Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуга з поточного ремонту асфальтобетонного покриття повороту з вул. Шалом Алейхема до ТОВ «КРАПТ» м. Коростень, Житомирської області
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2020-05-15-000989-b ● 429c8c455ce242cbbd2ff2d0a31f9e55
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне виробничо - господарське підприємство |
Код ЄДРПОУ: | 03364889 |
Місцезнаходження: | 11500, Україна , Житомирська обл., КОРОСТЕНЬ, вул.Грушевського, буд.23 |
Контактна особа: |
Губарець Катерина Віталіївна 0414296433 kvgp-2017@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 травня 2020 10:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 травня 2020 11:22 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 травня 2020 13:22 |
Початок аукціону: | 25 травня 2020 15:42 |
Очікувана вартість: | 199 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 995,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Послуга з поточного ремонту асфальтобетонного покриття повороту з вул. Шалом Алейхема до ТОВ «КРАПТ» м. Коростень, Житомирської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11500, Україна, Житомирська область, Коростень, поворот з вул. Шалом Алейхема до ТОВ «КРАПТ»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 травня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 травня 2020 10:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 травня 2020 10:31 |
Оголошення 15.05.2020 року Ш. Алейхема.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-15-000989-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ПАРАЛЛЕЛЬ-19", Код ЄДРПОУ:42794701
Дата подання: 28 травня 2020 14:11
ВИМОГА
Про усунення порушень у процесі проведення закупівлі
(неправомірна дискваліфікація)
ТОВ «Параллель-19» учасник спрощеної закупівлі заявляє вимогу про усунення порушень у процесі проведення закупівлі, та вимагає надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 14 від 26.05.2020 року вирішено відхилити пропозицію учасника ТОВ «Параллель-19» з таких підстав :
1. Учасник не надав жодного з зазначених документів : свідоцтво про
реєстрацію платника податку на додану вартість / свідоцтво про право сплати єдиного податку (фіксованого податку) або витяг з реєстру платників податку на додану вартість / єдиного податку (за наявності), або інший документ платника податку сформованого не раніше 30-ти денного терміну.
В заперечення цього ТОВ «Параллель-19» наводить наступну аргументацію – учасником подано витяг з особового кабінету платника податку на додану вартість, що безпосередньо є іншим документом платника податку. Відсутність дати на сформованому документі не є суттєвою помилкою, яка впливає на суть пропозиції. Окрім того, звертаючи увагу на ЗУ «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель, зокрема ст 26. «Порядок подання тендерних пропозицій» – «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.»
Однак уповноваженою особою замовника жодних зауважень та вимог про внесення уточнень та/або усунення невідповідності не заявлялось.
2. Учасник не підтвердив досвід виконання послуг з поточного ремонту
асфальтобетонного покриття.
В заперечення цього ТОВ «Параллель-19» наводить наступну аргументацію : ЗУ «Про публічні закупівлі» ст. 14. «Спрощені закупівлі » п.4. визначено, що «Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.»
В оголошені про проведення спрощеної закупівлі, в частині вимог до кваліфікації учасників та способу їх підтвердження Замовником не вказано про те, якими саме аналогічними договорами будуть вважатись договора, що підтверджують досвід роботи. Відповідно до заявленої інформації про предмет закупівлі за кодом ДК 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, який вміщає в собі і підкоди ( 45231000-5 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, 45232000-2 - Допоміжні роботи з прокладання трубопроводів і кабелів, 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг, 45234000-6 - Будівництво залізничних і канатних транспортних систем, 45235000-3 - Будівництво аеродромів, злітно-посадкових і маневрувальних смуг, 45236000-0 - Вирівнювання поверхонь, 45237000-7 - Будівництво сцен) отже аналогічними роботами можуть розумітися всі роботи пов»язані з ремонтом доріг.
Чинним законодавством України визначені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників :
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель / спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вважаємо рішення № 14 від 26.05.2020 року прийняте уповноваженою особою замовника необ»єктивним, таким що прийняте з порушенням прав учасника ТОВ «Параллель-19» та таким що встановлює дискримінаційні вимоги до учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 14 від 26.05.2020 року вирішено відхилити пропозицію учасника ТОВ «Параллель-19» з таких підстав :
1. Учасник не надав жодного з зазначених документів : свідоцтво про
реєстрацію платника податку на додану вартість / свідоцтво про право сплати єдиного податку (фіксованого податку) або витяг з реєстру платників податку на додану вартість / єдиного податку (за наявності), або інший документ платника податку сформованого не раніше 30-ти денного терміну.
В заперечення цього ТОВ «Параллель-19» наводить наступну аргументацію – учасником подано витяг з особового кабінету платника податку на додану вартість, що безпосередньо є іншим документом платника податку. Відсутність дати на сформованому документі не є суттєвою помилкою, яка впливає на суть пропозиції. Окрім того, звертаючи увагу на ЗУ «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель, зокрема ст 26. «Порядок подання тендерних пропозицій» – «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.»
Однак уповноваженою особою замовника жодних зауважень та вимог про внесення уточнень та/або усунення невідповідності не заявлялось.
2. Учасник не підтвердив досвід виконання послуг з поточного ремонту
асфальтобетонного покриття.
В заперечення цього ТОВ «Параллель-19» наводить наступну аргументацію : ЗУ «Про публічні закупівлі» ст. 14. «Спрощені закупівлі » п.4. визначено, що «Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.»
В оголошені про проведення спрощеної закупівлі, в частині вимог до кваліфікації учасників та способу їх підтвердження Замовником не вказано про те, якими саме аналогічними договорами будуть вважатись договора, що підтверджують досвід роботи. Відповідно до заявленої інформації про предмет закупівлі за кодом ДК 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, який вміщає в собі і підкоди ( 45231000-5 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, 45232000-2 - Допоміжні роботи з прокладання трубопроводів і кабелів, 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг, 45234000-6 - Будівництво залізничних і канатних транспортних систем, 45235000-3 - Будівництво аеродромів, злітно-посадкових і маневрувальних смуг, 45236000-0 - Вирівнювання поверхонь, 45237000-7 - Будівництво сцен) отже аналогічними роботами можуть розумітися всі роботи пов»язані з ремонтом доріг.
Чинним законодавством України визначені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників :
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель / спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вважаємо рішення № 14 від 26.05.2020 року прийняте уповноваженою особою замовника необ»єктивним, таким що прийняте з порушенням прав учасника ТОВ «Параллель-19» та таким що встановлює дискримінаційні вимоги до учасників.
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 травня 2020 17:04
На вашу вимогу UA-2020-05-15-000989-b.b1 стосовно недостатньою аргументацією причини відхилення пропозиції ТОВ «Паралель-19» та усунення порушень у процесі проведення спрощеної закупівлі, повідомляю наступне:
- ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», який набрав чинності з 19.04.2020 року, чітко регламентує проведення спрощеної закупівлі. Спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до ст.30.
Згідно протоколу № 9 від 15.05.2020 року, затвердженого уповноваженою особою Комунального виробничо-господарського підприємства, оприлюднено оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
П.6 Оголошення - Інформація про предмет закупівлі: послуга з поточного ремонту асфальтобетонного покриття повороту з вул. Шалом Алейхема до ТОВ «КРАПТ» м. Коростень, Житомирської області
ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі затвердженого наказом міністерства економічного розвитку і торгівлі України №454 предмет закупівлі визначається замовником за показником четвертої цифри основного словника з зазначенням у дужках конкретної назви послуги, послугою було визначено чітко поточний ремонт асфальтобетонного покриття повороту з вул. Шалом Алейхема до ТОВ «КРАПТ» м. Коростень, Житомирської області
п.7 розділу «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» вимагалось від Учасників
- Документи про відповідність вимогам закупівлі, а саме:
- довідку в довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів. (інформація щодо укладених договорів у кількості не менш двох, скан копії договорів, кошторисних документів належним чином завірені ).
На вимогу замовника, зазначену в оголошенні, згідно п.3 ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасник має надати скан копії аналогічних договорів за предметом закупівлі визначеної замовником, ТОВ «Паралель-2019» надала довідку в довільній формі про свій досвід виконання аналогічних договорів та скан копії договорів з копіями кошторисної документації, а саме надання послуг з поточного ремонту автомобільних доріг, але з кошторисної документації видно, що ТОВ «Паралель-19» не виконувала роботи/послуги по ремонту асфальтобетонного покриття. ТОВ «Паралель-19» надавало послугу по відсипці та грейдеруванню.
Виходячи з зазначеного, ТОВ «Паралель-19» не підтвердило свій досвід надання послуг згідно предмету закупівлі.
п.5 розділу «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» вимагалось від Учасників
- Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість / свідоцтво про право сплати єдиного податку (фіксованого податку) або витяг з реєстру платників податку на додану вартість / єдиного податку (за наявності), або інший документ платника податку сформованого не пізніше 30-ти денного терміну.
ТОВ «Паралель-19» не надало жодного, офіційного документу платника податку с датою видачі, формування. Витяг з особистого кабінету не є офіційним документом, який підтверджує, що ТОВ «Паралель-19» є платником ПДВ.
В оголошенні було зазначено:
«До уваги учасника!
У випадку, якщо вищезазначені документи не будуть додані до Вашої пропозиції (або пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів) є підставою для відхилення пропозиції учасника незалежно від ціни, яку Ви запропонуєте.»
Ст. 14 Спрощені закупівлі ЗУ «Про публічні закупівлі» не зазначено звернення Замовника до Учасника з вимогою про виправлення невідповідності в інформації та/або документах протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з даною вимогою.
Спрощену закупівлю було проведено з дотриманням вимог ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі на закупівлю послуга з поточного ремонту асфальтобетонного покриття повороту з вул. Шалом Алейхема до ТОВ «КРАПТ» м. Коростень, Житомирської області не зазначено жодної дискримінаційної вимоги.
Закупівля послуга з поточного ремонту асфальтобетонного покриття повороту з вул. Шалом Алейхема до ТОВ «КРАПТ» м. Коростень, Житомирської області була проведена відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» із змінами, які вступили в дію з 19.04.2020 року.
- ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», який набрав чинності з 19.04.2020 року, чітко регламентує проведення спрощеної закупівлі. Спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до ст.30.
Згідно протоколу № 9 від 15.05.2020 року, затвердженого уповноваженою особою Комунального виробничо-господарського підприємства, оприлюднено оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
П.6 Оголошення - Інформація про предмет закупівлі: послуга з поточного ремонту асфальтобетонного покриття повороту з вул. Шалом Алейхема до ТОВ «КРАПТ» м. Коростень, Житомирської області
ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі затвердженого наказом міністерства економічного розвитку і торгівлі України №454 предмет закупівлі визначається замовником за показником четвертої цифри основного словника з зазначенням у дужках конкретної назви послуги, послугою було визначено чітко поточний ремонт асфальтобетонного покриття повороту з вул. Шалом Алейхема до ТОВ «КРАПТ» м. Коростень, Житомирської області
п.7 розділу «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» вимагалось від Учасників
- Документи про відповідність вимогам закупівлі, а саме:
- довідку в довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів. (інформація щодо укладених договорів у кількості не менш двох, скан копії договорів, кошторисних документів належним чином завірені ).
На вимогу замовника, зазначену в оголошенні, згідно п.3 ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасник має надати скан копії аналогічних договорів за предметом закупівлі визначеної замовником, ТОВ «Паралель-2019» надала довідку в довільній формі про свій досвід виконання аналогічних договорів та скан копії договорів з копіями кошторисної документації, а саме надання послуг з поточного ремонту автомобільних доріг, але з кошторисної документації видно, що ТОВ «Паралель-19» не виконувала роботи/послуги по ремонту асфальтобетонного покриття. ТОВ «Паралель-19» надавало послугу по відсипці та грейдеруванню.
Виходячи з зазначеного, ТОВ «Паралель-19» не підтвердило свій досвід надання послуг згідно предмету закупівлі.
п.5 розділу «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» вимагалось від Учасників
- Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість / свідоцтво про право сплати єдиного податку (фіксованого податку) або витяг з реєстру платників податку на додану вартість / єдиного податку (за наявності), або інший документ платника податку сформованого не пізніше 30-ти денного терміну.
ТОВ «Паралель-19» не надало жодного, офіційного документу платника податку с датою видачі, формування. Витяг з особистого кабінету не є офіційним документом, який підтверджує, що ТОВ «Паралель-19» є платником ПДВ.
В оголошенні було зазначено:
«До уваги учасника!
У випадку, якщо вищезазначені документи не будуть додані до Вашої пропозиції (або пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів) є підставою для відхилення пропозиції учасника незалежно від ціни, яку Ви запропонуєте.»
Ст. 14 Спрощені закупівлі ЗУ «Про публічні закупівлі» не зазначено звернення Замовника до Учасника з вимогою про виправлення невідповідності в інформації та/або документах протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з даною вимогою.
Спрощену закупівлю було проведено з дотриманням вимог ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі на закупівлю послуга з поточного ремонту асфальтобетонного покриття повороту з вул. Шалом Алейхема до ТОВ «КРАПТ» м. Коростень, Житомирської області не зазначено жодної дискримінаційної вимоги.
Закупівля послуга з поточного ремонту асфальтобетонного покриття повороту з вул. Шалом Алейхема до ТОВ «КРАПТ» м. Коростень, Житомирської області була проведена відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» із змінами, які вступили в дію з 19.04.2020 року.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПАРАЛЛЕЛЬ-19" #42794701 |
Відхилено |
169 528,80
UAH з ПДВ
|
27 травня 2020 16:16
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
фізична особа-підприємець Оганесян Агван Арамович #3525516697 |
Переможець |
173 497,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2020 16:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 серпня 2020 13:14
|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2020 11:41
|
Договір _ 91 від 04.06.2020 року.pdf | укладений |
04 червня 2020 11:40
|