Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Жовківського, Сокальського та Яворівського районів Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Current minor repairs of general public roads of local importance in Zhovkva, Sokal and Yavoriv districts of Lviv region (DK 021:2015: 45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airdromes and railways, leveling surfaces)
Очікувана вартість
145 063 358,40 UAH
UA-2020-05-15-001713-a 136de4e4be5d427f996977605f97bea8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дропа Оксана Ігорівна

+380322999141 lodatenderdorogy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43493483
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18
Контактна особа: Дропа Оксана Ігорівна
+380322999141
lodatenderdorogy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Road Economy of Lviv Regional State Administration
National ID: 43493483
Contact point: Dropa Oksana
+380322999141
lodatenderdorogy@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 травня 2020 17:52
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 11:25
Очікувана вартість: 145 063 358,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 725 316,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2175950 UAH
Publication date: 15 травня 2020 17:52
Enquiries until: 10 червня 2020 10:00
Complaints submission until: до 16 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 червня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 145 063 358 UAH including VAT
Minimal lowering step: 725 317 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Місцезнаходження Замовника: 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18. Категорія замовника Департаменту дорожнього господарства Львівській обласної державної адміністрації – відповідно до п.1 ч.4. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020р. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська.
Розгорнути Згорнути
Customer's location: 79008, Ukraine, Lviv region, Lviv, V. Vynnychenka St.,18. Customer‘s category of the Department of Roads of the Lviv Regional State Administration - in accordance with paragraph 1 part 4. Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" in the new edition from 19.04.2020 . The language in which tender proposals should be prepared is Ukrainian.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Жовківського, Сокальського та Яворівського районів Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (Державний бюджет України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current minor repairs of general public roads of local importance in Zhovkva, Sokal and Yavoriv districts of Lviv region (DK 021:2015: 45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airdromes and railways, leveling surfaces) (State Budget of Ukraine)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Банківські 30
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Підрядником рахунка на оплату послуг та після підписання Сторонами Акту наданих послуг (або поетапної оплати Замовником наданих послуг). Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2020 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 12:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2020 17:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 15:55
Перелік змін.pdf
19 травня 2020 12:37
Зміни до ТД.pdf
12 червня 2020 15:55
НРТД2 Жовківського_Сокальського та Яворівського.pdf
19 травня 2020 12:37
НРТД Жовківського_Сокальського та Яворівського.pdf
15 травня 2020 17:52
ТД Жовківського_Сокальського та Яворівського.pdf
15 травня 2020 17:52
ПД Жовківського_Сокальського та Яворівського.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Досвід
Дата подання: 04 червня 2020 13:10
Дата відповіді: 11 червня 2020 17:20
Тендерною документацією на закупівлю послуг з Поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення Жовківського, Сокальського та Яворівського районів Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) ID: UA-2020-05-15-001713-a частині кваліфікаційних критеріїв ( п.3 тендерної документації), зазначено необхідність надання довідки про наявність досвіду роботи по формі, згідно з таблицею №4 «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору». Зазначеною таблицею, крім підтвердження інформації щодо видів робіт які виконувались учасником процедури закупівлі, встановлено ще мінімальні обсяги по окремих видах робіт які повинні бути підтверджені актами виконаних робіт, зокрема: - розпушування асфальтобетонного покриття фрезою (відповідно до Технічної специфікації) – не менше 100 000 м2; - влаштування вирівнюючих шарів основи з щебенево – піщаної суміші автогрейдером (відповідно до Технічної специфікації) – не менше 7 000 м3 ; - влаштування вирівнюючого шару покриття із гарячої асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем (відповідно до Технічної специфікації) – не менше 17 000т; влаштування верхнього шару покриття із гарячої асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем (відповідно до Технічної специфікації) – не менше 20 000 м2; Згідно з вимогами тендерної документації -*Аналогічним договором є повністю виконаний договір на надання послуг/виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального, поточного середнього та поточного дрібного ремонтів автомобільних доріг визначених ст. 5 Закону України «Про автомобільні дороги». До довідки включається інформація про аналогічний договір, надання послуг/виконання робіт по якому здійснювалось протягом 2017 – 2020 років. Крім цього наявність досвіду згідно з вимогами тендерної документації повинна бути підтверджена – “сканкопiєю(ями) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі.” Формулювання вимог тендерної документації в такому вигляді, коли встановлені: - обмеження по роках виконання робіт; - обмеження по обсягах для конкретного виду робіт; -обмеження по визначених видах робіт без зазначення альтернативи; - обмеження щодо необхідності надання повністю виконаного договору; - обмеження щодо дати надання відгуку; призводить до того, що наше підприємство, яке має більш ніж 30 річний досвід на ринку робіт з будівництва, ремонтів та експлуатаційного утримання доріг обмежено для прийняття участі в тендері . Зокрема, ДП Львівський облавтодор має значний досвід у виконанні великого переліку робіт зі значними об’ємами які є однотипними з роботами по розпушуванню асфальтобетонного покриття фрезою, по виправлення профілю щебеневої основи з додаванням нового матеріалу, влаштуванню вирівнюючих шарів основи з щебенево – піщаної суміші автогрейдером, влаштуванню вирівнюючого та верхнього шару покриття із гарячої асфальтобетонної суміші асфальтоукладальником. Однак ці роботи не можуть бути поданими як досвід відповідно до вимог документації торгів. Слід зазначити, що аналогічні формулювання в документації, коли встановлені обмеження по роках виконання робіт, обмеження по обсягах для конкретного виду робіт, обмеження щодо необхідності надання повністю виконаного договору, обмеження щодо дати надання відгуку отримали негативну оцінку Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель згідно з Рішеннями від 23.07.2019р. № 9932-р/пк-пз, від 20.04.2018р.№3770-р/пк-пз, від 22.04.2020 №7688-р/пк-пз , від 15.10.2019р. № 14733-р/пк-пз. . Враховуючи наведене прошу Вас внести коригування в тендерну документації та викласти її окремі розділи які стосуються надання досвіду роботи в такій редакції: - розпушування асфальтобетонного покриття фрезою (відповідно до Технічної специфікації) або аналогічні роботи ; - влаштування вирівнюючих шарів основи з щебенево – піщаної суміші автогрейдером (відповідно до Технічної специфікації)або аналогічні роботи ; - влаштування вирівнюючого шару покриття із гарячої асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем (відповідно до Технічної специфікації) або аналогічні роботи ; - влаштування верхнього шару покриття із гарячої асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем (відповідно до Технічної специфікації) або аналогічні роботи ; Згідно з вимогами тендерної документації -*Аналогічним договором є надання послуг/виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального, поточного середнього та поточного дрібного ремонтів автомобільних доріг визначених ст. 5 Закону України «Про автомобільні дороги». До довідки включається інформація про аналогічний договір, надання послуг/виконання робіт по якому здійснювалось Учасником . Наявність досвіду виконання робіт повинна бути підтверджена – “сканкопiєю(ями) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація розроблена Замовником з дотриманням всіх вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
(Рішення тендерного комітету від 10.06.2020року, протокол № 46)

