Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп'ютери
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2020-05-14-004744-b ● 8760c97da85b43a1925ab7942720b89d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР ЗІ СТАЦІОНАРОМ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 21902497 |
Вебсайт: | http://perinatalcenter-dnepr.com/ |
Місцезнаходження: | 49100, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Космічна, буд. 17 |
Контактна особа: |
Наталія Юхимівна Жушман +380563778772,+380675676377 ek_dopc@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 травня 2020 16:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 травня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 червня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 05 червня 2020 13:19 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 штуки
Персональні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Космічна ,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 травня 2020 10:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 травня 2020 10:54 |
ТД ПК зі змінами.doc | |
27 травня 2020 10:54 |
Перелік змін ПК 2020-2.pdf |
27 травня 2020 10:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 травня 2020 10:54 |
ТД ПК зі змінами.doc
|
||||||
27 травня 2020 10:54 |
Перелік змін ПК 2020-2.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 15 травня 2020 11:38
Дата відповіді: 18 травня 2020 19:35
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Вимога щодо надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості вже наявна у "«Інформації про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі".
Вимога щодо надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості вже наявна у "«Інформації про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі".
Тендер
Дата подання: 17 травня 2020 14:28
Дата відповіді: 18 травня 2020 19:36
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Еквіваленти та аналоги будуть розглянуті, але ми не вважаємо AMD аналогом процесору Intel.
Тендер
Дата подання: 17 травня 2020 14:36
Дата відповіді: 18 травня 2020 19:37
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня! Так, потрібно.
Про ПЗ
Дата подання: 19 травня 2020 15:01
Дата відповіді: 22 травня 2020 15:20
Шановний Замовнику! Висловлюємо нашу повагу та повідомляєм наступне. Керуючись ЗУ України про публічні закупівлі та класифікатором кодів закупевель. Просимо Вас вилучити із закупівлі антивірусне ПЗ, яке неможливо закупити за даним кодом (ДК 021:2015: 30210000-4). Тому дана закупівля не відповідає головним принципам ЗУ України про публічні закупівлі: забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені. Дякуємо.
Відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені. Дякуємо.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 червня 2020 14:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" |
899 850,00
UAH з ПДВ
|
899 850,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
939 120,00
UAH з ПДВ
|
919 120,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РК Тандем" |
939 960,00
UAH з ПДВ
|
919 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000" |
987 898,80
UAH з ПДВ
|
955 999,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» |
956 048,10
UAH з ПДВ
|
956 048,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" |
974 400,00
UAH з ПДВ
|
974 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович |
999 982,20
UAH з ПДВ
|
999 982,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" #40175293 |
Переможець |
899 850,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2020 13:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2020 14:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 липня 2020 15:43
|
ДУ №2 комп'ютери.pdf | зміни до договору |
03 липня 2020 14:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 липня 2020 11:42
|
ДУ №1 комп'ютери.pdf | зміни до договору |
03 липня 2020 11:41
|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2020 08:21
|
Договір №81 комп'ютери.pdf | укладений |
01 липня 2020 08:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми Договору на 5530,00 грн. з ПДВ. Загальна сума Договору складає 894320,00 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми Договору на 5530,00 грн. з ПДВ. Загальна сума Договору складає 894320,00 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |