Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт з термосанацією будівлі дошкільного навчального закладу №1 «Золота рибка» за адресою: вул. О.Бурди, 20 смт. Ружин Житомирської області»
Очікувана вартість
6 751 674,00 UAH
UA-2020-05-14-003556-b dd35d5c800bf48f2bd98445d4c4210b1
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чухалова Людмила Михайлівна

+380413831267 ruz_rad@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ружинська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04344707
Місцезнаходження: 13601, Україна , Житомирська обл., Ружин, вулиця Олександра Бурди, 44
Контактна особа: Чухалова Людмила Михайлівна
+380413831267
ruz_rad@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2020 14:44
Звернення за роз’ясненнями: до 23 травня 2020 14:48
Оскарження умов закупівлі: до 29 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 червня 2020 14:48
Початок аукціону: 03 червня 2020 14:13
Очікувана вартість: 6 751 674,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 67 516,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 33758.37 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт з термосанацією будівлі дошкільного навчального закладу №1 «Золота рибка» за адресою: вул. О.Бурди, 20 смт. Ружин Житомирської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13601, Україна, Житомирська область, смт. Ружин, вул. О.Бурди, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі типових форм: № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт»; № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». Пiсляоплата 212 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 травня 2020 10:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 17:50
Тех завдання на весь об_єкт.rtf
25 травня 2020 17:50
Тех завдання на весь об_єкт.rtf
14 травня 2020 14:44
Тех.завдання.pdf
25 травня 2020 14:59
Зміни Додатку _ 2.doc
25 травня 2020 14:59
Зміни до ЗДКТ.doc
25 травня 2020 14:59
Додаток 2 Кваліфікаційні вимоги.docx
14 травня 2020 14:44
Додаток 2 Кваліфікаційні вимоги.docx
25 травня 2020 14:59
Ружин ЗДКТ.docx
14 травня 2020 14:44
Ружин ТД НОВА.docx
14 травня 2020 14:44
Тех завдання на весь об_єкт.rtf
14 травня 2020 14:44
Додаток 5 Проект договору.docx
14 травня 2020 14:44
Додаток 4 Кваліфікаційні вимоги Форма пропозиції.docx
14 травня 2020 14:44
Додаток 3 Кваліфікаційні вимоги.docx
14 травня 2020 14:44
Додаток 1 Кваліфікаційні вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ст.17 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Дата подання: 18 травня 2020 23:22
Дата відповіді: 26 травня 2020 09:56
У пунті 7 частини 1 Додатку 2 до тендерної документації "Документи для юридичних осіб на підтвердження відсутності підстав, передбачених ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»" учасник має надати інформацію у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності) про відсутність підстави згідно з ч. 2 ст. 17 Закону що "Учасник має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)". Однак, згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» із змінами внесеними Законом України від 19.09.2019 № 114-ІХ «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель», ч. 2 ст. 17 Закону звучить в наступній редакції: "2. Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі." Просимо привести у відповідність тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації
технічне завдання
Дата подання: 20 травня 2020 13:45
Дата відповіді: 25 травня 2020 12:46
У скдаді технічної документації до цієї закупівлі присутнє технічне завдання до закупівлі "Капітальний ремонт приміщення селищно-районного центру надання адміністративних послуг, що розташоване за адресою: Житомирська область, смт. Ружин, вул. Бірюкова, 2", прошу Вас пояснити, чи це помилка і внести зміни до технічної документації, в разі, якщо це так.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічне завдання до закупівлі "Капітальний ремонт приміщення селищно-районного центру надання адміністративних послуг, що розташоване за адресою: Житомирська область, смт. Ружин, вул. Бірюкова, 2",помилково було опубліковано.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-26-000030 ● 921666304abf473ca144751d8ea92446
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 травня 2020 15:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

26.05.2020
№ 34

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 26.05.2020 № 34.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2020-05-14-003556-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-10 09:34:13

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт з термосанацією будівлі дошкільного навчального закладу №1 «Золота рибка» за адресою: вул. О.Бурди, 20 смт. Ружин Житомирської області» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-14-003556-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Аналізом встановлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), річний план закупівель Ружинської селищної ради (далі – Замовник) за номером ID: UA-P-2020-05-14-003962-b не містить інформації про місцезнаходження та категорію Замовника, а оголошення про проведення відкритих торгів, на порушення вимог частини 2 статті 21 Закону, не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.
Чому вказана вище інформація не міститься в річному плані та в оголошені про проведення відкритих торгів щодо обов’язкової наявності якої зазначено в Законі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-10 16:09:22

Пояснення

Порушення, вказані у запиті виникли з технічних причин

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-10 09:51:48

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт з термосанацією будівлі дошкільного навчального закладу №1 «Золота рибка» за адресою: вул. О.Бурди, 20 смт. Ружин Житомирської області» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-14-003556-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до підпункту 1 пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), встановлено імперативну умову, що тендерна документація, зокрема має містити вимоги встановлені статтею 17 цього Закону.
Однак, за результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить вимоги, встановлені пунктами 7 та 11 частини 1 статті 17 Закону.
Чому тендерна документація не містить вказані вимоги статті 17 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-10 16:10:39

Пояснення

Порушення, вказані у запиті виникли з технічних причин.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-10 09:52:34

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт з термосанацією будівлі дошкільного навчального закладу №1 «Золота рибка» за адресою: вул. О.Бурди, 20 смт. Ружин Житомирської області» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-14-003556-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до підпункту 1 пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), встановлено імперативну умову, що тендерна документація, зокрема має містити вимоги встановлені статтею 17 цього Закону.
Однак, за результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить вимоги, встановлені пунктами 7 та 11 частини 1 статті 17 Закону.
Чому тендерна документація не містить вказані вимоги статті 17 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-10 16:11:52

Пояснення

Порушення, вказані у запиті виникли з технічних причин.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На запит Північного офісу Держаудитслужби до закупівлі «Капітальний ремонт з термосанацією будівлі дошкільного навчального закладу №1 «Золота рибка» за адресою: вул. О.Бурди, 20 смт. Ружин Житомирської області» (UA-2020-05-14-003556-b) про надання пояснень щодо порушень законодавства у сфері закупівель, рішенням тендерного комітету процедуру відмінено 10.06.2020 р.

2020-06-17 09:31:54


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 27 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані та його відповідності вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 2 статті 4 Закону. За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані та його відповідності вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 2 статті 4 Закону. За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

порушення усунуто

2020-06-17 11:33:09

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2020 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АртХаус 5 707 147,20
UAH з ПДВ
5 707 147,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" 5 868 710,40
UAH з ПДВ
5 868 710,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 червня 2020 08:48
Електронний підпис
02 червня 2020 08:47
36. Проект договору.pdf
02 червня 2020 08:47
34. Довідки банк.pdf
02 червня 2020 08:46
32. Розрахунок АВК.rar
02 червня 2020 08:46
18. Копія фін.звітності.pdf
02 червня 2020 08:46
17. Ліцензія_дозволи.pdf
02 червня 2020 08:46
28.Довідка субпідряд.pdf
02 червня 2020 08:46
15. Копія Статуту.pdf
02 червня 2020 08:46
23. Гарантія 20368795-95-2.zip
02 червня 2020 08:46
8. Відгуки.pdf
02 червня 2020 08:46
5. Довідка досвід.pdf
02 червня 2020 08:46
4. Довідка працівники.pdf
02 червня 2020 08:46
2. Довідка обладнання.pdf
02 червня 2020 08:46
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АртХаус

ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АртХаус
#34394610
Очікує рішення 5 707 147,20
UAH з ПДВ
03 червня 2020 14:34

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 10 червня 2020 16:20
Кінець періоду оскарження: 21 червня 2020 00:00
Дата відміни: 21 червня 2020 00:04
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи:
10 червня 2020 16:20
Електронний підпис
10 червня 2020 16:19
Протокол тендерного комітету