Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поводження з побутовими відходами в частині вивезення та захоронення твердих побутових відходів
Очікувана вартість
9 425,00 UAH
UA-2020-05-14-004461-b 5f403f3f1d714a00a97b92415555f385
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Бондарук

+380664388411 nata_bondaruk1981@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Нікопольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04052198
Місцезнаходження: 53213, Україна , Дніпропетровська обл., м. Нікополь, вул. Електрометалургів, буд. 3
Контактна особа: Наталя Бондарук
+380664388411
nata_bondaruk1981@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Згідно потреби Замовника
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поводження з побутовими відходами в частині вивезення та захоронення твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53213, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Електрометалургів, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
1 послуга
Послуги з поводження з побутовими відходами в частині вивезення та захоронення твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53207, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Електрометалургів, 17/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
1 послуга
Послуги з поводження з побутовими відходами в частині вивезення та захоронення твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53200, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, пр. Трубників, 87а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Шляхом перерахування грошових коштів не пізніше 5 банківських днів після підписання акту наданих послуг за попередній місяць Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

14 травня 2020 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЗАКРИТЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ДНІПРОКОМУНТРАНС"
#02128158
Переможець 9 424,57
UAH з ПДВ
14 травня 2020 15:52

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 16:25
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 10:07
ДУ 1 c.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 10:06
Електронний підпис укладений
14 травня 2020 15:57
Договір вивіз ТПВ з 01 04 2020.pdf укладений
14 травня 2020 15:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми договору (визначено окремим пунктом річного плану у зв*язку з технічною неможливістю коригування пункту річного плану за даною закупівлею).
Номер договору про закупівлю: 8388/33/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 9 424,57
UAH (в тому числі ПДВ 1 570,76 UAH)