Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги №10" |
Код ЄДРПОУ: | 38969531 |
Місцезнаходження: | 69001, Україна , Запорізька обл., м Запоріжжя, бул Шевченка 25 |
Контактна особа: |
Запрудная Соф'я Володимирівна +380612240718 tender_cpmsd10@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 травня 2020 14:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 травня 2020 14:18 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 червня 2020 14:18 |
Початок аукціону: | 19 червня 2020 14:18 |
Очікувана вартість: | 556 132,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 780,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 травня 2020 08:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 травня 2020 09:07 |
ТД туберкулін зі змінами.docx | |
28 травня 2020 09:07 |
Перелік змін до тендерної документації.doc | |
15 травня 2020 14:14 |
Тендерна документація туберкулін.doc |
29 травня 2020 08:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
28 травня 2020 09:07 |
ТД туберкулін зі змінами.docx
|
|||||||||
28 травня 2020 09:07 |
Перелік змін до тендерної документації.doc
|
|||||||||
15 травня 2020 14:14 |
Тендерна документація туберкулін.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Також, пунктом 3 Додатку 3 до тендерної документації передбачено, що "лікарські засоби, запропоновані постачальником повинні бути належним чином зареєстровані в Україні у передбаченому законодавством порядку та відповідати національним та/або міжнародним стандартам, про що потрібно надати відповідні документи (копії сертифікатів якості виробника, реєстраційне посвідчення, інструкцію препарату та висновок державної санітарно – епідеміологічної експертизи, або інший подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами та правилами, оформлений відповідно до вимог законодавства України)".
ТОВ "БАДМ-Б" у складі тендерної пропозиції надано копію інструкції про застосування медичного імунобіологічного препарату БІОЛІК Туберкулін ППД-Л (Сертифікат про державну реєстрацію №29/12-30020000 від 07.02.2012р.), тобто не на товар, який пропонує учасник-ТОВ "БАДМ-Б", а на інший товар, який не зареєстрований в Україні на момент подання тендерних пропозицій.
Відповідно до форми "Тендерна пропозиція" ТОВ "БАДМ-Б" пропонує лікарський засіб: БІОЛІК ТУБЕРКУЛІН ППД-Л (РП №15771/01/01). Лікарський засіб БІОЛІК ТУБЕРКУЛІН ППД-Л (РП №15771/01/01) та медичний імунобіологічний препарат БІОЛІК Туберкулін ППД-Л (Сертифікат про державну реєстрацію №29/12-30020000 від 07.02.2012р.) мають суттєво різні характеристики. Так, лікарський засіб має загальний строк придатності 2 роки, проте медичний імунобіологічний препарат лише 1,5 роки, що не відповідає встановленому у тендерній документації строку придатності (відповідно до пункту 7 Додатку 3 до тендерної документації "термін придатності лікарських засобів на момент поставки повинен бути не менше 18 місяців від загального строку придатності визначеного виробником").
Таким чином, ТОВ "БАДМ-Б" не виконано вимоги пункту 2,3 Додатку 3 до тендерної документації, а саме не надано інструкцію на запропонований товар. Відповідно до абзацу второго пункту 2 частини першої статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Просимо відхилити тендерну пропозицію ТОВ "БАДМ-Б", розглянути наступну найбільш вигідну тендерну пропозицію.
Учасником закупівлі ТОВ «БАДМ – Б» (далі – учасник) було подано тендерну пропозицію згідно вимог тендерної документації Замовника. Так, в тендерній пропозиції учасника надана довідка в довільній формі, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 ( сторінка 3-7 ТЧ) та «Гарантійний лист щодо можливості технічного забезпечення доставки» (сторінка 9 ТЧ), «Гарантійний лист щодо дотримання температурного режиму «холодовий ланцюг» (сторінка 10 – 14 ТЧ), що підтверджує наявність всіх документів, зазначених у пункті 2 Додатку 3 до Тендерної документації Замовника.
Також в складі тендерної пропозиції учасника містяться всі документи зазначені у пункті 3 Додатку 3 до Тендерної документації Замовника, а саме: Витяг з реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби, який ведеться Міністерством охорони здоров'я України (сторінка 15 ТЧ), Гарантійний лист учасника про те, що ціна на лікарський засіб, на момент постачання включена до реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби (сторінка 17 ТЧ), Гарантійний лист про обов’язкове надання сертифікату відповідності міжнародним та/або державним стандартам якості на момент поставки товару (сторінка 18 ТЧ), Гарантійний лист виробника або уповноваженого в Україні представника виробника, яким підтверджується можливість поставки товару, що є предметом закупівлі цих торгів, у необхідній кількості, необхідної якості та в терміни, визначені документацією конкурсних торгів та пропозицією Учасника (сторінка 27 ТЧ), Оригінал гарантійного листа від учасника щодо строків придатності товарів на момент постачання замовнику не менше 18 місяців від загального терміну зберігання (сторінка 28 ТЧ), Гарантійний лист від учасника для підтвердження можливості постачання запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни (сторінка 30).
Крім цього, на сторінках 23-25 Технічної частини тендерної пропозиції учасника міститься «Інструкція про застосування медичного імунобіологічного препарату БІОЛІК Туберкулін ППД – Л» в якому наявна інформація щодо строків придатності, упаковки, маркування, дозування. Так, в інструкції зазначено строк придатності медичного імунобіологічного препарату – 1,5 роки (18 місяців), поряд з цим Учасником надано сертифікат якості, гарантійні листи від виробника, які свідчать про строк придатності лікарського засобу 2 роки та про те, що Замовнику будуть поставлені лікарські засоби з терміном не менше 18 місяців. 26 червня 2020 року Учасником було завантажено лист пояснення та додаткову «Інструкцію про застосування медичного імунобіологічного препарату БІОЛІК Туберкулін ППД – Л» (сторінка 19-22 Документів переможця), що ще раз підтверджує наявність товару, який повністю відповідає вимогам Замовника.
Зважаючи на вищезазначене, Замовником прийнято рішення про залишення вимоги Учасника СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ» без задоволення.
Скарги до процедури
Дата подання: 27 травня 2020 14:47
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-18-000010 ● 3cb681e1867947f8980de4412064fd13
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 травня 2020 11:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.05.2020 № 74
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-ІХ), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН
Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 18.05.2020 №74
Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу
UA-2020-05-15-001079-a, Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги №10", код ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція ((Tuberculin) Туберкулін)
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель були усуненні Замовником шляхом внесення змін до тендерної документації згідно переліку внесених змін, що додається. Зміни внесені згідно Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019).
2020-05-21 15:20:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 червня 2020 14:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БАДМ-Б" |
496 503,00
UAH з ПДВ
|
496 503,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" |
553 581,00
UAH з ПДВ
|
553 581,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Фармпротект" |
555 282,00
UAH з ПДВ
|
555 282,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БАДМ-Б" #39273420 |
Переможець |
496 503,00
UAH з ПДВ
|
23 червня 2020 12:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 11:24
|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2020 10:53
|
дод. угода 1 до дог. 99.docx | зміни до договору |
14 липня 2020 10:49
|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2020 10:44
|
дод. угода 1 до дог. 99.docx | зміни до договору |
14 липня 2020 10:37
|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2020 15:03
|
Договір 99 від 06.07.2020 | укладений |
06 липня 2020 15:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 99 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна Додатку 1 (Спеціфікація) до договору №99 від 06.07.2020р |
Номер договору про закупівлю: | 99 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |