Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт (термомодернізація). Заміна вікон та дверей, утеплення фасадів та покрівлі лікувально-терапевтичного корпусу «Центральної міської лікарні» (п’ятиповерховий). Адреса: Донецька обл. м. Торецьк, вул. Центральна, 55» (коригування)
Очікувана вартість
29 987 842,00 UAH
UA-2020-05-15-001682-b 1ea957f946c84461b20f45048bdeac8b
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Бабарика

+380624740402 cgb_dzer@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська лікарня" м.Торецька
Код ЄДРПОУ: 01990418
Місцезнаходження: 85200, Україна , Донецька обл., м. Торецьк, вул. Центральна, буд. 55
Контактна особа: Інна Бабарика
+380624740402
cgb_dzer@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2020 11:28
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 04 червня 2020 15:53
Очікувана вартість: 29 987 842,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 149 939,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 79000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля оголошена в межах реалізації Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України»), ратифікованої Законом № 346-VIII від 22.04.2015 р. Договір, укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту отримання резолюції Європейського Інвестиційного Банку (далі – ЄІБ) «без заперечень». У разі не надання ЄІБ резолюції «без заперечень» договірні відносини вважаються такими, що не розпочинались. Жодна зі сторін майбутнього договору не несе відповідальності за резолюцію ЄІБ.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт (термомодернізація). Заміна вікон та дверей, утеплення фасадів та покрівлі лікувально-терапевтичного корпусу «Центральної міської лікарні» (п’ятиповерховий). Адреса: Донецька обл. м. Торецьк, вул. Центральна, 55» (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85200, Україна, Донецька область, місто Торецьк, вул. Центральна, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020  —  31 березня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Перед початком робіт Замовник сплачує Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати) Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою Пiсляоплата 45 Календарні 65
Iнша подія Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 травня 2020 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 15:55
перелік змін.docx
26 травня 2020 15:55
Тендерна документація з додатками - зміни.DOC
20 травня 2020 12:38
повідомлення про внесення змін.docx
15 травня 2020 11:28
Тендерна документація з додатками.DOC
26 травня 2020 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2020 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 15:55
перелік змін.docx
26 травня 2020 15:55
Тендерна документація з додатками - зміни.DOC
20 травня 2020 12:38
повідомлення про внесення змін.docx
15 травня 2020 11:28
Тендерна документація з додатками.DOC

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запит на проектну документацію
Дата подання: 17 травня 2020 18:18
Дата відповіді: 19 травня 2020 17:08
Доброго дня, для корректного розрахунку договірної ціни, просимо надати проектну документацію, креслення в електронному виді.
Відповідь: Доброго дня, креслення та проектну документацію без цін можемо надати за запитом на вашу електрону адресу, ї
Запит Інвесторського кошторису
Дата подання: 19 травня 2020 13:49
Дата відповіді: 19 травня 2020 17:10
Добрий день! Чи є можливість у Вас надіслати (або викласти) "Інвесторський кошторис" у інформаційній моделі? У зв'язку з тим, що для участі у закупівлі Договірна ціна Підрядника повинна бути за інформаційним складом ідентичною до "Інвесторської". Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня. фінансову складову можете побачити в експертному звіті, який розміщено в тендерній документації, також за запитом креслення та проектну документацію без цін можемо надати за запитом на вашу електрону адресу
Запит проектної документації
Дата подання: 20 травня 2020 14:43
Дата відповіді: 22 травня 2020 09:09
Просимо надати, на електрону пошту info@sts.com.ua, проектну документацію та креслення для розрахунку Договірної ціни для участі у закупівлі. Дякуємо!
Відповідь: Добре
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-15-001682-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "МЕГАГРАД ЛТД", Код ЄДРПОУ:39309032
Дата подання: 20 травня 2020 20:57
Вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру
На сайті акредитованого учасника електронної системи публічних закупівель України ProZorro https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2020-05-15-001682-b Комунальним некомерційним підприємством «Центральна міська лікарня» м. Торецька (далі – Замовник) опубліковано оголошення про заплановану закупівлю «Капітальний ремонт (термомодернізація). Заміна вікон та дверей, утеплення фасадів та покрівлі лікувально-терапевтичного корпусу «Центральної міської лікарні» (п’ятиповерховий). Адреса: Донецька обл., м. Торецьк, вул. Центральна, 55» (коригування), код ДК 021:2015: 45450000-6 інші завершальні будівельні роботи. Очікування вартість 29 987 842,00 грн з ПДВ. Процедура закупівлі: відкриті торги. Кінцевий строк прийому (подачі) пропозицій до 31 травня 00:00. Період уточнень : 15 травня 11:28 – 21травня 00:00. (в подальшому – Процедура закупівлі).
В свою чергу, необхідно зазначити, що Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕГАГРАД ЛТД» (далі – Учасник), є заінтересованою особою, що має конкретний майновий інтерес в оспорюванні Процедури закупівлі, оскільки є її учасником, який отримав документацію конкурсних торгів та має можливість запропонувати будівельні роботи (капітальний ремонт), що визначені документацією.
У зв’язку з цим, права і законні інтереси Учасника порушені оспорюванню Процедурою закупівлі, оскільки в результаті нижчезазначених порушень, допущених в документації конкурсних торгів, не зможе взяти участь у Процедурі закупівлі або пропозиція конкурсних торгів Учасника може бути відхилена Замовником.
Ми, як Учасник вважаємо, що Процедура закупівлі порушує ст. ст. 3, 5, 24 Закону України «Про публічні закупівлі», Наведене підтверджується нижчевикладеним:
1. Згідно з умовами Розділу ІІІ п. 5.3.3. Документації конкурсних торгів Учасник повинен мати відповідний досвід роботи: не менше 2 (двох) аналогічних договорів протягом останніх 4 (чотирьох) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції (29 987 842,00 х 30% = 8 336 352,60 грн). Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 (чотирьох) років.
Вищезазначена вимога Замовника щодо не менше 2 (двох) аналогічних договорів протягом останніх 4 (чотирьох) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції (29 987 842,00 х 30% = 8 336 352,60 грн) значно погіршує конкуренцію та призводить до обмеження кола учасників торгів, у зв'язку з тим, що не всі учасники можуть одночасно запропонувати два аналогічних договори на суму не менше 8 336 352,60 грн. за останні 4 роки.
2. Згідно з умовами Розділу ІІІ п. 5.4.3. Документації конкурсних торгів фінансова спроможність учасника закупівлі повинна складати середньорічний оборот коштів за останні 4 (чотири) роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) має бути не менше 100% від суми пропозиції.
Подібну пропозицію може запропонувати обмежене коло учасників, що призводить до спаплюження результатів торгів, не економічного та не ефективного використання бюджетних коштів, дискримінації учасників, недобросовісної конкуренції.
Таким чином, встановивши у документації конкурсних торгів вищезазначені вимоги Замовник автоматично обмежив коло учасників торгів за рахунок тих, хто не мав середньорічний оборот коштів не менше 29 987 842,00 грн за останні 4 роки, тим самим Замовник не дотримався основних принципів здійснення закупівель, що порушує принципи державних закупівель, викладених у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників конкурсних торгів.
За таких умов, Замовник має виключити дискримінаційні вимоги з документації конкурсних торгів з метою забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників та недопущення дискримінації учасників.
На підставі вищевикладеного та, керуючись ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо прийняти цю вимогу до розгляду та відповідно прийняти рішення про встановлення порушення Процедури закупівлі та з метою усунення порушення в тендерній документації встановити, що:
1.Учасник повинен мати відповідний досвід роботи: не менше 1 (одного) із 2 (двох) аналогічних договорів протягом останніх 4 (чотирьох) років із вартістю одного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції, або сума 2 двох договорів не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 (чотирьох) років.
2. Фінансова спроможність учасника закупівлі: середньорічний оборот коштів за останній рік має бути не менше 100% від суми пропозиції.
У випадку залишення цієї вимоги без розгляду або ненадання роз’яснень щодо усунення порушень Процедури закупівлі, ми змушені будемо звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 травня 2020 17:52
В ст. 6. Закону України «Про публічні закупівлі» Міжнародні зобов’язання України у сфері закупівель зазначено:
«2. Закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону.
Закупівля товарів, робіт і послуг на умовах їх співфінансування в рамках проектів, що реалізуються за рахунок кредитів, позик, зазначених в абзаці першому цієї частини, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 Закону, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону
3. Закупівля товарів,робіт і послуг на умовах співфінансування в рамках проектів, що реалізуються за рахунок кредитів, позик, грантів організацій, зазначених у частині другій цієї статті, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, а в разі невстановлених таких правил і процедур - відповідно до цього Закону».
В даному випадку закупівля оголошена в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (зі змінами) від 25.11.2015 року №1068. Договір укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту письмового підтвердження Мінрегіону та Європейського інвестиційного банку (далі - ЄІБ) "без заперечень". У разі не надання ЄІБ резолюції "без заперечень" договірні відносини вважаються такими, що не розпочалися. Рішення ЄІБ є остаточним і безапеляційним.
Про це було зазначено в оголошенні про заплановану закупівлю.
Оскільки вимога щодо досвіду роботи та фінансової спроможності належить Європейському інвестиційному банку для отримання резолюції «без заперечень», на підставі наданої інформації замовник не може зробити висновок про те, що учасник повністю відповідає кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам тендерної документації.
Також звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація, була складена на підставі вимог, розроблених Європейським інвестиційним банком та погоджена Міністерством розвитку громад та територій України. На підставі цього, було надано витяг з протоколу про розгляд та схвалення індивідуальної тендерної документації за проектом в рамках НКПВУ на відповідність додатковим вимогам і особливостям, які встановлені посібником «Процедура закупівель. Конкурсні торги за національними процедурами».
Наголошуємо, що тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства "Центральна міська лікарня" м. Торецька діє на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Номер вимоги: UA-2020-05-15-001682-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:31298427
Дата подання: 15 червня 2020 10:31
Оскарження протоколу № б/н від 11.06.2020 "Про відхилення тендерної пропозиції ТОВ"СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ"
ТОВ «СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ» (підприємство-учасник) розглянуло протокол № б/н від 11.06.2020 р. засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Центральна міська лікарня» м.Торецька по закупівлі «Капітальний ремонт (термомодернізація). Заміна вікон та дверей, утеплення фасадів та покрівлі лікувально-терапевтичного корпусу «Центральної міської лікарні» (п’ятиповерховий). Адреса: Донецька обл. м. Торецьк, вул. Центральна, 55» (коригування)».
Відповідно до оголошення, оприлюдненого в ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro, індифікатор закупівлі: UA-2020-05-15-001682-b Комунальне некомерційне підприємство «Центральна міська лікарня» м.Торецька (надалі Замовник) було оголошено відкриті торги на закупівлю робіт «Капітальний ремонт (термомодернізація). Заміна вікон та дверей, утеплення фасадів та покрівлі лікувально-терапевтичного корпусу «Центральної міської лікарні» (п’ятиповерховий). Адреса: Донецька обл. м. Торецьк, вул. Центральна, 55» (коригування)». ТОВ «СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ» (надалі Скаржник або ТОВ «СИМ») виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі та згідно умов тендерної документації подало свою тендерну пропозицію.
Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій від 04.06.2020 р. для участі у відкритих торгах на закупівлю - «Капітальний ремонт (термомодернізація). Заміна вікон та дверей, утеплення фасадів та покрівлі лікувально-терапевтичного корпусу «Центральної міської лікарні» (п’ятиповерховий). Адреса: Донецька обл. м. Торецьк, вул. Центральна, 55» (коригування)» подали тендерні пропозиції наступні учасники:
- ТОВ «СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ» (код ЄДРПОУ 31298427) з остаточною пропозицією за результатами електронного аукціону – 28 660 000,00 грн. (з ПДВ);
- ТОВ «ТехМашСтрой» (код ЄДРПОУ 31298427) з остаточною пропозицією за результатами електронного аукціону – 28 810 060,78 грн. (з ПДВ);
- АСОЦІАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ «КОМПЛЕКТ» (код ЄДРПОУ 20225439)з остаточною пропозицією за результатами електронного аукціону – 29 877 986,47грн. (з ПДВ)

Згідно з ч. 1 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Відповідно до ч. 9 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.

За результатами розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції Замовником протоколом б/н від 11.06.2020 прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ» як такої, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації , який оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу12.06.2020 року о 10.06 годині.

ТОВ «СИМ» вважає, що рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника по закупівлі «Капітальний ремонт (термомодернізація). Заміна вікон та дверей, утеплення фасадів та покрівлі лікувально-терапевтичного корпусу «Центральної міської лікарні» (п’ятиповерховий). Адреса: Донецька обл. м. Торецьк, вул. Центральна, 55» (коригування)» порушені наші права та законні інтереси як учасника відкритих торгів, гарантовані ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме право на об’єктивну та неупереджену оцінку при визначенні переможця , максимальну економію, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них , з огляду на наступне:

Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення його пропозиції та просить розглянути тендерний комітет підстави відхилення нашої компанії.
Відповідно до протоколу б/н від 11.06.2020 засідання тендерного комітету підставами відхилення було наступне:
1) « ….Згідно вимог ч.1 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Учасник,тендерна пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною та перебуває в статусі «Розгляд тендерної пропозиції / Кваліфікація переможця / Період кваліфікації», зобов’язаний протягом п’яти днів після допущення його до розгляду (після завершення аукціону або відхилення попередньої пропозиції тощо) розмістити на майданчику (за умови технічної можливості електронної системи закупівель) та направити на електронну адресу замовника (cgb_dzer@ukr.net) сканований документ який містить остаточну тендерну пропозицію (цінову) за результатами пониження ціни на аукціоні, у разі пониження ціни, оформлений згідно з Додатком 1 завірений підписом уповноваженої особи та печаткою*. У випадку порушення даної умови (відсутності оновленої цінової пропозиції або порушення терміну її розміщення або розміщення інших додаткових документів) Замовник може відхилити таку тендерну пропозицію.
Замовник зазначив , що станом на 11.06.2020, Учасник ТОВ «СИМ» не розмістив на майданчику та не надіслав на електронну адресу Замовника оновлену цінову пропозицію за результатом пониження ціни….»

Даний висновок не відповідає дійсності, а саме:

На виконання вимог ч.1 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, ТОВ «СИМ» в підтвердження можливості виконання вищезазначеного надав гарантійний лист № 267 від 26.05.2020 в складі своєї тендерної пропозиції.
Пропозиція ТОВ «СИМ» за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, у зв’язку з чим, Скаржник направив 05.06.2020 о 10.04 годині на електронну адресу cgb_dzer@ukr.net Замовника відкориговану договірну ціну та оновлену цінову пропозицію.
Для підтвердження надаємо скріншот із електронної пошти 3682086@gmail.com ТОВ «СИМ».

На майданчик Скаржник не розмістив оновлену пропозицію у зв"язку з технічною неможливістю завантаження до електронної системи закупівель додаткових документів на стадії розгляду пропозицій.

2) «…. Згідно вимог п.5.4. ч.5 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації провіряється фінансова спроможність учасника закупівлі : середньорічний оборот коштів за останні 4 (чотири) роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) має бути не менше 100% від суми пропозиції. На підтвердження фінансової спроможності Учасник надає Копії балансу (форма № 1), копії фінансового звіту (форма №2), копія звіту про рух грошових коштів за звітний період та чотири попередні роки.
Учасник, як суб’єкт малого підприємництва надав копії фінансового звіту Учасника –суб»єкта малого підприємництва (форма 1-м) та копії фінансового звіту Учасника –суб»єкта малого підприємництва (форма 2-м)за чотири попередні роки . Згідно розрахунку за даними звітами середній оборот коштів менш ніж 100% від суми пропозиції, а саме середній оборот коштів складає 23928,35тис.грн….»

Слід зазначити, що даний пункт у протоколі б/н від 11.06.2020 було перефразовано Замовником, в Тендерній документації відсутня вимога «…На підтвердження фінансової спроможності Учасник надає Копії балансу (форма № 1), копії фінансового звіту (форма №2), копія звіту про рух грошових коштів за звітний період та чотири попередні роки…» , адже він зовсім по іншому наведений у Тендерній документації , а саме :

5.4. Наявність фінансової спроможності:
5.4.1. Копії балансу Учасника (форма № 1) за звітний період та чотири попередні роки *
*у разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у п.5 кваліфікаційних критеріїв, такий учасник подає у складі пропозиції конкурсних торгів копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього.
Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за звітний період та чотири попередні роки.
5.4.2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за звітний період та чотири попередні роки.*
Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за звітний період та чотири попередні роки.
Для Учасників торгів – фізичних осіб-підприємців — копії Декларації про доходи, одержані за звітний період та чотири попередні роки (форма № 1);
або копія звіту суб`єкта малого підприємництва – фізичної особи-платника єдиного податку за звітний період та чотири попередні роки, якщо Учасник платник єдиного податку.
5.4.3. Копія звіту про рух грошових коштів за звітний період та чотири попередні роки (відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»), завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника*;

Фінансова спроможність учасника закупівлі: середньорічний оборот коштів за останні 4 (чотири) роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) має бути не менше 100% від суми пропозиції.

