Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання кухонного приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Очікувана вартість
472,00 UAH
UA-2020-05-15-001522-c c054e0e493504436b4fd6d14b4fb2e27
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій

066619498 udksu.office.berez@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління Державної казначейської служби України у Березанському районі Миколаївської області
Код ЄДРПОУ: 37969258
Місцезнаходження: 57401, Україна , Миколаївська обл., БЕРЕЗАНКА, вул. Центральна, буд.56
Контактна особа: Андрій
066619498
udksu.office.berez@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Придбання кухонного приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57401, Україна, Миколаївська область, Березанка, 57401, вул. Центральна, б 56, смт Березанка, Миколаївська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

15 травня 2020 12:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Крисюк Роман ІФванович
#2830610497
Переможець 472,00
UAH
15 травня 2020 12:37

Документи

15 травня 2020 12:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 травня 2020 12:42
Електронний підпис укладений
15 травня 2020 12:42