Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (поточний ремонт доріг) (Поточний середній ремонт доріг ділянками понад 2000 м2 у Дніпровському та Заводському районах)
45230000-8 - Construction of pipelines, communication and transmission lines, highways, roads, airfields and railroads; surface alignment (current repair of roads) (Current average repair of roads over 2000 m2 in Dnieper and Zavodsky districts)
45230000-8 - Construction of pipelines, communication and transmission lines, highways, roads, airfields and railroads; surface alignment (current repair of roads) (Current average repair of roads over 2000 m2 in Dnieper and Zavodsky districts)
Очікувана вартість
33 103 566,00 UAH
UA-2020-05-14-005139-b ● 1ff08f5347794c7bad173a15b0789550
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40467658 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька область обл., м. Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214 |
Контактна особа: |
Оксана Смольянинова +380617171886 tend2016@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Elena Derivedmid-Pavlova +380617171878 tend2016@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Departament ifrastrukturi ta blagoustroyu Saporizkoi miskoi radi |
National ID: | 40467658 |
Contact point: |
Oksana Smolyaninova +380617171886 tend2016@ukr.net |
Additional contacts: |
Elena Derivedmid-Pavlova +380617171878 tend2016@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 14 травня 2020 16:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 червня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 червня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 02 липня 2020 11:48 |
Очікувана вартість: | 33 103 566,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 165 517,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 990000 UAH |
Publication date: | 14 травня 2020 16:59 |
Enquiries until: | 12 червня 2020 17:00 |
Complaints submission until: | до 18 червня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 червня 2020 17:00 |
Information
Estimated total value: | 33 103 566 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 165 518 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (поточний ремонт доріг) (Поточний середній ремонт доріг ділянками понад 2000 м2 у Дніпровському та Заводському районах)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, у Дніпровському та Заводському районах
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
45230000-8 - Construction of pipelines, communication and transmission lines, highways, roads, airfields and railroads; surface alignment (current repair of roads) (Current average repair of roads over 2000 m2 in Dnieper and Zavodsky districts)
CPV: 45230000-8
Період постачання:
з 01 липня 2020 по 01 жовтня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 червня 2020 13:05 |
ТД НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
12 червня 2020 13:05 |
Додаток 4 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
12 червня 2020 13:05 |
Перелік змін 1.pdf | |
14 травня 2020 17:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 травня 2020 16:59 |
Додаток 7.docx | |
14 травня 2020 16:59 |
Додаток 8.docx | |
14 травня 2020 16:59 |
Додаток 12.docx | |
14 травня 2020 16:59 |
Додаток 11.docx | |
14 травня 2020 16:59 |
Додаток 10.docx | |
14 травня 2020 16:59 |
Додаток 9.docx | |
14 травня 2020 16:59 |
Додаток 6.docx | |
14 травня 2020 16:59 |
Додаток 5 ст.17.docx | |
14 травня 2020 16:59 |
Додаток 3.docx | |
14 травня 2020 16:59 |
Додаток 2.docx | |
14 травня 2020 16:59 |
Додаток 1.docx |
12 червня 2020 13:05 |
ТД НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
||
12 червня 2020 13:05 |
Додаток 4 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
||
12 червня 2020 13:05 |
Перелік змін 1.pdf
|
||
14 травня 2020 17:00 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
14 травня 2020 16:59 |
Додаток 7.docx
|
||
14 травня 2020 16:59 |
Додаток 8.docx
|
||
14 травня 2020 16:59 |
Додаток 12.docx
|
||
14 травня 2020 16:59 |
Додаток 11.docx
|
||
14 травня 2020 16:59 |
Додаток 10.docx
|
||
14 травня 2020 16:59 |
Додаток 9.docx
|
||
14 травня 2020 16:59 |
Додаток 6.docx
|
||
14 травня 2020 16:59 |
Додаток 5 ст.17.docx
|
||
14 травня 2020 16:59 |
Додаток 3.docx
|
||
14 травня 2020 16:59 |
Додаток 2.docx
|
||
14 травня 2020 16:59 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Просимо надати роз’яснення стосовно ( Розділа ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної документації)
Дата подання: 18 травня 2020 16:23
Дата відповіді: 20 травня 2020 16:49
ув. Тендерний комітет
Просимо надати роз’яснення стосовно вимог Тендерної Документації:
1. по «Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної документації»
п1 пп.1.1. ви вимагаєте надати документи а саме:
«- інформації про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію (Додаток 7), що повинна складатись з документів, зазначених у частині 4 цієї документації;»
ПИТАННЯ : Де знаходиться (на якій сторінці) частина 4 цієї документації з необхідним складом документів зазначених вище , оскільки Тендерна Документація містить РОЗДІЛИ, пункти, підпункти та додатки .(просимо перелічити в відповіді необхідні документи)
2. в Додатку №1 Тендерної Документації міститься Перелік документів тендерної пропозиції учасника, який складається із 18 пунктів.
- 18 ПУНКТ говорить про те, що також необхідно надати Інші документи, які передбачені тендерною документацією.
ПИТАННЯ: чи можливо ВАМ внести зміни і надати вичерпний перелік інших документів (чи будь яких інших ) в Додаток №1 Тендерної Документації, продовжуючи перелік з 18 пункту? Тому , що навіть у «Розділі ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної документації» йдеться про інші документи, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції необхідна і передбачена умовами цієї тендерної документації і повинна бути відображена Замовником повністю. Також зазначаємо, що Додаток №1 дублює деякі документи, з «Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної документації» а деякі взагалі не можливо навіть знайти ( питання №1 зазначене вище).
3. Також в тендерній документації містяться рекомендації щодо надання документів: "Рекомендується документи у складі пропозиції Учасника надавати у тій послідовності, в якій вони наведені у тендерній документації."
Запитання : Якої послідовності потрібно дотримуватись при оформленні Тендерної пропозиції:
- з Додатку №1 ?,
- з Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної документації?,
- чи з довідки про усвідомлення строків звернення за роз’ясненнями ?
Зрозуміло, що рекомендації це таке, що можна і не виконувати але плутанина з вимогами, тільки ускладнює підготовку тендерної пропозиції робить купу незручностей і витрачає час .
Сподіваємось на розуміння заздалегідь дякуємо за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни. Стосовно другого та третього запитання повідомляємо наступне. Тендерна документація розроблена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Учасники повинні підготувати тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-14-005139-b.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "РЕМШЛЯХБУД", Код ЄДРПОУ:20488682
Дата подання: 26 червня 2020 16:02
Щодо надання аргументації відхилення пропозиції
Пропозицію ТОВ "РЕМШЛЯХБУД", було відхилено з причин: "Було виявлено, що під час подання документів в електрону систему закупівель учасником не було накладено електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на скановані оригінали документів, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника процедури закупівлі."
Проте зазначаємо, що документи нами були подані у відповідності до вимог ТД. Нами не було подано жодного електронного документу у розумінні ЗУ "Про електронні документи та електронний документообіг", окрім документів щодо забезпечення (банківська гарантія), які мають відповідну форму та електронний підпис. Всі інші документи подані в оригіналі або завіреними копіями з відповідними підписом та печаткою, а також накладено ЕЦП на тендерну пропозицію вцілому. Підстава відхилення зазначена узагальнено та не дозволяє ідентифікувати які саме документи, надані ТОВ "РЕМШЛЯХБУД", на думку тендерного комітету, мають бути завірені електронним цифровим підписом. Тому просимо зазначити конкретний перелік документів, з тих, що були надані ТОВ "РЕМШЛЯХБУД", які тендерний комітет встановив як такі, що мають бути підписані ЕЦП. І чому до ТОВ "РЕМШЛЯХБУД" не було застосовано можливість для усунення недоліків протягом 24 годин, яка була надана ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР"
Розгорнути
Згорнути
Проте зазначаємо, що документи нами були подані у відповідності до вимог ТД. Нами не було подано жодного електронного документу у розумінні ЗУ "Про електронні документи та електронний документообіг", окрім документів щодо забезпечення (банківська гарантія), які мають відповідну форму та електронний підпис. Всі інші документи подані в оригіналі або завіреними копіями з відповідними підписом та печаткою, а також накладено ЕЦП на тендерну пропозицію вцілому. Підстава відхилення зазначена узагальнено та не дозволяє ідентифікувати які саме документи, надані ТОВ "РЕМШЛЯХБУД", на думку тендерного комітету, мають бути завірені електронним цифровим підписом. Тому просимо зазначити конкретний перелік документів, з тих, що були надані ТОВ "РЕМШЛЯХБУД", які тендерний комітет встановив як такі, що мають бути підписані ЕЦП. І чому до ТОВ "РЕМШЛЯХБУД" не було застосовано можливість для усунення недоліків протягом 24 годин, яка була надана ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР"
Рішення замовника: Очікується
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 26 червня 2020
Найменування: | Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40467658 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна, Запорізька область обл., м. Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "РЕМШЛЯХБУД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 червня 2020 10:01
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 липня 2020 12:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР" |
32 489 967,50
UAH з ПДВ
|
32 489 967,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" |
32 600 640,64
UAH з ПДВ
|
32 600 640,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР" #32835987 |
Переможець |
32 489 967,50
UAH з ПДВ
|
03 липня 2020 16:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2021 09:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 11:27
|
Додаткова угода 3 до договору 67.20.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 11:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 жовтня 2020 15:35
|
додаток 3 графік 67.20 ДУ2.pdf | укладений |
15 жовтня 2020 15:34
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
15 жовтня 2020 15:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2020 09:16
|
додаток 3 графік 67.20 ДУ1.pdf | укладений |
30 вересня 2020 09:15
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2020 09:14
|
Електронний підпис | укладений |
20 липня 2020 15:37
|
додаток 3 графік 67.20.pdf | укладений |
20 липня 2020 15:36
|
додаток 1 договірна ціна 67.20.pdf | укладений |
20 липня 2020 15:36
|
додаток 2 локальний кошторис 67.20.pdf | укладений |
20 липня 2020 15:36
|
договір 67.20.pdf | укладений |
20 липня 2020 15:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 67/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 до договору №67/20 від 20.07.2020 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 67/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 до договору №67/20 від 20.07.2020 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни в договорі з урахуванням зменшення обсягів закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 67/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №3 до договору №67/20 від 20.07.2020 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |