Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція приміщень першого поверху хірургічного та травматологiчного корпусів КНП " Міська лікарня № 9" Запорізької міської Ради під приймальне відділення екстреної медичної допомоги за адресою: вул. Щаслива/Дудикіна 1/6. м. Запоріжжя. Міська лікарня №9 ЗМР.
Очікувана вартість
23 322 000,00 UAH
UA-2020-05-15-000088-c 26cd796b803e4564bd84ea8b13b12967
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ходаковський Андрій Іванович

+380612243705 medtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Міська лікарня №9" Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 05498694
Місцезнаходження: 69065, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул.Щаслива/Дудикіна 1/6
Контактна особа: Ходаковський Андрій Іванович
+380612243705
medtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2020 08:47
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2020 08:52
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 08:52
Початок аукціону: 11 червня 2020 15:49
Очікувана вартість: 23 322 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 116 610,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція приміщень першого поверху хірургічного та травматологiчного корпусів КНП " Міська лікарня № 9" Запорізької міської Ради під приймальне відділення екстреної медичної допомоги за адресою: вул. Щаслива/Дудикіна 1/6. м. Запоріжжя. Міська лікарня №9 ЗМР.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, Вул.Щаслива/Дудикіна 1/6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 червня 2020 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2020 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 08:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2020 09:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 16:21
Додаток 10 Підсумкова відомість ресурсів (до нової редакції від 01.06.2020).docx
01 червня 2020 16:21
Додаток 9 Відомість обсягів робіт (до нової редакції від 01.06.2020).docx
01 червня 2020 16:21
Перелік змін до тендерної документації (від 01.06.2020).docx
01 червня 2020 16:21
Тендерна документація (нова редакція від 01.06.2020).docx
31 травня 2020 13:50
Додаток 10 Підсумкова відомість ресурсів (до нової редакції від 29.05.2020).docx
31 травня 2020 13:50
Додаток 9 Відомість обсягів робіт (до нової редакції від 29.05.2020).docx
31 травня 2020 13:50
Перелік змін до тендерної документації (від 29.05.2020).docx
31 травня 2020 13:50
Тендерна документація (нова редакція від 29.05.2020).docx
22 травня 2020 08:15
Протокол змін..pdf
22 травня 2020 08:15
ГБ 9 зі змінами.docx
15 травня 2020 08:47
дефектній акт.pdf
15 травня 2020 08:47
ГБ 9.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо змін
Дата подання: 19 травня 2020 14:59
Дата відповіді: 20 травня 2020 16:15
Доброго дня! Замовник вимагає надати копію наказу про відповідального працівника за дотримання охорони праці та копію посвідчення інженера з охорони праці. Просимо внести зміни та зазаначити надання посвідчення інженеру з охорони праці АБО відповідального працівника за дотримання охорони праці.
Відповідь: За результатами моніторингу цієї закупівлі управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, Замовником будуть вноситися зміни до змісту Тендерної документації. Ваше запитання буде розглянуте з залученням фахівців у галузі будівництва. У разі необхідності, відповідні зміни будуть внесені одночасно з усуненням порушень, виявлених у ході моніторингу.
дискримінаційні вимоги
Дата подання: 19 травня 2020 15:31
Дата відповіді: 20 травня 2020 16:16
Доброго дня! Просимо видалити дискримінаційні вимоги, щодо підтвердження(ліцензія та договір) наявності ліцензійного програмного забезпечення, яке не впливає на якість наданого кошторисного розрахунку. Підприемство відповідає за відповідність розрахунку (ціни,кількість та інші, загальні складові частини) згідно національного стандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Просимо не обмежувати конкуренцію та штучно не спотворювати у подальшому результат торгів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами моніторингу цієї закупівлі управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, Замовником будуть вноситися зміни до змісту Тендерної документації. Ваше запитання буде розглянуте з залученням фахівців у галузі будівництва. У разі необхідності, відповідні зміни будуть внесені одночасно з усуненням порушень, виявлених у ході моніторингу.
питання щодо класу наслідку (відповідності)
Дата подання: 19 травня 2020 15:49
Дата відповіді: 20 травня 2020 16:16
Доброго дня! Просимо підтвердити згідно технічної документації, що класс наслідку(відповідності) відповідає п.32 ЗУ "Про регулювання державної діяльності" та вимогам чинного ДСТУ. У разі опублікованої помилки просимо внести зміни та зазначити клас наслідку (відповідності) - СС2 середні наслідки. Та замінити вимоги надання ліцензії з класом наслідків (відповідності) СС3 (значні наслідки) на СС2 (середні наслідки)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами моніторингу цієї закупівлі управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, Замовником будуть вноситися зміни до змісту Тендерної документації. Ваше запитання буде розглянуте з залученням фахівців у галузі будівництва. У разі необхідності, відповідні зміни будуть внесені одночасно з усуненням порушень, виявлених у ході моніторингу.
субпідрядні організації
Дата подання: 19 травня 2020 15:54
Дата відповіді: 20 травня 2020 16:17
Доброго дня! Просимо роз'яснити якщо Учасник надасть інформацію про субпідрядну організацію, яка буде виконувати роботи та надаст ліцензію (СС3), чи потрібно Учаснику опублікувати свою Ліцензію та повинна вона відповідати класу наслідку СС3?
Відповідь: За результатами моніторингу цієї закупівлі управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, Замовником будуть вноситися зміни до змісту Тендерної документації. Ваше запитання буде розглянуте з залученням фахівців у галузі будівництва. У разі необхідності, відповідні зміни будуть внесені одночасно з усуненням порушень, виявлених у ході моніторингу.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-15-000048 ● 15baedb694a5401c882cb899f091e13a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 травня 2020 15:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

15.05.2020 № 72

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-ІХ), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 15.05.2020 №72
Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу
UA-2020-05-15-000088-c, КП "Міська лікарня №9" Запорізької міської ради, ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція приміщень першого поверху хірургічного та травматологiчного корпусів КНП " Міська лікарня № 9" Запорізької міської Ради під приймальне відділення екстреної медичної допомоги за адресою: вул. Щаслива/Дудикіна 1/6. м. Запоріжжя. Міська лікарня №9 ЗМР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Виявлені порушення усунуті, шляхом внесення змін до змісту Тендерної документації.

2020-05-22 08:18:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 02 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 16:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ШТОРМ 21 907 488,98
UAH з ПДВ
21 907 488,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСТО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КАРАТ" 23 261 727,78
UAH з ПДВ
23 261 727,78
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕРОЛАЙН" 23 290 164,00
UAH з ПДВ
23 290 164,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ МІСТОСТРОЙ" 23 304 999,77
UAH з ПДВ
23 304 999,77
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2020 00:31
Електронний підпис
10 червня 2020 00:28
тендерна прпозиція ч2.7z
10 червня 2020 00:28
Тендерна пропозиція ч1.7z

Публічні документи

19 червня 2020 13:45
Електронний підпис
19 червня 2020 13:43
6. Довідка по п.6 ч.1.pdf.p7s
19 червня 2020 13:43
6. Довідка по п.6 ч.1.pdf
19 червня 2020 13:43
5. Довідка МВС.pdf.p7s
19 червня 2020 13:43
5. Довідка МВС.pdf
19 червня 2020 13:43
3. Довідка по ч.2.pdf.p7s
19 червня 2020 13:43
3. Довідка по ч.2.pdf
19 червня 2020 13:43
2. Довідка по п.12 ч.1.pdf.p7s
19 червня 2020 13:42
2. Довідка по п.12 ч.1.pdf
09 червня 2020 17:19
Електронний підпис
09 червня 2020 17:16
6. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
09 червня 2020 17:16
53_ДЦ_ЛС1_2-1-8.pdf.p7s
09 червня 2020 17:16
53_ДЦ_ЛС1_2-1-8.pdf
09 червня 2020 17:16
52_ДЦ_ЛС1_2-1-7.pdf.p7s
09 червня 2020 17:16
52_ДЦ_ЛС1_2-1-7.pdf
09 червня 2020 17:16
51_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf.p7s
09 червня 2020 17:16
51_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf
09 червня 2020 17:16
50_ДЦ_ЛС2_2-1-5.pdf.p7s
09 червня 2020 17:16
50_ДЦ_ЛС2_2-1-5.pdf
09 червня 2020 17:16
49_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf.p7s
09 червня 2020 17:16
49_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
09 червня 2020 17:16
48_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf.p7s
09 червня 2020 17:16
48_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
09 червня 2020 17:16
47_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf.p7s
09 червня 2020 17:16
47_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
09 червня 2020 17:16
46_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf.p7s
09 червня 2020 17:16
46_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
09 червня 2020 17:16
45_ДЦ_ИВРЛС_2-1-8.pdf.p7s
09 червня 2020 17:16
45_ДЦ_ИВРЛС_2-1-8.pdf
09 червня 2020 17:16
44_ДЦ_ИВРЛС_2-1-7.pdf.p7s
09 червня 2020 17:16
44_ДЦ_ИВРЛС_2-1-7.pdf
09 червня 2020 17:16
43_ДЦ_ИВРЛС_2-1-6.pdf.p7s
09 червня 2020 17:16
43_ДЦ_ИВРЛС_2-1-6.pdf
09 червня 2020 17:16
42_ДЦ_ИВРЛС_2-1-4.pdf.p7s
09 червня 2020 17:16
42_ДЦ_ИВРЛС_2-1-4.pdf
09 червня 2020 17:16
41_ДЦ_ИВРЛС_2-1-3.pdf.p7s
09 червня 2020 17:16
41_ДЦ_ИВРЛС_2-1-3.pdf
09 червня 2020 17:16
40_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.pdf.p7s
09 червня 2020 17:16
40_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.pdf
09 червня 2020 17:16
39_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf.p7s
09 червня 2020 17:16
39_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf
09 червня 2020 17:16
38. Довідка про досвід.pdf
09 червня 2020 17:16
36. Форма Д4 Звіт ЄСВ.pdf.p7s
09 червня 2020 17:16
36. Форма Д4 Звіт ЄСВ.pdf
09 червня 2020 17:16
31. Довідка про МТБ.pdf.p7s
09 червня 2020 17:16
31. Довідка про МТБ.pdf
09 червня 2020 17:16
28.Довідки з банків.pdf.p7s
09 червня 2020 17:16
28.Довідки з банків.pdf
09 червня 2020 17:16
23. Договірна ціна.pdf.p7s
09 червня 2020 17:16
23. Договірна ціна.pdf
09 червня 2020 17:16
19. Ліцензія АВК.pdf.p7s
09 червня 2020 17:16
19. Ліцензія АВК.pdf
09 червня 2020 17:16
17. Гарантійний лист.pdf.p7s
09 червня 2020 17:16
17. Гарантійний лист.pdf
09 червня 2020 17:16
11. Довідка по статті 17.pdf
09 червня 2020 17:16
8. Проект договору.pdf.p7s
09 червня 2020 17:16
8. Проект договору.pdf
09 червня 2020 17:16
2. Форма Пропозиція.pdf.p7s
09 червня 2020 17:16
2. Форма Пропозиція.pdf
09 червня 2020 17:16
1. Довідка про печатку.pdf

Публічні документи

30 травня 2020 11:51
Електронний підпис
30 травня 2020 11:47
6.2.3.2. УДО з ОП Морозов.jpg
30 травня 2020 11:47
4.1. Опис документів.pdf
30 травня 2020 11:47
4. Статут ТЕРОЛАЙН.pdf
30 травня 2020 11:47
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 12:03
Електронний підпис
09 червня 2020 12:02
Кошторис.rar
09 червня 2020 12:02
Довідка субпідрядники.pdf
09 червня 2020 12:02
Ліцензія з переліком.pdf
09 червня 2020 12:02
Дод.8 Лист-згода опд.pdf
09 червня 2020 12:02
Таблиця 6.pdf
09 червня 2020 12:02
Дод.2 Проект договору.pdf
09 червня 2020 12:02
Статут Містострой.pdf
09 червня 2020 12:02
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ШТОРМ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСТО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КАРАТ"

ТОВ "ТЕРОЛАЙН"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ МІСТОСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ШТОРМ
#30837207
Відхилено 21 907 488,98
UAH з ПДВ
17 червня 2020 12:37
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСТО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КАРАТ"
#43255732
Переможець 23 261 727,78
UAH з ПДВ
17 червня 2020 12:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 червня 2020 12:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСТО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КАРАТ"
#43255732
23 261 727,78
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 липня 2021 08:47
Допка _ 15 Дог 409-Т.pdf зміни до договору
07 липня 2021 08:44
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 09:59
Допка_5_реконструкцiя.pdf зміни до договору
21 вересня 2020 09:56
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 09:51
Допка_4_реконструкция.pdf зміни до договору
21 вересня 2020 09:49
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 09:12
Допка___3_409-Т.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 09:09
Електронний підпис укладений
22 липня 2020 10:13
Допка _ 2 дог 409-Т (рекон).pdf зміни до договору
22 липня 2020 10:09
Електронний підпис укладений
16 липня 2020 11:45
доп_1_рекон.pdf зміни до договору
16 липня 2020 11:42
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 18:31
Дог 409 - Т (реконструкція).pdf зміни до договору
06 липня 2020 18:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Недостатність державного фінансування на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 409-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгодження строків виконання робіт з строками фактичного фінансування.
Номер договору про закупівлю: 409-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Переросподіл обсягів фінансування у 2020-2021 роках
Номер договору про закупівлю: 409-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізітів Виконавця
Номер договору про закупівлю: 409-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл фінансування між 2020р. та 2021 р.
Номер договору про закупівлю: 409-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 409-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML