Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 44310000-6 Вироби з дроту (Припій срібний.)
Очікувана вартість
31 500,00 UAH
UA-2020-05-15-002324-c 3cc2e494965d4ccd836d04472b640cf1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Поштарук Ганна

380950187780 331svet331@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київська стоматологія" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації),
Код ЄДРПОУ: 42376659
Місцезнаходження: 04050, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Пимоненка, будинок 10-А
Контактна особа: Поштарук Ганна
380950187780
331svet331@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту


ПСр МЦ-37, діаметр 1 мм 40 гр.)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
ДК 021:2015 44310000-6 Вироби з дроту (Припій срібний.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Пимоненка 10А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту поставки Товару. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

15 травня 2020 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ФІРМА "УКР-МЕДМАРКЕТ"
#20742465
Переможець 31 500,00
UAH з ПДВ
15 травня 2020 15:23

Документи

15 травня 2020 15:15
Електронний підпис
15 травня 2020 15:13
Звіт.pdf
15 травня 2020 15:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 11:22
Доп угода до Договору №36.FR12.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 11:22
Електронний підпис укладений
18 травня 2020 11:38
Договор №36.pdf укладений
15 травня 2020 15:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погоджена зміна обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: №36
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML