Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт внутрішньоквартальних, міжбудинкових проїздів та тротуарів по вул. Володимира Великого, 10 в м. Бровари Київської області (за кодом CPV ДК 021:2015 – 45233000 – 9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
2 339 187,38 UAH
UA-2020-05-15-001736-c e64ddcb8772f4452a759ea9df9269618
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карпенко Валентина Степанівна

+380459452016 brovaru-ugkg@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 26146617
Місцезнаходження: 07400, Україна , Київська обл., місто Бровари, вул. Гагаріна, 15
Контактна особа: Карпенко Валентина Степанівна
+380459452016
brovaru-ugkg@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2020 13:16
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2020 13:20
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 13:20
Початок аукціону: 11 червня 2020 13:22
Очікувана вартість: 2 339 187,38 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,64%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт внутрішньоквартальних, міжбудинкових проїздів та тротуарів по вул. Володимира Великого, 10 в м. Бровари Київської області (за кодом CPV ДК 021:2015 – 45233000 – 9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07400, Україна, Київська область, м. Бровари, вул. Володимира Великого, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 червня 2020 11:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 11:04
Перелік змін 3.doc
02 червня 2020 11:04
Додаток 3 Проект Договору.doc
02 червня 2020 11:04
Додаток 2 Технічне завдання.doc
02 червня 2020 11:04
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.doc
02 червня 2020 11:04
ТД проїзд Володимира В 10.doc
25 травня 2020 15:20
Перелік змін 2.doc
22 травня 2020 16:24
Перелік змін.doc
02 червня 2020 11:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2020 13:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 11:04
Перелік змін 3.doc
02 червня 2020 11:04
Додаток 3 Проект Договору.doc
25 травня 2020 15:20
Додаток 3 Проект Договору.doc
22 травня 2020 16:24
Додаток 3 Проект Договору.doc
15 травня 2020 13:16
Додаток 3 Проект Договору.doc
02 червня 2020 11:04
Додаток 2 Технічне завдання.doc
25 травня 2020 15:20
Додаток 2 Технічне завдання (2).doc
22 травня 2020 16:24
Додаток 2 Технічне завдання.doc
15 травня 2020 13:16
Додаток 2 Технічне завдання.doc
02 червня 2020 11:04
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.doc
25 травня 2020 15:20
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії із змінами.doc
22 травня 2020 16:24
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.doc
15 травня 2020 13:16
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.doc
02 червня 2020 11:04
ТД проїзд Володимира В 10.doc
25 травня 2020 15:20
ТД3 проїзд Володимира В 10.doc
22 травня 2020 16:24
ТД проїзд Володимира В 10.doc
15 травня 2020 13:16
ТД проїзд Володимира В 10.doc
25 травня 2020 15:20
Перелік змін 2.doc
22 травня 2020 16:24
Перелік змін.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення до тендерної документації
Дата подання: 21 травня 2020 13:12
Дата відповіді: 25 травня 2020 16:41
1) У п. 4.1. Розділу 3 Тендерної документації містить таку вимогу : «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій». Проте, Законом «Про публічні закупівлі» передбачено інше, а саме п.11 ч.1 ст.22 визначає, що трок дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати КІНЦЕВОГО СТРОКУ ПОДАННЯ тендерних пропозицій. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше зауваження прийнято до уваги. Відповідні зміни внесено до тендерної документації
Уточнення до тендерної документації
Дата подання: 21 травня 2020 13:13
Дата відповіді: 26 травня 2020 16:55
2) У Додатку 1 до Тендерної документації зазначено, що на підтвердження кваліфікації/освіти учасником в складі тендерної пропозиції надаються копії дипломів (сторона на якій міститься інформація щодо кваліфікації). Крім того, для інженерно-технічних працівників (інженерів, майстрів, виконробів) досвід роботи в дорожній галузі повинен бути не менше 1 року. В даному випадку, вимога щодо досвіду роботи технічних працівників є дискримінаційною, що звужує коло учасників у процедурі закупівлі і не може свідчити про якісний рівень роботи працівника. Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Просимо видалити дане обмеження із Додатку 1 до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Одним із встановлених в тендерній документації критеріїв являється наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід .
Враховуючи, що Закон не містить визначення терміну «дискримінаційні вимоги», у кожному конкретному випадку в залежності від предмета закупівлі замовник самостійно визначає вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Оскільки, відповідно до ч. 3 ст. 22 «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації» виходячи із специфіки закупівлі, а саме: виконання будівельних робіт по капітальному ремонту внутршньквартальних, міжбудинкови проїздів та тротуарів, замовником встановлено вимогу про наявність в учасника інженерно-технічних працівників з вищою або неповною вищою освітою та досвідом роботи не менше року. Дану вимогу не вважаємо дискримінаційною, а такою що підтвердить наявність досвіду.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-15-001736-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Афінацентр", Код ЄДРПОУ:39107995
Дата подання: 24 червня 2020 13:53
Скарга
51931, Україна, Дніпропетровська обл., м. Кам’янське вул. Курська, 45, кв. 2 код ЄДРПОУ 39107995 р/р UA463052990000026007050241064 в АТ КБ «Приватбанк» м. Кам’янське МФО 305299 Аfinacentr2017@gmail.com Вих. № 24/06 від «24» червня 2020 р. До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» (код ЄДРПОУ 39107995) Адреса: 51931, Дніпропетровська обл., м. Кам’янське, Заводський район, вул. Курська, 45, кв.2. Тел: +38 097 830 27 37 email: afinacentr2017@gmail.com Замовник: Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Київської області (код ЄДРПОУ 26146617) Юридична адреса: 07400, вул. Гагаріна, 15, м. Бровари, Київська область. Фактична адреса: 07400, бульв. Незалежності, 4-а, м. Бровари, Київська область, , email: brovaru-ugkg@meta.ua телефон: (045- 94) 7-22-02, (045-94) 6-04- 13, (045- 94) 4-61-11, тел./факс (045- 94) 6-04-13 Інформація про закупівлю ID: e64ddcb8772f4452a759ea9df9269618 Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-05-15-001736-c СКАРГА на дії Замовника Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Київської області (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-05-15-001736-c. Товариство з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно Тендерної документації подало тендерну пропозицію. Предмет закупівлі: Капітальний ремонт внутрішньоквартальних, міжбудинкових проїздів та тротуарів по вул. Володимира Великого, 10 в м. Бровари Київської області (за кодом CPV ДК 021:2015 – 45233000 – 9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг), що зазначено у оголошенні та Тендерній документації. Аукціон відбувся: 11.06.2020, 13:22 – 13:55. За результатами аукціону участь прийняли чотири учасника: 1) Товариство з обмеженою відповідальністю «ЖИТЛОШЛЯХБУД» – 2 300 000.00 грн з ПДВ; 2) Товариство з обмеженою відповідальністю «Новобуд-ВС» – 1 520 000.00 грн з ПДВ; 3) Товариство з обмеженою відповідальністю «ДС ПРОМ ГРУП» – 1 600 000.00 грн з ПДВ; 4) Товариство з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» – 1 519 999.00 грн з ПДВ. Очікувана вартість закупівлі: 2 339 187.38 грн (з ПДВ). За результатами аукціону найбільш економічно вигідною була пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР». Відповідно до Протоколу № 123 від 18.06.2020 засідання тендерного комітету Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Київської області тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» була відхилена відповідно до п.1. ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства. Підстави відхилення тендерної пропозиції: 1) учасником не виконано вимогу п.п. 7.3 розділу ІІІ ТД, а саме: «Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову». В складі тендерної пропозиції учасником надано скан-копію Диплому ЗВ № 474577 начальника дорожньо-будівельної дільниці Чуркіна Валерія Анатолійовича, який викладений російською мовою та не має автентичного перекладу на українську мову; 2) в листах-відгуках від 29.05.2020 №237 та №207 не зазначена інформація стосовно відсутності претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов аналогічних договорів. Зазначена вимога встановлена в п.1.3 Додатку 1 до ТД: «Лист - відгук виданий замовником або суб’єктом господарювання з яким було укладено договір із зазначенням дати його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, відсоток виконання договору від загальної ціни договору, рік (роки) виконання робіт, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання та відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Лист відгук надається датою поточного року». Вважаємо, що рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» порушує права та інтереси Скаржника, є безпідставним, необґрунтованим та таким, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав. 1. Щодо підстави відхилення – відсутність у складі тендерної пропозиції автентичного перекладу на українську мову Диплому ЗВ № 474577 начальника дорожньо-будівельної дільниці Чуркіна Валерія Анатолійовича. Відповідно до п.1.2 Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт внутрішньоквартальних, міжбудинкових проїздів та тротуарів по вул. Володимира Великого, 10 в м. Бровари Київської області (за кодом CPV ДК 021:2015 – 45233000 – 9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)», затвердженої рішенням тендерного комітету Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Київської області від 14.05.2020 Протоколом №89 зі змінами (далі – Тендерна документація), при поданні пропозиції учасник враховує, що для інженерно-технічних працівників (інженерів, майстрів, виконробів) обов’язковим є наявність вищої або неповної вищої освіти. На підтвердження освіти учасником в складі тендерної пропозиції надаються копії відповідних документів. На виконання цієї вимоги Замовника та на підтвердження вищої освіти начальника дорожньо-будівельної дільниці Чуркіна Валерія Анатолійовича ТОВ «АФІНАЦЕНТР» у складі своєї тендерної пропозиції було надано скан – копію Диплому ЗВ № 474577 від 17.06.1981 року. Згідно цього диплому Чуркін В.А. у 1881 році закінчив повний курс Краснодарського політехнічного інституту за спеціальністю автомобільні дороги та йому присвоєно кваліфікацію інженера будівельника. Диплом складено російською мовою, але автентичного перекладу на українську мову до нього надано не було. Необхідно зазначити, що відповідно до ч.9 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. При цьому, відповідно до зазначеної норми 16.06.2020 Замовником було розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою до ТОВ «АФІНАЦЕНТР» про усунення невідповідностей, а саме: «Повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та документах що подані учасником в тендерній пропозиції на підтвердження кваліфікаційного критерію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: • В Довідці, згідно встановленої форми, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (вих. № 28/05 – 102 від 28.05.2020 року) відсутня інформація стосовно інженера з охорони праці Никитюка Володимира Григоровича. Наказ (розпорядження) про прийняття на роботу № 20- 0000000098 від 03.07.2018 року долучений в підтверджуючих документах тендерної пропозиції. (Додаток 1 до тендерної документації Таблиця 1.2 ) • Надані копії дипломів Михальова Андрія Олександровича, Мішиньової Лариси Жунусівни та Никитюка Володимира Григоровича, мають бути засвідчені належним чином (вимога тендерної документації ч. 1 Розділ ІІІ)». Зазначені у цій вимозі невідповідності були усунені Скаржником 16.06.2020. Як вбачається із зазначеного, жодної вимоги щодо надання Диплому ЗВ № 474577 начальника дорожньо-будівельної дільниці Чуркіна Валерія Анатолійовича з автентичним перекладом на українську мову Замовником не розміщувалося. Таким чином, Управлінням будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Київської області було позбавлено Скаржника можливості виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції та виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій, що є грубим порушенням ч.9 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі». 1. Щодо підстави відхилення – не зазначення в листах-відгуках від 29.05.2020 №237 та №207 інформації стосовно відсутності претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов аналогічних договорів. Так, відповідно до п.1.3 Додатку 1 до Тендерної документації для підтвердження зазначеної в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) інформації учасник повинен надати в т.ч. лист - відгук виданий замовником або суб’єктом господарювання з яким було укладено договір із зазначенням дати його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, відсоток виконання договору від загальної ціни договору, рік (роки) виконання робіт, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання та відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Лист відгук надається датою поточного року. На виконання зазначеної вимоги Скаржником у складі тендерної пропозиції було надано два листи – відгуки від 29.05.2020 №237 та від 29.05.2020 №207, які були видані замовниками з яким було укладено відповідні договори. Ці листи – відгуки містять дати їх видачі, вихідні номери, посилання на номер, дату та предмет відповідного укладеного договору, ціну договору, сума виконання договору, відсоток виконання договору від загальної ціни договору, рік (роки) виконання робіт, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання та відсутності з боку замовника зауважень. У вищезазначених листах-відгуках чітко зазначено, що роботи за відповідними договорами були виконані ТОВ «АФІНАЦЕНТР» згідно діючими будівельними нормами і правилами, згідно з технічними завданнями та умовами договору, з належною якістю і у встановлений термін. Зауважень до виконаних Скаржником робіт зі сторони замовника та представника технічного нагляду не має. Тобто, виходячи із змісту даних листів – відгуків роботи за аналогічними договорами були виконані Скаржником належним чином, жодних претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов цих аналогічних договорів у замовників не має і не може бути. Разом з тим, відповідно до ч.3 ст. 9 Господарського процесуального кодексу України, ч. 3 ст.8 Цивільного процесуального кодексу України та ч.3 ст.11 Кодексу адміністративного судочинства України інформація щодо суду, який розглядає справу, учасників справи та предмета позову, дати надходження позовної заяви (скарги) або будь-якої іншої заяви або клопотання у справі, у тому числі особи, яка подала таку заяву, вжитих заходів забезпечення позову та (або) доказів, стадії розгляду справи, місця, дати і часу судового засідання, руху справи з одного суду до іншого є відкритою та підлягає невідкладному оприлюдненню на офіційному веб-порталі судової влади України в порядку, визначеному Положенням про Єдину судову інформаційно-телекомунікаційну систему. Крім того, відповідно до ст.3 Закону України «Про доступ до судових рішень» для доступу до судових рішень судів загальної юрисдикції Державна судова адміністрація України забезпечує ведення Єдиного державного реєстру судових рішень. Єдиний державний реєстр судових рішень (Реєстр) - автоматизована система збирання, зберігання, захисту, обліку, пошуку та надання електронних копій судових рішень. До Реєстру вносяться судові рішення Верховного Суду України, вищих спеціалізованих, апеляційних та місцевих судів - вироки, рішення, постанови, накази, ухвали, окремі ухвали (постанови) суду, що ухвалені (постановлені) судами у кримінальних, цивільних, господарських справах, у справах адміністративної юрисдикції, у справах про адміністративні правопорушення, крім судових рішень, які містять інформацію, що є державною таємницею. Відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону України «Про доступ до судових рішень» судові рішення, внесені до Реєстру, є відкритими для безоплатного цілодобового доступу на офіційному веб-порталі судової влади України. При цьому, відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Таким чином, інформація про наявні судові позови, в т.ч. щодо невиконання або неналежного виконання умов аналогічних договорів, є публічною та міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Враховуючи викладене, Скаржником належним чином виконано вимоги п.1.3 Додатку 1 до Тендерної документації щодо надання у складі тендерної пропозиції належним чином оформлених листів-відгуків щодо виконання умов аналогічних договорів.. Відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АФІНАЦЕНТР» на підставі нібито не додержання Скаржником п.1.3 Додатку 1 до Тендерної документації в частині нібито не зазначення в листах-відгуках від 29.05.2020 №237 та №207 інформації стосовно відсутності претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов аналогічних договорів, є грубим порушенням Замовником вимог ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Також, відповідно до ч.9 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Як зазначено вище, відповідно до зазначеної норми 16.06.2020 Замовником було розміщенно в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою до ТОВ «АФІНАЦЕНТР» про усунення невідповідностей в інформації та документах що подані учасником в тендерній пропозиції. Однак, жодних зауважень щодо нібито невідповідності змісту наданих Скаржником у своїй тендерній пропозиції листів – відгуків вимогам Тендерної документації у даній вимозі Замовником не зазначалося та, відповідно жодних вимог щодо усунення невідповідностей не надавалося, що є грубим порушенням ч.9 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, необхідно зазначити, що преамбулою Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону, закупівлі здійснюються в т.ч. за принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Частинами 2 та 4 цієї статті Закону визначено, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, відхилення Замовником тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» є грубим порушенням ст.ст.3, 5. 16, 22, 28 та 30 Закону. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР», чия пропозиція є найбільш економічно вигідною та повністю відповідає вимогам Тендерної документації. що в свою чергу призвело до порушення прав та охоронюваних законом інтересів Скаржника. Враховуючи викладене, відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про наявність порушень під час проведення процедури відкритих торгів по закупівлі: Капітальний ремонт внутрішньоквартальних, міжбудинкових проїздів та тротуарів по вул. Володимира Великого, 10 в м. Бровари Київської області (за кодом CPV ДК 021:2015 – 45233000 – 9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) з боку Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Київської області, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-05-15-001736-c, ID: e64ddcb8772f4452a759ea9df9269618. 3. Зобов’язати Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Київської області скасувати рішення - Протокол № 123 від 18.06.2020 засідання тендерного комітету Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Київської області про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР». З повагою, Директор ТОВ «АФІНАЦЕНТР» О. С. Фесенко
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 червня 2020 21:30
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 13367-р/пк-пз від 09.07.2020 за процедурою закупівлі № UA-2020-05-15-001736-с виконано.
Дата виконання рішення замовником: 29 липня 2020 16:29

Документи подані скаржником

24 червня 2020 10:00
Скарга.pdf

Документи подані замовником

29 липня 2020 16:26
Протокол 148.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Афінацентр" 1 937 380,32
UAH з ПДВ
1 519 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Новобуд-ВС" 2 339 160,40
UAH з ПДВ
1 520 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" 1 986 738,50
UAH з ПДВ
1 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛОШЛЯХБУД" 2 329 043,16
UAH з ПДВ
2 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 червня 2020 16:02
Електронний підпис
16 червня 2020 15:59
Оновленні документи.pdf
10 червня 2020 11:28
Електронний підпис
10 червня 2020 11:21
17 Захист довкілля.pdf
10 червня 2020 11:21
16 Розрахунок ЗП.pdf
10 червня 2020 11:21
15 ПД.pdf
10 червня 2020 11:21
14 Субпідряд.pdf
10 червня 2020 11:21
13 Паспорт.pdf
10 червня 2020 11:21
12 Витяг ПДВ.pdf
10 червня 2020 11:21
Лист НБУ по ліцензії.pdf
10 червня 2020 11:21
11 Повноваження.pdf
10 червня 2020 11:21
10 Статут.pdf
10 червня 2020 11:21
11483 Довідка.pdf
10 червня 2020 11:21
9 розрахунок.pdf
10 червня 2020 11:21
8 Кошторис.pdf
10 червня 2020 11:21
Довідка2.pdf
10 червня 2020 11:21
7 Відомості учасника.pdf
10 червня 2020 11:21
Довідка1.pdf
10 червня 2020 11:21
6 Санкції.pdf
10 червня 2020 11:21
Довідка ПРиват.pdf
10 червня 2020 11:21
5.1 Лист пояснення.pdf
10 червня 2020 11:21
Довідка приват 2.pdf
10 червня 2020 11:21
5 Ліцензія.pdf
10 червня 2020 11:21
36.imd
10 червня 2020 11:21
4 ст 17.pdf
10 червня 2020 11:21
20 Протокол.pdf
10 червня 2020 11:21
3 Досвід роботи.pdf
10 червня 2020 11:21
19 Лист згода.pdf
10 червня 2020 11:21
2.1 1ДФ 1кв 2020.pdf
10 червня 2020 11:21
18 Про дорожній рух.pdf
10 червня 2020 11:21
2 Робітники.pdf
10 червня 2020 11:21
1 Обладнання.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 10:27
Електронний підпис
10 червня 2020 10:21
Електронний підпис
10 червня 2020 09:17
Електронний підпис
10 червня 2020 09:17
РЕЄСТР.pdf
10 червня 2020 09:17
16-22.rar
10 червня 2020 00:53
Електронний підпис
10 червня 2020 00:52
9-15.3.rar
10 червня 2020 00:52
23-40.rar
10 червня 2020 00:52
1-8.part2.rar
10 червня 2020 00:52
1-8.part1.rar

Публічні документи

03 червня 2020 20:38
Електронний підпис
03 червня 2020 15:46
Електронний підпис
03 червня 2020 15:27
Гарантия_3209.zip
03 червня 2020 15:27
Довiренiст__Рижий.zip
03 червня 2020 15:26
Довiренiст__скан.pdf
03 червня 2020 15:26
Лiцензiя.zip
03 червня 2020 15:26
Лiцензiя_скан.pdf
03 червня 2020 15:25
Рейтинг.zip
03 червня 2020 15:25
Рейтинг_Скан.pdf
02 червня 2020 19:24
232_Д_кап Вол Великого 10.bdcu
31 травня 2020 18:49
Рейтинг_Скан.pdf
31 травня 2020 18:49
Лiцензiя.zip
31 травня 2020 18:49
Лiцензiя_скан.pdf
31 травня 2020 18:49
Довiренiст__скан.pdf
31 травня 2020 18:49
Довiренiст__Рижий.zip
31 травня 2020 18:49
Рейтинг.zip
31 травня 2020 18:49
Гарантия_3209.zip
31 травня 2020 18:49
28 Технічне завдання.pdf
31 травня 2020 18:49
4 Проект договору.pdf
31 травня 2020 18:49
25 Витяг із Реєстру ПДВ.pdf
31 травня 2020 18:49
29 Довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Афінацентр"

ТОВ "Новобуд-ВС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛОШЛЯХБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Афінацентр"
#39107995
Очікує рішення 1 519 999,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 16:09
ТОВ "Афінацентр"
#39107995
Рішення скасоване 1 519 999,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 16:09
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 червня 2020 15:41
ТОВ "Новобуд-ВС"
#32845885
Рішення скасоване 1 520 000,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 16:09

Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та документах що подані учасником в тендерній пропозиції на підтвердження кваліфікаційного критерію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: • В Довідці, згідно встановленої форми, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (вих. № 28/05 – 102 від 28.05.2020 року) відсутня інформація стосовно інженера з охорони праці Никитюка Володимира Григоровича. Наказ (розпорядження) про прийняття на роботу № 20- 0000000098 від 03.07.2018 року долучений в підтверджуючих документах тендерної пропозиції. (Додаток 1 до тендерної документації Таблиця 1.2 ) • Надані копії дипломів Михальова Андрія Олександровича, Мішиньової Лариси Жунусівни та Никитюка Володимира Григоровича, мають бути засвідчені належним чином (вимога тендерної документації ч. 1 Розділ ІІІ)

Документи

18 червня 2020 17:02
Електронний підпис
18 червня 2020 17:00
протокол 123.pdf

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 15:03
Кінець періоду оскарження: 16 серпня 2020 00:00
Дата відміни: 16 серпня 2020 00:04
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: відповідно до п.2 ч.1 ст. 32 Закону, неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Документи:
05 серпня 2020 15:03
Електронний підпис
05 серпня 2020 14:39
150_Протокол_відміна_торгів.pdf