Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 44510000-8 Знаряддя (набір брічерских інструментів «Set Heavy Breaching Kit»)
Очікувана вартість
59 889,90 UAH
UA-2020-05-14-005380-b ● 57f822ffe70144c196fd5f3e4f105003
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції в Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108777 |
Вебсайт: | http://su.npu.gov.ua |
Місцезнаходження: | 40000, Україна , Сумська обл., місто Суми, вул. Г.Кондратьєва, буд. 23 |
Контактна особа: |
Руслан Гришко +380542667127 umz.sumy@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 травня 2020 17:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 травня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 27 травня 2020 14:34 |
Очікувана вартість: | 59 889,90 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 598,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Набір брічерских інструментів «Set Heavy Breaching Kit»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40000, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Лебединська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 травня 2020 17:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 травня 2020 17:51 |
Оголошення - Набір брічерських інструментів.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-14-005380-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Інкос лайн", Код ЄДРПОУ:39459829
Дата подання: 28 травня 2020 16:17
Дискримінація учасників
Замовнику, Ваше рішення з приводу відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Інкос Лайн" по першому пункту протоколу відхилення суперечить пунктам 3 та 4 Статті 23. "Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності" а саме:
"3. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання ПОВИНЕН додаватися вираз "АБО ЕКВІВАЛЕНТ".
4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "АБО ЕКВІВАЛЕНТ".
Спираючись на це, ваше рішення грубо порушує принципи закону про недискримінацію укасників:
" Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників."
Вимагаємо переглянути ваше рішення та, на підставі аргументів наданих вище, визнати переможцем ТОВ "Інкос Лайн".
Розгорнути
Згорнути
"3. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання ПОВИНЕН додаватися вираз "АБО ЕКВІВАЛЕНТ".
4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "АБО ЕКВІВАЛЕНТ".
Спираючись на це, ваше рішення грубо порушує принципи закону про недискримінацію укасників:
" Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників."
Вимагаємо переглянути ваше рішення та, на підставі аргументів наданих вище, визнати переможцем ТОВ "Інкос Лайн".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 травня 2020 17:51
Стаття 23 Розділу IV ВІДКРИТІ ТОРГИ Закону України "Про публічні закупівлі" регламентує опис технічних специфікацій, маркування, сертифікатів, протоколів випробувань та інших засобів підтвердження відповідності у процедурі ВІДКРИТИХ ТОРГІВ, а от абзацом другим частини 4 статті 14 (Спрощені закупівлі) Розділу III
ЗАГАЛЬНІ УМОВИ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЛІ Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Таким чином, відповідно до наведеної норми Закону замовник МОЖЕ, а НЕ ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ зазначати у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників під час проведення спрощеної закупівлі.
ЗАГАЛЬНІ УМОВИ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЛІ Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Таким чином, відповідно до наведеної норми Закону замовник МОЖЕ, а НЕ ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ зазначати у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників під час проведення спрощеної закупівлі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Інкос лайн" #39459829 |
Відхилено |
57 300,00
UAH з ПДВ
|
27 травня 2020 16:31
|
ТОВ О.С.С. #35947175 |
Переможець |
57 368,22
UAH з ПДВ
|
27 травня 2020 16:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2021 14:49
|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2020 15:34
|
Договір №493 від 15.06.2020 ТОВ ОСС.pdf | укладений |
15 червня 2020 15:33
|