Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
препарати лікарські –Coagulation factor VIII, Coagulation factor VIII, Coagulation factor IX, Von Willebrand factor and coagulation factor VIII in combination
medicalpreparations- Coagulationfactor VIII, Coagulationfactor VIII, Coagulationfactor IX, VonWillebrandfactorandcoagulationfactor VIII incombination
medicalpreparations- Coagulationfactor VIII, Coagulationfactor VIII, Coagulationfactor IX, VonWillebrandfactorandcoagulationfactor VIII incombination
Очікувана вартість
7 253 721,18 UAH
UA-2020-05-15-000785-a ● bc475f88344643a1ba10a7d2e32a4f5f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Національна дитяча спеціалізована лікарня "Охматдит" МОЗ України |
Код ЄДРПОУ: | 01994089 |
Місцезнаходження: | 01135, Україна , м. Київ обл., м.Київ, вул.В.Чорновола,28/1 |
Контактна особа: |
Шадура Олена Михайлівна +380675963609 lenatender1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Ukrainian Children Specialized Hospital "OHMATDIT" |
National ID: | 01994089 |
Contact point: |
Shadura Elena +380675963609 lenatender1@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 15 травня 2020 12:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 червня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 червня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 22 червня 2020 13:25 |
Початок аукціону: | 22 червня 2020 13:25 |
Очікувана вартість: | 7 253 721,18 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Publication date: | 15 травня 2020 12:31 |
Enquiries until: | 05 червня 2020 11:00 |
Complaints submission until: | до 11 червня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 червня 2020 11:00 |
Planned auction date: | 22 червня 2020 13:25 |
Information
Estimated total value: | 7 253 721 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 37 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,51 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Scope of the procurement
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською або російською мовами.
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документу на українській мові.
Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту
Розгорнути
Згорнути
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документу на українській мові.
Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту
All documents related to the tender offer and prepared directly by the bidder must be drawn up in Ukrainian. All other documents related to the tender offer must be drawn up in Ukrainian or Russian.
If the tender offer includes a document written in a language other than Ukrainian or Russian, the bidder shall provide a translation of this document into Ukrainian.
Tender proposals prepared by non-resident participants of Ukraine may be presented in another language, and must have a certified translation into Ukrainian or Russian. In case of discrepancies with the text of the original, preference is given to the Ukrainian or Russian text
Розгорнути
Згорнути
If the tender offer includes a document written in a language other than Ukrainian or Russian, the bidder shall provide a translation of this document into Ukrainian.
Tender proposals prepared by non-resident participants of Ukraine may be presented in another language, and must have a certified translation into Ukrainian or Russian. In case of discrepancies with the text of the original, preference is given to the Ukrainian or Russian text
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 найменування
препарати лікарські –Coagulation factor VIII, Coagulation factor VIII, Coagulation factor IX, Von Willebrand factor and coagulation factor VIII in combination
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01135, Україна, м. Київ, м.Київ, вул.В.Чорновола,28/1
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Von Willebrand factor and coagulation factor VIII in combination
medical preparations- Coagulation factor VIII, Coagulationfactor VIII, Coagulationfactor IX, VonWillebrandfactorandcoagulationfactor VIII incombination
CPV: 33600000-6
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару здійснюється Замовником в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на рахунок Учасника за фактом постачання з відстрочкою платежу до 30 днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 10-ти днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 травня 2020 12:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 травня 2020 12:32 |
Додаток 3 медико-технічні вимоги.docx | |
15 травня 2020 12:32 |
Додаток 2 проект договору поставки.docx | |
15 травня 2020 12:31 |
Додаток 1 форма тендерної пропозиції.docx | |
15 травня 2020 12:31 |
ТД ліки НП 21.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-15-000785-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "СЕВАФАРМ УА", Код ЄДРПОУ:34294404
Вимога щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме, внесення змін до тендерної документації в частині розподілу предмету закупівлі на окремі лоти.
Добрий день, шановний Замовник, Національна дитяча спеціалізована лікарня «Охматдит» МОЗ України (далі – Замовник), Вами було оголошено закупівлю за процедурою «відкриті торги», назва предмету закупівлі: фармацевтична продукція - код ДК 021:2015: 33600000-6 (препарати лікарські – Coagulation factor VIII, Coagulation factor VIII, Coagulation factor IX, Von Willebrand factor and coagulation factor VIII in combination) (оголошення № UA-2020-05-15-000785-а).
