Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (поточний ремонт доріг) (Поточний середній ремонт доріг ділянками понад 2000 м2 у Дніпровському та Заводському районах)
45230000-8 - Construction of pipelines, communication and transmission lines, highways, roads, airfields and railroads; surface alignment (current repair of roads) (Current average repair of roads over 2000 m2 in Dnieper and Zavodsky districts)
Очікувана вартість
33 103 566,00 UAH
UA-2020-05-14-005139-b 1ff08f5347794c7bad173a15b0789550
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Смольянинова

+380617171886 tend2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40467658
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька область обл., м. Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214
Контактна особа: Оксана Смольянинова
+380617171886
tend2016@ukr.net
Додаткові контактні особи: Elena Derivedmid-Pavlova
+380617171878
tend2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Departament ifrastrukturi ta blagoustroyu Saporizkoi miskoi radi
National ID: 40467658
Contact point: Oksana Smolyaninova
+380617171886
tend2016@ukr.net
Additional contacts: Elena Derivedmid-Pavlova
+380617171878
tend2016@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 травня 2020 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2020 17:00
Початок аукціону: 02 липня 2020 11:48
Очікувана вартість: 33 103 566,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 165 517,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 990000 UAH
Publication date: 14 травня 2020 16:59
Enquiries until: 12 червня 2020 17:00
Complaints submission until: до 18 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 червня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 33 103 566 UAH including VAT
Minimal lowering step: 165 518 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (поточний ремонт доріг) (Поточний середній ремонт доріг ділянками понад 2000 м2 у Дніпровському та Заводському районах)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, у Дніпровському та Заводському районах
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

45230000-8 - Construction of pipelines, communication and transmission lines, highways, roads, airfields and railroads; surface alignment (current repair of roads) (Current average repair of roads over 2000 m2 in Dnieper and Zavodsky districts)
CPV: 45230000-8
Період постачання: з 01 липня 2020 по 01 жовтня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2020 13:05
ТД НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
12 червня 2020 13:05
Додаток 4 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
12 червня 2020 13:05
Перелік змін 1.pdf
14 травня 2020 17:00
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 16:59
Додаток 7.docx
14 травня 2020 16:59
Додаток 8.docx
14 травня 2020 16:59
Додаток 12.docx
14 травня 2020 16:59
Додаток 11.docx
14 травня 2020 16:59
Додаток 10.docx
14 травня 2020 16:59
Додаток 9.docx
14 травня 2020 16:59
Додаток 6.docx
14 травня 2020 16:59
Додаток 5 ст.17.docx
14 травня 2020 16:59
Додаток 3.docx
14 травня 2020 16:59
Додаток 2.docx
14 травня 2020 16:59
Додаток 1.docx
12 червня 2020 13:05
ТД НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
14 травня 2020 16:59
ТД.docx
12 червня 2020 13:05
Додаток 4 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
14 травня 2020 16:59
Додаток 4.docx
12 червня 2020 13:05
Перелік змін 1.pdf
14 травня 2020 17:00
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 16:59
Додаток 7.docx
14 травня 2020 16:59
Додаток 8.docx
14 травня 2020 16:59
Додаток 12.docx
14 травня 2020 16:59
Додаток 11.docx
14 травня 2020 16:59
Додаток 10.docx
14 травня 2020 16:59
Додаток 9.docx
14 травня 2020 16:59
Додаток 6.docx
14 травня 2020 16:59
Додаток 5 ст.17.docx
14 травня 2020 16:59
Додаток 3.docx
14 травня 2020 16:59
Додаток 2.docx
14 травня 2020 16:59
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо надати роз’яснення стосовно ( Розділа ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної документації)
Дата подання: 18 травня 2020 16:23
Дата відповіді: 20 травня 2020 16:49
ув. Тендерний комітет Просимо надати роз’яснення стосовно вимог Тендерної Документації: 1. по «Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної документації» п1 пп.1.1. ви вимагаєте надати документи а саме: «- інформації про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію (Додаток 7), що повинна складатись з документів, зазначених у частині 4 цієї документації;» ПИТАННЯ : Де знаходиться (на якій сторінці) частина 4 цієї документації з необхідним складом документів зазначених вище , оскільки Тендерна Документація містить РОЗДІЛИ, пункти, підпункти та додатки .(просимо перелічити в відповіді необхідні документи) 2. в Додатку №1 Тендерної Документації міститься Перелік документів тендерної пропозиції учасника, який складається із 18 пунктів. - 18 ПУНКТ говорить про те, що також необхідно надати Інші документи, які передбачені тендерною документацією. ПИТАННЯ: чи можливо ВАМ внести зміни і надати вичерпний перелік інших документів (чи будь яких інших ) в Додаток №1 Тендерної Документації, продовжуючи перелік з 18 пункту? Тому , що навіть у «Розділі ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної документації» йдеться про інші документи, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції необхідна і передбачена умовами цієї тендерної документації і повинна бути відображена Замовником повністю. Також зазначаємо, що Додаток №1 дублює деякі документи, з «Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної документації» а деякі взагалі не можливо навіть знайти ( питання №1 зазначене вище). 3. Також в тендерній документації містяться рекомендації щодо надання документів: "Рекомендується документи у складі пропозиції Учасника надавати у тій послідовності, в якій вони наведені у тендерній документації." Запитання : Якої послідовності потрібно дотримуватись при оформленні Тендерної пропозиції: - з Додатку №1 ?, - з Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної документації?, - чи з довідки про усвідомлення строків звернення за роз’ясненнями ? Зрозуміло, що рекомендації це таке, що можна і не виконувати але плутанина з вимогами, тільки ускладнює підготовку тендерної пропозиції робить купу незручностей і витрачає час . Сподіваємось на розуміння заздалегідь дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни. Стосовно другого та третього запитання повідомляємо наступне. Тендерна документація розроблена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Учасники повинні підготувати тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-14-005139-b.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "РЕМШЛЯХБУД", Код ЄДРПОУ:20488682
Дата подання: 26 червня 2020 16:02
Щодо надання аргументації відхилення пропозиції
Пропозицію ТОВ "РЕМШЛЯХБУД", було відхилено з причин: "Було виявлено, що під час подання документів в електрону систему закупівель учасником не було накладено електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на скановані оригінали документів, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника процедури закупівлі."
Проте зазначаємо, що документи нами були подані у відповідності до вимог ТД. Нами не було подано жодного електронного документу у розумінні ЗУ "Про електронні документи та електронний документообіг", окрім документів щодо забезпечення (банківська гарантія), які мають відповідну форму та електронний підпис. Всі інші документи подані в оригіналі або завіреними копіями з відповідними підписом та печаткою, а також накладено ЕЦП на тендерну пропозицію вцілому. Підстава відхилення зазначена узагальнено та не дозволяє ідентифікувати які саме документи, надані ТОВ "РЕМШЛЯХБУД", на думку тендерного комітету, мають бути завірені електронним цифровим підписом. Тому просимо зазначити конкретний перелік документів, з тих, що були надані ТОВ "РЕМШЛЯХБУД", які тендерний комітет встановив як такі, що мають бути підписані ЕЦП. І чому до ТОВ "РЕМШЛЯХБУД" не було застосовано можливість для усунення недоліків протягом 24 годин, яка була надана ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР"
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 26 червня 2020
UA-2020-05-14-005139-b1ff08f5347794c7bad173a15b0789550
Найменування: Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40467658
Місцезнаходження: 69037, Україна, Запорізька область обл., м. Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "РЕМШЛЯХБУД" Документи
Відхилено
Документи
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 червня 2020 10:01

Документи

Публічні документи

22 червня 2020 13:05
Електронний підпис
22 червня 2020 13:05
Електронний підпис
22 червня 2020 13:04
1. Тендерна пропозиція.pdf
22 червня 2020 13:04
11. Оригінал ліцензії.pdf
22 червня 2020 13:04
2. Довідки.pdf
22 червня 2020 13:04
0. Реєстр.pdf

Документи

Публічні документи

22 червня 2020 14:52
Електронний підпис
22 червня 2020 14:51
10. Додаток 9 довкіля.pdf
22 червня 2020 14:51
Протокол НР.7Z
22 червня 2020 14:51
Наказ Фролова Ю.М.7Z
22 червня 2020 14:51
Лист для клієнтів.7z
22 червня 2020 14:51
Гарантія 4743-20.7z
22 червня 2020 14:51
Витяг із Статуту.7z
22 червня 2020 14:51
Банківська ліцензія.7z
22 червня 2020 14:51
16. Статут.pdf
22 червня 2020 14:51
15. Витяг ПДВ.pdf
22 червня 2020 14:51
26. оперативні санкції.pdf
22 червня 2020 14:51
20. Ліцензія Ремшляхбуд.pdf
22 червня 2020 14:51
8.2. Св-во лабораторія .pdf
22 червня 2020 14:51
4.3.2.1 Накази дор. робочі.pdf
22 червня 2020 14:51
4.3.2. Накази ІТР.pdf
22 червня 2020 14:51
4.3. Працівники.pdf
22 червня 2020 14:51
4.2.2. техника Залучена.rar
22 червня 2020 14:51
4.1.1. право власності .rar
22 червня 2020 14:51
4.1 Договір бази.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: Не надано довідку про виконання аналогічного договору. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно пункту 3 Додатку 4. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку, в довільній формі, яка має містити інформацію про виконання аналогічного договору, в якій зазначені наступні пункти: - Замовник та код за ЄДРПОУ; - предмет договору, номер та дата укладення договору. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є виконаний договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду виконання договору з аналогічними роботами чи послугами передбаченими при виконанні робіт чи послуг цього об′єкта.

Документи

Публічні документи

09 липня 2020 09:47
Електронний підпис
25 червня 2020 12:31
Електронний підпис
22 червня 2020 16:55
Електронний підпис
22 червня 2020 16:55
Електронний підпис
22 червня 2020 16:41
4 тендерна пропозиція.pdf
22 червня 2020 16:41
Гайдун14(гарантії).pdf.p7s.p7s
22 червня 2020 16:41
Гайдун14(гарантії) (1).pdf
22 червня 2020 16:41
568-579 проект договору.pdf
22 червня 2020 16:41
677-678 ліцензія.pdf.zip
22 червня 2020 16:41
591- 597 статут.pdf.zip
22 червня 2020 16:41
585- 590 статут.pdf.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ"

ТОВ "РЕМШЛЯХБУД"

ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2020 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР" 32 489 967,50
UAH з ПДВ
32 489 967,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" 32 600 640,64
UAH з ПДВ
32 600 640,64
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2020 09:47
Електронний підпис
25 червня 2020 12:31
Електронний підпис
22 червня 2020 16:55
Електронний підпис
22 червня 2020 16:55
Електронний підпис
22 червня 2020 16:41
4 тендерна пропозиція.pdf
22 червня 2020 16:41
Гайдун14(гарантії).pdf.p7s.p7s
22 червня 2020 16:41
Гайдун14(гарантії) (1).pdf
22 червня 2020 16:41
568-579 проект договору.pdf
22 червня 2020 16:41
677-678 ліцензія.pdf.zip
22 червня 2020 16:41
591- 597 статут.pdf.zip
22 червня 2020 16:41
585- 590 статут.pdf.zip

Публічні документи

22 червня 2020 13:05
Електронний підпис
22 червня 2020 13:05
Електронний підпис
22 червня 2020 13:04
1. Тендерна пропозиція.pdf
22 червня 2020 13:04
11. Оригінал ліцензії.pdf
22 червня 2020 13:04
2. Довідки.pdf
22 червня 2020 13:04
0. Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР"

ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР"
#32835987
Переможець 32 489 967,50
UAH з ПДВ
03 липня 2020 16:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2020 16:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР"
#32835987
32 489 967,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 09:25
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 11:27
Додаткова угода 3 до договору 67.20.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 11:24
Електронний підпис зміни до договору
15 жовтня 2020 15:35
додаток 3 графік 67.20 ДУ2.pdf укладений
15 жовтня 2020 15:34
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
15 жовтня 2020 15:32
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 09:16
додаток 3 графік 67.20 ДУ1.pdf укладений
30 вересня 2020 09:15
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
30 вересня 2020 09:14
Електронний підпис укладений
20 липня 2020 15:37
додаток 3 графік 67.20.pdf укладений
20 липня 2020 15:36
додаток 1 договірна ціна 67.20.pdf укладений
20 липня 2020 15:36
додаток 2 локальний кошторис 67.20.pdf укладений
20 липня 2020 15:36
договір 67.20.pdf укладений
20 липня 2020 15:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо надання послуг
Номер договору про закупівлю: 67/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до договору №67/20 від 20.07.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо надання послуг
Номер договору про закупівлю: 67/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до договору №67/20 від 20.07.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни в договорі з урахуванням зменшення обсягів закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 67/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до договору №67/20 від 20.07.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 30 059 224,78
UAH (в тому числі ПДВ 5 009 870,79 UAH)