Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі (меблі).
Очікувана вартість
7 898 000,00 UAH
UA-2020-05-14-004294-b b8e575ca731741b2b917d57bf2f9906e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наталія Роман

+380445941170 nroman@ukrgasbank.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "АБ "УКРГАЗБАНК""
Код ЄДРПОУ: 23697280
Вебсайт: http://ukrgasbank.com
Місцезнаходження: 03087, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Єреванська, 1
Контактна особа: Наталія Роман
+380445941170
nroman@ukrgasbank.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


згідно Додатку №1 до Договору;
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
49 найменувань
Офісні меблі. власні кошти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Попередня оплата в розмірі 50% (п’ятдесят відсотків) вартості відповідної Заявки здійснюється Покупцем на підставі оригіналу рахунку-фактури протягом 10 (десяти) банківських днів з дати його (рахунку-фактури) отримання Покупцем. Рахунок-фактура надається Продавцем Покупцю протягом 5 (п’ять) банківських днів з моменту отримання Заявки від Покупця. Аванс 15 Банківські 50
Поставка товару Остаточна оплата в розмірі 50% (п’ятдесят відсотків) вартості відповідної Заявки, здійснюється Покупцем, з урахуванням раніше здійсненого платежу на підставі оригіналу рахунку-фактури протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання – передачі Товару. Рахунок-фактура надається Продавцем протягом 2 (двох) банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту. Пiсляоплата 12 Банківські 50

Тендерна документація

14 травня 2020 15:40
ЗВІТ ДОГ. 450.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СНАЙТ ЛТД"
#39623982
Переможець 7 898 000,00
UAH з ПДВ
14 травня 2020 15:40

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Інформація про зміну істотних умов дог ДД №1.docx зміни до договору
17 грудня 2020 10:37
ДД1_450 Снайд.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 10:37
Договор 450.pdf укладений
14 травня 2020 15:45
Спецификация 1-8.pdf укладений
14 травня 2020 15:45
Спецификация 9-18.pdf укладений
14 травня 2020 15:45
Спецификация 19-50.pdf укладений
14 травня 2020 15:45
Спецификация 51-73.pdf укладений
14 травня 2020 15:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 10.1. розділу 10. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» Договору, викладено в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками Сторін та діє до 01.05.2021 року включно, а в частині гарантійного обслуговування Товару – до закінчення строку гарантійного обслуговування визначеного розділом XI Договору».
Номер договору про закупівлю: 450
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML