Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Heavy-duty motor vehicles CPV code DK 021: 2015 - 34140000-0 (Fire-fighting vehicle for fire fighting and rescue operations (Mid-range fire truck))
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління ДСНС України в Івано-Франківській області |
Код ЄДРПОУ: | 38555228 |
Вебсайт: | https://if.dsns.gov.ua |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська область обл., Івано-Франківськ, Івана Франка, 6 |
Контактна особа: |
Якуб'як Андрій Васильович +380342596534 vrz@if.dsns.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Пачків Володимир Васильович +380955167625 |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | The Department of the State Emergency Service of Ukraine in Ivano-Frankivsk region |
National ID: | 38555228 |
Contact point: |
+380342596534 vrz@if.dsns.gov.ua |
Additional contacts: |
Пачків Володимир Васильович +380955167625 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 травня 2020 16:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 червня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 червня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 21 липня 2020 13:49 |
Очікувана вартість: | 6 170 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 14 травня 2020 16:21 |
Enquiries until: | 05 червня 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 11 червня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 червня 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 6 170 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 30 850 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату Продукції після його прийняття відповідно до пред'явленої Постачальником видаткової накладної та здійснення технічного огляду щодо відповідності технічним вимогам та комплектності, які пред’являлися Замовником, шляхом перерахування грошових коштів у розмірі, передбаченому п.2.1. даного Договору, на розрахунковий рахунок Постачальника, не пізніше ніж протягом 10 робочих днів з дня отримання Продукції.. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 червня 2020 17:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 червня 2020 16:52 |
Перелік змін.pdf | |
05 червня 2020 16:52 |
тендерна документація нова редакція.pdf | |
02 червня 2020 09:41 |
перелік змін.pdf | |
02 червня 2020 09:41 |
проект договору нова редакція.pdf |
05 червня 2020 17:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 червня 2020 16:52 |
Перелік змін.pdf
|
||||||
05 червня 2020 16:52 |
тендерна документація нова редакція.pdf
|
||||||
02 червня 2020 09:41 |
перелік змін.pdf
|
||||||
02 червня 2020 09:41 |
проект договору нова редакція.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Враховуючи те, що в проекті договору Замовник позбавлений будь-якої відповідальності, у тому числі й за несвоєчасну оплату або не оплату товару взагалі, у Постачальника виникає ризик не отримати кошти за поставлений товар, тому вимагаємо: внести зміни в п. 11.1 проекту договору, доповнивши його наступним чином:
«11.1. Цей Договір вступає в силу з моменту його підписання та реєстрації в Державній казначейській службі України і діє до 30 грудня 2020 року, а в частині поставки та розрахунків — до повного його виконання. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від відповідальності та виконання зобов’язань за цим Договором.»
ВИМАГАЄМО викласти дані положення тендерної документації наступним чином:
У складі тендерної пропозиції учасником надається:
- детальний опис предмету закупівлі за усіма пунктами технічних вимог, у тому числі додаткового обладнання, пожежно-технічного оснащення та аварійно-рятувального обладнання (комплектації), що буде постачатись, його технічних та якісних характеристик, не допускається застосування висловів, «еквівалент», «аналог»;
- креслення, малюнки, схеми розміщення обладнання, пофарбування;
- копію сертифікату на систему управління якостю ISO 9001, виданого виробнику автоцистерн пожежних
- копію сертифікату відповідності державної системи сертифікації (за наявності),
- копію свідоцтва про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника колісних транспортних засобів (WMI) та символів (VIS) міжнародного ідентифікаційного номера (VIN), сертифікату на систему управління якістю ISO 9001, виданого виробнику автоцистерн пожежних.
- довідку про наявність в Учасника власного або уповноваженого сервісного центру (центрів) (сервісної служби) з обслуговування автоцистерн пожежних, із зазначенням адрес (и), та документальне підтвердження наявності у такого центру досвіду обслуговування автоцистерн пожежних (надати копії актів виконаних робіт та відгуки від отримувачів таких послуг сервісу/ремонту).
- перелік робіт та витратних матеріалів для проведення першого (регламентного) технічного обслуговування базового шасі автоцистерни пожежної на спеціалізованих сервісних центрах, а також перелік сервісних станцій.
У разі постачання обладнання імпортного виробництва (відповідно до специфікації – шасі, протипожежний насос, стволи (монітори) пожежні) учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист – підтвердження від виробника(ів) обладнання про наявність представника виробника на території України (дистриб'ютора, дилера) та забезпечення як гарантійного, так і після гарантійного обслуговування обладнання імпортного походження із зазначенням – адреси авторизованого (сертифікованого виробником) сервісного (них) центру (рів), контактних телефонів, електронної пошти, наявності.
Передбачити, що Учасник по факту поставки товару надає:
- всю необхідну документацію для реєстрації в СБДР ДСНС України,
- керівництво з експлуатації,
- формуляр,
- сервісна книжка на шасі автомобіля,
- паспорта та гарантії на все обладнання та оснащення, що входить в комплектацію, (як мовою оригіналу так і українською (або російською) мовою;
- тимчасові індивідуальні базові лінійні норми витрат палива розроблені ДП “ДержавтотрансНДІпроєкт”,
- розроблені норми витрат палива на роботу із спецагрегатами, що встановлені стаціонарно.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-17-000016 ● 34b27a651b4c4405add897c1e5682164
- Статус: вирішено ● Дата: 31 серпня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2020 11:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.06.2020 № 31
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 17.06.2020 №31
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-05-14-002736-a 14.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
У межах проведення моніторингу закупівлі Великовантажні мототранспортні засоби код CPV за ДК 021:2015 - 34140000-0 (Пожежно-рятувальний автомобіль для пожежогасіння і проведення рятувальних робіт (Пожежна машина середнього класу)) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-14-002736-a) встановлено, що Замовник у пункті 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД зазначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим не дотримав вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким визначено, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними має бути не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У зв’язку з неможливістю усунення порушення шляхом внесення змін до тендерної документації після процедури розкриття тендерних пропозицій тендерним комітетом прийнято рішення про відміну торгів на закупівлю Великовантажні мототранспортні засоби код CPV за ДК 021:2015 - 34140000-0 (Пожежно-рятувальний автомобіль для пожежогасіння і проведення рятувальних робіт (Пожежна машина середнього класу)) (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-14-002736-a) та проведення нової закупівлі з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
2020-06-24 20:17:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
торги відмінено
2020-08-31 10:23:17
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління ДСНС України в Івано-Франківській області |
Код ЄДРПОУ: | 38555228 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область обл., Івано-Франківськ, Івана Франка, 6 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ПОЖМАШИНА" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 24 червня 2020 20:22 |
Кінець періоду оскарження: | 05 липня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 05 липня 2020 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку із проведеним моніторингом Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області порушення в частині не відповідності вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким визначено, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними має бути не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У зв’язку з неможливістю усунення порушення, яке виявлено під час моніторингу вирішено відмінити процедуру відкритих торгів на закупівлю «Великовантажні мототранспортні засоби код CPV за ДК 021:2015 - 34140000-0 (Пожежно-рятувальний автомобіль для пожежогасіння і проведення рятувальних робіт (Пожежна машина середнього класу))». |
24 червня 2020 20:22
|
Електронний підпис |
24 червня 2020 20:16
|
протокол |