Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації «Реконструкція громадського будинку з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами під Центр соціальної активності комунальної установи «Центр надання соціальних послуг Шишацької селищної ради» по вул. Центральна, 1а в с. Чернишівка Шишацького району Полтавської області»
Очікувана вартість
152 238,00 UAH
UA-2020-05-15-000773-b 2bb9045edbc24316859155ccac3c7826
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Пустовіт

+380664609627 tc29@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ШИШАЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 40201690
Місцезнаходження: 38000, Україна , Полтавська обл., Шишацький р-н., смт. Шишаки, вул. Партизанська, буд. 4
Контактна особа: Надія Пустовіт
+380664609627
tc29@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2020 10:10
Звернення за роз’ясненнями: до 21 травня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2020 10:00
Початок аукціону: 01 червня 2020 11:00
Очікувана вартість: 152 238,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 761,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Виготовлення проектно-кошторисної документації «Реконструкція громадського будинку з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами під Центр соціальної активності комунальної установи «Центр надання соціальних послуг Шишацької селищної ради» по вул. Центральна, 1а в с. Чернишівка Шишацького району Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38000, Україна, Полтавська область, смт Шишаки, Партизанська,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2020  —  30 липня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5-ти банківських днів після підписання акту виконаних робіт та передачі проектно-кошторисної документації Замовнику Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2020 08:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 08:35
Схема розташування будівель та споруд.pdf
21 травня 2020 08:35
План будинку.jpg
21 травня 2020 08:35
Фото.pdf
15 травня 2020 10:10
Документація для спрощеної закупівлі.docx
15 травня 2020 10:10
ПРОЕКТ договору.docx
21 травня 2020 08:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2020 10:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 08:35
Схема розташування будівель та споруд.pdf
21 травня 2020 08:35
План будинку.jpg
21 травня 2020 08:35
Фото.pdf
15 травня 2020 10:10
Документація для спрощеної закупівлі.docx
15 травня 2020 10:10
ПРОЕКТ договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Експертиза
Дата подання: 15 травня 2020 11:24
Дата відповіді: 15 травня 2020 15:44
Чому є необхідність проходження саме державної експертизи. На сьогодні є вичерпний перелік організацій, яким дозволено проводити експертизу. Одним з принципів публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Вимога конкурсної документації щодо вибору саме експертизи державної форми власності, наведеним критеріям не відповідає.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Організація проведення та оплата комплексної експертизи об'єкта покладається на Підрядника. Замовник пропонує проведення комплексної державної експертизи, як пріоритетне бачення. Але Підрядник має право сам вибрати підприємство щодо виконання робіт з експертизи проекту, незалежно від форми власності. Тому форма експертизи на прийняття рішення щодо переможця у даній електронній закупівлі не впливає.
Завдання
Дата подання: 18 травня 2020 13:30
Дата відповіді: 19 травня 2020 09:20
В тендерній документації відсутнє завдання на проектування або технічне завдання, для розуміння складу проектних робіт та їх вартості. Завантажте будь ласка або наведіть стислий обсяг робіт у разі відсутності завдання.
Відповідь: При реконструкції громадського будинку з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами під Центр соціальної активності комунальної установи «Центр надання соціальних послуг Шишацької селищної ради» по вул. Центральна, 1а в с. Чернишівка Шишацького району Полтавської області, необхідно провести детальне обстеження будівель та споруд (повністю старе пусте приміщення – лише стіни й криша. )
Загальна площа будівлі – 513,7кв.м.
До робіт входить :
- Проведення демонтажних робіт - зменшення площі громадського будинку з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами (частину будівлі розібрати)
- Облаштування фасаду з облаштуванням центрального входу,
- Перепланування приміщень,
- Проведення електропостачання ;
- Водопостачання та водовідведення;
- Опалення ( дров’яний котел) та система вентиляції і кондиціювання;
- Оздоблювальні роботи, облаштування інтер’єру;
- Благоустрій території зі стоянкою для автомобілів ( земельна ділянка 0,10га)
Питання-уточнення щодо проектних організацій
Дата подання: 20 травня 2020 17:53
Дата відповіді: 21 травня 2020 08:10
Шановний Замовику, просимо уточнити, з якими саме організаціями необхідно погоджувати проектну документацію? Дякуємо
Відповідь: Після того як проектна документація розроблена потрібно отримати погодження в
організаціях відповідальні за видачу технічних умов для підключення до інженерних мереж, необхідних для життєдіяльності будівель і споруд (зокрема : на підключення до електрики та зовнішнього освітлення - в Обленерго; на підключення до водопостачання - в водоканал;)
Питання-уточнення щодо технічних умов
Дата подання: 20 травня 2020 17:54
Дата відповіді: 21 травня 2020 08:11
Шановний Замонвику, чи є в наявності діючі технічні умови по напрямкам: електропостачання, водопостачання та водовідведення? Якщо є - просимо додати ТУ, як вихідні дані. Дякуємо.
Відповідь: На даному етапі діючих технічних умов на підключення до зовнішніх мереж взагалі немає ні по яких напрямках.
Питання-уточнення про об’єм демонтажних робіт
Дата подання: 20 травня 2020 18:08
Дата відповіді: 21 травня 2020 08:12
Шановний Замовнику, просимо уточнити, який саме об’єм демонтажних робіт заплановано (у % відношенні до загальної площі будівлі)? В тендерній документації на сайті відсутні вищезазначені необхідні данні, які потрібні для якісної підготовки тендерної пропозиції. Дякуємо.
Відповідь: При реконструкції громадського будинку з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами під Центр соціальної активності комунальної установи «Центр надання соціальних послуг Шишацької селищної ради» по вул. Центральна, 1а в с. Чернишівка Шишацького району Полтавської області Об’єм демонтажних робіт попередньо планується в межах 40-45%.
Питання про план приміщення
Дата подання: 20 травня 2020 18:28
Дата відповіді: 21 травня 2020 08:37
Шановний Замовнику, просимо надати планування приміщення: документ, необхідний Учасникам для підготовки тендерної пропозиції. Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник зобов'язаний надати "інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)". Ненадання вищезазначених документів є порушенням Закону та оскаржується у суді. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Під реконструкцію громадського будинку з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами під Центр соціальної активності комунальної установи «Центр надання соціальних послуг Шишацької селищної ради» по вул. Центральна, 1а в с. Чернишівка Шишацького району Полтавської області, підпадає уся будівля, Загальна площа будівлі – 514,7кв.м., а площа господарських допоміжних будівель становить 147,4 кв.м , План будівлі, фото будівель та скановану копію технічного паспорта дозавантажено файли у розділ Документація до закупівлі.
Питання-уточнення щодо загальної площі господарчих допоміжних будівель
Дата подання: 20 травня 2020 18:41
Дата відповіді: 21 травня 2020 08:14
Шановний Замовнику, просимо уточнити, яка загальна площа господарчих допоміжних будівель? В тендерній документації це незазначено. Дякуємо.
Відповідь: Загальна площа будівлі – 514,7кв.м., а площа господарських допоміжних будівель становить 147,4 кв.м
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-15-000773-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "САЗОНОВА АННА ОЛЕКСАНДРІВНА", Код ЄДРПОУ:3490705869
Дата подання: 03 червня 2020 19:05
Про грубі порушення пропозиції ФОП Потапов Р.М.
Документація пропозиції ФОП Потапов Р.М. має численні грубі порушення та невідповідає вимогам тендерної документації (далі ТД):
1. Вимогою ТД є надати "Скановані документи, що підтверджують повноваження керівника: протокол установчих (загальних) зборів або рішення засновника та наказ (розпорядження) про призначення, або про вступ на посаду (для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців за наявності). Якщо один із вищезазначених документів не передбачений (необов’язковий), учасник повинен надати скановану довідку у довільній формі з викладенням обставин, що обґрунтовують відсутність у нього такого документа.
Учасник надав довідку про повноваження, але не виконав пряму вимогу ТД "Якщо один із вищезазначених документів не передбачений (необов’язковий), учасник повинен надати скановану довідку у довільній формі з викладенням обставин, що обґрунтовують відсутність у нього такого документа.". Жодного пояснення про ненадання таких документів не надано: протокол установчих (загальних) зборів або рішення засновника та наказ (розпорядження) про призначення, або про вступ на посаду (для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців за наявності). Наказ про вступ на посаду не надано. Надана довідка не прояснює повноваження.
2. Не надано копію паспорту. Надані 6 сторінок не відповідають вимогам ТД. Вимога ТД не місти про надання окремих сторінок. Замовник не може отримати вичерпну інформацію про фізичну особу учаника.
3. Не надано згоду з детальним описоп предмету закупівлі. Наряду з тим, що не надано в повній мірі кошторис (форма 2-П), яка містить перелік робіт, що учасник буде виконувати, то не можливо визначити взагалі - чи враховує учасник всі технічні вимоги ТД
4. Не надано договір з повним переліком додатків.
- Згідно ДСТУ для розрахунку Зведеного коштирисного розрахунку (форма 1-П) є обов"язкова наявність форми 2-П - Кошторису. Саме ця форма містить перелік робіт, які вкладаються в вартість проекту. Учасник в формі 1- П, вказав, що вартість Робочого проекту в сумі 79 тис. грн, розраховано згідно кошторису №1, але не надав його. Чим порушив діюче ДСТУ про визначенню вартості проекту та не виконав вимогу ТД.
- Форма 1-П, як вимагаю ДСТУ не підписана кошторисником
- Форма 1-П підписана ГІПом Потаповим, що має сертифікат на проектування об"ектів СС1. Але по ТД потрібно проектувати об"єкт СС2. Потапов не мав права підписувати цю форму. Це означає, що форма 1-П не підписана ні ГІПом, ні кошторисником, тільки ФОПом. А це пряме порушення ДСТУ. Форма 1-П незаконна.
- не надавши форму 2-П учасник не підтвердив розрахунок ціни проекту з врахуванням усіх вимог ТД. По суті зараз учасник може виконати за визначену ціну будь якій обьем робіт. Тим паче, що ТП не містила чіткого завдання на проектування з переліком робіт і Потапов не надав жодного погодження з переліком робіт
- Форма 1-П не містить дати, що є порушенням вимог ДСТУ
5. Не надано довідку про проведення робіт згідно з екогогічними вимогами, що є прямою вимогу чинного законодавства. Не залежно від того, чи є ця вимога в ТД чи ні.
6. Копії документів та оригінали не завірені належним чином (згідно вимог діючого ДСТУ), не міститься дати завірення, не міститься посади, П.І.П.
7. Документи пропозиції адресовані не існуючому органу (голові тендерного комітету). Зокрема є пряма вимога оформлення цінової пропозиції без змін. Але вона містить посилання на голову не існуючого тендерного комітету.
8. останне грубе порушення ТД, це надання нового договору з повінстю помилком Зведеним кошторисом:
- в стобчику №6 вказано повну вартість проектних робіт в суммі 79 тис. грн. Тобто вказана сума, що була під час початкової заявки. Але загальна вартсть пропозиції з податками повина бути 59899 грн.
- в 7 стовпчику вказано ума 52304 грн, що не відповідає графі №6 та в розрахунку з податками не дає сумму 59899 грн.
Як результат, не можна визначити ні остатчну вартість пропозиції ні перелік робіт, на які вона надана.
9. Потапов грубо порушив ЗУ про ненадання згоди на обробку персональних данних. Замовник, не маючі такої згоди - не може укладати договір та використовувати його персональні данні.
Кожне з цих порушень ТД вимагає відхілення пропозиції. Вимагаю відхілити пропозицію Потапова, як таку, що порушуе вимоги ТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 червня 2020 15:15
1.Однією з вимог до кваліфікації учасників є подання сканованих документів, що підтверджують повноваження керівника: протокол установчих (загальних) зборів або рішення засновника та наказ (розпорядження) про призначення, або про вступ на посаду (для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців за наявності). На майданчику система Прозорро визначає претендента на перемогу з економічно вигідною пропозицією у нашому випадку - ФОП, тому скановані копії наказу (розпорядження) про призначення, або про вступ на посаду надаються за наявності. Оскільки не надав, це означає їх повну відсутність, але це не є порушенням прямої вимоги документації про проведення закупівлі через систему електронних закупівель. Зі сканованої довідки «Щодо повноважень» чітко зрозуміло – хто керує та має право підпису.
2.Учасником надано скановано копію деяких сторінок паспорта, а саме: 1,2,3,12,13 стр. Але у самій документації не вказувалось які сторінки конкретно повинні бути. На сьогодні, рішеннями комісій Антимонопольного комітету не вимагається сканована копія усього паспорта, достатньо лише ті сторінки, що засвідчують особу. Тому це не вважається грубим порушенням при поданні пропозицій.
3. Дана згода з детальним описом предмету закупівлі у документації не вимагалась, тому не ненадання даного документа не слугує причиною відхилення економічно вигідної пропозиції.
4. У документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель вимагалось лише проект договору і два додатки – «Календарний план і зведений кошторис». Подані документи від учасника у системі є в наявності, а форма 2-П взагалі в Документаці не вимагалось. Згідно закону «Про регулювання містобудівної дііяльності» передбачено 3 класи наслідків(відповідальності) будівлі та споруди, для повного виконання проектно-кошторисних робіт, по даному об’єкту учасник зможе залучати інженера проекту для об’єктів класу СС2 та СС3 на основі цивільно правового договору, що наведено у сканованій довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід.
5. За умовами Тендерної Документації довідка про проведення робіт згідно з екогогічними вимогами не вимагалась , тому відхилити пропозицію немає підстав.
6. Учасник подав цвітні скановані копії документів, де чітко видно відбитки мокрої печатки на документах. А дату завірення та інші дані повинна містити ксерокопія. Таких документів учасник не надавав. Підстави для відхилення пропозиції відсутні.
7. Звичайно посилання звучить не коректно, але це не слугує підставою для відхилення пропозицій, оскільки, замовником не було вказано кому саме адресувати (голові тендерного комітету чи уповноваженій особі) усі документи.
8. Якщо детально вивчемо це питання, то бачимо, що дана опичатка, дане так зване порушення - допущені у новому проекті договору, який було додано після проведення аукціону. Цей документ взагалі учасник міг не завантажувати, оскільки він не підпадає до переліку документів, на підставі невідповідності яких можна було б відхилити пропозицію. Отже підстав для відхилення пропозиції і по цьому зауваженні – немає.
9. Після розкриття тендерних пропозицій всі документи, що були подані Постачальником в складі тендерної пропозиції стають загальнодоступними і будь-хто може їх переглянути, скачати тощо. Намір укласти договір, це ще не укладений договір, до підписання договору обов’язково буде з Переможця взята згода про використання персональних даних. Тому це не є підставою для відхилення пропозиції.
Згідно ст.14 пункту 13 Закону України « Про публічні закупівлі» визначені конкретні умови, при яких замовник відхиляє пропозицію учасника по спрощеним закупівлям. Жодна з перелічених умов у ст.14 пункту 13 на сьогодні не порушені. Підстави для відхилення пропозицій відсутні.

Документи подані скаржником

03 червня 2020 19:05
3 Паспорт оригінал.pdf
03 червня 2020 19:05
8 Проект договору.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2020 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Потапов Роман Михайлович 88 000,00
UAH з ПДВ
59 899,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "САЗОНОВА АННА ОЛЕКСАНДРІВНА" 107 298,95
UAH з ПДВ
59 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Тарапата В'ячеслав Олександрович 120 238,00
UAH з ПДВ
60 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ-БІЛДІНГ" 135 988,23
UAH з ПДВ
70 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Будівельний дім "Будівництво" 144 033,53
UAH з ПДВ
144 033,53
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 травня 2020 09:29
Електронний підпис
29 травня 2020 02:22
Справка Банк №2.pdf
29 травня 2020 02:22
Справка Банк №1.pdf
29 травня 2020 02:22
пасорт.pdf
29 травня 2020 02:22
Інд. код.pdf
29 травня 2020 02:22
Витяг Единий податок.pdf
29 травня 2020 02:22
витяг 25.05.2020.pdf
29 травня 2020 02:22
виписка 16.08.18.pdf
29 травня 2020 02:22
Dovidka_20113503280000413544.pdf.p7s
29 травня 2020 02:22
Dovidka_20113503280000413544.pdf

Публічні документи

29 травня 2020 09:28
Електронний підпис
28 травня 2020 17:56
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

28 травня 2020 15:03
Електронний підпис
28 травня 2020 14:53
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Потапов Роман Михайлович

ФОП "САЗОНОВА АННА ОЛЕКСАНДРІВНА"

ФОП Тарапата В'ячеслав Олександрович

ТОВ "СВ-БІЛДІНГ"

ПП "Будівельний дім "Будівництво"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Потапов Роман Михайлович
#2940412593
Переможець 59 899,00
UAH з ПДВ
05 червня 2020 15:19

Документи

05 червня 2020 15:19
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2020 15:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Потапов Роман Михайлович
#2940412593
59 899,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 червня 2020 15:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 11:32
Електронний підпис укладений
11 червня 2020 10:16
Договір Реконструкція.pdf укладений
11 червня 2020 10:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 59 899,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 983,17 UAH)