В Додатку №3 Тендерної документації визначено Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі. В даному Додатку міститься специфікація, відповідно до якої Замовником до закупівлі оголошено 4 позиції лікарських засобів одним списком.
Вимогами пункту 4.2. Опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції, розділу «Загальні положення» тендерної документації не передбачено встановлення окремих частин предмета закупівлі (лотів).
Отже, вимоги в тендерній документації встановлені таким чином, що унеможливлюють подання пропозицій учасником щодо окремої частини (певних лікарських засобів) в межах лота, і приймати участь у даній закупівлі можуть виключно суб’єкти господарювання, які є виробниками та/або постачальниками всіх лікарських засобів за технічними характеристиками, зазначеними у Додатку №3, одночасно.
Дана процедура закупівлі товарів регулюється Законом України «Про публічні закупівлі» в чинній редакції від 19.04.2020 р. (далі – «Закону») та здійснюється за такими принципами (ст. 5 Закону):
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, штучно та необґрунтовано створена ситуація, в якій будь-який учасник процедури закупівлі, який не має можливості запропонувати Замовнику хоча б один лікарський засіб з чотирьох, які включені в один лот, позбавляється можливості взяти участь у торгах всього лоту. Слід зазначити, що лише у вузького кола дистриб’юторів лікарських засобів можуть бути в наявності всі найменування лоту закупівлі, що в свою чергу обмежує можливість участі у торгах учасників ринку, які не можуть надати всі визначені в предметі закупівлі лікарські засоби одночасно, оскільки не всі суб’єкти на фармацевтичному ринку мають прямі контракти з усіма виробниками лікарських засобів, які є предметом закупівлі, для можливості забезпечення поставки товару. Такий спосіб є прямим порушенням основних принципів добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та недискримінації учасників та є прямим порушенням вимог пункту 4 статті 22 Закону.
Вищезазначений спосіб проведення процедури закупівлі призводить до порушення принципів максимальної економії та ефективності, оскільки вимога тендерної документації щодо визначення предмету закупівлі одним лотом штучно звужує коло потенційних учасників торгів, що в свою чергу призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників та до подорожчання предмету закупівлі. Крім того, держава в особі замовника фактично відмовляється від найбільш ефективного та ощадливого способу закупівлі, при якому по кожній окремій позиції кожен бажаючий учасник пропонує окрему ціну, результатом чого було б те, що держава в особі замовника отримала б найменшу ціну по кожній окремій позиції. Це є ще одним наочним прикладом порушення принципу максимальної економії та ефективності здійснення закупівлі.
З метою захисту прав учасників торгів, сприяння відкритості та прозорості публічних закупівель, недискримінації учасників, запобігання проявам корупції, недопущення спотворення конкуренції звертаємось до Вас із вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме, внесення змін до тендерної документації в частині розподілу предмету закупівлі на окремі лоти для виключення дискримінаційних умов, які унеможливлюють участь нашого підприємства у процедурі відкритих торгів та обмежують участь інших потенційних учасників, а також для усунення порушення законодавства в сфері здійснення публічних закупівель. В протилежному випадку для захисту наших законних прав та інтересів залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміни, визначені статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
В Додатку №3 Тендерної документації визначено Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі. В даному Додатку міститься специфікація, відповідно до якої Замовником до закупівлі оголошено 4 позиції лікарських засобів одним списком.
Вимогами пункту 4.2. Опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції, розділу «Загальні положення» тендерної документації не передбачено встановлення окремих частин предмета закупівлі (лотів).
Отже, вимоги в тендерній документації встановлені таким чином, що унеможливлюють подання пропозицій учасником щодо окремої частини (певних лікарських засобів) в межах лота, і приймати участь у даній закупівлі можуть виключно суб’єкти господарювання, які є виробниками та/або постачальниками всіх лікарських засобів за технічними характеристиками, зазначеними у Додатку №3, одночасно.
Дана процедура закупівлі товарів регулюється Законом України «Про публічні закупівлі» в чинній редакції від 19.04.2020 р. (далі – «Закону») та здійснюється за такими принципами (ст. 5 Закону):
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, штучно та необґрунтовано створена ситуація, в якій будь-який учасник процедури закупівлі, який не має можливості запропонувати Замовнику хоча б один лікарський засіб з чотирьох, які включені в один лот, позбавляється можливості взяти участь у торгах всього лоту. Слід зазначити, що лише у вузького кола дистриб’юторів лікарських засобів можуть бути в наявності всі найменування лоту закупівлі, що в свою чергу обмежує можливість участі у торгах учасників ринку, які не можуть надати всі визначені в предметі закупівлі лікарські засоби одночасно, оскільки не всі суб’єкти на фармацевтичному ринку мають прямі контракти з усіма виробниками лікарських засобів, які є предметом закупівлі, для можливості забезпечення поставки товару. Такий спосіб є прямим порушенням основних принципів добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та недискримінації учасників та є прямим порушенням вимог пункту 4 статті 22 Закону.
Вищезазначений спосіб проведення процедури закупівлі призводить до порушення принципів максимальної економії та ефективності, оскільки вимога тендерної документації щодо визначення предмету закупівлі одним лотом штучно звужує коло потенційних учасників торгів, що в свою чергу призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників та до подорожчання предмету закупівлі. Крім того, держава в особі замовника фактично відмовляється від найбільш ефективного та ощадливого способу закупівлі, при якому по кожній окремій позиції кожен бажаючий учасник пропонує окрему ціну, результатом чого було б те, що держава в особі замовника отримала б найменшу ціну по кожній окремій позиції. Це є ще одним наочним прикладом порушення принципу максимальної економії та ефективності здійснення закупівлі.
З метою захисту прав учасників торгів, сприяння відкритості та прозорості публічних закупівель, недискримінації учасників, запобігання проявам корупції, недопущення спотворення конкуренції звертаємось до Вас із вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме, внесення змін до тендерної документації в частині розподілу предмету закупівлі на окремі лоти для виключення дискримінаційних умов, які унеможливлюють участь нашого підприємства у процедурі відкритих торгів та обмежують участь інших потенційних учасників, а також для усунення порушення законодавства в сфері здійснення публічних закупівель. В протилежному випадку для захисту наших законних прав та інтересів залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміни, визначені статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Скасована
Дата: 26 травня 2020 11:32
Причина: Потребує коригування
Номер вимоги: UA-2020-05-15-000785-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СЕВАФАРМ УА", Код ЄДРПОУ:34294404
Дата подання: 26 травня 2020 11:40
Вимога щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме, внесення змін до тендерної документації в частині розподілу предмету закупівлі на окремі лоти.
Добрий день, шановний Замовник, Національна дитяча спеціалізована лікарня «Охматдит» МОЗ України (далі – Замовник), Вами було оголошено закупівлю за процедурою «відкриті торги», назва предмету закупівлі: фармацевтична продукція - код ДК 021:2015: 33600000-6 (препарати лікарські – Coagulation factor VIII, Coagulation factor VIII, Coagulation factor IX, Von Willebrand factor and coagulation factor VIII in combination) (оголошення № UA-2020-05-15-000785-a).
В Додатку №3 Тендерної документації визначено Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі. В даному Додатку міститься специфікація, відповідно до якої Замовником до закупівлі оголошено 4 позиції лікарських засобів одним списком.
Вимогами пункту 4.2. Опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції, розділу «Загальні положення» тендерної документації не передбачено встановлення окремих частин предмета закупівлі (лотів).
Отже, вимоги в тендерній документації встановлені таким чином, що унеможливлюють подання пропозицій учасником щодо окремої частини (певних лікарських засобів) в межах лота, і приймати участь у даній закупівлі можуть виключно суб’єкти господарювання, які є виробниками та/або постачальниками всіх лікарських засобів за технічними характеристиками, зазначеними у Додатку №3, одночасно.
Дана процедура закупівлі товарів регулюється Законом України «Про публічні закупівлі» в чинній редакції від 19.04.2020 р. (далі – «Закону») та здійснюється за такими принципами (ст. 5 Закону):
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, штучно та необґрунтовано створена ситуація, в якій будь-який учасник процедури закупівлі, який не має можливості запропонувати Замовнику хоча б один лікарський засіб з чотирьох, які включені в один лот, позбавляється можливості взяти участь у торгах всього лоту. Слід зазначити, що лише у вузького кола дистриб’юторів лікарських засобів можуть бути в наявності всі найменування лоту закупівлі, що в свою чергу обмежує можливість участі у торгах учасників ринку, які не можуть надати всі визначені в предметі закупівлі лікарські засоби одночасно, оскільки не всі суб’єкти на фармацевтичному ринку мають прямі контракти з усіма виробниками лікарських засобів, які є предметом закупівлі, для можливості забезпечення поставки товару. Такий спосіб є прямим порушенням основних принципів добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та недискримінації учасників та є прямим порушенням вимог пункту 4 статті 22 Закону.
Вищезазначений спосіб проведення процедури закупівлі призводить до порушення принципів максимальної економії та ефективності, оскільки вимога тендерної документації щодо визначення предмету закупівлі одним лотом штучно звужує коло потенційних учасників торгів, що в свою чергу призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників та до подорожчання предмету закупівлі. Крім того, держава в особі замовника фактично відмовляється від найбільш ефективного та ощадливого способу закупівлі, при якому по кожній окремій позиції кожен бажаючий учасник пропонує окрему ціну, результатом чого було б те, що держава в особі замовника отримала б найменшу ціну по кожній окремій позиції. Це є ще одним наочним прикладом порушення принципу максимальної економії та ефективності здійснення закупівлі.
З метою захисту прав учасників торгів, сприяння відкритості та прозорості публічних закупівель, недискримінації учасників, запобігання проявам корупції, недопущення спотворення конкуренції звертаємось до Вас із вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме, внесення змін до тендерної документації в частині розподілу предмету закупівлі на окремі лоти для виключення дискримінаційних умов, які унеможливлюють участь нашого підприємства у процедурі відкритих торгів та обмежують участь інших потенційних учасників, а також для усунення порушення законодавства в сфері здійснення публічних закупівель. В протилежному випадку для захисту наших законних прав та інтересів залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміни, визначені статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
В Додатку №3 Тендерної документації визначено Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі. В даному Додатку міститься специфікація, відповідно до якої Замовником до закупівлі оголошено 4 позиції лікарських засобів одним списком.
Вимогами пункту 4.2. Опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції, розділу «Загальні положення» тендерної документації не передбачено встановлення окремих частин предмета закупівлі (лотів).
Отже, вимоги в тендерній документації встановлені таким чином, що унеможливлюють подання пропозицій учасником щодо окремої частини (певних лікарських засобів) в межах лота, і приймати участь у даній закупівлі можуть виключно суб’єкти господарювання, які є виробниками та/або постачальниками всіх лікарських засобів за технічними характеристиками, зазначеними у Додатку №3, одночасно.
Дана процедура закупівлі товарів регулюється Законом України «Про публічні закупівлі» в чинній редакції від 19.04.2020 р. (далі – «Закону») та здійснюється за такими принципами (ст. 5 Закону):
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, штучно та необґрунтовано створена ситуація, в якій будь-який учасник процедури закупівлі, який не має можливості запропонувати Замовнику хоча б один лікарський засіб з чотирьох, які включені в один лот, позбавляється можливості взяти участь у торгах всього лоту. Слід зазначити, що лише у вузького кола дистриб’юторів лікарських засобів можуть бути в наявності всі найменування лоту закупівлі, що в свою чергу обмежує можливість участі у торгах учасників ринку, які не можуть надати всі визначені в предметі закупівлі лікарські засоби одночасно, оскільки не всі суб’єкти на фармацевтичному ринку мають прямі контракти з усіма виробниками лікарських засобів, які є предметом закупівлі, для можливості забезпечення поставки товару. Такий спосіб є прямим порушенням основних принципів добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та недискримінації учасників та є прямим порушенням вимог пункту 4 статті 22 Закону.
Вищезазначений спосіб проведення процедури закупівлі призводить до порушення принципів максимальної економії та ефективності, оскільки вимога тендерної документації щодо визначення предмету закупівлі одним лотом штучно звужує коло потенційних учасників торгів, що в свою чергу призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників та до подорожчання предмету закупівлі. Крім того, держава в особі замовника фактично відмовляється від найбільш ефективного та ощадливого способу закупівлі, при якому по кожній окремій позиції кожен бажаючий учасник пропонує окрему ціну, результатом чого було б те, що держава в особі замовника отримала б найменшу ціну по кожній окремій позиції. Це є ще одним наочним прикладом порушення принципу максимальної економії та ефективності здійснення закупівлі.
З метою захисту прав учасників торгів, сприяння відкритості та прозорості публічних закупівель, недискримінації учасників, запобігання проявам корупції, недопущення спотворення конкуренції звертаємось до Вас із вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме, внесення змін до тендерної документації в частині розподілу предмету закупівлі на окремі лоти для виключення дискримінаційних умов, які унеможливлюють участь нашого підприємства у процедурі відкритих торгів та обмежують участь інших потенційних учасників, а також для усунення порушення законодавства в сфері здійснення публічних закупівель. В протилежному випадку для захисту наших законних прав та інтересів залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміни, визначені статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 травня 2020 10:01
Шановний Учаснику! Розглянувши Ваше звернення щодо внесення змін до Тендерної документації шляхом поділу предмету закупівлі на окремі лоти повідомляємо наступне. Замовник проводить відкриті торги на закупівлю відповідно до річного плану закупівель. Предмет закупівлі було визначено відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 №454, із змінами «Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі» (далі – Порядок), та на основі національного класифікатора України ДК021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник). Так, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. При цьому, замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів. Отже, відповідно до Закону замовник при визначенні предмета закупівлі (окремої частини предмета закупівлі) має керуватися та дотримуватися встановлених норм. Таким чином, поділ предмета закупівлі на лоти є правом замовника, оскільки норма абзацу сьомого пункту 1 розділу ІІ Порядку не є імперативною. Ця позиція підтверджується і в листі Мінекономрозвитку від 02.08.2017 № 3304-06/26774-06, в якому зазначається, що визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком замовника. У пункті 25 Рекомендацій Антимонопольного комітету Україну від 30.03.2018 №4-рк «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції» (далі – Рекомендації) зазначається, що Порядком визначення предмета закупівлі не передбачено переліку випадків, коли саме замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) у процедурі закупівлі, лікарських засобів та критерії такого поділу. Отже, керуючись диспозитивними нормами Закону та Порядку, Замовник використав своє право та сформував предмет закупівлі. Також, у пункті 31 Рекомендацій зазначається, що згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, замовник закупівлі лікарських засобів самостійно формує предмет закупівлі в межах групи «Фармацевтична продукція», яка може включати в себе необмежену кількість видів лікарських засобів у межах визначених класів та категорій. Рішення про групування лікарських препаратів в єдиний перелік предмета закупівлі було прийнято виходячи з економічної доцільності, зумовлене їх функціональним призначенням. Перелік, який заявлено на торги, був сформований виходячи з потреби в цих препаратах, їх функціонального призначення, ефективності та економічної доцільності, з урахуванням специфіки застосування, та для забезпечення безперервного лікувального процесу. Таким чином вважаємо, що Замовником було дотримано норми Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерний комітет вважає безпідставним твердження про дискримінацію Учасників торгів на етапі підготовки тендерної документації. Тому, з огляду на наведене - на даному етапі у Замовника немає передбачених законом підстав для внесення змін у тендерну документацію.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 15 червня 2020
Найменування: | Національна дитяча спеціалізована лікарня "Охматдит" МОЗ України |
Код ЄДРПОУ: | 01994089 |
Місцезнаходження: | 01135, Україна, м. Київ обл., м.Київ, вул.В.Чорновола,28/1 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Фармпротект" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» #38737616 |
Переможець |
3 306 835,00
UAH з ПДВ
|
23 червня 2020 08:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 січня 2021 12:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 вересня 2020 15:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 вересня 2020 15:41
|
ДУ № 1 від 01.09.2020 ТОВ Діатом зменьшення.pdf | зміни до договору |
03 вересня 2020 15:40
|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2020 14:16
|
Договір № 06.07.4 від 06.07.2020 Діатом фактори 4 найменування.pdf | укладений |
07 липня 2020 14:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 4 |
Номер договору про закупівлю: | 06/07/4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 06/07/4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |