Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Великовантажні мототранспортні засоби код CPV за ДК 021:2015 - 34140000-0 (Пожежно-рятувальний автомобіль для пожежогасіння і проведення рятувальних робіт (Пожежна машина середнього класу))
Heavy-duty motor vehicles CPV code DK 021: 2015 - 34140000-0 (Fire-fighting vehicle for fire fighting and rescue operations (Mid-range fire truck))
Очікувана вартість
6 170 000,00 UAH
UA-2020-05-14-002736-a fb1b2d83acd4449c971ca6b585d453b7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Якуб'як Андрій Васильович

+380342596534 vrz@if.dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління ДСНС України в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 38555228
Вебсайт: https://if.dsns.gov.ua
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська область обл., Івано-Франківськ, Івана Франка, 6
Контактна особа: Якуб'як Андрій Васильович
+380342596534
vrz@if.dsns.gov.ua
Додаткові контактні особи: Пачків Володимир Васильович
+380955167625
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: The Department of the State Emergency Service of Ukraine in Ivano-Frankivsk region
National ID: 38555228
Contact point:
+380342596534
vrz@if.dsns.gov.ua
Additional contacts: Пачків Володимир Васильович
+380955167625

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 травня 2020 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 21 липня 2020 13:49
Очікувана вартість: 6 170 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 14 травня 2020 16:21
Enquiries until: 05 червня 2020 18:00
Complaints submission until: до 11 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 червня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 6 170 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 30 850 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
Великовантажні мототранспортні засоби код CPV за ДК 021:2015 - 34140000-0 (Пожежно-рятувальний автомобіль для пожежогасіння і проведення рятувальних робіт (Пожежна машина середнього класу))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Івана Франка, 6
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Heavy-duty motor vehicles CPV code DK 021: 2015 - 34140000-0 (Fire-fighting vehicle for fire fighting and rescue operations (Mid-range fire truck))
CPV: 34140000-0
Період постачання: по 01 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату Продукції після його прийняття відповідно до пред'явленої Постачальником видаткової накладної та здійснення технічного огляду щодо відповідності технічним вимогам та комплектності, які пред’являлися Замовником, шляхом перерахування грошових коштів у розмірі, передбаченому п.2.1. даного Договору, на розрахунковий рахунок Постачальника, не пізніше ніж протягом 10 робочих днів з дня отримання Продукції.. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 червня 2020 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 16:52
Перелік змін.pdf
05 червня 2020 16:52
тендерна документація нова редакція.pdf
02 червня 2020 09:41
перелік змін.pdf
02 червня 2020 09:41
проект договору нова редакція.pdf
05 червня 2020 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 09:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 16:52
Перелік змін.pdf
05 червня 2020 16:52
тендерна документація нова редакція.pdf
02 червня 2020 09:41
тендерна документація нова редакція.pdf
14 травня 2020 16:22
тендерна документація.pdf
02 червня 2020 09:41
перелік змін.pdf
02 червня 2020 09:41
проект договору нова редакція.pdf
14 травня 2020 16:22
проект договору.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення тендерної документації за новою редакцією Закону
Дата подання: 02 червня 2020 15:02
Дата відповіді: 05 червня 2020 16:49
При детальному вивченні умов тендерної документації знайдені несумісності до нової редакції Закону «Про публічні закупівлі». Задля уникнення можливих зауважень ДАСУ, рекомендуємо Замовнику відредагувати визначені нижче невідповідності, зокрема вимоги ст. 16 і ст. 17 згідно діючого законодавства: 1. У Додатку 2 до тендерної документації у таблиці найменування кваліфікаційних критеріїв – п. 1,2,3, викладені за старою редакцією. 2. На стор. 44 зазначено: «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля». Ця вимога відсутня у новій редакції Закону. 3. На стор. 14 вказано «На підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону - довідка про відсутність/наявність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, що має бути видана уповноваженим органом за визначеною законодавством формою, та має бути дійсною станом на дату подання учасником документів згідно цього пункту». Дана вимога за новою редакцією визначена у п. 13 частини 1 статті 17, а не «згідно ч. 2 ст. 17 Закону». Вдячні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації внесено зміни
Про драбини
Дата подання: 02 червня 2020 15:10
Дата відповіді: 05 червня 2020 16:50
У Додатку №4 до тендерної документації в розділі «Додатково передбачити» наявна вимога про передбачення в пожежній надбудові - кріплення для драбини штурмівки типу ДШ або еквівалент. Крім того, у переліку Пожежно-технічного озброєння та аварійно-рятувальне обладнання, пунктом 4 передбачена наявність драбини штурмівки типу ДШ - 1 шт. Надайте роз’яснення та чітко визначте вимоги до кількісті «драбин штурмівок типу ДШ» в пожежному автомобілі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації внесено зміни.
Уточнення щодо кріплень для ПТО автомобіля пожежного
Дата подання: 02 червня 2020 15:15
Дата відповіді: 05 червня 2020 16:50
У Додатку №4 до тендерної документації в розділі Комплектація «Пожежно-технічне озброєння та аварійно-рятувальне обладнання», вимагається «На пожежному автомобілі виконати кріплення для наступного ПТО та майна: Вогнегасник порошковий типу ВП-9 2 шт., головка перехідна напірна типу 70х50 - 2шт., головка перехідна напірна типу ГПН 80х70 - 2 шт, головка перехідна напірна типу ГПН 80х50 - 2 шт., бензоріз - 1шт., бензопила - 1шт., електростанція автономна (переносна) -1шт., гак для відкривання люків гідрантів -1 шт., колонка пожежна - 1 шт., ліхтар пожежний груповий - 3 шт., ліхтар пожежний індивідуальний - 5шт., лом легкий - 2шт., лом важкий - 1шт., багор суцільнометалевий - 1шт., кувалда -1шт., багатофункціональний інструмент рятувальника для проникнення - 1шт., комплект комбінованого аварійно-рятувального гідравлічного інструменту - 1 шт., комплект пневматичного аварійно-рятувального обладнання - 1шт., пожежна штурмова сокира - 1шт., розгалуження рукавне триходове - 2шт., мотопомпа переносна плавуча - 1шт., ноші медичні жорсткі-1шт., ноші медичні м'які -1шт» Для розрахунку місця та способу кріплення обладнання у відсіках пожежного автомобіля, просимо вказати моделі обладнання та майна або їхні вагу та габаритні розміри, яке планується встановити, а саме: • бензоріз - 1шт., бензопила - 1шт., • електростанція автономна (переносна) -1шт., • ліхтар пожежний груповий - 3 шт., • ліхтар пожежний індивідуальний - 5шт., • комплект комбінованого аварійно-рятувального гідравлічного інструменту - 1 шт., • комплект пневматичного аварійно-рятувального обладнання - 1шт., • мотопомпа переносна плавуча - 1шт., • ноші медичні жорсткі-1шт., • ноші медичні м'які -1шт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації внесено зміни
Щодо маси пожежного автомобіля
Дата подання: 04 червня 2020 15:54
Дата відповіді: 05 червня 2020 16:51
В додатку 4 «Технічні вимоги» до тендерної документації в розділі «Кабіна особового складу» зазначено: Загальна маса автомобіля з водою, піною та ПТО – 18 000 кг. Чи можливо збільшити цей показник до 20 000 кг, мотивуючи це тим що споряджена маса шасі 4х4 з чотирьох дверною кабіною становить в межах 6 500 кг, з цього виходить що 18000-6500=11500кг що не достатньо для розміщення 8 500 л вогнегасних речовин, пожежної надбудови (хоч і алюмінієвої), пожежного розрахунку та комплектації, згідно технічних вимог до тендеру.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідності до Тендерної документації закупівля здійснюється для реалізації проєкту «Спільний захист людей та навколишнього середовища шляхом створення українсько-польської системи попередження та реагування на катастрофи в Карпатскому Єврорегіоні» (PLBU.03.02.00-UA-0704/17-00), в рамках Програми транскордонного співробітництва Польща-Білорусь-Україна ЄІС 2014-2020, фінансується за рахунок коштів Європейського Союзу та співфінансується за рахунок бюджетних коштів. Партнерською Угодою підписаною між партнерами даного проєкту передбачено вимоги до автомобіля в тому числі, щодо ваги, яка має бути не більше 18 000 кг. У звязку із цим та з метою успішного виконання Грантового договору та Партнерської Угоди запропоновані зміни внести є неможливим.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-14-002736-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ АВТОМОБІЛЬНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:42999106
Дата подання: 19 травня 2020 11:31
Технічні характеристики предмета закупівлі
Доброго дня. З метою розширення кола можливих учасників закупівлі, просимо Вас внести зміни до технічного параметру «Тип кабіни – перекидний» (Додаток 4 Тендерної документації), та викласти вимогу в наступній редакції: «Тип кабіни – безкапотна або капотна»
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 травня 2020 06:52
У відповідності до Тендерної документації закупівля здійснюється для реалізації проєкту «Спільний захист людей та навколишнього середовища шляхом створення українсько-польської системи попередження та реагування на катастрофи в Карпатському Єврорегіоні» (PLBU.03.02.00-UA-0704/17-00), в рамках Програми транскордонного співробітництва Польща-Білорусь-Україна ЄІС 2014-2020, фінансується за рахунок коштів Європейського Союзу та співфінансується за рахунок бюджетних коштів (у рамках існуючих договірних зобов`язань Замовника) автомобіль використовуватиметься у гірських населених пунктах Івано-Франківської області. З практичного досвіду експлуатації пожежних автомобілів у гірській місцевості одним із визначних факторів для застосування автомобіля (час приїзду першого пожежного підрозділу до місця пожежі, час оперативного розгортання поженого автомобіля та дії особового складу) є його маневреність (властивість автомобіля повертатися на мінімальній площі) при збереженні підвищеної прохідності. На підставі вище викладеного в тендерній документації встановлено вимогу про тип кабіни пожежного автомобіля - перекидний.
Номер вимоги: UA-2020-05-14-002736-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ", Код ЄДРПОУ:24571799
Дата подання: 28 травня 2020 14:45
Внесення змін у проект Договору
В проекті договору про закупівлю, що є додатком №5 до Тендерної документації, в п. 11.1 визначено, що «Договір вступає в силу з моменту його підписання та реєстрації в Державній казначейській службі України і діє до 30 грудня 2020 року, а в частині поставки — до повного його виконання».

Враховуючи те, що в проекті договору Замовник позбавлений будь-якої відповідальності, у тому числі й за несвоєчасну оплату або не оплату товару взагалі, у Постачальника виникає ризик не отримати кошти за поставлений товар, тому вимагаємо: внести зміни в п. 11.1 проекту договору, доповнивши його наступним чином:


«11.1. Цей Договір вступає в силу з моменту його підписання та реєстрації в Державній казначейській службі України і діє до 30 грудня 2020 року, а в частині поставки та розрахунків — до повного його виконання. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від відповідальності та виконання зобов’язань за цим Договором.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 червня 2020 09:40
До тендерної документації буде внесено зміни
Номер вимоги: UA-2020-05-14-002736-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ", Код ЄДРПОУ:24571799
Дата подання: 02 червня 2020 16:48
Перелік документів у складі тендерної пропозиції для відповідності технічним вимогам
При детальному ознайомленні із технічними вимогами до предмету закупівлі (за Додатком 4 до тендерної документації – прикінцеві положення), залишається незрозумілим перелік документів, що має надати учасник у складі тендерної пропозиції та по факту поставки товару. З огляду на те, що частина вимог дублюється двічі або не є до кінця зрозумілою, вимагаємо привести дані переліки документів у логічну відповідність.

ВИМАГАЄМО викласти дані положення тендерної документації наступним чином:

У складі тендерної пропозиції учасником надається:
- детальний опис предмету закупівлі за усіма пунктами технічних вимог, у тому числі додаткового обладнання, пожежно-технічного оснащення та аварійно-рятувального обладнання (комплектації), що буде постачатись, його технічних та якісних характеристик, не допускається застосування висловів, «еквівалент», «аналог»;
- креслення, малюнки, схеми розміщення обладнання, пофарбування;
- копію сертифікату на систему управління якостю ISO 9001, виданого виробнику автоцистерн пожежних
- копію сертифікату відповідності державної системи сертифікації (за наявності),
- копію свідоцтва про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника колісних транспортних засобів (WMI) та символів (VIS) міжнародного ідентифікаційного номера (VIN), сертифікату на систему управління якістю ISO 9001, виданого виробнику автоцистерн пожежних.
- довідку про наявність в Учасника власного або уповноваженого сервісного центру (центрів) (сервісної служби) з обслуговування автоцистерн пожежних, із зазначенням адрес (и), та документальне підтвердження наявності у такого центру досвіду обслуговування автоцистерн пожежних (надати копії актів виконаних робіт та відгуки від отримувачів таких послуг сервісу/ремонту).
- перелік робіт та витратних матеріалів для проведення першого (регламентного) технічного обслуговування базового шасі автоцистерни пожежної на спеціалізованих сервісних центрах, а також перелік сервісних станцій.
У разі постачання обладнання імпортного виробництва (відповідно до специфікації – шасі, протипожежний насос, стволи (монітори) пожежні) учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист – підтвердження від виробника(ів) обладнання про наявність представника виробника на території України (дистриб'ютора, дилера) та забезпечення як гарантійного, так і після гарантійного обслуговування обладнання імпортного походження із зазначенням – адреси авторизованого (сертифікованого виробником) сервісного (них) центру (рів), контактних телефонів, електронної пошти, наявності.
Передбачити, що Учасник по факту поставки товару надає:
- всю необхідну документацію для реєстрації в СБДР ДСНС України,
- керівництво з експлуатації,
- формуляр,
- сервісна книжка на шасі автомобіля,
- паспорта та гарантії на все обладнання та оснащення, що входить в комплектацію, (як мовою оригіналу так і українською (або російською) мовою;
- тимчасові індивідуальні базові лінійні норми витрат палива розроблені ДП “ДержавтотрансНДІпроєкт”,
- розроблені норми витрат палива на роботу із спецагрегатами, що встановлені стаціонарно.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 червня 2020 16:51
До тендерної документації внесено зміни

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-17-000016 ● 34b27a651b4c4405add897c1e5682164
  • Статус: вирішено ● Дата: 31 серпня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 червня 2020 11:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

17.06.2020 № 31

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 17.06.2020 №31

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-05-14-002736-a 14.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У межах проведення моніторингу закупівлі Великовантажні мототранспортні засоби код CPV за ДК 021:2015 - 34140000-0 (Пожежно-рятувальний автомобіль для пожежогасіння і проведення рятувальних робіт (Пожежна машина середнього класу)) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-14-002736-a) встановлено, що Замовник у пункті 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД зазначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим не дотримав вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким визначено, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними має бути не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У зв’язку з неможливістю усунення порушення шляхом внесення змін до тендерної документації після процедури розкриття тендерних пропозицій тендерним комітетом прийнято рішення про відміну торгів на закупівлю Великовантажні мототранспортні засоби код CPV за ДК 021:2015 - 34140000-0 (Пожежно-рятувальний автомобіль для пожежогасіння і проведення рятувальних робіт (Пожежна машина середнього класу)) (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-14-002736-a) та проведення нової закупівлі з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі».

2020-06-24 20:17:57


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

торги відмінено

2020-08-31 10:23:17

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2020-05-14-002736-afb1b2d83acd4449c971ca6b585d453b7
Найменування: Управління ДСНС України в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 38555228
Місцезнаходження: 76018, Україна, Івано-Франківська область обл., Івано-Франківськ, Івана Франка, 6
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ПОЖМАШИНА" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ" Документи
Очікується рішення
Документи

Документи

Публічні документи

15 червня 2020 14:48
Електронний підпис
15 червня 2020 14:47
Додаток 3.PDF
15 червня 2020 14:47
Додаток 4.PDF
15 червня 2020 14:47
Додаток 2.PDF
15 червня 2020 14:47
Додаток 1.PDF

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ПОЖМАШИНА"

ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ПОЖМАШИНА" Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ" Документи

Публічні документи

15 червня 2020 14:48
Електронний підпис
15 червня 2020 14:47
Додаток 3.PDF
15 червня 2020 14:47
Додаток 4.PDF
15 червня 2020 14:47
Додаток 2.PDF
15 червня 2020 14:47
Додаток 1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ПОЖМАШИНА"

ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ"

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 24 червня 2020 20:22
Кінець періоду оскарження: 05 липня 2020 00:00
Дата відміни: 05 липня 2020 00:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: У зв’язку із проведеним моніторингом Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області порушення в частині не відповідності вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким визначено, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними має бути не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У зв’язку з неможливістю усунення порушення, яке виявлено під час моніторингу вирішено відмінити процедуру відкритих торгів на закупівлю «Великовантажні мототранспортні засоби код CPV за ДК 021:2015 - 34140000-0 (Пожежно-рятувальний автомобіль для пожежогасіння і проведення рятувальних робіт (Пожежна машина середнього класу))».
Документи:
24 червня 2020 20:22
Електронний підпис
24 червня 2020 20:16
протокол