Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експертні послуги(Виготовлення проектно - кошторисної документації та виконання функцій замовника експертизи проекту « Капітальний ремонт приміщень приймального відділення головного корпусу КНП « Смілянська міська лікарня» СМР по вул. Героїв Холодноярців, 82.)
Очікувана вартість
364 126,00 UAH
UA-2020-05-14-003888-b 55c5729b24ad41608e9bcd615a3e51fc
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Герасименко

+380508071811 sm_clinbuhg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СМІЛЯНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02005026
Місцезнаходження: 20701, Україна , Черкаська обл., м. Сміла, вул. Героїв Холодноярців, буд. 82
Контактна особа: Лариса Герасименко
+380508071811
sm_clinbuhg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2020 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 01 червня 2020 12:31
Очікувана вартість: 364 126,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 641,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Розрахунки за виконанні роботи здійснюються Замовником на підставі Акту здачі-приймання проектних робіт та ст.ст. 23, 48, 49 Бюджетного кодексу України. Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Виконавця. Джерело фінансування-кошти місцевих бюджетів
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно - кошторисної документації та виконання функцій замовника експертизи проекту « Капітальний ремонт приміщень приймального відділення головного корпусу КНП « Смілянська міська лікарня» СМР по вул. Героїв Холодноярців, 82.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20701, Україна, Черкаська область, місто Сміла, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ ХОЛОДНОЯРЦІВ , будинок 82
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71319000-7 — Експертні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконанні роботи здійснюються Замовником на підставі Акту здачі-приймання проектних робіт та ст.ст. 23, 48, 49 Бюджетного кодексу України. Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Виконавця. Джерело фінансування-кошти місцевих бюджетів Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 травня 2020 14:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2020 11:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2020 10:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2020 10:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 14:03
Перелік змін.docx
20 травня 2020 14:03
Нова редакція Оголошення_Експертиза КНП Смілянська міська лікарня СМР Остаточний.doc
14 травня 2020 15:08
Оголошення_Експертиза КНП Смілянська міська лікарня СМР Остаточний.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо класу наслідків
Дата подання: 25 травня 2020 13:46
Дата відповіді: 25 травня 2020 23:53
Згідно абзацу 1 частини 6 статті 32 Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» вiд 17.02.2011 № 3038-VI, із змінами та доповненнями, «Віднесення об’єкта до певного класу наслідків (відповідальності) здійснюється проектною організацією за погодженням із замовником будівництва. Враховуючи зазначену норму навіщо проводити процедуру закупівлі, якщо певна проектна організація вже визначила клас наслідків, а Замовник його погодив?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно п.4.1 ДСТУ 8855:2019 Будівлі та споруди. Визначення класу наслідків (відповідальності), клас наслідків (відповідальності) зазначають у завданні на проектування, а проектувальник розраховує клас наслідків(відповідальності) під час розроблення проектної документації. В процесі виготовлення проектної документації інженер проектувальник визначає клас наслідків СС1,СС2,СС3.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-14-003888-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ДІ ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:36949508
Дата подання: 19 травня 2020 18:04
Предмет закупівлі
Прошу Вас врегулювати предмет закупівлі в частині коду за Єдиним закупівельним словником, так як документи закупівлі містять інший код ніж той, що вказаний електронній системі закупівель.
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 травня 2020 14:05
Добрий день,дякуємо за звернення. Зміни внесено.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-05-14-003888-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ДІ ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:36949508
Дата подання: 20 травня 2020 11:37
Вихідні дані для проектування
Надати вихідні дані для проектування згідно ст. 29 Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» вiд 17.02.2011 № 3038-VI із змінами та доповненнями, а також оприлюднити інженерні вишукування без яких розроблення проектної документації не допускається п. 4.1. ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» Зміна № 1: «Проектна документація для будівництва має відповідати положенням законодавства, вимогам містобудівної документації, будівельних норм, стандартів та правил. Не допускається розроблення проектної документації без інженерних вишукувань ( … ), а при реконструкції та капітальному ремонті об'єктів – без уточнення раніше виконаних інженерних вишукувань та інструментального обстеження об’єктів».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 травня 2020 11:35
Всі необхідні данні щодо розгляду тендернеої пропозиції зазначені в оголошенні про проведення закупівлі. В момент підписання договору на виконання проектних робіт будуть надані в паперовому та електронному варіанті. Згідно 4.1. ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» Не допускаеться розроблення проектної документації без інженерних вишукувань на нових земельних ділянках. Будівля лікарні існуюча, земельна ділянка не нова, відведенна згідно чинного законодавства. Розробником проектно-кошторисної документації з яким буде укладено договір на роботи будуть уточнюватися всі необхідні данні для проектування.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-05-14-003888-b.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ДІ ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:36949508
Дата подання: 20 травня 2020 17:34
Щодо класу наслідків
Прошу оприлюднити розрахунок класу наслідків (відповідальності) об’єкту зазначеного в п. 15 Технічного завдання на проведення закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 травня 2020 15:15
Згідно п.4.1 ДСТУ 8855:2019 Будівлі та споруди. Визначення класу наслідків (відповідальності), клас наслідків (відповідальності) зазначають у завданні на проектування, а проектувальник розраховує клас наслідків(відповідальності) під час розроблення проектної документації.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-05-14-003888-b.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ДІ ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:36949508
Дата подання: 05 червня 2020 17:45
Вимога-скарга
Щодо перегляду рішення щодо відхилення пропозиції
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 червня 2020 10:44
1. Щодо «надумані причини», хочемо пояснити Вам законодавство України, якого повинні дотримуватися всі юридичні та фізичні особи, які працюють на території України.
В статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко визначені критерії для відмови у часті предмету закупівлі, одна з них, що Замовник може відмовити учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором. Договірні зобов’язання визначаються Цивільним кодексом України, який чітко тлумачить:
Стаття 626 договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Стаття 628 зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.Стаття 629 договір є обов'язковим для виконання сторонами.Стаття 526 зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.Стаття 530 якщо у зобов'язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).
Аналізуючи документи подані ПП «ДІ ПРОЕКТ», посадова особа, яка підписувала договір на виконання робіт від 07 травня 2019 року, чітко усвідомлювала умови договору, приймала зміст договору та погоджувалась з усіма умовами договору! Чи посадова особа, підписуючи договір від 07 травня 2019 року не усвідомлювала умови під якими підписувалась? Беремо за основу, що посадова особа усвідомлювала умови договору від 07 травня 2019 року, аналізуючи Цивільний кодекс та Закон України «Про публічні закупівлі» вашим підприємством порушені умови договору від 07 травня 2019 року та невиконані зобов’язання в строки визначені договором.
Щодо аналогічності договору, хочемо пояснити.
Згідно ДБН А.2.2-3-2014Склад та зміст проектної документації на будівництвовстановлюють склад та зміст проектної документації на нове будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт та технічне переоснащення будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, їх комплексів або їх частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури.Додаткові вимоги до об'єктів галузевої специфіки встановлюються галузевими будівельними нормами та нормативними документами, прийнятими відповідно до законодавства. Предмет закупівлі стосується галузі закладів охорони здоров’яДБН В.2.2-10:20Заклади охорони здоров'я. Будинки і споруди, в якому визначені норми на проектування нових і реконструкцію існуючих будинків і споруд усіх типів закладів охорони здоров'я незалежно від їх відомчого підпорядкування і форм власності, а також приміщень медичного призначення, вбудованих чи таких, що входять до складу об’єктів іншого призначення. При виконанні робіт за договором від 07 травня 2019 року, скоріше за все, Ваше підприємство та працівники вашого підприємства керувались ДБН В.2.2-9:2018 Громадські будинки та споруди. Провести аналогічність між ДБНЗаклади охорони здоров'я. Будинки і споруди та ДБН Громадські будинки та спорудиважко!!!!! Отже, відмова не надумана та обґрунтована.

2. Згідно пункту 4.12. Наявність працівників відповідної кваліфікації, що залучатимуться до виконання закупівлі (Зведена довідка, складена Учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації) та згідно пункту 2 статті 16. Закону України «Про публічні закупівлі» подається довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, а не про перелік професій. Не можливо ідентифікувати, або як Ви обґрунтовуєте пункт 1 вимоги – скарги «надумати», яка особа буде виконувати роботи по закупівлі. Яка із переліку визначеному в зведеній довідці про наявність працівників, поданим Вашим підприємством, є особа яка вказана в сертифікати, що поданий Вашим підприємством. Чи в цьому випадку, Ви пропонуєте «додумати» чи «надумати»?

3. Необхідно було надати Довідку про відкриті рахунки. Ви надали довідку п. 4.9.1." про відсутність або наявність заборгованості по кредитах»

Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-05-14-003888-b.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ДІ ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:36949508
Дата подання: 10 червня 2020 12:44
Щодо невідповідності учасника
ВИМОГА-СКАРГА
подана у відповідності до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»
«05» червня 2020 року протоколом № б/н від 05.06.2020 р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою КНП «Смілянська міська лікарня» СМР «за результатами розгляду пропозиції учасника Фізична особа-підприємець ЛАВРІНЧУК ВІТАЛІЙ СЕРГІЙОВИЧ.
ВИРІШИЛА:
1. Визначити переможцем спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 71319000-7 Експертні послуги(Виготовлення проектно-кошторисної документації та виконання функцій замовника експертизи проекту «Капітальний ремонт приміщень приймального відділення головного корпусу КНП «Смілянська міська лікарня» СМР по вул. Героїв Холодноярців, 82) учасника торгів – Фізична особа-підприємець ЛАВРІНЧУК ВІТАЛІЙ СЕРГІЙОВИЧ (далі – переможець).»

Ознайомившись з пропозицією ФОП Лаврінчук Віталій Сергійович, зазначаємо, що пропозиція учасника ФОП Лаврінчук Віталій Сергійович не відповідає умовам, визначеним в Оголошені про проведення закупівлі через систему електронної закупівлі, а тому мала бути відхилена Замовником відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до наступного:

- згідно умови закупівлі викладеної в п. 4.10. Оголошення про проведення закупівлі через систему електронної закупівлі учасник в складі пропозиції повинен надати «Скан-копію оригіналу Довідки з державної податкової інспекції про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів, (обов’язковим платежам до бюджету), (довідка надається у паперовому або електронному вигляді з дотриманням вимог Закону щодо електронного документообігу та електронно цифрового підпису), для іноземних осіб – довідка уповноваженого органу щодо сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) та її офіційний переклад українською мовою. Довідка повинна бути дійсною на момент розкриття пропозиції.»

Період розкриття пропозиції: початок - після 00 год. 00 хв. 01.06.2020 р. до початку акціону – до 12 год. 31 хв. 01.06.2020 р.

Відповідно до документів ФОП Лаврінчук Віталій Сергійович, файл «10.Довидка податкова_doc», учасником надано ДОВІДКУ про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 15.05.2020 р. № 42697 видане ГУ ДПС У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ, яка дійсна до 24.05.2020 року. Тобто, зазначена Довідка не дійсна на момент розкриття пропозиції.

Тобто, тендерна пропозиція ФОП Лаврінчук Віталій Сергійович мала бути відхилена Замовником з підстави надання в складі пропозиції документів, що не відповідають умовам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а отже вважаються такими, що є не дійсними та відповідно не надані.
Крім того, відповідно до документів поданих в складі пропозиції ФОП Лаврінчук Віталій Сергійович, файл «5. Декларація єд податок», наявна розбіжність в відомостях відображених в звітності, а саме: Податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця за 1 квартал 2020 р. подана платником Лавренчук Віталій Сергійович – прізвище, ім’я, по батькові платника податків згідно з реєстраційноми документами, підписана В. С. Лавренчук, підписаний документ (квитанції № 2 до декларації) В. С. Лавренчук. Згідно паспортних даних наданих в складі пропозиції файл «1.Паспорт+код» Лаврінчук Віталій Сергійович. Тобто, наявна невідповідність даних.

Завчасно прошу Вас не ігнорувати та не виправдовувати прийняте Вами рішення про вибір переможця ФОП Лаврінчук Віталій Сергійович спрощеної закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-14-003888-b), та здійснити закупівлю згідно Закону України «Про публічні закупівлі», та не ігнорувати (спростовувати) власні вимоги викладені в Оголошенні про проведення закупівлі через систему електронної закупівлі.

Нагадуємо Вам про наявну відповідальність за порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» передбачена Стаття 164-14 Кодексі України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122).
Відповідно до частини 20 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», «З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.»

Враховуючи вищевикладене, Прошу Замовника:
1. Скасувати рішення щодо визначення переможцем ФОП Лаврінчук Віталій Сергійович.
2. Розглянути дану вимогу-скаргу та надати відповідь в строки встановлені чинним законодавством.

З повагою,
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 червня 2020 10:37
Шановний учасник ми розглянули дану вимогу-скаргу та надаємо вам відповідь.
1.Учасник надав «Скан-копію оригіналу Довідки з державної податкової інспекції про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів, (обов’язковим платежам до бюджету), (довідка надається у паперовому або електронному вигляді з дотриманням вимог Закону щодо електронного документообігу та електронно цифрового підпису), для іноземних осіб – довідка уповноваженого органу щодо сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) та її офіційний переклад українською мовою. Довідка повинна бути дійсною на момент розкриття пропозиції.» Період розкриття пропозиції: початок - після 00 год. 00 хв. 01.06.2020 р. до початку акціону – до 12 год. 31 хв. 01.06.2020 р.. Учасником надано ДОВІДКУ про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи яка видана від 01.06.2020 р. № 46409 ГУ ДПС У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ, яка дійсна до 10.06.2020 року.
2. Податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця за 1 квартал 2020 р. подана платником Лавренчук Віталій Сергійович – прізвище, ім’я, по батькові платника податків згідно з реєстраційними документами, підписана В. С. Лавренчук, підписаний документ (квитанції № 2 до декларації) В. С. Лавренчук. Згідно паспортних даних наданих в складі пропозиції файл «1.Паспорт+код» Лаврінчук Віталій Сергійович. Учасник надав «Опис документів , що надаються фізичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Корегування» довідка видана «Управлінням надання адміністративних послуг» від 04.06.2019р. № 42549-1000.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-05-14-003888-b.b6
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ДІ ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:36949508
Дата подання: 10 червня 2020 13:12
Щодо дикримінації учасника
Щодо дикримінації учасника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 червня 2020 10:39
Шановний учасник ми розглянули дану вимогу-скаргу та надаємо вам відповідь. Відповідно п.2 ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних ) за предметом закупівлі договору(договорів), повинно бути не менше двох договорів. Ви надали лише один аналогічний договір « Реконструкція нежитлової будівлі з офісними приміщеннями та підвалом( літ. В-1, в,в, пд.) та християнського духовного центру (літ.А-2, мс, пд.) з добудовою освітнього християнського центру по вул. Пушкіна,90 в м. Черкаси» термін дії наданого договору який набрав чинності з дати його підписання, а саме з 07 травня 2019 року, та діяв до 31.12.2019 р. (п. 8 договору) суперечить з актом № ОУ-0000004 здачі-приймання робіт (надання послуг), який датовано 29 травня 2020 року.

Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

Документи

Документи подані скаржником

05 червня 2020 17:45
Вимога-скарга.pdf

Документи

11 червня 2020 10:37
Відп.Ді Проєкт.docx
11 червня 2020 10:37
Довідки.pdf

Документи подані скаржником

10 червня 2020 13:12
GENERIC_21BW-3_07673.pdf

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2020 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ДІ ПРОЕКТ" 350 555,15
UAH з ПДВ
175 700,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець ЛАВРІНЧУК ВІТАЛІЙ СЕРГІЙОВИЧ 359 679,00
UAH з ПДВ
176 018,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ільченко Олександр Олександрович 326 733,00
UAH з ПДВ
279 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 червня 2020 19:27
Електронний підпис
03 червня 2020 19:19
Кошториси.pdf
31 травня 2020 19:53
Електронний підпис
31 травня 2020 19:43
Документи 4.pdf
31 травня 2020 19:43
Документи 3.pdf
31 травня 2020 19:43
Документи 2.pdf
31 травня 2020 19:43
Документи 1.pdf
31 травня 2020 19:43
Пропозиція.pdf

Публічні документи

28 травня 2020 06:50
Електронний підпис
28 травня 2020 06:49
16. Сертифікат.pdf
28 травня 2020 06:49
13.Досвід аналогічних.pdf
28 травня 2020 06:49
25. Лист згода договір.pdf
28 травня 2020 06:49
22.Персональні.pdf
28 травня 2020 06:48
21.Копії платежки.pdf
28 травня 2020 06:48
20. Паспорт.pdf
28 травня 2020 06:48
18. Витяг єд податок.pdf
28 травня 2020 06:48
27. Гарантійний.pdf
28 травня 2020 06:48
24. Лист.pdf
28 травня 2020 06:48
23. Лист.pdf
28 травня 2020 06:48
26. Гарантійний.pdf
28 травня 2020 06:48
19. ІПН.pdf
28 травня 2020 06:48
14. Витяг.pdf
28 травня 2020 06:48
15. ст17.pdf
28 травня 2020 06:48
9.Довідки банков.pdf
28 травня 2020 06:48
12.Зведена працівники.pdf
28 травня 2020 06:48
10. Довидка податкова_doc.pdf
28 травня 2020 06:48
1. Паспорт+код.pdf
28 травня 2020 06:48
2. Довідка підприємця.pdf
28 травня 2020 06:48
6.Довідка офшор.pdf
28 травня 2020 06:48
7.Лист-гар чин норм.pdf
28 травня 2020 06:48
1.1. Довідка Статут.pdf
28 травня 2020 06:48
8.Цінова пропозиція.pdf
28 травня 2020 06:48
17.Кошторис.pdf

Публічні документи

29 травня 2020 17:00
Електронний підпис
29 травня 2020 16:57
Документація час.2.PDF
29 травня 2020 16:57
Документація час.1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ДІ ПРОЕКТ"

Фізична особа-підприємець ЛАВРІНЧУК ВІТАЛІЙ СЕРГІЙОВИЧ

ФОП Ільченко Олександр Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ДІ ПРОЕКТ"
#36949508
Відхилено 175 700,00
UAH з ПДВ
04 червня 2020 10:44
Фізична особа-підприємець ЛАВРІНЧУК ВІТАЛІЙ СЕРГІЙОВИЧ
#3184019359
Переможець 176 018,00
UAH з ПДВ
05 червня 2020 13:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2020 13:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець ЛАВРІНЧУК ВІТАЛІЙ СЕРГІЙОВИЧ
#3184019359
176 018,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 10:25
Електронний підпис укладений
12 червня 2020 10:40
Договір ст.4.PDF укладений
12 червня 2020 10:39
Додаток до зведеного кошториса № 1.PDF укладений
12 червня 2020 10:39
Договір ст.3.PDF укладений
12 червня 2020 10:39
Договір ст.1.PDF укладений
12 червня 2020 10:39
Додаток до договору № 1 ст.3.PDF укладений
12 червня 2020 10:39
Додаток до договору № 3 Зведений кошторис.PDF укладений
12 червня 2020 10:39
Додаток до договору № 1 ст.1.PDF укладений
12 червня 2020 10:39
Додаток до зведеного кошториса № 2.PDF укладений
12 червня 2020 10:39
Додаток до договору № 2.PDF укладений
12 червня 2020 10:39
Договір ст.2.PDF укладений
12 червня 2020 10:39
Договір ст.5.PDF укладений
12 червня 2020 10:39
Додаток до договору № 1 ст.2.PDF укладений
12 червня 2020 10:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 176 018,00
UAH