Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Авторський нагляд по об’єкту «Реконструкція магістрального водогону Таврійського ЕЦВВ КП «Облводоканал» ЗОР (впродовж автодороги м. Дніпрорудне – ПАТ «ЗЗРК») від насосної станції III підйому (с. Мала Білозерка, вул. Героїв, 1а) в сторону автодороги Р37 Василівка-Енергодар» 1-а та 2-а черги
Очікувана вартість
68 652,00 UAH
UA-2020-05-14-004915-b dca0fd339386448b82e99e33068b2366
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Василівна

+380612246542 tatyana.farmagey@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04054079
Місцезнаходження: 69107, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, просп. Соборний, 164
Контактна особа: Тетяна Василівна
+380612246542
tatyana.farmagey@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Авторський нагляд
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Авторський нагляд по об’єкту «Реконструкція магістрального водогону Таврійського ЕЦВВ КП «Облводоканал» ЗОР (впродовж автодороги м. Дніпрорудне – ПАТ «ЗЗРК») від насосної станції III підйому (с. Мала Білозерка, вул. Героїв, 1а) в сторону автодороги Р37 Василівка-Енергодар» 1-а та 2-а черги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: впродовж автодороги м. Дніпрорудне – ПАТ «ЗЗРК», с. Мала Білозерка, вул. Героїв, 1а, м. Дніпрорудне, Запорізька область, 71630, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 травня 2020  —  29 січня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

14 травня 2020 16:32
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ "АРКОН"
#40833722
Переможець 68 652,00
UAH з ПДВ
14 травня 2020 16:33

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 травня 2020 16:38
Д № 12 05 Д від 14.05.2020р..pdf укладений
14 травня 2020 16:38
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 16:37
Додаткова угода №3 від 29.12.2021 до договору № 12 05 - Д від 14.05.2020.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 16:36
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2021 13:11
Дод.угода №2 до договору №12_05-Д.pdf зміни до договору
29 січня 2021 13:09
Електронний підпис зміни до договору
14 липня 2020 13:17
ДУ№ 1 до Д № 12 05 Д від 14.05.2020.pdf зміни до договору
14 липня 2020 13:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв`язку із фінансуванням об`єкту у поточному році не в повному обсязі, Сторони дійшли згоди змінити п 2.1 Договору
Номер договору про закупівлю: Д. № 12/05-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з виконанням робіт на об'єкті до грудня 2021р.
Номер договору про закупівлю: Д. № 12/05-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись статями 104, 106, 512, 629 Цивiльного кодексу України та на пiдставi Розпорядження голови обласної державної адмiнiстрацiї вiд 30.03.2021 № 205 « Про змiну структури та штатної чисельностi структурних пiдроздiлiв облдержадмiнiстрацiї», Сторони дiйшли згоди внести змiни в преамбулу договору, змiнивши назву замовника з департаменту капiтального будiвництва Запорiзької обласної державної адмiнiстрацiї на Управлiння капiтального будiвництва Запорiзької` обласної державної адмiнiстрацiї, та викласти ii в наступнiй редакцiї: «Сторона 1 - Управлiння капiтального будiвнIщтва Запорiзької обласно.її державної]. адмiнiстрацїї, в особi в.о. начальника Управлiння Івашкевич Катерини Iгорiвни, яка дiє на пiдставi Положення про Управлiння, що iменується в подальшому "Замовник" з однiєї сторони, та Сторона 2 - Товариство з обмеженою вiдповiдальнiстю «Проєктна компанiя «АРКОН», в особi директора Статкевича Ярослава Івановича, надалi iменоване „Впконавець", що дiє на пiдставi Статуту, далi разом за текстом - "Сторони", умали що додаткову угоду, далi - «Угода» до договору № 12/05-д вiд 14.05.2020 р. (далi -«договiр») про таке: . . .» У зв'язку iз виконанням робiт на Об'єктi до грудня 2022 року 2. Сторони дiйшли згоди змiнити п.п.3.1 п.3 договору, виклавши його у наступнiй редакції,': «3 .1. даний договiр` набувас чинностi з дати його пiдписання та дiє до 31.12.2022».
Номер договору про закупівлю: Д. № 12/05-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 від 29.12.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML