Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Послуги з ремонту, технічного обслуговування повітряного транспорту та пов’язаного обладнання і супутні послуги (50210000-0) (Середній ремонт авіаційних двигунів Д-30КП-2)
the average reparation of aviation engines Д-30КП-2
Очікувана вартість
102 000 000,00 UAH
UA-2020-05-15-002447-b 0654068a9ebf4fdba6e775be921e78e9
Переговорна процедура для потреб оборони    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Журавель

+380432596891 zacupivli@ps.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А0215
Код ЄДРПОУ: 24981451
Місцезнаходження: 21007, Україна , Вінницька область обл., м. Вінниця, вул. Стрілецька, 105
Контактна особа: Олег Журавель
+380432596891
zacupivli@ps.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
National ID: 24981451
Contact point: +380432596891
zacupivli@ps.mil.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 травня 2020 00:00
Початок аукціону: 27 травня 2020 12:55
Очікувана вартість: 102 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 020 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 15 травня 2020 12:35
Enquiries until: 24 травня 2020 00:00
Complaints submission until: до 25 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 травня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 102 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 020 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50210000-0: Послуги з ремонту, технічного обслуговування повітряного транспорту та пов’язаного обладнання і супутні послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 одиниця
Середній ремонт авіаційних двигунів Д-30КП-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50210000-0 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування повітряного транспорту та пов’язаного обладнання і супутні послуги

the average reparation of aviation engines Д-30КП-2
CPV: 50210000-0
Період постачання: по 30 листопада 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки за надані Послуги здійснюються за фактом їх надання протягом бюджетного 2020 року за умови проведення платежів Державною казначейською службою України згідно з чинним законодавством, після отримання Замовником документів на оплату, визначених договором Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення положень Договору
Дата подання: 18 травня 2020 20:28
Дата відповіді: 20 травня 2020 20:05
Запитання від ТОВ «Авіаремонтне підприємство «УРАРП» Відповідно до п. 1.4. проекту договору «Виконавець здійснює надання Послуг за цим Договором, після отримання від Замовника (командира військової частини А0215), письмового повідомлення про готовність до виконання умов Договору, яким Замовник визначає обсяги закупівлі Послуг, у відповідності до Специфікації послуг (Додаток 1) та вказує місце надання Послуг». В той же час, в Специфікації послуг (Додаток 1) в графі «Термін виконання» зазначено: «5 од включно до 01.09.2020 за письмовим повідомленням Замовника включно 7 од. до 30.11.2020 за письмовим повідомленням Замовника». У зв’язку з цим, зміст п. 1.4 проекту Договору та Специфікації послуг (Додаток 1) трактуються неоднозначно і не зрозуміло, чи Замовник до початку здійснення Виконавцем Послуг складає єдине письмове повідомлення про готовність до виконання умов Договору, в якому одразу зазначає весь обсяг закупівлі Послуг (12 двигунів), або складає два окремих письмових повідомлення (на 5 двигунів, термін завершення виконання ремонту для яких становить до 01.09.2020р., та на 7 двигунів, термін завершення виконання ремонту для яких становить до 30.11.2020р.). Єдине письмове повідомлення Замовника про готовність до виконання умов Договору, в якому буде визначений весь обсяг закупівлі Послуг до моменту фактичного початку надання Послуг Виконавцем та одночасна передача в ремонт всіх двигунів, є необхідною умовою для забезпечення Виконавцю можливості правильно розподілити ресурси та виробничі можливості для завершення надання Послуг у встановлений Замовником строк. З метою уникнення неоднозначного тлумачення положень Договору, пропонуємо: 1. внести зміни до графи «Термін виконання» Специфікації послуг (Додаток 1) і викласти її в такій редакції: «5 од. включно до 01.09.2020 7 од. включно до 30.11.2020». 2. Доповнити п. 1.4 проекту Договору реченням наступного змісту: «Замовник складає єдине письмове повідомлення про готовність до виконання умов Договору, яким визначає обсяги закупівлі Послуг. При цьому термін надання Послуг визначається відповідно до Специфікації послуг (Додаток 1)». Наші пропозиції конкретизують та усувають неоднозначне розуміння умов і строків надання Послуг за договором. При цьому, необхідно розуміти, що відповідно до чинного законодавства, Замовник вправі в будь-який час зменшити обсяги закупівлі Послуг, що не буде вважатися порушенням умов Договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником буде внесено відповідні зміни до оголошення про проведення відбору учасників, які будуть оприлюднені у встановленому порядку
Уточнення положень договору
Дата подання: 19 травня 2020 16:28
Дата відповіді: 20 травня 2020 20:05
З метою уникнення неоднозначного тлумачення положень проекту Договору в частині письмового повідомлення Замовника та термінів завершення надання послуг, пропонуємо внести зміни до графи «Термін виконання» Специфікації послуг (Додаток 1) та викласти її в такій редакції: «5 од. включно до 01.09.2020 за письмовим повідомленням Виконавцем Замовника в порядку, визначеному п. 5.6 Договору; 7 од. включно до 30.11.2020 за письмовим повідомленням Виконавцем Замовника в порядку, визначеному п. 5.6 Договору».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником буде внесено відповідні зміни до оголошення про проведення відбору учасників, які будуть оприлюднені у встановленому порядку

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 травня 2020 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Авіаремонтне підприємство "УРАРП" 98 940 000,00
UAH з ПДВ
88 980 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "Миколаївський авіаремонтний завод "НАРП" 90 000 000,00
UAH з ПДВ
90 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 травня 2020 20:56
Електронний підпис
26 травня 2020 20:53
Документи УРАРП-260520.pdf

Публічні документи

25 травня 2020 11:46
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Авіаремонтне підприємство "УРАРП"

ДП "Миколаївський авіаремонтний завод "НАРП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Авіаремонтне підприємство "УРАРП"
#30181494
Переможець 88 980 000,00
UAH з ПДВ
29 травня 2020 20:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 травня 2020 20:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Авіаремонтне підприємство "УРАРП"
#30181494
88 980 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 червня 2020 18:31
129_20 Середній ремонт Д-30КП2.PDF укладений
05 червня 2020 18:30
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 10:48
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2020 10:09
129_20 ДУ2.PDF зміни до договору
11 листопада 2020 10:06
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2020 19:37
129_20 ДУ1.PDF зміни до договору
18 вересня 2020 19:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): провження терміну надання послуг (4 од.) - включно до 30.04.2021; продовження терміну дії договору - включно до 31.12.2021
Номер договору про закупівлю: 129/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 183/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна строку надання послуг (включно до 30.11.2020) та терміну дії договору (до 31.12.2020)
Номер договору про закупівлю: 129/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 209/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 88 980 000,00
UAH