Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ружинська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04344707 |
Місцезнаходження: | 13601, Україна , Житомирська обл., Ружин, вулиця Олександра Бурди, 44 |
Контактна особа: |
Чухалова Людмила Михайлівна +380413831267 ruz_rad@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 травня 2020 14:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 травня 2020 14:48 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 червня 2020 14:48 |
Початок аукціону: | 03 червня 2020 14:13 |
Очікувана вартість: | 6 751 674,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 67 516,74 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 33758.37 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі типових форм: № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт»; № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». | Пiсляоплата | 212 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 травня 2020 10:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 травня 2020 17:50 |
Тех завдання на весь об_єкт.rtf | |
25 травня 2020 17:50 |
Тех завдання на весь об_єкт.rtf | |
25 травня 2020 14:59 |
Зміни Додатку _ 2.doc | |
25 травня 2020 14:59 |
Зміни до ЗДКТ.doc | |
25 травня 2020 14:59 |
Додаток 2 Кваліфікаційні вимоги.docx | |
25 травня 2020 14:59 |
Ружин ЗДКТ.docx | |
14 травня 2020 14:44 |
Тех завдання на весь об_єкт.rtf | |
14 травня 2020 14:44 |
Додаток 5 Проект договору.docx | |
14 травня 2020 14:44 |
Додаток 4 Кваліфікаційні вимоги Форма пропозиції.docx | |
14 травня 2020 14:44 |
Додаток 3 Кваліфікаційні вимоги.docx | |
14 травня 2020 14:44 |
Додаток 1 Кваліфікаційні вимоги.docx |
26 травня 2020 10:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 травня 2020 17:50 |
Тех завдання на весь об_єкт.rtf
|
||||||
25 травня 2020 17:50 |
Тех завдання на весь об_єкт.rtf
|
||||||
25 травня 2020 14:59 |
Зміни Додатку _ 2.doc
|
||||||
25 травня 2020 14:59 |
Зміни до ЗДКТ.doc
|
||||||
25 травня 2020 14:59 |
Додаток 2 Кваліфікаційні вимоги.docx
|
||||||
25 травня 2020 14:59 |
Ружин ЗДКТ.docx
|
||||||
14 травня 2020 14:44 |
Тех завдання на весь об_єкт.rtf
|
||||||
14 травня 2020 14:44 |
Додаток 5 Проект договору.docx
|
||||||
14 травня 2020 14:44 |
Додаток 4 Кваліфікаційні вимоги Форма пропозиції.docx
|
||||||
14 травня 2020 14:44 |
Додаток 3 Кваліфікаційні вимоги.docx
|
||||||
14 травня 2020 14:44 |
Додаток 1 Кваліфікаційні вимоги.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-26-000030 ● 921666304abf473ca144751d8ea92446
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2020 15:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.05.2020
№ 34
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 26.05.2020 № 34.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2020-05-14-003556-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-10 09:34:13
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт з термосанацією будівлі дошкільного навчального закладу №1 «Золота рибка» за адресою: вул. О.Бурди, 20 смт. Ружин Житомирської області» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-14-003556-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Аналізом встановлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), річний план закупівель Ружинської селищної ради (далі – Замовник) за номером ID: UA-P-2020-05-14-003962-b не містить інформації про місцезнаходження та категорію Замовника, а оголошення про проведення відкритих торгів, на порушення вимог частини 2 статті 21 Закону, не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.
Чому вказана вище інформація не міститься в річному плані та в оголошені про проведення відкритих торгів щодо обов’язкової наявності якої зазначено в Законі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-10 16:09:22
Пояснення
Порушення, вказані у запиті виникли з технічних причин
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-10 09:51:48
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт з термосанацією будівлі дошкільного навчального закладу №1 «Золота рибка» за адресою: вул. О.Бурди, 20 смт. Ружин Житомирської області» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-14-003556-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до підпункту 1 пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), встановлено імперативну умову, що тендерна документація, зокрема має містити вимоги встановлені статтею 17 цього Закону.
Однак, за результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить вимоги, встановлені пунктами 7 та 11 частини 1 статті 17 Закону.
Чому тендерна документація не містить вказані вимоги статті 17 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-10 16:10:39
Пояснення
Порушення, вказані у запиті виникли з технічних причин.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-10 09:52:34
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт з термосанацією будівлі дошкільного навчального закладу №1 «Золота рибка» за адресою: вул. О.Бурди, 20 смт. Ружин Житомирської області» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-14-003556-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до підпункту 1 пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), встановлено імперативну умову, що тендерна документація, зокрема має містити вимоги встановлені статтею 17 цього Закону.
Однак, за результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить вимоги, встановлені пунктами 7 та 11 частини 1 статті 17 Закону.
Чому тендерна документація не містить вказані вимоги статті 17 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-10 16:11:52
Пояснення
Порушення, вказані у запиті виникли з технічних причин.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На запит Північного офісу Держаудитслужби до закупівлі «Капітальний ремонт з термосанацією будівлі дошкільного навчального закладу №1 «Золота рибка» за адресою: вул. О.Бурди, 20 смт. Ружин Житомирської області» (UA-2020-05-14-003556-b) про надання пояснень щодо порушень законодавства у сфері закупівель, рішенням тендерного комітету процедуру відмінено 10.06.2020 р.
2020-06-17 09:31:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані та його відповідності вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 2 статті 4 Закону. За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані та його відповідності вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 2 статті 4 Закону. За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону.) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
порушення усунуто
2020-06-17 11:33:09
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АртХаус #34394610 |
Очікує рішення |
5 707 147,20
UAH з ПДВ
|
03 червня 2020 14:34
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 10 червня 2020 16:20 |
Кінець періоду оскарження: | 21 червня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 21 червня 2020 00:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Порушення Закону України "Про публічні закупівлі" |
10 червня 2020 16:20
|
Електронний підпис |
10 червня 2020 16:19
|
Протокол тендерного комітету |