Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт заміна вікон в дошкiльному навчальному закладі № 373, за адресою: м. Київ, Солом’янський район, вул. Мартиросяна, 22-А, 24
Очікувана вартість
760 500,00 UAH
UA-2020-05-15-002240-c ee568e34830448afac57d0451104fa32
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойко Микола

380442073938 22031989m@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства та будівництва Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485401
Вебсайт: http://www.solor.gov.ua/department/25
Місцезнаходження: 03020, Україна , Київська обл., Київ, просп. Повітрофлотський, 41
Контактна особа: Бойко Микола
380442073938
22031989m@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2020 14:35
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2020 18:01
Очікувана вартість: 760 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,09%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Відповідно до оголошення, що додається
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт заміна вікон в дошкiльному навчальному закладі № 373, за адресою: м. Київ, Солом’янський район, вул. Мартиросяна, 22-А, 24
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 травня 2020 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 19:34
зміни!ОГОЛОШЕННЯ_ВІКНА ДНЗ 373.docx
15 травня 2020 14:37
Проект договору вікна ДНЗ 373.docx
20 травня 2020 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 19:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2020 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 19:34
зміни!ОГОЛОШЕННЯ_ВІКНА ДНЗ 373.docx
15 травня 2020 14:37
!ОГОЛОШЕННЯ_ВІКНА ДНЗ 373.docx
15 травня 2020 14:37
Проект договору вікна ДНЗ 373.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2020 18:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДСЕРВІСКОМФОРТ" 500 296,80
UAH з ПДВ
500 296,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 травня 2020 12:10
19. Сертифікати.rar
28 травня 2020 12:10
25. Декларація.pdf
28 травня 2020 12:10
23. Довідка МВС.pdf
28 травня 2020 12:10
20. ДСТУ та ДБН.pdf
28 травня 2020 12:10
14. Ліцензія.pdf
28 травня 2020 12:10
13. Дозвіл.PDF
28 травня 2020 12:10
9. Фін. звітність.rar
28 травня 2020 12:10
15. Лист без авансу.pdf
28 травня 2020 12:10
12. ДФС.pdf
28 травня 2020 12:10
1. Перелік документів.pdf
28 травня 2020 12:10
7. Довідка корупція.pdf
28 травня 2020 12:10
8. Довідка НАЗК.pdf
28 травня 2020 12:10
6. Банкрутство.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДСЕРВІСКОМФОРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДСЕРВІСКОМФОРТ"
#41982552
Переможець 500 296,80
UAH з ПДВ
03 червня 2020 11:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 червня 2020 11:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДСЕРВІСКОМФОРТ"
#41982552
500 296,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДУ _2 до дог № 235-в-1010.PDF зміни до договору
06 липня 2020 15:25
Електронний підпис укладений
11 червня 2020 14:31
235-в-1010.PDF укладений
11 червня 2020 14:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Керуючись п. 9.1. Договору, Сторони дійшли згоди внести зміні в п. 5.3. Розділу 5 «ПОРЯДОК ЗДАЧІ-ПРИЙМАННЯ ВИКОНАНИХ РОБІТ» Договору і викласти його в наступній редакції : «5.3. Служба технічного нагляду» протягом 5 робочих днів з дня отримання «Акта» підписує його, виходячи з реально виконаних «Робіт», та надає «Підряднику» для подальшого погодження з директором закладу освіти». 2. Керуючись п. 9.1. Договору, Сторони дійшли згоди внести зміні в п. 5.4. Розділу 5 «ПОРЯДОК ЗДАЧІ-ПРИЙМАННЯ ВИКОНАНИХ РОБІТ» Договору і викласти його в наступній редакції : «5.4. Підрядник» передає «Замовнику» на підпис «Акт», який перевірений та підписаний «Службою технічного нагляду» та погоджений з директором закладу освіти.» 3. Керуючись п. 9.1. Договору, Сторони дійшли згоди внести зміні в п. 6.4.6 Розділу 6 «ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН» Договору і викласти його в наступній редакції : «6.4.6. Усувати недоліки, допущені з його вини, в терміни зазначені в пунктах 5.6., 5.8., 5.10. цього Договору». 4. Керуючись п. 9.1. Договору, Сторони дійшли згоди внести зміні в п. 9.4. Розділу 9 «ЗМІНА УМОВ ДОГОВОРУ ТА РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ» Договору і викласти його в наступній редакції: «9.4. Договір розривається в односторонньому порядку за ініціативою «Замовника» у випадках, що передбачені пунктами 6.1.5 – 6.1.7 даного Договору». 5. Решта умов цього Договору залишається незмінною і є обов’язковою для виконання Сторонами. 6.Дана Додаткова угода укладена в двох примірниках, по одному для кожної із Сторін, які мають однакову юридичну силу, набуває чинності з дати підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення підпису печаткою.
Номер договору про закупівлю: 235-в/1010
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 497 311,20
UAH (в тому числі ПДВ 82 885,20 UAH)