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-17-000017 ● 58eef6389d434d15a37d08808dba488f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 серпня 2020 17:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


17.08.2020 № 232

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Галина ВАШЕКА


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 17.08.2020 № 232
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-05-15-001713-a 15.05.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Висновок Державної аудиторської служби України виконано. Замовник в подальшому дотримуватиметься вимог статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" під час розгляду тендерних пропозицій.

2020-09-15 16:37:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 23 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї установлено порушення вимог частини першої статті 24 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 липня 2020
UA-2020-05-15-001713-a136de4e4be5d427f996977605f97bea8
Найменування: Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43493483
Місцезнаходження: 79008, Україна, Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18
Учасник Документи Рішення Додатково
Дочірнє підприємство “Львівський облавтодор” Відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України” Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 липня 2020 09:19
ПП Рома Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 липня 2020 09:21

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей (затверджене рішенням тендерного комітету від 10.07.2020 року протокол № 74) 1. Перелік виявлених невідповідностей: - аналогічні договори, інформація по яких відображена в Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (файл «4 Досвід.pdf») подані не в повному обсязі, а саме додаткові угоди до Договору № 54-07/18 від 06.07.2018р. (файл «4.14 Договір 54.pdf»), Договору № 77-07/18 від 31.07.2018р. (файл «4.16 Договір 77.pdf»), Договору № 78-07/18 від 31.07.2018р. (файл «4.17 Договір 78.pdf»), Договору № 113-08/18 від 16.08.2018р. (файл «4.18 Договір 113.pdf») та Договору № 03-01/18р. (файл «4.10 Договір 3.pdf») не містять додатків, які є невід’ємною частиною; - інформація зазначена в Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (файл «4 Досвід.pdf») щодо суми виконання договору № 03-01/18р. (файл «4.10 Договір 3.pdf»), не відповідає підтверджуючим документам, а саме Довідці про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) (файл «4.1 Акти 3.pdf»); 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - відповідно до пп.3.1 п.3 Додатку 1 до Тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність досвіду виконання ним аналогічного договору, зокрема довідкою про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору згідно форми, що встановлена Таблицею 3 Додатку 1 до тендерної документації. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами, а саме сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці; - відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 1 до Тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність досвіду виконання ним аналогічного договору, зокрема довідкою про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору згідно форми, що встановлена Таблицею 3 Додатку 1 до тендерної документації. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами, а саме сканкопiєю(ями) підписаної(их) контрагентом (замовником) Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3); 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - просимо надати у повному обсязі сканкопiї відповідних аналогічних договорів (з усіма додатками, зазначеними в договорах, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами), інформація по яких зазначена в Переліку виявлених невідповідностей; - просимо виправити невідповідності між інформацією, що зазначена в Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (файл «4 Досвід.pdf») та в сканкопiях підписаної контрагентом (замовником) Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) (за наданим аналогічним договором), шляхом завантаження скорегованої Довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, або нових документів, що підтверджують інформацію в довідці.

Документи

Публічні документи

13 липня 2020 16:14
Електронний підпис
13 липня 2020 16:14
Електронний підпис
13 липня 2020 16:11
Лист-пояснення.pdf
19 червня 2020 17:47
Електронний підпис
19 червня 2020 17:47
Електронний підпис
19 червня 2020 17:44
7 Технічні.pdf
19 червня 2020 15:37
7 Технічні.pdf
19 червня 2020 15:35
5 Стаття 17.pdf
19 червня 2020 15:35
8 Інші.pdf
19 червня 2020 15:35
9 Проект договору.pdf
19 червня 2020 15:35
10 Ситник Т.І..pdf
19 червня 2020 15:35
11 Статут 2019 рік.pdf
19 червня 2020 15:35
12 Витяг з ПДВ.pdf
19 червня 2020 15:35
13 Звітність.pdf
19 червня 2020 15:35
14 Ліцензія.pdf
19 червня 2020 15:35
201272_19_5_52_2 175 950.zip
19 червня 2020 15:35
Bankivska Licenzia (5).zip
19 червня 2020 15:35
Dovidka pro nazvu (5).zip
19 червня 2020 15:35
Dovirenist_Savchenko (5).zip
19 червня 2020 15:35
Vutyag z nakazu Savchenko (5).zip
19 червня 2020 15:32
1 Техніка.pdf
19 червня 2020 15:32
1.1 Техпаспорти.pdf
19 червня 2020 15:32
2 АБЗ.pdf
19 червня 2020 15:32
3 Працівники.pdf
19 червня 2020 15:32
3.1 Працівники 1.pdf
19 червня 2020 15:32
3.2 Працівники 2.pdf
19 червня 2020 15:31
3.3 Працівники 3.pdf
19 червня 2020 15:31
4 Досвід.pdf
19 червня 2020 15:31
4.1 Акти 3.pdf
19 червня 2020 15:31
4.2 Акти 05.pdf
19 червня 2020 15:31
4.3 Акти 07.pdf
19 червня 2020 15:31
4.4 Акти 09.pdf
19 червня 2020 15:31
4.5 Акти 54.pdf
19 червня 2020 15:31
4.6 Акти 58.pdf
19 червня 2020 15:31
4.7 Акти 77.pdf
19 червня 2020 15:30
4.8 Акти 78.pdf
19 червня 2020 15:30
4.9 Акти 113.pdf
19 червня 2020 15:30
4.10 Договір 3.pdf
19 червня 2020 15:30
4.11 Договір 05.pdf
19 червня 2020 15:29
4.12 Договір 07.pdf
19 червня 2020 15:29
4.13 Договір 09.pdf
19 червня 2020 15:29
4.14 Договір 54.pdf
19 червня 2020 15:28
4.15 Договір 58.pdf
19 червня 2020 15:28
4.16 Договір 77.pdf
19 червня 2020 15:28
4.17 Договір 78.pdf
19 червня 2020 15:27
4.18 Договір 113.pdf
19 червня 2020 15:27
4.19 Лист-відгук.pdf

Документи

Публічні документи

24 липня 2020 14:11
Електронний підпис
24 липня 2020 14:09
довідка з податкової
24 липня 2020 14:09
довідка з поліції
19 червня 2020 18:58
Електронний підпис
19 червня 2020 18:58
Електронний підпис
19 червня 2020 18:48
П_дтвердження.ZIP
19 червня 2020 18:48
КБ2 КБ3 98 ЧАС3.pdf
19 червня 2020 18:48
КБ2 КБ3 98 ЧАС2.pdf
19 червня 2020 18:48
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
19 червня 2020 18:48
КБ 2 КБ3 98ЧАС1.pdf
19 червня 2020 18:48
Dovirenist_Savchenko.zip
19 червня 2020 18:48
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР 98.pdf
19 червня 2020 18:48
Dovidka pro nazvu.zip
19 червня 2020 18:48
Аналогічний Договір 84.pdf
19 червня 2020 18:48
Bankivska Licenzia.zip
19 червня 2020 18:48
170_18_66_2 175 950.ZIP
19 червня 2020 18:48
КБ2 КБ 3 84.pdf
19 червня 2020 18:48
Фінансова звітність.pdf
19 червня 2020 18:48
Статут.pdf
19 червня 2020 18:48
Додаток 2 ст17.pdf
19 червня 2020 18:48
Інвентарні картки.pdf
19 червня 2020 18:48
Сертифікат ISO 9001.PDF
19 червня 2020 18:48
Атестат виробництва.pdf
19 червня 2020 18:48
листи відгуки.pdf.pdf
19 червня 2020 18:48
копії наказів.pdf
19 червня 2020 18:48
додаток 1 кваліфікація.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей (затверджене рішенням тендерного комітету від 10.07.2020 року протокол № 74) 1. Перелік виявлених невідповідностей: - інформація зазначена в Довідці про наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі (п.7, п.8 та п.19) (файл «Довідки кваліфікаційні вимоги.pdf») не відповідає підтверджуючим документам; - інформація зазначена в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі (п.9 та п.32) (файл «Довідки кваліфікаційні вимоги.pdf») не відповідає підтверджуючим документам. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - відповідно до пп.1.1 п.1 Додатку 1 до Тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі, наступними інформацією та документами: Довідкою за підписом керівника або іншої уповноваженої особи учасника завіреною печаткою (за наявності) та її документальним підтвердженням згідно форми, що встановлена Таблицею 1. Учасник включає в Довідку машини, механізми та техніку, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі відповідно до технології виконання робіт (надання послуг), вимог Технічної специфікації (Додаток № 3) з дотриманням діючих норм і правил. Окрім вищезазначеного обладнання, учасник може включати до довідки й інші машини, механізми та техніку. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник надає: - наявність в учасника власних машин, механізмів та техніки, які відображені ним в Довідці, документально підтверджується сканкопією бухгалтерської довідки про знаходження основних засобів (машин, механізмів та техніки, які вказані учасником в довідці), на балансі підприємства та сканкопією свідоцтв про реєстрацію авто (технічні паспорти) на вищевказані дорожньо-будівельні машини та механізми. - у разі оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки, учасник в складі тендерної пропозиції надає сканкопію чинного договору оренди/лізингу/надання послуг тощо (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких) дійсний та чинний, протягом всього строку виконання договору про закупівлю або містить умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг та свідоцтва про реєстрацію авто (які посвідчують право власності кінцевого власника) на кожну одиницю, вказану учасником в довідці. Також учасником в складі тендерної пропозиції надається санкопія оригіналу листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт (надання послуг) учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі; - відповідно до пп. 2.1 п .2 Додатку 1 до Тендерної докментації учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі, наступними інформацією та документами: Довідкою за підписом керівника чи іншої уповноваженої особи учасника та її документальним підтвердженням згідно форми, що встановлена Таблицею 3. Для документального підтвердження наявності в учасника працівників та інформації, зазначеної в Довідці, такий учасник подає в складі тендерної пропозиції: сканкопіями трудових книжок та/або сканкопії наказів про призначення - сканкопіями цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні. Учасником під час виконання договору; - сканкопії інших документів, що підтверджують наявність в учасника працівників та інформацію, зазначену в довідці, на кожну особу, зазначену ним в довідці. Додатково на інженерно-технічних працівників (усіх, що зазначені у Довідці) Учасник надає: - сканкопії дипломів про закінчення учбових закладів. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо, за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів, тощо. Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - просимо виправити невідповідність в Довідці про наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій (п.7, п.8 та п.19) (файл «Довідки кваліфікаційні вимоги.pdf»), шляхом завантаження скорегованої Довідки про наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій, або нових документів, що підтверджують інформацію в довідці. - просимо виправити невідповідності в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі (п.9 та п.32) (файл «Довідки кваліфікаційні вимоги.pdf»), шляхом завантаження скорегованої Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі, або нових документів, що підтверджують інформацію в довідці.

Документи

20 червня 2020 10:02
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

13 липня 2020 14:43
Електронний підпис
13 липня 2020 14:43
Електронний підпис
13 липня 2020 14:40
Наказ Уманець М. Л..pdf
19 червня 2020 22:17
Електронний підпис
19 червня 2020 22:17
Електронний підпис
19 червня 2020 22:17
Електронний підпис
19 червня 2020 22:04
Ліцензія 2017.pdf
19 червня 2020 22:04
Технічна специфікація.pdf
19 червня 2020 22:04
Технічні паспорти.rar
19 червня 2020 22:04
Баланс звіт І кв. 2020.pdf
19 червня 2020 22:04
ПДР К-Б р-н досвід.part1.rar
19 червня 2020 22:04
ПДР К-Б р-н досвід.part2.rar
19 червня 2020 22:04
Підмонастирок 4+160 - 4+900.rar
19 червня 2020 22:04
ПДР К-Б р-н досвід.part3.rar
19 червня 2020 22:04
Документи про освіту.rar
19 червня 2020 22:04
Лабораторія 2018-2022.pdf
19 червня 2020 22:04
Статут 2019.pdf
19 червня 2020 22:04
Bankivska Licenzia.zip
19 червня 2020 22:04
Dovirenist_Savchenko.zip
19 червня 2020 22:04
Витяг ПДВ.pdf
19 червня 2020 22:04
Dovidka pro nazvu.zip
19 червня 2020 22:04
135_18_47_2 175 950.zip
19 червня 2020 22:04
Vutyag z nakazu Savchenko.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Дочірнє підприємство “Львівський облавтодор” Відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України”

ПП Рома

Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Рома 121 070 000,00
UAH з ПДВ
116 999 990,00
UAH з ПДВ
Документи
Дочірнє підприємство “Львівський облавтодор” Відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України” 127 012 002,00
UAH з ПДВ
117 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65" 143 517 980,14
UAH з ПДВ
143 517 980,14
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 14:11
Електронний підпис
24 липня 2020 14:09
довідка з податкової
24 липня 2020 14:09
довідка з поліції
19 червня 2020 18:58
Електронний підпис
19 червня 2020 18:58
Електронний підпис
19 червня 2020 18:48
П_дтвердження.ZIP
19 червня 2020 18:48
КБ2 КБ3 98 ЧАС3.pdf
19 червня 2020 18:48
КБ2 КБ3 98 ЧАС2.pdf
19 червня 2020 18:48
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
19 червня 2020 18:48
КБ 2 КБ3 98ЧАС1.pdf
19 червня 2020 18:48
Dovirenist_Savchenko.zip
19 червня 2020 18:48
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР 98.pdf
19 червня 2020 18:48
Dovidka pro nazvu.zip
19 червня 2020 18:48
Аналогічний Договір 84.pdf
19 червня 2020 18:48
Bankivska Licenzia.zip
19 червня 2020 18:48
170_18_66_2 175 950.ZIP
19 червня 2020 18:48
КБ2 КБ 3 84.pdf
19 червня 2020 18:48
Фінансова звітність.pdf
19 червня 2020 18:48
Статут.pdf
19 червня 2020 18:48
Додаток 2 ст17.pdf
19 червня 2020 18:48
Інвентарні картки.pdf
19 червня 2020 18:48
Сертифікат ISO 9001.PDF
19 червня 2020 18:48
Атестат виробництва.pdf
19 червня 2020 18:48
листи відгуки.pdf.pdf
19 червня 2020 18:48
копії наказів.pdf
19 червня 2020 18:48
додаток 1 кваліфікація.pdf

Публічні документи

13 липня 2020 16:14
Електронний підпис
13 липня 2020 16:14
Електронний підпис
13 липня 2020 16:11
Лист-пояснення.pdf
19 червня 2020 17:47
Електронний підпис
19 червня 2020 17:47
Електронний підпис
19 червня 2020 17:44
7 Технічні.pdf
19 червня 2020 15:37
7 Технічні.pdf
19 червня 2020 15:35
5 Стаття 17.pdf
19 червня 2020 15:35
8 Інші.pdf
19 червня 2020 15:35
9 Проект договору.pdf
19 червня 2020 15:35
10 Ситник Т.І..pdf
19 червня 2020 15:35
11 Статут 2019 рік.pdf
19 червня 2020 15:35
12 Витяг з ПДВ.pdf
19 червня 2020 15:35
13 Звітність.pdf
19 червня 2020 15:35
14 Ліцензія.pdf
19 червня 2020 15:35
201272_19_5_52_2 175 950.zip
19 червня 2020 15:35
Bankivska Licenzia (5).zip
19 червня 2020 15:35
Dovidka pro nazvu (5).zip
19 червня 2020 15:35
Dovirenist_Savchenko (5).zip
19 червня 2020 15:35
Vutyag z nakazu Savchenko (5).zip
19 червня 2020 15:32
1 Техніка.pdf
19 червня 2020 15:32
1.1 Техпаспорти.pdf
19 червня 2020 15:32
2 АБЗ.pdf
19 червня 2020 15:32
3 Працівники.pdf
19 червня 2020 15:32
3.1 Працівники 1.pdf
19 червня 2020 15:32
3.2 Працівники 2.pdf
19 червня 2020 15:31
3.3 Працівники 3.pdf
19 червня 2020 15:31
4 Досвід.pdf
19 червня 2020 15:31
4.1 Акти 3.pdf
19 червня 2020 15:31
4.2 Акти 05.pdf
19 червня 2020 15:31
4.3 Акти 07.pdf
19 червня 2020 15:31
4.4 Акти 09.pdf
19 червня 2020 15:31
4.5 Акти 54.pdf
19 червня 2020 15:31
4.6 Акти 58.pdf
19 червня 2020 15:31
4.7 Акти 77.pdf
19 червня 2020 15:30
4.8 Акти 78.pdf
19 червня 2020 15:30
4.9 Акти 113.pdf
19 червня 2020 15:30
4.10 Договір 3.pdf
19 червня 2020 15:30
4.11 Договір 05.pdf
19 червня 2020 15:29
4.12 Договір 07.pdf
19 червня 2020 15:29
4.13 Договір 09.pdf
19 червня 2020 15:29
4.14 Договір 54.pdf
19 червня 2020 15:28
4.15 Договір 58.pdf
19 червня 2020 15:28
4.16 Договір 77.pdf
19 червня 2020 15:28
4.17 Договір 78.pdf
19 червня 2020 15:27
4.18 Договір 113.pdf
19 червня 2020 15:27
4.19 Лист-відгук.pdf

Публічні документи

13 липня 2020 14:43
Електронний підпис
13 липня 2020 14:43
Електронний підпис
13 липня 2020 14:40
Наказ Уманець М. Л..pdf
19 червня 2020 22:17
Електронний підпис
19 червня 2020 22:17
Електронний підпис
19 червня 2020 22:17
Електронний підпис
19 червня 2020 22:04
Ліцензія 2017.pdf
19 червня 2020 22:04
Технічна специфікація.pdf
19 червня 2020 22:04
Технічні паспорти.rar
19 червня 2020 22:04
Баланс звіт І кв. 2020.pdf
19 червня 2020 22:04
ПДР К-Б р-н досвід.part1.rar
19 червня 2020 22:04
ПДР К-Б р-н досвід.part2.rar
19 червня 2020 22:04
Підмонастирок 4+160 - 4+900.rar
19 червня 2020 22:04
ПДР К-Б р-н досвід.part3.rar
19 червня 2020 22:04
Документи про освіту.rar
19 червня 2020 22:04
Лабораторія 2018-2022.pdf
19 червня 2020 22:04
Статут 2019.pdf
19 червня 2020 22:04
Bankivska Licenzia.zip
19 червня 2020 22:04
Dovirenist_Savchenko.zip
19 червня 2020 22:04
Витяг ПДВ.pdf
19 червня 2020 22:04
Dovidka pro nazvu.zip
19 червня 2020 22:04
135_18_47_2 175 950.zip
19 червня 2020 22:04
Vutyag z nakazu Savchenko.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Рома

Дочірнє підприємство “Львівський облавтодор” Відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України”

Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Рома
#22357406
Переможець 116 999 990,00
UAH з ПДВ
20 липня 2020 16:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2020 16:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Рома
#22357406
116 999 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2021 18:34
Електронний підпис укладений
20 вересня 2021 11:34
ДУ 6 70-08.20.PDF зміни до договору
20 вересня 2021 11:31
Електронний підпис укладений
06 серпня 2021 11:33
ДУ 5 70-08.20.PDF зміни до договору
06 серпня 2021 11:31
Електронний підпис укладений
27 травня 2021 14:29
ДУ 4 70-08.20.PDF зміни до договору
27 травня 2021 12:49
Електронний підпис укладений
27 квітня 2021 09:54
ДУ 3 70-08.20.PDF зміни до договору
27 квітня 2021 09:49
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 15:35
ДУ 2 70-08.20.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 15:27
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 16:17
ДУ 1 до Договору 70-08.20.pdf зміни до договору
07 вересня 2020 16:13
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 09:59
Договір 70-08/20 укладений
04 серпня 2020 09:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 70-08/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 70-08/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору до 31.12.2022 року та бюджетне фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 70-08/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 70-08/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 70-08/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника
Номер договору про закупівлю: 70-08/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 серпня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 86 501 444,00
UAH (в тому числі ПДВ 14 416 907,33 UAH)