041,67 UAH)