Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з поточного ремонту асфальтобетонного покриття повороту з вул. Шалом Алейхема до ТОВ «КРАПТ» м. Коростень, Житомирської області
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2020-05-15-000989-b 429c8c455ce242cbbd2ff2d0a31f9e55
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Губарець Катерина Віталіївна

0414296433 kvgp-2017@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне виробничо - господарське підприємство
Код ЄДРПОУ: 03364889
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., КОРОСТЕНЬ, вул.Грушевського, буд.23
Контактна особа: Губарець Катерина Віталіївна
0414296433
kvgp-2017@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2020 10:30
Звернення за роз’ясненнями: до 20 травня 2020 11:22
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 травня 2020 13:22
Початок аукціону: 25 травня 2020 15:42
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Послуга з поточного ремонту асфальтобетонного покриття повороту з вул. Шалом Алейхема до ТОВ «КРАПТ» м. Коростень, Житомирської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, поворот з вул. Шалом Алейхема до ТОВ «КРАПТ»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 травня 2020 10:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2020 10:31
Оголошення 15.05.2020 року Ш. Алейхема.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-15-000989-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ПАРАЛЛЕЛЬ-19", Код ЄДРПОУ:42794701
Дата подання: 28 травня 2020 14:11
ВИМОГА Про усунення порушень у процесі проведення закупівлі (неправомірна дискваліфікація)
ТОВ «Параллель-19» учасник спрощеної закупівлі заявляє вимогу про усунення порушень у процесі проведення закупівлі, та вимагає надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 14 від 26.05.2020 року вирішено відхилити пропозицію учасника ТОВ «Параллель-19» з таких підстав :
1. Учасник не надав жодного з зазначених документів : свідоцтво про
реєстрацію платника податку на додану вартість / свідоцтво про право сплати єдиного податку (фіксованого податку) або витяг з реєстру платників податку на додану вартість / єдиного податку (за наявності), або інший документ платника податку сформованого не раніше 30-ти денного терміну.
В заперечення цього ТОВ «Параллель-19» наводить наступну аргументацію – учасником подано витяг з особового кабінету платника податку на додану вартість, що безпосередньо є іншим документом платника податку. Відсутність дати на сформованому документі не є суттєвою помилкою, яка впливає на суть пропозиції. Окрім того, звертаючи увагу на ЗУ «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель, зокрема ст 26. «Порядок подання тендерних пропозицій» – «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.»
Однак уповноваженою особою замовника жодних зауважень та вимог про внесення уточнень та/або усунення невідповідності не заявлялось.


2. Учасник не підтвердив досвід виконання послуг з поточного ремонту
асфальтобетонного покриття.
В заперечення цього ТОВ «Параллель-19» наводить наступну аргументацію : ЗУ «Про публічні закупівлі» ст. 14. «Спрощені закупівлі » п.4. визначено, що «Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.»
В оголошені про проведення спрощеної закупівлі, в частині вимог до кваліфікації учасників та способу їх підтвердження Замовником не вказано про те, якими саме аналогічними договорами будуть вважатись договора, що підтверджують досвід роботи. Відповідно до заявленої інформації про предмет закупівлі за кодом ДК 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, який вміщає в собі і підкоди ( 45231000-5 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, 45232000-2 - Допоміжні роботи з прокладання трубопроводів і кабелів, 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг, 45234000-6 - Будівництво залізничних і канатних транспортних систем, 45235000-3 - Будівництво аеродромів, злітно-посадкових і маневрувальних смуг, 45236000-0 - Вирівнювання поверхонь, 45237000-7 - Будівництво сцен) отже аналогічними роботами можуть розумітися всі роботи пов»язані з ремонтом доріг.

Чинним законодавством України визначені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників :
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель / спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.

Вважаємо рішення № 14 від 26.05.2020 року прийняте уповноваженою особою замовника необ»єктивним, таким що прийняте з порушенням прав учасника ТОВ «Параллель-19» та таким що встановлює дискримінаційні вимоги до учасників.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 травня 2020 17:04
На вашу вимогу UA-2020-05-15-000989-b.b1 стосовно недостатньою аргументацією причини відхилення пропозиції ТОВ «Паралель-19» та усунення порушень у процесі проведення спрощеної закупівлі, повідомляю наступне:
- ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», який набрав чинності з 19.04.2020 року, чітко регламентує проведення спрощеної закупівлі. Спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до ст.30.
Згідно протоколу № 9 від 15.05.2020 року, затвердженого уповноваженою особою Комунального виробничо-господарського підприємства, оприлюднено оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
П.6 Оголошення - Інформація про предмет закупівлі: послуга з поточного ремонту асфальтобетонного покриття повороту з вул. Шалом Алейхема до ТОВ «КРАПТ» м. Коростень, Житомирської області
ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі затвердженого наказом міністерства економічного розвитку і торгівлі України №454 предмет закупівлі визначається замовником за показником четвертої цифри основного словника з зазначенням у дужках конкретної назви послуги, послугою було визначено чітко поточний ремонт асфальтобетонного покриття повороту з вул. Шалом Алейхема до ТОВ «КРАПТ» м. Коростень, Житомирської області
п.7 розділу «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» вимагалось від Учасників
- Документи про відповідність вимогам закупівлі, а саме:
- довідку в довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів. (інформація щодо укладених договорів у кількості не менш двох, скан копії договорів, кошторисних документів належним чином завірені ).
На вимогу замовника, зазначену в оголошенні, згідно п.3 ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасник має надати скан копії аналогічних договорів за предметом закупівлі визначеної замовником, ТОВ «Паралель-2019» надала довідку в довільній формі про свій досвід виконання аналогічних договорів та скан копії договорів з копіями кошторисної документації, а саме надання послуг з поточного ремонту автомобільних доріг, але з кошторисної документації видно, що ТОВ «Паралель-19» не виконувала роботи/послуги по ремонту асфальтобетонного покриття. ТОВ «Паралель-19» надавало послугу по відсипці та грейдеруванню.
Виходячи з зазначеного, ТОВ «Паралель-19» не підтвердило свій досвід надання послуг згідно предмету закупівлі.
п.5 розділу «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» вимагалось від Учасників
- Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість / свідоцтво про право сплати єдиного податку (фіксованого податку) або витяг з реєстру платників податку на додану вартість / єдиного податку (за наявності), або інший документ платника податку сформованого не пізніше 30-ти денного терміну.
ТОВ «Паралель-19» не надало жодного, офіційного документу платника податку с датою видачі, формування. Витяг з особистого кабінету не є офіційним документом, який підтверджує, що ТОВ «Паралель-19» є платником ПДВ.
В оголошенні було зазначено:
«До уваги учасника!
У випадку, якщо вищезазначені документи не будуть додані до Вашої пропозиції (або пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів) є підставою для відхилення пропозиції учасника незалежно від ціни, яку Ви запропонуєте.»
Ст. 14 Спрощені закупівлі ЗУ «Про публічні закупівлі» не зазначено звернення Замовника до Учасника з вимогою про виправлення невідповідності в інформації та/або документах протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з даною вимогою.
Спрощену закупівлю було проведено з дотриманням вимог ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі на закупівлю послуга з поточного ремонту асфальтобетонного покриття повороту з вул. Шалом Алейхема до ТОВ «КРАПТ» м. Коростень, Житомирської області не зазначено жодної дискримінаційної вимоги.
Закупівля послуга з поточного ремонту асфальтобетонного покриття повороту з вул. Шалом Алейхема до ТОВ «КРАПТ» м. Коростень, Житомирської області була проведена відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» із змінами, які вступили в дію з 19.04.2020 року.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2020 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПАРАЛЛЕЛЬ-19" 169 528,80
UAH з ПДВ
169 528,80
UAH з ПДВ
Документи
фізична особа-підприємець Оганесян Агван Арамович 173 497,00
UAH з ПДВ
173 497,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 травня 2020 11:35
Електронний підпис
22 травня 2020 11:33
Цінова пропозиція.pdf
22 травня 2020 11:33
Технічне завдання.pdf
22 травня 2020 11:33
Проект договору.pdf
22 травня 2020 11:33
Пояснювальна записка.pdf
22 травня 2020 11:33
Паспорт Паламарчук.pdf
22 травня 2020 11:33
Паспорт Паламарчук 3.pdf
22 травня 2020 11:33
Паспорт Паламарчук 2.pdf
22 травня 2020 11:33
Локальний кошторис.pdf
22 травня 2020 11:33
Лист-гарантія.pdf
22 травня 2020 11:33
Код Паламарчук.pdf
22 травня 2020 11:33
Інформація про досвід.pdf
22 травня 2020 11:33
Договірна ціна.pdf
22 травня 2020 11:33
Довідка податки.pdf
22 травня 2020 11:33
Дефектний акт.pdf
22 травня 2020 11:33
Відомість ресурсів.pdf
22 травня 2020 11:33
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
22 травня 2020 11:33
Витяг з ЄДР .pdf

Публічні документи

22 травня 2020 12:09
Електронний підпис
22 травня 2020 12:08
Локальний кошторис.pdf
22 травня 2020 12:08
Зведений кошторис.pdf
22 травня 2020 12:08
Договірна ціна.pdf
22 травня 2020 12:08
Дефектний акт.pdf
22 травня 2020 12:08
Відомість ресурсів.pdf
22 травня 2020 12:07
Приміщення.pdf
22 травня 2020 12:07
Працівників.pdf
22 травня 2020 12:07
Паспорт.pdf
22 травня 2020 12:07
Наявність обладнання.pdf
22 травня 2020 12:07
Наказ право підпису.pdf
22 травня 2020 12:07
Лист Гарантія.pdf
22 травня 2020 12:07
Ідентифікаційний код.pdf
22 травня 2020 12:07
Довідка право підпису.pdf
22 травня 2020 12:07
Довідка ПДВ.pdf
22 травня 2020 12:07
Витяг з ЄДР.pdf
22 травня 2020 12:06
Про наявність досвіду.pdf
22 травня 2020 12:06
Лист Погодження.pdf
22 травня 2020 12:06
Лист податки і збори.pdf
22 травня 2020 12:05
Додаток 1 Договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАРАЛЛЕЛЬ-19"

ФОП Оганесян Агван Арамович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ПАРАЛЛЕЛЬ-19"
#42794701
Відхилено 169 528,80
UAH з ПДВ
27 травня 2020 16:16
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
фізична особа-підприємець Оганесян Агван Арамович
#3525516697
Переможець 173 497,00
UAH з ПДВ
01 червня 2020 16:49

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ПАРАЛЛЕЛЬ-19" #42794701

№ рішення у справі

60/49-р/к

Дата рішення у справі

18.05.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

27 травня 2020 16:15
Електронний підпис

Документи

01 червня 2020 16:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2020 16:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
фізична особа-підприємець Оганесян Агван Арамович
#3525516697
173 497,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 червня 2020 16:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 13:14
Електронний підпис укладений
04 червня 2020 11:41
Договір _ 91 від 04.06.2020 року.pdf укладений
04 червня 2020 11:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 173 497,00
UAH