Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт 2-го, 4-го та 5-го поверхів операційного блоку лікарні КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» м. Львів вул. Миколайчука, 9»
Очікувана вартість
54 615 827,20 UAH
UA-2020-05-14-003132-a 3bd4f308449f45338ea70ea08a28bd47
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федорович Людмила Михайлівна

+380322587021 emergencyhospital_zakupky_lviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова"
Код ЄДРПОУ: 01996639
Місцезнаходження: 79059, Україна , Львівська обл., Львів, вул. І. Миколайчука, буд. 9
Контактна особа: Федорович Людмила Михайлівна
+380322587021
emergencyhospital_zakupky_lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2020 18:26
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2020 23:00
Початок аукціону: 02 червня 2020 15:48
Очікувана вартість: 54 615 827,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 54 615,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 270000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт 2-го, 4-го та 5-го поверхів операційного блоку лікарні КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» м. Львів вул. Миколайчука, 9»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79059, Україна, Львівська область, Львів, вул. Миколачука, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Замовник може перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 травня 2020 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 15:59
Рішення про внесення змін_2.docx
25 травня 2020 15:59
Тендерна документацiя_нова редакція_2.doc
21 травня 2020 13:21
Рішення про внесення змін.docx
14 травня 2020 18:26
Технічна специфікація.docx
14 травня 2020 18:26
Проект договору.docx
25 травня 2020 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 13:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 18:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 15:59
Рішення про внесення змін_2.docx
25 травня 2020 15:59
Тендерна документацiя_нова редакція_2.doc
21 травня 2020 13:21
Тендерна документацiя_нова редакція.doc
14 травня 2020 18:26
Тендерна документацiя.doc
21 травня 2020 13:21
Рішення про внесення змін.docx
14 травня 2020 18:26
Технічна специфікація.docx
14 травня 2020 18:26
Проект договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-09-22-000074 ● ab76f5a87dc942c58be2085c1cccd170
  • Статус: вирішено ● Дата: 02 листопада 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2021 16:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.09.2021 № 332

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2020-05-14-003132-a 14.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-24 12:48:12

запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з капітального ремонту 2-го, 4-го та 5-го поверхів операційного блоку лікарні КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» м. Львів вул. Миколайчука, 9 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-05-14-003132-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-09-28 15:15:54

Відповідь замовника на пояснення

Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої проектно-кошторисною документацією та затвердженого позитивного експертного звіту. Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі. Очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту ремонт 2-го, 4-го та 5-го поверхів операційного блоку лікарні КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» м. Львів вул. Миколайчука, 9 визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1.-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва» прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293, а також відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення. Згідно з рішенням сесії Львівської міської ради від 19.02.2020 №124 (Внески до статутного капіталу КНП "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова").
Варто зазначити, що тільки 16.12.2020 р. були внесені зміни до Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710, відповідно до яких з метою ефективного та раціонального використання коштів більшість замовникам рекомендовано було забезпечувати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до ст. 58 Конституції України: Закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи.
Отже, враховуючи те, що датою оприлюднення закупівлі робіт «Капітальний ремонт 2-го, 4-го та 5-го поверхів операційного блоку лікарні КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» м. Львів вул. Миколайчука, 9» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) є 14.05.2020 р., відтак Замовником торгів не зобов’язаний був на власному веб-сайті (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі від 13 жовтня 2021 р. Замовник торгів повідомляє наступне: Під час оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт 2-го, 4-го та 5-го поверхів операційного блоку лікарні КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» м. Львів вул. Миколайчука, 9» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), Замовником торгів було допущено технічну помилку під час заповнення електронного поля «Розмір мінімального кроку пониження ціни, %». Варто зазначити, що відповідно до роз’яснень Міністерства економіки України (запит №82/2017, https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=06e168a1-038f-4292-96ca-34be3ca4d7da&lang=uk-UA) Замовник може виправити технічну (механічну) помилку шляхом підписання відповідного протоколу. Відтак, під час здійснення кваліфікації тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ТЕХНОЛОГІЇ КЛІМАТУ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ СИСТЕМ», тендерним комітетом було виявлено вищезазначену невідповідність, однак враховуючи те, що з технічних причин внести зміни в оголошення закупівлі не було можливості, Замовник торгів підписав протокол про приведення інформації у відповідність та виправлення зазначеної технічної помилки. Окрім цього, Замовник торгів провів нараду з тендерним комітетом з метою неухильного дотримання законодавства у сфері публічних закупівель.

2021-10-19 15:50:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 жовтня 2021
Кінцевий строк оскарження: 30 жовтня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 11 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 11 частини другої статті 21 Закону.) • усунуто

порушення усунуто

2021-10-22 10:35:09

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 червня 2020 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ КЛІМАТУ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ СИСТЕМ" 52 989 000,00
UAH з ПДВ
52 934 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВЕНЕРГОАВТОМАТИКА" 53 445 771,60
UAH з ПДВ
52 988 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2020 12:03
Електронний підпис
09 червня 2020 12:01
Довідка_20155508360480426248.pdf.p7s
09 червня 2020 12:01
Довідка_20155508360480426248.pdf
09 червня 2020 12:01
Квитанція ДПС.rtf
09 червня 2020 12:01
Довідка ДПС.pdf
01 червня 2020 18:43
Електронний підпис
01 червня 2020 18:36
Установчі.rar
01 червня 2020 18:36
Технічна специфікація.pdf
01 червня 2020 18:36
Техніка.rar
01 червня 2020 18:36
Тендерна пропозиція.jpg
01 червня 2020 18:36
Проект договору.pdf
01 червня 2020 18:36
Працівники 1 частина.rar
01 червня 2020 18:36
Працівники (3 Частина).rar
01 червня 2020 18:36
Лист Технотранском.jpg
01 червня 2020 18:36
Лист гарантія ст.17.pdf
01 червня 2020 18:36
Кошторис 2 Частина.rar
01 червня 2020 18:36
Кошторис 1 Частина.rar
01 червня 2020 18:36
Договір Протек.rar
01 червня 2020 18:36
Договір оренди офіс 2020.pdf
01 червня 2020 18:36
Довідка про довкілля.pdf
01 червня 2020 18:36
Гарантійний лист ціна.pdf
01 червня 2020 18:36
Гарантійний лист 1.jpg
01 червня 2020 18:36
Бухгалтерія.rar
01 червня 2020 18:36
Банк.rar

Публічні документи

01 червня 2020 12:16
Електронний підпис
01 червня 2020 12:13
26 Договір ЗТП Козятин.pdf
01 червня 2020 12:13
30 Звіти.pdf
01 червня 2020 12:13
Довідка ДПС.pdf
01 червня 2020 12:13
18 Проект договору.PDF
01 червня 2020 12:13
17 Витяг ПДВ.pdf
01 червня 2020 12:13
33 Лист відгук.PDF
01 червня 2020 12:13
23 Дипломи працівників.pdf
01 червня 2020 12:13
20 Рішення Засновника.PDF
01 червня 2020 12:13
16 Виписка з ЄДР.PDF
01 червня 2020 12:13
2 Довідка ІТР.pdf
01 червня 2020 12:13
9 Тендерна пропозиція.pdf
01 червня 2020 12:13
31 Фінансова звітність.pdf
01 червня 2020 12:13
12 Гарантійні терміни.pdf
01 червня 2020 12:13
37 Трудові книжки.pdf
01 червня 2020 12:13
38 Штатний розпис.PDF
01 червня 2020 12:13
36 Статут.pdf
01 червня 2020 12:13
24 Довідка з банку.PDF
01 червня 2020 12:13
32 Договір Корюківка.pdf
01 червня 2020 12:13
25 Договір ЗТП Вінниця.pdf
01 червня 2020 12:13
28 Договір оренди ТЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ КЛІМАТУ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ СИСТЕМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВЕНЕРГОАВТОМАТИКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ КЛІМАТУ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ СИСТЕМ"
#36767497
Переможець 52 934 000,00
UAH з ПДВ
05 червня 2020 17:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2020 17:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ КЛІМАТУ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ СИСТЕМ"
#36767497
52 934 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 грудня 2022 09:42
Додаткова угода укладений
02 грудня 2022 09:41
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 14:56
Додаткова угода до 133.PDF зміни до договору
31 грудня 2021 14:54
Ухвала 1694.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 14:54
Витяг ТМО.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 14:54
Виписка ТМО в.о. Самчук О.О..pdf зміни до договору
31 грудня 2021 14:54
Електронний підпис укладений
17 червня 2020 15:48
Договір укладений
17 червня 2020 15:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 133
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 червня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 33 087 924,09
UAH (в тому числі ПДВ 5 514 654,01 UAH)
Причини розірвання договору: Згідно п.1 ст. 651, ст.653, ст.654 Цивільного кодексу України сторони вирішили припинити дію договору.