Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція ((Tuberculin) Туберкулін)
Очікувана вартість
556 132,50 UAH
UA-2020-05-15-001079-a a6162c269f5443f4b4a9b520298a615a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Запрудная Соф'я Володимирівна

+380612240718 tender_cpmsd10@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги №10"
Код ЄДРПОУ: 38969531
Місцезнаходження: 69001, Україна , Запорізька обл., м Запоріжжя, бул Шевченка 25
Контактна особа: Запрудная Соф'я Володимирівна
+380612240718
tender_cpmsd10@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2020 14:13
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2020 14:18
Оскарження умов закупівлі: до 01 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2020 14:18
Початок аукціону: 19 червня 2020 14:18
Очікувана вартість: 556 132,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 780,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Одиниця виміру "проба Манту"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9450 доза
Туберкулін
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Л. Жаботинського, б. 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tuberculin

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2020 08:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 09:07
ТД туберкулін зі змінами.docx
28 травня 2020 09:07
Перелік змін до тендерної документації.doc
15 травня 2020 14:14
Тендерна документація туберкулін.doc
29 травня 2020 08:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 09:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2020 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 09:07
ТД туберкулін зі змінами.docx
21 травня 2020 15:09
ТД туберкулін зі змінами.docx
28 травня 2020 09:07
Перелік змін до тендерної документації.doc
21 травня 2020 15:09
Перелік змін до тендерної документації.doc
15 травня 2020 14:14
Тендерна документація туберкулін.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-15-001079-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: Акціонерне товариство "БІОЛІК", Код ЄДРПОУ:01973452
Дата подання: 21 травня 2020 10:23
Щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 травня 2020 11:32
Доброго дня! Тендерним комітетом прийнято рішення про залишення вимоги без задоволення. Відповідь у додатку. Дякуємо!
Номер вимоги: UA-2020-05-15-001079-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД", Код ЄДРПОУ:21642228
Дата подання: 26 червня 2020 10:57
Відхилення тендерної пропозиції ТОВ "БАДМ-Б"
Доброго дня. Пунктом 2 Додатку 3 до тендерної документації передбачено, що "учасник повинен надати документи, що підтверджують повну відповідність товару, а саме: відповідності медико – технічним характеристикам, умовам зберігання, строку тривалості зберігання тощо. У разі відсутності таких підтверджуючих документів, запропонований товар оцінюватись не буде".
Також, пунктом 3 Додатку 3 до тендерної документації передбачено, що "лікарські засоби, запропоновані постачальником повинні бути належним чином зареєстровані в Україні у передбаченому законодавством порядку та відповідати національним та/або міжнародним стандартам, про що потрібно надати відповідні документи (копії сертифікатів якості виробника, реєстраційне посвідчення, інструкцію препарату та висновок державної санітарно – епідеміологічної експертизи, або інший подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами та правилами, оформлений відповідно до вимог законодавства України)".
ТОВ "БАДМ-Б" у складі тендерної пропозиції надано копію інструкції про застосування медичного імунобіологічного препарату БІОЛІК Туберкулін ППД-Л (Сертифікат про державну реєстрацію №29/12-30020000 від 07.02.2012р.), тобто не на товар, який пропонує учасник-ТОВ "БАДМ-Б", а на інший товар, який не зареєстрований в Україні на момент подання тендерних пропозицій.
Відповідно до форми "Тендерна пропозиція" ТОВ "БАДМ-Б" пропонує лікарський засіб: БІОЛІК ТУБЕРКУЛІН ППД-Л (РП №15771/01/01). Лікарський засіб БІОЛІК ТУБЕРКУЛІН ППД-Л (РП №15771/01/01) та медичний імунобіологічний препарат БІОЛІК Туберкулін ППД-Л (Сертифікат про державну реєстрацію №29/12-30020000 від 07.02.2012р.) мають суттєво різні характеристики. Так, лікарський засіб має загальний строк придатності 2 роки, проте медичний імунобіологічний препарат лише 1,5 роки, що не відповідає встановленому у тендерній документації строку придатності (відповідно до пункту 7 Додатку 3 до тендерної документації "термін придатності лікарських засобів на момент поставки повинен бути не менше 18 місяців від загального строку придатності визначеного виробником").
Таким чином, ТОВ "БАДМ-Б" не виконано вимоги пункту 2,3 Додатку 3 до тендерної документації, а саме не надано інструкцію на запропонований товар. Відповідно до абзацу второго пункту 2 частини першої статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Просимо відхилити тендерну пропозицію ТОВ "БАДМ-Б", розглянути наступну найбільш вигідну тендерну пропозицію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 червня 2020 10:27
Тендерний комітет КНП «Центр первинної медико – санітарної допомоги №10» на вашу вимогу щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «БАДМ – Б» від 26 червня 2020 року, за предметом закупівлі код ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція ((Tuberculin) Туберкулін) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-15-001079-a) повідомляє наступне:
Учасником закупівлі ТОВ «БАДМ – Б» (далі – учасник) було подано тендерну пропозицію згідно вимог тендерної документації Замовника. Так, в тендерній пропозиції учасника надана довідка в довільній формі, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 ( сторінка 3-7 ТЧ) та «Гарантійний лист щодо можливості технічного забезпечення доставки» (сторінка 9 ТЧ), «Гарантійний лист щодо дотримання температурного режиму «холодовий ланцюг» (сторінка 10 – 14 ТЧ), що підтверджує наявність всіх документів, зазначених у пункті 2 Додатку 3 до Тендерної документації Замовника.
Також в складі тендерної пропозиції учасника містяться всі документи зазначені у пункті 3 Додатку 3 до Тендерної документації Замовника, а саме: Витяг з реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби, який ведеться Міністерством охорони здоров'я України (сторінка 15 ТЧ), Гарантійний лист учасника про те, що ціна на лікарський засіб, на момент постачання включена до реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби (сторінка 17 ТЧ), Гарантійний лист про обов’язкове надання сертифікату відповідності міжнародним та/або державним стандартам якості на момент поставки товару (сторінка 18 ТЧ), Гарантійний лист виробника або уповноваженого в Україні представника виробника, яким підтверджується можливість поставки товару, що є предметом закупівлі цих торгів, у необхідній кількості, необхідної якості та в терміни, визначені документацією конкурсних торгів та пропозицією Учасника (сторінка 27 ТЧ), Оригінал гарантійного листа від учасника щодо строків придатності товарів на момент постачання замовнику не менше 18 місяців від загального терміну зберігання (сторінка 28 ТЧ), Гарантійний лист від учасника для підтвердження можливості постачання запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни (сторінка 30).
Крім цього, на сторінках 23-25 Технічної частини тендерної пропозиції учасника міститься «Інструкція про застосування медичного імунобіологічного препарату БІОЛІК Туберкулін ППД – Л» в якому наявна інформація щодо строків придатності, упаковки, маркування, дозування. Так, в інструкції зазначено строк придатності медичного імунобіологічного препарату – 1,5 роки (18 місяців), поряд з цим Учасником надано сертифікат якості, гарантійні листи від виробника, які свідчать про строк придатності лікарського засобу 2 роки та про те, що Замовнику будуть поставлені лікарські засоби з терміном не менше 18 місяців. 26 червня 2020 року Учасником було завантажено лист пояснення та додаткову «Інструкцію про застосування медичного імунобіологічного препарату БІОЛІК Туберкулін ППД – Л» (сторінка 19-22 Документів переможця), що ще раз підтверджує наявність товару, який повністю відповідає вимогам Замовника.
Зважаючи на вищезазначене, Замовником прийнято рішення про залишення вимоги Учасника СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ» без задоволення.

Документи подані скаржником

20 травня 2020 13:27
Вимога UA-2020-05-15-001079-a.pdf

Документи

25 травня 2020 11:32
відповідь на вимогу

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-15-001079-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Акціонерне товариство "БІОЛІК", Код ЄДРПОУ:01973452
Дата подання: 27 травня 2020 14:47
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 червня 2020 23:51
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерним комітетом 28.05.2020 були внесені відповідні зміни до тендерної документації, зазначені у скарзі та у рішенні відповідно до скарги.
Дата виконання рішення замовником: 17 червня 2020 11:20

Документи подані скаржником

27 травня 2020 12:28
Скарга UA-2020-05-15-001079-a.pdf
27 травня 2020 12:28
Платіжне доручення 2863.pdf

Документи подані замовником

28 травня 2020 09:13
Перелік змін до ТД
03 червня 2020 14:56
Відповідь на скаргу

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-18-000010 ● 3cb681e1867947f8980de4412064fd13
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 травня 2020 11:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

18.05.2020 № 74

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-ІХ), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН
Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 18.05.2020 №74

Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу
UA-2020-05-15-001079-a, Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги №10", код ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція ((Tuberculin) Туберкулін)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення законодавства у сфері публічних закупівель були усуненні Замовником шляхом внесення змін до тендерної документації згідно переліку внесених змін, що додається. Зміни внесені згідно Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019).

2020-05-21 15:20:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 02 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2020 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 496 503,00
UAH з ПДВ
496 503,00
UAH з ПДВ
Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" 553 581,00
UAH з ПДВ
553 581,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Фармпротект" 555 282,00
UAH з ПДВ
555 282,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2020 15:24
Електронний підпис
03 червня 2020 16:39
Електронний підпис
03 червня 2020 16:20
ТЧ.pdf
03 червня 2020 16:20
Розрахунок.xlsx
03 червня 2020 16:20
КЧ_p361-375.pdf
03 червня 2020 16:20
КЧ_p331-360.pdf
03 червня 2020 16:20
КЧ_p301-330.pdf
03 червня 2020 16:20
КЧ_p271-300.pdf
03 червня 2020 16:20
КЧ_p241-270.pdf
03 червня 2020 16:20
КЧ_p211-240.pdf
03 червня 2020 16:20
КЧ_p181-210.pdf
03 червня 2020 16:20
КЧ_p151-180.pdf
03 червня 2020 16:20
КЧ_p121-150.pdf
03 червня 2020 16:20
КЧ_p091-120.pdf
03 червня 2020 16:20
КЧ_p061-090.pdf
03 червня 2020 16:20
КЧ_p031-060.pdf
03 червня 2020 16:20
КЧ_p001-030.pdf

Публічні документи

05 червня 2020 12:47
Електронний підпис
05 червня 2020 12:47
Цінова пропозиція.xlsx
05 червня 2020 11:31
Електронний підпис
05 червня 2020 11:30
7 Інші документи.pdf
05 червня 2020 11:30
6 Проект договору.pdf
05 червня 2020 11:30
4 Повноваження.pdf
05 червня 2020 11:30
3 Технічна частина.pdf
05 червня 2020 11:30
2 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАДМ-Б"

СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"

ТОВ "Фармпротект"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2020 12:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
496 503,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 11:24
Електронний підпис укладений
14 липня 2020 10:53
дод. угода 1 до дог. 99.docx зміни до договору
14 липня 2020 10:49
Електронний підпис укладений
14 липня 2020 10:44
дод. угода 1 до дог. 99.docx зміни до договору
14 липня 2020 10:37
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 15:03
Договір 99 від 06.07.2020 укладений
06 липня 2020 15:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 99
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна Додатку 1 (Спеціфікація) до договору №99 від 06.07.2020р
Номер договору про закупівлю: 99
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 496 503,00
UAH (в тому числі ПДВ 32 481,50 UAH)