Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Люки оглядового колодязя чавунні
Очікувана вартість
3 504 000,00 UAH
UA-2020-05-15-001089-a 016d96ea8caf48deb277cd8a80a60e92
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яценко Ольга Олександрівна

+380629407790 supply@mvk.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство "Маріупольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства"
Код ЄДРПОУ: 03361508
Місцезнаходження: 87555, Україна , Донецька обл., Маріуполь, Соборна, 7
Контактна особа: Яценко Ольга Олександрівна
+380629407790
supply@mvk.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2020 14:16
Звернення за роз’ясненнями: до 30 травня 2020 14:21
Оскарження умов закупівлі: до 05 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2020 14:21
Початок аукціону: 10 червня 2020 15:36
Очікувана вартість: 3 504 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44470000-5: Чавунні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 шт
Люки оглядового колодязя чавунні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87555, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Соборна,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44470000-5 — Чавунні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 травня 2020 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2020 14:16
Додаток 4 Проект Договору.doc
15 травня 2020 14:16
Тех задание.xlsx
15 травня 2020 14:16
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

що до ваги комплекту
Дата подання: 18 травня 2020 09:36
Дата відповіді: 19 травня 2020 08:59
Добрий день просимо Вас зробити вилку що до ваги комплекту , так як в різних виробників вага комплекту може коливатися від 90 кг і аж 120кг що не впливає на технічні якості вироба, Бо складаеться враження що технічні якості виписані під конкретного виробника ,.
Відповідь: Шановний Учаснику!
Вказаний Вами технічний крітерій є вимогою ДСТУ Б.В.2.5.-26-2005 (ГОСТ 3634-99), за яким повинен виготовлятись предмет закупівлі.
Дякуємо.
Що до поставки зразка
Дата подання: 18 травня 2020 09:42
Дата відповіді: 18 травня 2020 12:34
Добрий день, якщо підпиемство вам же поставляло свою продукцію і не було ніяких претензій до технічних характеристик і якщо це підприемство перемагае у торгах чи потрібно висилати зразок якщо він у ВАС е.
Відповідь: Шановний Учаснику!
Вимоги Замовника однакові та обов'язкові для виконання будь якого Учасника.
Дякуємо.
Тендер: Люки оглядового колодязя чавунні
Дата подання: 20 травня 2020 14:58
Дата відповіді: 21 травня 2020 13:43
Доброго дня. Прошу надати відповідь, що являється основним критерієм для технічної частини предмету закупівлі???. ГОСТ чи задані нижче Вами характеристики по висоті, вазі та діаметру кришки, кількості вушок та ін.
Відповідь: Шановний Учаснику!
Усі вказані технічні крітерії наведені у Технічному завданні Замовником є вимогою ДСТУ Б.В.2.5.-26-2005 (ГОСТ 3634-99), за яким повинен виготовлятись предмет закупівлі.
Дякуємо.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-15-001089-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ПАТАР", Код ЄДРПОУ:13979385
Дата подання: 24 червня 2020 12:43
Порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Згідно Розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" відповідно до пункту 1.10 "Учасник закупівлі виправляє невідповідності в інформації та\або документах виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій шляхом завантаження уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24-ох годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовником не була виконана дана вимога.
Відповідно до Переліку кваліфікаційних вимог згідно Додаток 1 п.2 у графі -"Наявність обладнання та матеріально-технічної бази" вказано ".. У складі тендерної пропозиції Учасник обов'язково надає копії документів на право власності та оренду складських приміщень на зберігання товару" , що було виконано ПП "Патар", проте згідно протоколу 2368_ПВ від 19.06.2020 р. однією з причин дискваліфікації відсутність підтверджуючих документів права власності на офісні та виробничі приміщення.
У файлі "Тендерна пропозиція за листом №148/4 від 08.06.2020р. надані погоджені підписом директора та печаткою підприємства технічне завдання згідно Додатку 3 , що відповідає п.6 Додатку 1, яке приймає на себе ПП "Патар" при виробництві товарів на замовлення КП Маріупольсього ВУВКГ. У вищезгаданому протоколі дана вимога теж рахується не виконаною.
15.06.2020р. ТК "САТ на адресу КП "Маріупольського ВУВКГ" зразок товару, що підтверджується надісланою ттн на адресу Замовника. В наслідок зовнішніх факторів Замовник отримав товар19.06.2020р., що спричинено територіальним розташуванням Сторін, що не є вагомою причиною у дискваліфікації Учасника враховуючи що кваліфікація Учасника ПП "Патар" тривала до 19.06.2020р.
З вищенаведеного просимо скасувати тендерну закупівлю, як таку що не відповідає нормам чинного законодавства, в іншому випадку ми вимушені звернутись до Антимонопольного комітету.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 червня 2020 12:38
Шановний Учаснику!
Уважно розглянувши Вашу скаргу повідомляємо, щодо п.1.10 Розділу 3 Тендерної документації, а саме протоколу невідповідностей:
Згідно п. 16 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей лише у 2-х випадках:
-невідповідностей у інформації та/або документах що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям до ст. 16 Закону;
- невідповідностей у інформації та/або документах на право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Відповідно у Вашої тендерної пропозиції виявлені невідповідності не лише по ст.16. Разом з цим, в п. 16 ст. 29 ЗУ відсутне посилання на обов'язкове надання протоколу невідповідностей.
Щодо згаданого Вами технічного завдання вих.№ 18414 від 08.06.20р. інформуємо, що Замовник не може прийняти до розгляду цей документ, адже Учасник зкопіював технічне завдання Замовника разом з зазначеним діапозоном по наступним параметрам: товщина кришки люка 33-53мм та висота корпусу 110-130мм. За цим документом відповідність вказаних технічних параметрів не можливо визначити Замовнику.
Також слід зазначити, що Учасником у сладі тендерної пропозиції не надана інформація щодо підтвердження технічних, кількісних, якосних умов предмета закупівлі, згідно п.6 Додатка 1.
Щодо надання зразку 19.06.20р.
Згідно умов Додатку 3 Тендерної документації строк надання зразків складає 3 робочих дні. Замовником 12.06.20р. надано запит на надання зразків. Фактична дата надання зразків Замовнику- 17.06.2020р. У визначений умовами закупівлі термін зразки не надані.
Також, слід зазначити, що умови закупівлі в призначений Законом строк ( до 05.06.20р.) оскаржені не були, запитання від Учасника відсутні.
Слід відмітити, що у погодженому Вами технічному завданні № 18414 від 08.06.20р., Учасник погодив строк надання зразків- 3 робочих дня (печатка та підпис Учасника наявні).
Враховуючи усе вищенаведене Замовник правомірно відхилив тендерну пропозицію ПП “ПАТАР” та визнав переможцем ТОВ Т.Е.Р.
Дякуємо.
Номер вимоги: UA-2020-05-15-001089-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПОЛТАВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:14307417
Дата подання: 24 червня 2020 15:17
Вимога щодо роз'яснення причин дискваліфікації
Шановний Замовнику!
Просимо надати роз’яснення щодо відхилення тендерної пропозиції Приватного акціонерного товариства «Полтавський машинобудівний завод».