На виконання вимог п.5.4. ч.5 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації ТОВ «СИМ» надав наступні документи, які містяться у складі тендерної пропозиції:
- Фінансова звітність суб’єкта малого підприємства за 2016-2019 роки та 1 квартал 2020 року
- Довідка № 285 від 26.05.2020 про відсутність потреби складання звіту про рух грошових коштів
- Довідки оборотів коштів по рахунках (поточних основних) товариства за 2016-2019роки:

• ПАТ «Райффайзен банк Аваль» м.Київ - UA733808050000000026004365954
• АТ КБ «ПРИВАТБАНК» - UA973007110000026506052600076
• ДЕРЖКАЗНАЧЕЙСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ,М.КИЇВ - UA858201720355389117000702090 (скріншот обороти по рахунку37123117002090)
- Довідка №277 від 26.05.2020 про середньорічний оборот коштів, складена на підставі довідок вищезазначених банків.

Скаржник зазначає, що Тендерна документація Замовника для підтвердження фінансової спроможності Учасника не містить вимог, якими саме документами має бути підтверджено критерій « середньорічний оборот коштів за останні 4 (чотири) роки» .
Так як це визначення відсутнє в фінансовій звітності, учасники на власний розсуд надають офіційні документи, які містять відповідну інформацію.

Так, ТОВ «СИМ» у складі Пропозиції надані офіційні довідки банків:
- ПАТ «Райффайзен банк Аваль» м.Київ по рахунку (поточному) UA733808050000000026004365954 оборот коштів за2016-2019 складає – 174 787 578,41грн.
-АТ КБ «ПРИВАТБАНК» по рахунку (поточному) UA973007110000026506052600076 оборот коштів за 2017-2019 складає – 46374974,04грн.
-ДЕРЖКАЗНАЧЕЙСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ,М.КИЇВ - UA858201720355389117000702090 оборот коштів по рахунку 37123117002090
оборот коштів за 2019 складає – 10 306 813,7грн.
Загальний оборот коштів за 4 роки склав – 231 466 366,15грн., середньорічний – 57867341,54грн., що значно більше 100% від суми пропозиції ТОВ «СИМ» - 28 660 000,00 грн.

Позиція Скаржника ґрунтується на аналогічних рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, рішення №6407-р/пк-пз від 03.04.2020, згідно з яким встановлено наступне:
У Документації відсутні окремі вимоги щодо необхідності документально підтвердження, що фінансова спроможність учасника є не меншою 100% від суми пропозиції.
Рішення додається до вимоги.

Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція Скаржника була не правомірно відхилена Замовником згідно зі статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» за підставами : не відповідає кваліфікаційним критеріям, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином, Замовник незаконно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СИМ», чим порушив ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та наші права, як Учасника закупівлі.
Вимагаємо :
У зв’язку із відсутністю підстав скасувати протокол б/н від 11.06.2020 про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ» та скасувати рішення про дискваліфікацію нашої компанії.

Крім того, якщо наша вимога не буде розглянута в термін, визначений законодавством, та не надано обґрунтовану відповідь, відповідно до Закону буде направлено Скаргу до Антимонопольного комітету України
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 червня 2020 10:21
Вимогу задовольнити частково
Щодо питання 1 Встановлено, що станом на 05.06.2020року Учасник надіслав на електрону адресу замовника оновлену цінову пропозицію за результатом пониження ціни.
Щодо питання 2 Відповідно до п. 4 ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону від 19.09.2019р. № 114-ІХ кваліфікаційний критерій «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.»
Відповідно до Закону України «Про бухгалтерській облік та фінансову звітність в Україні» (далі – Закон) фінансова звітність - звітність, що містить інформацію про фінансовий стан та результати діяльності підприємства, відповідно до ч. 4 ст. 11 цього Закону «Склад та форми фінансової звітності, консолідованої фінансової звітності, звіту про управління та звіту про платежі на користь держави підприємств (крім банків та суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність у видобувних галузях), фінансової звітності про виконання бюджетів установлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері бухгалтерського обліку, за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері статистики».
Згідно з Законом України «Про бухгалтерській облік та фінансову звітність в Україні» довідки банківських установ про оборот коштів не є фінансовою звітністю.
Учасник неправомірне відхилення своєї пропозиції мотивує рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, рішення №6407-р/пк-пз від 03.04.2020. Але дане рішення може бути застосоване тільки до закупівель розпочатих до 19.04.2020року, в новій редакції Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.09.2019р. № 114-ІХ ) визначено підтвердження фінансової спроможності – фінансовою звітністю.
Рішення Замовника залишається без змін.

Документи подані скаржником

20 травня 2020 20:57
ВИМОГА.PDF

Документи подані скаржником

15 червня 2020 10:31
Вимога Торецьк.PDF
15 червня 2020 10:31
рішення від 03.04.2020 № 6407.pdf

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2020 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ" 28 960 440,66
UAH з ПДВ
28 660 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТехМашСтрой 2012 29 889 633,14
UAH з ПДВ
28 810 060,78
UAH з ПДВ
Документи
АСОЦІАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ "КОМПЛЕКТ" 29 877 986,47
UAH з ПДВ
29 877 986,47
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 червня 2020 16:00
Електронний підпис
03 червня 2020 15:42
Електронний підпис
03 червня 2020 13:43
Електронний підпис
03 червня 2020 13:42
Відгук ДКБ.PDF
03 червня 2020 13:42
Паспорт Опря В.Є..pdf
03 червня 2020 13:42
Статут.pdf
03 червня 2020 13:42
Банківська ліцензія.7z
03 червня 2020 13:42
Витяг із Статуту.7z
03 червня 2020 13:42
Лист для клієнтів.7z
03 червня 2020 13:42
Наказ Фролова Ю.М.7Z
03 червня 2020 13:42
Протокол НР.7Z
03 червня 2020 13:42
131.imd
03 червня 2020 13:42
Гарантія 4510-20.7z
03 червня 2020 13:42
Ліцензії.pdf
03 червня 2020 13:42
Кошторис.pdf
03 червня 2020 13:42
Вейсовое 111.rar
03 червня 2020 13:42
Северск 80б-19.rar
03 червня 2020 13:42
Довідки банку.pdf
03 червня 2020 13:42
Повноваження підпису.pdf
03 червня 2020 13:42
Довідка про досвід.pdf
03 червня 2020 13:42
Северск 239 кб.rar
03 червня 2020 13:42
Згода на договір.pdf
03 червня 2020 13:42
Пакт про згоду.pdf
03 червня 2020 13:42
Пояснення.pdf
03 червня 2020 13:42
Баланс.pdf
03 червня 2020 13:42
Довідка за ст.17.pdf
03 червня 2020 13:42
Обороти АВАЛЬ 2016-2019.pdf
03 червня 2020 13:42
Обороти Приват 2017-2019.pdf
03 червня 2020 13:42
Тендерна пропозиція.pdf
03 червня 2020 13:42
Графік.PDF
03 червня 2020 13:42
Договір на закупівлю.pdf
03 червня 2020 13:42
інші довідки.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 17:59
3.10_Інші_документи.zip
03 червня 2020 17:58
3.8-Пактом.pdf
03 червня 2020 17:58
3.7._ПДФ дц.zip
03 червня 2020 17:58
3.5._1-Пропозиція.pdf
03 червня 2020 17:58
5.3.3-5.5.10.zip

Конфіденційні документи

03 червня 2020 17:58
3.2_Копия Устава ООО ТМС2012.pdf

Обґрунтування конфіденційності

тому що містить персональні дані

03 червня 2020 17:58
3.1.2._Копия решения _27_03 от 18.05.20..pdf

Обґрунтування конфіденційності

тому що містить персональні дані

03 червня 2020 17:58
3.1.1_Копия приказа на Директора.pdf

Обґрунтування конфіденційності

тому що містить персональні дані

Публічні документи

03 червня 2020 12:07
Електронний підпис
03 червня 2020 12:04
Цінова пропозиція.pdf
03 червня 2020 12:04
акти ДЮІ з5 по 15.rar
03 червня 2020 12:04
акти ДЮІ з1 по 4.rar
03 червня 2020 12:04
акти ДУЕТ.rar
03 червня 2020 12:04
Досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ"

ТОВ ТехМашСтрой 2012

АСОЦІАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ "КОМПЛЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ"
#31298427
Відхилено 28 660 000,00
UAH з ПДВ
12 червня 2020 10:06
ТОВ ТехМашСтрой 2012
#37989646
Відхилено 28 810 060,78
UAH з ПДВ
16 червня 2020 09:30
АСОЦІАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ "КОМПЛЕКТ"
#20225439
Відхилено 29 877 986,47
UAH з ПДВ
18 червня 2020 10:26

Документи

12 червня 2020 10:06
Електронний підпис
12 червня 2020 10:00
протокол від 11.06.2020.PDF

Документи

16 червня 2020 09:30
Електронний підпис

Документи

18 червня 2020 10:26
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
18 червня 2020 10:26
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі