Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

хліб із суміші борошна житнього та пшеничного, батон з борошна пшеничного вищого ґатунку, хліб з борошна пшеничного І ґатунку, булочка здобна
Очікувана вартість
640 280,00 UAH
UA-2020-05-14-004830-b c011ed376607419da38adb09594be002
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Король Олена Олександрівна

+380677971559 tender-konotop@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Конотопської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02147902
Місцезнаходження: 41600, Україна , Сумська обл., Конотоп, Жарікова, 12
Контактна особа: Король Олена Олександрівна
+380677971559
tender-konotop@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2020 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2020 16:28
Оскарження умов закупівлі: до 25 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2020 16:28
Початок аукціону: 01 червня 2020 12:22
Очікувана вартість: 640 280,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 202,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


пропозисції готуються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26200 кг
хліб із суміші борошна житнього та пшеничного, батон з борошна пшеничного вищого ґатунку, хліб з борошна пшеничного І ґатунку, булочка здобна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41600, Україна, Сумська область, м.Конотоп, с.Підлипне, с.Таранське, підпорядковані заклади освіти (окремо в кожен заклад)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 травня 2020 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2020 13:08
договір по хлібу.docx
15 травня 2020 13:08
ТД по хлібу.doc
15 травня 2020 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2020 13:08
договір по хлібу.docx
14 травня 2020 16:23
договір по хлібу.docx
15 травня 2020 13:08
ТД по хлібу.doc
14 травня 2020 16:23
договір по хлібу.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2020 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Хлібзавод Дубов'язіський 406 157,14
UAH з ПДВ
395 068,58
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Конотопський хлібокомбінат 594 425,00
UAH з ПДВ
395 235,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 червня 2020 16:43
Електронний підпис
22 червня 2020 16:41
Цінова пропозиція нова
19 червня 2020 11:51
Електронний підпис
28 травня 2020 14:09
Електронний підпис
28 травня 2020 14:05
Витяг з ЄДР.pdf
28 травня 2020 14:05
Виписка.pdf
28 травня 2020 14:05
4-ОПП.pdf
28 травня 2020 14:05
Протокол випробувань.pdf
28 травня 2020 14:05
посвидчення_якости.pdf
28 травня 2020 14:05
ДСТУ 7707 2015.pdf
28 травня 2020 14:05
ДСТУ 7517 2014.pdf
28 травня 2020 14:05
Статут.pdf
28 травня 2020 14:05
ДСТУ 4585 2006.pdf
28 травня 2020 14:05
ДСТУ 4583 2006.pdf
28 травня 2020 14:05
довидка_експл_дозвил.pdf
28 травня 2020 14:04
Свидоцтво ПДВ.pdf
28 травня 2020 14:04
Акт перев..pdf
28 травня 2020 14:04
Наказ.pdf
28 травня 2020 14:04
информацийна_довидка.pdf
28 травня 2020 14:04
Акт аудит.pdf
28 травня 2020 14:04
довидка_несудимость.pdf
28 травня 2020 14:04
Форма оподаткування.pdf
28 травня 2020 14:04
Експертний висновок.pdf
28 травня 2020 14:04
1.2 Експертний висновок.pdf
28 травня 2020 14:04
1 Експертний висновок.pdf
28 травня 2020 14:04
довидка_екология.pdf
28 травня 2020 14:04
Видгук Софиенко.pdf
28 травня 2020 14:04
Договор Софиенко.pdf
28 травня 2020 14:04
видгук_пту.pdf
28 травня 2020 14:04
Довидка статистика.pdf
28 травня 2020 14:04
Витяг_инф_емитента_цп.pdf
28 травня 2020 14:04
Договор ПТУ 2019.pdf
28 травня 2020 14:04
Договор ПТУ 2018.pdf
28 травня 2020 14:04
Витяг з протоколу.pdf
28 травня 2020 14:04
Видгук КИПТ.pdf
28 травня 2020 14:04
Договор КИПТ 2019.pdf
28 травня 2020 14:04
Договор КИПТ 2018-2.pdf
28 травня 2020 14:04
Договор КИПТ 2018-1.pdf
28 травня 2020 14:04
Акт дезинфекции.pdf
28 травня 2020 14:04
Сан.паспорт_тз.pdf
28 травня 2020 14:04
Мед.книжки водители.pdf
28 травня 2020 14:04
Мед. книжка 14.pdf
28 травня 2020 14:04
Мед книжка 13.pdf
28 травня 2020 14:04
Мед книжка 12.pdf
28 травня 2020 14:04
Мед. книжка 11.pdf
28 травня 2020 14:04
Мед. книжка 10.pdf
28 травня 2020 14:04
Мед книжка 9.pdf
28 травня 2020 14:04
Мед книжка 8.pdf
28 травня 2020 14:04
Мед. книжка 7.pdf
28 травня 2020 14:04
Мед. книжка 6.pdf
28 травня 2020 14:04
Мкд. книжка5.pdf
28 травня 2020 14:04
Мед книжка 4.pdf
28 травня 2020 14:04
Мед книжка 3.pdf
28 травня 2020 14:04
Мед.книжка 2.pdf
28 травня 2020 14:04
Мед.книжка 1.pdf
28 травня 2020 14:04
дод1_цинова_пропозиция.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Хлібзавод Дубов'язіський

ПрАТ Конотопський хлібокомбінат

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП Хлібзавод Дубов'язіський
#23638975
Відхилено 395 068,58
UAH з ПДВ
16 червня 2020 16:57
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 червня 2020 17:05
ПрАТ Конотопський хлібокомбінат
#00379614
Переможець 395 235,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 14:13
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 червня 2020 13:47

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до вимог п.1 додатку 2 тендерної документації та на виконная ст.16 законущодо відповідності укаліфікаційному критерію по наявності в учасника процедури завкупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник у складі споєї тендерної пропозиції подає: 1.1. Інформаційна довідка, складена у довільній формі про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази учасника, необхідного для виконання умов договору з підтверджуючими документами про власність (оренду) автотранспорту, яким буде здійснюватись поставка товару. 1.2. Документи, що підтверджують можливість використання учасником вказаного в інформаційній довідці транспорту: технічні паспорти на власний транспорт та/або договори оренди або експедирування (суборенди з екіпажем), або інші документи, що підтверджують можливість використання автотранспорту протягом терміну дії договору. 1.3. Документ, що засвідчує санобробку транспортного засобу, яким буде здійснюватись поставка В ході розгляду поданих учасником документів на відповідність даному критерію виявлено невідповідість даних у номерах автомобілів, якими буде здійснюватись доставка товару та які пройшли санітарну обробку.

Документи

16 червня 2020 16:56
Електронний підпис
16 червня 2020 16:53
хліб.pdf
10 червня 2020 09:16
хліб продовження.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до вимог п.1 додатку 2 тендерної документації та на виконная ст.16 законущодо відповідності укаліфікаційному критерію по наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник у складі споєї тендерної пропозиції подає: 1.1. Інформаційну довідка, складена у довільній формі про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази учасника, необхідного для виконання умов договору з підтверджуючими документами про власність (оренду) автотранспорту, яким буде здійснюватись поставка товару. 1.2. Документи, що підтверджують можливість використання учасником вказаного в інформаційній довідці транспорту: технічні паспорти на власний транспорт та/або договори оренди або експедирування (суборенди з екіпажем), або інші документи, що підтверджують можливість використання автотранспорту протягом терміну дії договору. 1.3. Документ, що засвідчує санобробку транспортного засобу, яким буде здійснюватись поставка В ході розгляду поданих учасником документів на відповідність даному критерію виявлено невідповідість даних у номерах автомобілів, якими буде здійснюватись доставка товару та які пройшли санітарну обробку.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2020 14:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ Конотопський хлібокомбінат
#00379614
395 235,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 13:40
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 16:55
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 16:52
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 09:11
IMG_0001.pdf зміни до договору
21 січня 2021 09:10
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 16:30
IMG_0010.pdf зміни до договору
19 січня 2021 16:29
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 17:31
ДУ1 дог348.pdf зміни до договору
04 січня 2021 17:30
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 08:50
Дог. Хліб.pdf зміни до договору
10 липня 2020 08:49
Електронний підпис укладений
08 липня 2020 17:23
Дог. Хліб.pdf укладений
08 липня 2020 17:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): потреба замінити договір
Номер договору про закупівлю: 348
Договір:
Номер додаткової угоди: 348
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пролонгація на період проведення закупівлі
Номер договору про закупівлю: 348
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначення суми договору на І квартал 2021 року
Номер договору про закупівлю: 348
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення суми договору на I квартал 2021 року
Номер договору про закупівлю: 348
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначення суми договору з урахуванням пролонгації
Номер договору про закупівлю: 348
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначення суми договору з урахуванням пролонгації
Номер договору про закупівлю: 348
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 липня 2020 — 02 квітня 2021
Сума оплати за договором: 272 356,82
UAH (в тому числі ПДВ 45 392,80 UAH)