Згідно протоколу № 284-ПВ від 19.06.2020 р. однією з причин відхилення Тендерної пропозиції є відсутність в складі пропозиції Приватного акціонерного товариства «Полтавський машинобудівний завод» інформації щодо підтвердження відповідності учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, що є порушенням п.6 Додатку 1 Тендерної документації. У наданому документі «Тех.завдання. Вихідний номер 60/201-4 від 04.06.2020 р.» ПрАТ «Полтавський машинобудівний завод» підтверджено можливість виготовлення та постачання предмету закупівлі щодо технічних, якісних, кількісних та інших вимог до предмета закупівлі, що скріплені підписом голови правління та печаткою підприємства згідно Додатку 3, що відповідає п.6 Додатку 1 Тендерної документації.
В складі пропозиції ПрАТ «Полтавський машинобудівний завод» надано «Паспорт якості» на товар з відміткою БТК, що підтверджує відповідність товару вказаним ГОСТ згідно п.7 розділу 3 Тендерної документації та Додатку 3 Тендерної документації. Проте згідно вище вказаного протоколу дану вимогу Замовник вважає незадоволеною.
Згідно 3-ї причини щодо ненадання зразку товару Учасником Приватне акціонерне товариство «Полтавський машинобудівний завод» виникає наступне питання. Кваліфікація учасника Приватне акціонерне товариство «Полтавський машинобудівний завод» почалася 19.06.2020 р., а запит про необхідність надання зразків товару було надано 12.06.2020 р. (тобто за 5 робочих днів до початку розгляду пропозиції Учасника), так як і ПП «ПАТАР», яке на той час розглядалося кваліфікаційною комісією як переможець торгів.
Просимо пояснити виникнення необхідності в наданні зразка товару до етапу кваліфікації Учасника закупівлі, який міг і не настати, та надати пояснення щодо інших названих пунктів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 червня 2020 12:50
Шановний Учаснику!
Уважно розглянувши Вашу скаргу повідомляємо, щонадане Вами технічне завдання вих.№ 60/201-4 від 04.06.20р. не може бути прийняте Замовником до розгляду, адже Учасник зкопіював технічне завдання Замовника разом з зазначеним діапозоном по наступним параметрам: товщина кришки люка 33-53мм та висота корпусу 110-130мм. За цим документом відповідність вказаних технічних параметрів не можливо визначити.
Також слід зазначити, що Учасником у сладі тендерної пропозиції додатково не надана інформація щодо підтвердження технічних, кількісних, якосних умов предмета закупівлі, згідно п.6 Додатка 1.
Щодо наданого Вами паспорту АО “Полтавского Турбомеханического Завода” наданого на російській мові, то він не є паспортом якості. Сертифікат відповідності у складі тендерної пропозиції відсутній.
Щодо надання зразку не на етапі кваліфікації.
Згідно умов Додатку 3 Тендерної документації строк надання зразків складає 3 робочих дні. Звертаємо Вашу увагу що посилання щодо надання зразків саме на етапі кваліфікації у Технічному завданні Замовника відсутнє. 12.06.20р. В Вашу адресу надано запит на надання зразків. Фактична дата надання зразків Замовнику- 17.06.2020р. У визначений умовами закупівлі термін зразки не надані.
Також, слід зазначити, що умови закупівлі в призначений Законом строк ( до 05.06.20р.) оскаржені не були, запитання від Учасника відсутні.
Слід відмітити, що у погодженому Вами технічному завданні 60/201-4 від 04.06.20р., Учасник погодив строк надання зразків- 3 робочих дня (печатка та підпис Учасника наявні).
Враховуючи усе вищенаведене Замовник правомірно відхилив тендерну пропозицію ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПОЛТАВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД"та визнав переможцем ТОВ Т.Е.Р.
Дякуємо.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2020-05-15-001089-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПОЛТАВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:14307417
Дата подання: 26 червня 2020 16:30
Вимога щодо роз'яснення причин дискваліфікації
Шановний Замовнику!

Дякуємо за відповідь! Спираючись на надані Вами пояснення стає чітко видно та зрозуміло Вашу методику розгляду Тендерних пропозицій наданих Учасниками даних торгів.

Щодо скопійованого технічного завдання.
Приватне акціонерне товариство «Полтавський машинобудівний завод» погодив надані Замовником технічні параметри предмету закупівлі, цим самим вказавши допустимі межі пропонованого товару згідно п.6 Додатку 1 Тендерної документації та Додатку 3 Тендерної документації. Також, оперуючись попереднім досвідом участі в Публічних закупівлях Замовника Комунального підприємства «Маріупольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства», а саме закупівлі № UA-2020-04-01-000671-c предмет закупівлі код ДК 021:2015: 44470000-5 — Чавунні вироби (Люк оглядового колодязя чавунний), технічне завдання до якої було ідентичне нинішній процедурі закупівлі, Учасника ПрАТ «Полтавський машинобудівний завод» було дискваліфіковано лише у зв’язку з ненаданням зразку товару протягом 3х робочих днів після аукціону (Рішення Замовника про дискваліфікацію учасника від 16.04.2020 р.). Тобто, виходячи з даного Рішення, всі інші документи Учасника були коректними, в тому числі, і Технічне завдання (ТЗ вих. №131-1 від 09.04.2020 р.). Технічне завдання даної процедури закупівлі вих. № 60/201-4 від 04.06.20р. відрізнялося від вище вказаного лише номером, датою та кількістю товару. Прошу пояснити чому в одних закупівлях документи проходять кваліфікацію, а в інших – в ідентичних документах знаходять невідповідності.

Щодо визначеного Вами переможця ТОВ Т.Е.Р.
У наданому документі Учасника ТОВ Т.Е.Р. «Відповідність ТЗ люк №72 від 05.06.2020 р.» підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до люка оглядового колодязя тип Т (С250) чавунний (кришка з обичайкою) з механізмом замикання, встановленим у тендерній документації, але не вказано жодних конкретних параметрів. Тобто вище зазначений Учасник погодив зазначені технічні параметри, вказані в Додатку 3 Тендерної документації, а саме: товщина кришки люка 33-53мм та висота корпусу 110-130мм. Постає питання: «Яким чином Вами була визначена відповідність вказаних технічних параметрів?» та «Чому в одного Учасника, який підтвердив ці ж параметри, відповідність вказаних технічних параметрів не можливо визначити, а в іншого можливо?». Спостерігаємо порушення п.1 статті 5 Закону. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.

Щодо наданого паспорту.
До Вашого відома, Приватне акціонерне товариство «Полтавський машинобудівний завод» та Приватне акціонерне товариство «Полтавський турбомеханічний завод» (з ваших слів: АО «Полтавский Турбомеханический Завод») є двома зовсім різними підприємствами та, відповідно, двома різними Учасниками процедури закупівлі ДК 021:2015: 44470000-5 — Чавунні вироби «Люки оглядового колодязя чавунні». І під час розгляду Тендерної пропозиції одного підприємства-учасника, згідно законодавства, мають вивчатися документи, які подані саме цим Учасником. ПрАТ «Полтавський машинобудівний завод» не може відповідати за документи, що надані іншими Учасниками процедури закупівлі. Не зрозуміло, чому при розгляді Тендерної пропозиції ПрАТ «ПОЛТАВАМАШ» Замовник оперує документами наших конкурентів!

Просимо Замовника ВІДПОВІДАЛЬНО поставитися до покладених на нього обов’язків та ще раз УВАЖНО вивчити надані документи ВСІХ Учасників виключаючи особистісне відношення до окремих з них.
Вимагаємо скасувати тендерну закупівлю як таку, що не відповідає нормам чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 червня 2020 13:52
Шановний Учаснику!
Щодо наданої інформації про ранійше закупівлю інформуємо, що і раніше мало місце копіювання Технічного завдання з діапозонами. Після надання зразків Замовник прийшов до відома, що деякі зразки не відповідають технічному завданню та Учасники навмисно копіюють ТЗ завідомо знаючи про не відповідність тендерної пропозиції умовам Технічного завдання.
Саме тому Замовником у п. 6 Додатку 1 тендерної документації вимогалась інформація, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у тендерної документації Додаток 3.
Переможцем, як ви зазначили, надана окрема довідка на відповідність п.6 Додатку 1 Тендерної документації про відповідність технічним, якісним, кількосним та іншим вимогам, встановленим у Додатку3. Вказана довідка має печатку та підпис Учасника та є офіційним документом, як і будь яка інша довідка у складі тендерної пропозиції Учасника/Учасників. Також, відповідність технічних вимог Замовник мав змогу перевірити самостійно, отримавши зразок люка ТОВ Т.Е.Р. 15.06.20р.
Щодо наданого паспорта ПАТ "ПОЛТАВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД" інформуємо, що у цьому документі також відсутні точні технічні характеристики з товшини кришки люку та висоти корпусу, що унеможливлює Замовнику визначити техничну відповідність наданої Учасником пропозиції.
Разом з цим, вказаний паспорт не є паспортом якості на товар, а наданий у складі тендерної пропозиції сертифікат ISO не є сертифікатом якості люків.
Зразок від Учасника для можливості перевірки технічних характеристик ЗАмовником самостійно не надано.
Відповідно до вище наведеного, тендерна пропозиція ПАТ "ПОЛТАВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД" була правомірно відхилина з причин не відповідності умовам тендерної документації Замовника.
Дякуємо.

Документи подані скаржником

26 червня 2020 16:30
ТЗ від 09.04.2020.pdf
26 червня 2020 16:30
Паспорт якості.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2020 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ПАТАР" 3 027 960,00
UAH з ПДВ
2 992 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПОЛТАВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД" 3 250 800,00
UAH з ПДВ
3 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Т.Е.Р. 3 504 000,00
UAH з ПДВ
3 316 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПОЛТАВСЬКИЙ ТУРБОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД" 3 500 004,00
UAH з ПДВ
3 500 004,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2020 13:58
Електронний підпис
09 червня 2020 13:56
Тех. завдання.pdf
09 червня 2020 13:56
Тендерна прозиція.pdf
09 червня 2020 13:56
Статут.pdf
09 червня 2020 13:56
Проект договору.pdf
09 червня 2020 13:56
Свідоцтво ПДВ.pdf
09 червня 2020 13:56
Паспорт якості.pdf
09 червня 2020 13:56
Довідка щодо ст.17.pdf
09 червня 2020 13:56
Довідка про виробника.pdf
09 червня 2020 13:56
Витяг ПДВ.pdf
09 червня 2020 13:56
Витяг з ЄДР.pdf
09 червня 2020 13:56
Аналогічний договір.pdf
09 червня 2020 13:56
Cертифікат якості ISO.pdf

Публічні документи

26 червня 2020 14:45
Електронний підпис
26 червня 2020 14:34
Електронний підпис
26 червня 2020 13:49
Електронний підпис
26 червня 2020 13:38
Довідка про несудимість
26 червня 2020 13:30
Електронний підпис
09 червня 2020 09:54
Електронний підпис
09 червня 2020 09:23
Дозволи ТЕР.pdf
09 червня 2020 09:23
Проект договору.pdf
09 червня 2020 09:23
Згода на зразок 69_05_06_20.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ПАТАР"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПОЛТАВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД"

ТОВ Т.Е.Р.

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПОЛТАВСЬКИЙ ТУРБОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ПАТАР"
#13979385
Відхилено 2 992 400,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 13:13
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПОЛТАВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД"
#14307417
Відхилено 3 000 000,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 13:21
ТОВ Т.Е.Р.
#42432828
Переможець 3 316 000,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 13:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2020 13:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Т.Е.Р.
#42432828
3 316 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 квітня 2021 17:30
Звіт про виконання договору укладений
28 квітня 2021 17:28
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 12:51
Доп сог 1 от 28.12.20.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 12:49
Електронний підпис укладений
30 червня 2020 14:16
Підписаний договор укладений
30 червня 2020 14:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 509
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 червня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 2 586 476,88
UAH (в тому числі ПДВ 431 079,48 UAH)