Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вершкове масло
Очікувана вартість
351 000,00 UAH
UA-2020-05-15-000409-b b4a96b4b58c94066a7c51b955cc70f04
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Іванович Клименко

+380573414012 oixogvk-17@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ПОКРОВСЬКА ВИПРАВНА КОЛОНІЯ (№17)"
Код ЄДРПОУ: 08564618
Місцезнаходження: 64266, Україна , Харківська обл., Балаклійський р-н, с. Покровське
Контактна особа: Андрій Іванович Клименко
+380573414012
oixogvk-17@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2020 09:31
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 24 липня 2020 11:06
Очікувана вартість: 351 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 755,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1800 кілограми
Вершкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64266, Україна, Харківська область, Балаклійський район, с. Покровське
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару УМОВИ РОЗРАХУНКІВ ТА ПОРЯДОК ПОСТАВКИ ТОВАРУ 3.1. Усі розрахунки за Договором проводяться у безготівковій формі, шляхом перерахування коштів ПОКУПЦЕМ на рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА. 3.2. Розрахунки за поставлений товар здійснюються ПОКУПЦЕМ на підставі належним чином оформлених ПОСТАЧАЛЬНИКОМ видаткових накладних на протязі 10-ти банківських днів. 3.3. ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату за отриманий товар (його партію), на умовах 100% оплати після одержання товару (його партії). 3.4. Строк поставки товару: з дати укладення Договору до 31.12.2020 року 3.5. Місце поставки товару: 64266, Україна, Харківська область, Балаклійський р-н, селище Покровське, склад ПОКУПЦЯ ,склад ПОКУПЦЯ. 3.6. Умови поставки товару: поставка партії товару здійснюється ПОСТАЧАЛЬНИКОМ за письмовою заявкою ПОКУПЦЯ, направленою ним факсимільним зв’язком / електронною поштою ПОСТАЧАЛЬНИКУ, з обов’язковим підтвердженням поштою, протягом 5-ти робочих днів з дати надання ПОКУПЦЕМ письмової заявки ПОСТАЧАЛЬНИКУ. Поставка товару здійснюється ПОСТАЧАЛЬНИКОМ поетапно (партіями) відповідно до заявки ПОКУПЦЯ. Обсяг поставки партії товару визначається ПОКУПЦЕМ згідно з його фактичною потребою. 3.7. Право власності на товар переходить до ПОКУПЦЯ в момент отримання останнім товару. Моментом отримання (поставки) товару вважається підписання ПОКУПЦЕМ видаткової накладної ПОСТАЧАЛЬНИКА. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2020 10:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 10:58
ТД-масло) - зміни 16.07.docx
03 липня 2020 11:27
протокол розбіжностей масло.docx
01 червня 2020 09:37
зміни масло.docx
28 травня 2020 12:00
ТД-масло) - зміни.docx
15 травня 2020 09:32
ТД-масло) -.docx
16 липня 2020 10:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 10:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 09:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2020 09:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 10:58
ТД-масло) - зміни 16.07.docx
09 липня 2020 10:38
ТД-масло) - зміни 08.07.docx
03 липня 2020 11:27
протокол розбіжностей масло.docx
03 липня 2020 11:13
протокол розбіжностей масло.docx
01 червня 2020 09:37
зміни масло.docx
28 травня 2020 12:00
ТД-масло) - зміни.docx
15 травня 2020 09:32
ТД-масло) -.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-15-000409-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ЧКИРЯ ВІКТОР ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3116608054
Дата подання: 19 травня 2020 16:33
Вимога
Замовником встановлено дискримінаційні вимоги.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 травня 2020 16:15
Відносно першого питання будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.

Відносно другого питання повідомляємо наступне, що статтею 43 Закону України «Про основні принципи безпечності та якості харчових продуктів» встановлені гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей.
Підп.1 п.1 Ст.44 Закону України «Про основні принципи безпечності та якості харчових продуктів» встановлена обов’язковість використання операторами ринку лише транспортних засобів, що відповідають наступним вимогам, зокрема: транспортні засоби та/або контейнери, що використовуються для перевезення харчових продуктів, є чистими, утримуються у належному стані, що забезпечує захист харчових продуктів від забруднення, та мають таку конструкцію, що забезпечує результативне чищення та/або дезінфекцію.
Відповідно до Постанови КМУ «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-C 11oV-2» від від 11 березня 2020 р. № 211 з відповідними змінами до неї, на всій території України з 12 березня 2020 р. до 22 травня 2020 р. установлений карантин.
З огляду на вищенаведені обставини, особливо під час пандемії, з метою виконання вимог закону, учасник повинен надати докази проведення дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі в період дії карантину (за останніх два місяці) до дати подання тендерних пропозицій.
Замовник не обмежує учасника, а просить лише підтвердити використання транспортних засобів, що відповідають вимогам, встановлених до транспортних засобів статтею 44 Закону України «Про основні принципи безпечності та якості харчових продуктів».

Відносно третього питання будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.

Відносно четвертого питання повідомляємо наступне, що тендерною документацією передбачено, що на власні потужності (об’єкти) Учасник надає правовстановлюючий документ. Якщо потужності (об’єкт) не належить Учаснику, то надається в складі пропозиції документ (договір) щодо правових підстав використання потужності (об’єкту). Даний документ (договір) повинен містити інформацію про часові межі розпорядку роботи потужності (об’єкту) та можливість обігу саме предмету тендеру. Дана вимога не є дискримінаційною оскільки Замовник є установою з спеціальними вимогами режиму доступу на їх територію, та з метою підтвердження можливості учасника здійснювати підготовку до постачання та доставку предмету закупівлі у строк передбачений тендерною документацією, вимагається надати саме такий документ який підтвердить режим роботи потужності учасника.
Крім того, Замовник не обмежує учасника щодо вичерпного переліку товарів, які здійснюють обіг на потужності учасника, а просить лише підтвердити можливість здійснення обігу предмету закупівлі на потужності, як одного із видів предметів обігу, тим самим ніяким чином не обмежуючи його у здійсненні господарської діяльності.

Відносно п’ятого та сьомого питання повідомляємо, що згідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Враховуючи відповідні вимоги закону та документи, які можуть це підтвердити, Замовником було встановлена вимога щодо надання податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за перший квартал 2020 року, з позначками отримання контролюючим органом або з наданням відповідного підтверджуючого документу, згідно порядку підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку для підтвердження наявності досвіду роботи.
З огляду на те, що Податковим кодексом України, зокрема підп.. б) ст. 176.2 та Наказом Міністерства фінансів України № 4 вiд 13.01.2015 «Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма №1ДФ) та Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку» встановлені строки надання такої звітності: один раз у квартал, то підтвердити наявність працівників можливо лише наявною, прийнятою органами ДФС України податкової звітності, а саме: податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за останній звітний період, тобто за перший квартал 2020 року. Іншим чином, підтвердити фактичну наявність працівників є неможливим.
Крім того, тендерною документацією вимагається надання такого податкового розрахунку для уникнення подання учасником інформації, яка не відповідає дійсності.
Стосовно персональних даних працівників повідомляємо наступне, що згідно п. 2. ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі», не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
З огляду на те, що інформація та документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, зокрема що підтверджують знання та досвід працівників, не можуть бути визнані конфіденційними відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», тому дана вимога щодо надання таких документів ніяким чином не порушує положення Закону України «Про захист персональних даних» та Закону України «Про публічні закупівлі».

Відносно шостого питання повідомляємо наступне, що ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено право замовника вимагати від учасників підтвердження відповідності такому кваліфікаційному критерію, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
З метою підтвердження наявності у Учасника кваліфікованих працівників, в тендерній документації встановлена вимога про наявність відповідного персоналу (водії, експедитори транспортні та вантажники) досвід яких підтверджується досвідом роботи.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям встановлюється у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно законодавством, виходячи із особливостей закупівлі.
У проекті договору (Додаток №3 до тендерної документації), у п. 2.3. визначено, що ціна товару визначається з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на навантаження та доставку до місця поставки ПОКУПЦЯ та усіх інших витрат. ПОСТАЧАЛЬНИК за власний рахунок здійснює навантаження партій товару, доставку до місця поставки товару ПОКУПЦЯ.
Додатково зазначимо, що Замовник під час складання тендерної документації та визначення необхідних працівників керувався виключено законодавством України, зокрема Наказом Держспоживстандарту України від 28 липня 2010 р. N 327 зі змінами «КЛАСИФІКАТОР ПРОФЕСІЙ ДК 003:2010».
У розділі Загальні положення «КЛАСИФІКАТОР ПРОФЕСІЙ ДК 003:2010» передбачено, що «КЛАСИФІКАТОР ПРОФЕСІЙ ДК 003:2010» призначений для застосування центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, об’єднаннями соціальних партнерів усіх рівнів, іншими громадськими організаціями, всіма суб’єктами господарювання під час запису про роботу у трудові книжки працівників.
Таким чином, Замовник вимагає у Учасників наявність необхідних працівників, які передбачені «КЛАСИФІКАТОР ПРОФЕСІЙ ДК 003:2010» і здатні виконувати умови Договору про закупівлю товарів.

Відносно восьмого питання повідомляємо наступне, що згідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Так, відповідно до п.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації Замовником встановлено декілька кваліфікаційний критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Враховуючи специфіку роботи з бюджетними установи (відтермінування оплати та здійснення оплати у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань, встановлених кошторисом), Замовником у тендерній документації було передбачено наявність у учасника досвіду роботи за аналогічним предметом закупівлі саме з бюджетними установами для підтвердження відповідності вимогам, встановленим п.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі».

Відносно дев’ятого питання будуть внесені відповідні зміни.
Відносно десятого та тринадцятого питання повідомляємо наступне, що згідно п.5 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Зразки продукції дають можливість Замовнику розуміти з якою продукцією та якої якості буде товар. З урахуванням того, що останнім часом посилюється тенденція участі недобросовісних учасників та поставки фальсифікованого товару, тому для залучення широкого кола учасників було вирішено включити вимогу до тендерної документації щодо надання зразків. Вимога надання зразків є обов'язковою для всіх хто має намір взяти участь у торгах. Стосовно порядку відбору зразків будуть внесені відповідні зміни.

Відносно одинадцятого питання будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Відносно дванадцятого питання будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Відносно тринадцятого питання повідомляєм наступне, що відповідно до п.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тендерною документацією вимагається надати у складі пропозиції: у разі, якщо учасником є фізична особа-підприємець (далі - уповноважена особа) –паспорт, сторінки 1 – 6 та місце проживання (сторінки 5-6 надаються у разі наявності інформації / фото), у випадку якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжки; або двосторонню скан-копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або скан-копію іншого документа, який посвідчує особу, передбаченого чинним законодавством України.
Для підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі, у тендерній документації було встановлено вимогу щодо надання паспорту або іншого документу, який посвідчує особу в розумінні статті 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VI з метою ідентифікації підписанта пропозиції.
Згідно ст.26 Закону України ««Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно до ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі», електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
Таким чином, під час подання пропозицій в електронному вигляді, учасник погоджується на оприлюднення інформації, що міститься у складі пропозиції. Замовник не вимагає надання окремої згоди на оприлюднення, у зв’язку з тим, що оприлюднення інформації та документів, передбачено ст.12 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

19 травня 2020 16:33
Вимога.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-15-000409-b.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "Боден", Код ЄДРПОУ:38385259
Скарга на умови закупівлі
Скарга на умови закупівлі
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-05-15-000409-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Боден", Код ЄДРПОУ:38385259
Дата подання: 27 травня 2020 13:35
Скарга на умови закупівлі
Скарга на умови закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 червня 2020 20:33
Коментар замовника щодо усунення порушення: Перелік змін, що вносяться
Дата виконання рішення замовником: 08 липня 2020 14:13

Документи подані скаржником

27 травня 2020 12:19
Скарга.PDF

Документи подані скаржником

27 травня 2020 12:51
Скарга.pdf
27 травня 2020 13:45
Платіжне доручення.PDF

Документи подані замовником

05 червня 2020 09:37
відповідь сир.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 11:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАСЛАК НАТАЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА 349 200,00
UAH з ПДВ
349 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФРІЗЕЛЬ ІННА ВІКТОРІВНА 350 100,00
UAH з ПДВ
350 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 20:40
Електронний підпис
04 серпня 2020 20:39
Dovidka_20204804860800494546.pdf.p7s
04 серпня 2020 20:39
Dovidka_20204804860800494546.pdf
04 серпня 2020 20:39
Інформаційна довідка.pdf
04 серпня 2020 20:39
Довідка.pdf.pdf
04 серпня 2020 20:39
Довідка.pdf.p7s
04 серпня 2020 20:39
Довідка ч.2. ст 17.pdf
23 липня 2020 20:08
Електронний підпис
23 липня 2020 20:07
Трудові книжки.pdf
23 липня 2020 20:07
Трудові договора.pdf
23 липня 2020 20:07
Технічний опис.pdf
23 липня 2020 20:07
Стаття 17.pdf
23 липня 2020 20:07
Санкції.pdf
23 липня 2020 20:07
Проект договору.pdf
23 липня 2020 20:07
працівники.pdf
23 липня 2020 20:07
Паспорт.pdf
23 липня 2020 20:07
Медичні книжки.pdf
23 липня 2020 20:07
Медичні довідки.pdf
23 липня 2020 20:07
Код.pdf
23 липня 2020 20:07
ІСО сертифікат.PDF
23 липня 2020 20:07
з проектом договору.pdf
23 липня 2020 20:07
Додаток 5.pdf
23 липня 2020 20:07
Додаток 2 пропозиція.pdf
23 липня 2020 20:07
Додаток 1.pdf
23 липня 2020 20:07
Договір перевезення.pdf
23 липня 2020 20:06
Договір оренди.pdf
23 липня 2020 20:06
Договір оренди 9527.pdf
23 липня 2020 20:06
Договір оренди 9846.pdf
23 липня 2020 20:06
довкілля.pdf
23 липня 2020 20:06
Довідка ціна.pdf
23 липня 2020 20:06
Декларація масло.pdf
23 липня 2020 20:06
Гарантійний лист.pdf
23 липня 2020 20:06
Витяг ЄП.pdf
23 липня 2020 20:06
Виписка.pdf
23 липня 2020 20:06
Аналогічний договір.pdf
23 липня 2020 20:06
акт перевірки.pdf
23 липня 2020 20:06
9846.pdf
23 липня 2020 20:06
9846 калібрування.pdf
23 липня 2020 20:06
9527..pdf
23 липня 2020 20:06
9527 калібрування.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАСЛАК НАТАЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФРІЗЕЛЬ ІННА ВІКТОРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАСЛАК НАТАЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА
#3071706960
Переможець 349 200,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 14:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2020 14:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАСЛАК НАТАЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА
#3071706960
349 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 серпня 2020 11:28
дод.угода 1 к -1від 10.08.pdf зміни до договору
17 серпня 2020 11:28
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 11:25
к 1 масло вершкове 10 . 08.pdf укладений
11 серпня 2020 11:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: К - 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML