Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання
Очікувана вартість
2 314 200,00 UAH
UA-2020-05-15-000631-b ● b0ba3994103d499f87d6ae2c621da7d9
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИЙ ЦЕНТР" |
Код ЄДРПОУ: | 32631821 |
Місцезнаходження: | 07100, Україна , Київська обл., м. Славутич, Київський Квартал, буд. 14 |
Контактна особа: |
Олена Миколаївна Банцевич +380457923741 kpgkc@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 травня 2020 09:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 травня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 травня 2020 12:00 |
Очікувана вартість: | 2 314 200,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Тендерна документація
15 травня 2020 09:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 травня 2020 09:55 |
Додаток 1_Технічне_завдання_прибирання.docx | |
15 травня 2020 09:55 |
Додаток 8 Проект Договору.docx | |
15 травня 2020 09:55 |
Додаток_3_Загальна інформація про учасника.docx | |
15 травня 2020 09:55 |
Тендерна_документацiя_місця_прибирання.doc | |
15 травня 2020 09:55 |
Оголошення.docx | |
15 травня 2020 09:55 |
Додаток6_Паперове підтвердження ст17 ЗУ_переможець.docx | |
15 травня 2020 09:55 |
Додаток_4_Перелік документів_кваліфікація.docx | |
15 травня 2020 09:55 |
Додаток5_Підтвердження ст17 ЗУ_учасник.docx | |
15 травня 2020 09:55 |
Додаток_2_Форма_тендерна_пропозицiя.docx | |
15 травня 2020 09:55 |
Додаток_7_Документальне підтвердження.docx | |
15 травня 2020 09:55 |
Додаток_9_Лист-згода.docx |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-05-15-000631-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГРАНД - СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:31222227
Дата подання: 26 травня 2020 18:11
Дата подання: 26 травня 2020 18:11
Оскарження умов закупівлі ДК 021:2015 – 90910000-9 «Послуги з прибирання» (3 лота:
- Послуги з прибирання прибудинкової території та приміщень загального користування (у тому числі допоміжних) багатоквартирних будинків Московського, Невського, Бєлгородського кварталів житлового фонду КП «ЖКЦ»;
- Послуги з прибирання прибудинкової території та приміщень загального користування (у тому числі допоміжних) багатоквартирних будинків Бакинського, Єреванського, Тбіліського, Добринінського, Чернігівського кварталів житлового фонду КП «ЖКЦ»;
- Послуги з прибирання прибудинкової території та приміщень загального користування (у тому числі допоміжних) багатоквартирних будинків Вільнюського, Ризького, Талліннського кварталів, проспекту Дружби Народів житлового фонду КП «ЖКЦ»
Під час розгляду вимог тендерної документації Замовника нами була виявлена її невідповідність вимогам законодавства, а також наявність дискримінаційних вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а саме:
1. Відповідно до ч. 1 ст. 11 Закону відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є уповноважена особа.
Уповноважена особа (особи) - службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель.
У відповідності до п.2.3 Розділу 1 визначена Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками, якою визначена - економіст з фінансової роботи відділу з планово-економічної та договірної роботи Банцевич Олена Миколаївна.
Зі змісту даної документації неможливо визначити чи вона призначена відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі чи лише за зв’язок з учасниками.
Крім того не визначено чи вона виконує окрему роботу як уповноважена особа (за що буде нести відповідальність) чи вона, як економістка з фінансової роботи, проводила організацію та підготовку процедури закупівлі.
Відповідно до п. 1 ч. 10 ст. 11 Закону Уповноважена особа планує закупівлі та формує річний план закупівель в електронній системі закупівель.
Нам, як потенційному учаснику не відомо про факт внесення даної закупівлі до річного плану, інформація про замовлення таких послуг в електронній системі закупівель відсутня.
Відповідно до ч. 10 ст. 11 Закону Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.
В тендерній документації не зазначена ні номер протоколу, ні його дата, що ставить під сумнів наявність повноважень у Банцевич Олени Миколаївни, як уповноваженої особи на організацію даної закупівлі та прийняття таких рішень.
У відповідності ч.6. ст.11 Закону саме Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника.
В зв’язку з вище викладеним існують обґрунтовані сумніви в правомірній організації та проведенні даної процедури, наявність достатніх повноважень у Банцевич Олени Миколаївни на їх організацію та наявність невідповідностей Тендерної документації вимогам чинного законодавства.
2. У відповідності до п. 2 Додатку 4 Тендерної документації Замовник вимагає підтвердити Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідними документами: довідкою, а також копією штатного розпису працівників, сканкопії або витяг з трудових книжок кожного з задіяних в процесі надання послуг робітників, копії наказів про призначення на посаду кожного з працівників, що буде задіяний у процесі надання послуг.
Штатний розпис працівників, трудові книжки та копії наказів містять персональні дані, доступ до яких можна надати лише при отриманні згоди від самих працівників.
Штатний розпис та накази підприємства містить детальну інформацію, зокрема, із зазначенням розміру заробітної плати працівників, а трудові книжки - це особисті документи працівників підприємства, які містять детальну інформацію про них, а розголошення таких відомостей захищено Законом України "Про захист персональних даних".
Відповідно до статті 14 Закону України "Про захист персональних даних" поширення персональних даних передбачає дії щодо передачі відомостей про фізичну особу з баз персональних даних за згодою суб’єкта персональних даних.
Відповідно до статті 2 Закону України "Про захист персональних даних" згода суб'єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди.
Письмової згоди його працівників на розголошення їх персональних даних від всіх можливих працівників отримати не маємо змоги, оскільки деякі працівники перебувають або можуть перебувати у відпустці, на лікарняному.
Крім того, дана інформація буде висвітлена на електронному майданчику і буде доступна протягом тривалого часу, а згода може бути відкликана або іншим чином працівник може зобов’язати видалити ці персональні дані.
Додатково хочемо зазначити, що наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід можуть підтверджуватися не лише трудовими правовідносинами, а й цивільними, шляхом укладення цивільно-правових договорів, про що в тендерній документації не зазначено.
Вимога про розповсюдження персональних даних та відсутності можливості залучення працівників по цивільно-правовим договорам містять дискримінаційні умови.
Усе вищенаведене безумовно підтверджує невідповідність тендерної документації Замовника вимогам законодавства, а також наявність у ній дискримінаційних вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що у свою чергу призводить до порушень прав та законних інтересів ПВКП «Гранд-сервіс»» як учасника торгів.
Частиною 9 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 29 травня 2020 18:43
рішення від 29.05.2020 № 10608 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 29 травня 2020 18:40
рішення від 29.05.2020 № 10608 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 29 травня 2020 18:43
Інформація про резолютивну частину рішення від 09.06.2020 № 11284.pdf
Дата публікації: 10 червня 2020 17:02
рішення від 09.06.2020 № 11284.pdf
Дата публікації: 12 червня 2020 22:20
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Послуги з прибирання прибудинкової території та приміщень загального користування (у тому числі допоміжних) багатоквартирних будинків Московського, Невського, Бєлгородського кварталів житлового фонду КП «ЖКЦ». |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 748 200,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 3 741,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1 посл
Послуги з прибирання прибудинкової території та приміщень загального користування (у тому числі допоміжних) багатоквартирних будинків Московського, Невського, Бєлгородського кварталів житлового фонду КП «ЖКЦ».
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07100, Україна, Київська область, Славутич, Київський кв-л
Дата доставки:
01 липня 2020
—
31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ" #38443865 |
Очікує рішення |
649 999,00
UAH з ПДВ
|
15 червня 2020 12:57
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата скасування відміни: | 19 червня 2020 14:42 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Внести зміни до ТД Розділ 3. п.4 у наступній редакції : Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; |
Документи:
19 червня 2020 14:42
|
протокол.pdf |
Виконано
Дата оприлюднення: | 19 червня 2020 14:48 |
Кінець періоду оскарження: | 30 червня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 30 червня 2020 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Внести зміни до ТД Розділ 3. п.4 у наступній редакції : Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; |
Документи:
19 червня 2020 14:48
|
Електронний підпис |
19 червня 2020 14:45
|
протокол.pdf |