Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектної документації за об’єктом: «Капітальний ремонт нежитлової будівлі літ. «А-5» по просп. Петра Григоренка, 2» (ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2020-05-14-002495-a f78604c5d81f4839b21c5e7cfa918474
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Долгіна Алла

380504002449 dolgina453@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Харківський Палац спорту"
Код ЄДРПОУ: 03564335
Місцезнаходження: 61060, Україна , Харківська обл., Харків, проспект Петра Григоренка, буд.2
Контактна особа: Долгіна Алла
380504002449
dolgina453@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2020 15:50
Звернення за роз’ясненнями: до 20 травня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 травня 2020 15:00
Початок аукціону: 27 травня 2020 12:48
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, зазначаються шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектної документації за об’єктом: «Капітальний ремонт нежитлової будівлі літ. «А-5» по просп. Петра Григоренка, 2»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61060, Україна, Харківська область, Харків, просп. Петра Григоренка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 травня 2020 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 15:52
Документация спрощена.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання-уточнення щодо документів, яких не вистачає в тендерній документації Замовника
Дата подання: 18 травня 2020 09:53
Дата відповіді: 18 травня 2020 17:28
Шановний Замовнику, прохання докласти до тендерної документації наступні документи, які необхідні Учаснику для коректної підготовки тендерної пропозиції, а саме: - План кожного поверху будівлі (з розбивкою на приміщення); - фасад будівлі; - розділ АР - архитектурні рішення. Дякуємо.
Відповідь: На ваш запит повідомляємо наступне. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена в додатку 9 документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (надалі-документація). Крім цього, в п.5 розділу 3 документації зазначено, що обсяг робіт передбачає проведення необхідних робіт відповідно до основних вимог документації згідно Додатку 9 документації. Пропозиція, що не відповідає технічним вимогам (технічна частина документації) буде відхилена, як така, що не відповідає умовам документації. Ціна пропозиції учасника (договірна ціна) - сума за яку учасник пропонує виконати перелік робіт, передбачених в технічній частині документації. Тобто, учаснику при розрахунку ціни пропозиції слід керуватися, обсягами робіт вказаними в додатку 9. Разом з тим, п. 2 розділу 5 документації передбачено наступне. Обов’язковим є ознайомлення Учасника з об’єктом будівництва, з підписанням відповідного акту огляду об’єкта з Замовником. Зазначений акт, підписаний Учасником та Замовником, подається у складі пропозиції Учасника.
Уточнення
Дата подання: 19 травня 2020 10:34
Дата відповіді: 19 травня 2020 17:26
1) Чи надає замовник в складі вихідних даних технічний звіт про обстеження існуючого стану фасадів?; 2) Прохання надати роз'яснення пункту: "влаштування зовнішньої системи освітлень" - підсвітка фасадів чи прилеглої території? У другому випадку - чи надає замовник актуальну топозйомку і ТУ? 3) За чий рахунок проводиться експертиза? Дякуємо
Відповідь: На ваш запит повідомляємо наступне. 1. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена в додатку 9 документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (надалі-документація). Крім цього, в п.5 розділу 3 документації зазначено, що обсяг робіт передбачає проведення необхідних робіт відповідно до основних вимог документації згідно Додатку 9 документації. Пропозиція, що не відповідає технічним вимогам (технічна частина документації) буде відхилена, як така, що не відповідає умовам документації. Ціна пропозиції учасника (договірна ціна) - сума за яку учасник пропонує виконати перелік робіт, передбачених в технічній частині документації. Тобто, учаснику при розрахунку ціни пропозиції слід керуватися, обсягами робіт вказаними в додатку 9. Разом з тим, п. 2 розділу 5 документації передбачено наступне. Обов’язковим є ознайомлення Учасника з об’єктом будівництва, з підписанням відповідного акту огляду об’єкта з Замовником. Зазначений акт, підписаний Учасником та Замовником, подається у складі пропозиції Учасника. 2. Влаштування зовнішньої системи освітлень включає підсвітлення фасадів. 3. Експертиза проводиться за кошти Замовника торгів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-14-002495-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АК АРТ-БУД", Код ЄДРПОУ:34511978
Дата подання: 28 травня 2020 13:42
Оскарження
ТОВ «АК АРТ-БУД» подало свою пропозицію разом з іншими документами, що підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам та критеріям, які вимагалися тендерною документацією Замовника, тому ми не згодні з рішенням дискваліфікації, а саме:
1. «Відсутність відомостей або довідки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій, виданих не раніше, ніж дата виходу оголошення про проведення цих торгів» - нами був наданий Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 26.05.2020, що відповідає вимозі.
2. «Відсутність довідки (або іншого документу) з податкової інспекції про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, не раніше, ніж дата виходу оголошення про проведення цих торгів» - нами був наданий «Лист-роз’яснення щодо деяких документів», де сказано, що податкова інспекція відмовила нам в наданні такої довідки з причини її видання при ліквідації підприємства, та при цьому ми надали витяг з особистого кабінету ДПІ, який містить інформацію про банківські рахунки.
3. «Відсутність кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи на пропозиції учасника» - згідно «Документація до оголошення про проведення спрощеної закупівлі» Розділ 3, п. 1 «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» з накладанням КЕП уповноваженої на підписання документів особи*.» та «* Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису» - тобто не зафіксовано, що пропозиція обов’язково мала бути підписана КЕП. У цьому пункті сказано при яких випадках учасник має змогу не засвідчувати усі документи у складі пропозиції.
4. «Строк дії пропозиції, зазначеної у формі додатку 1 документації є менше, ніж передбачено умовами документації» - згідно «Документація до оголошення про проведення спрощеної закупівлі» Розділ 5, п. 2: «Строк дії пропозиції учасника повинен становити не менше 40 робочих днів з дати розкриття пропозицій.», а у Додаток 1 «….пропозиції _____ календарних днів з кінцевого строку подання пропозиції» - така зміна слів у формулюванні була зроблена штучно для обмеження конкуренції між учасниками та визнання переможцем компанії з якою раніше була домовленість.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 травня 2020 15:46
На вашу вимогу повідомляємо наступне. Протоколом уповноваженої особи №2 від 28 травня 2020 року пропозиція ТОВ "АК АРТ-БУД" була відхилена на підставі п.1 ч.13 ст.14 Закону, а саме: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Замовник вважає рішення уповноваженої особи обґрунтованим та таким, що відповідає законодавству у сфері публічних закупівель.
1. Згідно з додатком 2 документації учасник повинен надати відомості або довідку з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій, виданих не раніше, ніж дата виходу оголошення про проведення цих торгів. У складі пропозиції ТОВ "АК АРТ-БУД" не міститься вищезазначених відомостей. Слід зауважити, що витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не може вважаться тотожнім документом, адже, відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій надаються Державною службою статистики України.
2. ТОВ "АК АРТ-БУД" не надало довідку (або інший документ) з податкової інспекції про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, не раніше, ніж дата виходу оголошення про проведення цих торгів. Учасник стверджує, що податкова інспекція відмовила в наданні такої довідки з причини її видання при ліквідації підприємства. Проте, ТОВ "АК АРТ-БУД" не було надано жодних доказів відмови у наданні такої довідки.
3. Відповідно до п.1 розділу 3 документації під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» з накладанням КЕП уповноваженої на підписання документів особи. Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. З вищенаведеного вбачається, що накладання КЕП на пропозицію є обов’язковою умовою документації. Пропозиція ТОВ "АК АРТ-БУД" не підписана КЕП уповноваженої особи.
4. Відповідно до п.2 розділу 5 документації строк дії пропозиції учасника повинен становити не менше 40 робочих днів з дати розкриття пропозицій. Разом з тим, строк дії пропозиції ТОВ "АК АРТ-БУД", зазначеної у формі додатку 1 документації є менше, ніж передбачено умовами документації. Твердження учасника щодо штучного обмеження конкуренції між учасниками та визнання переможцем компанії з якою раніше була домовленість, є необґрунтованим та таким, що суперечить дійсності.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 травня 2020 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АК АРТ-БУД" 842 830,62
UAH з ПДВ
842 830,62
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЕПЕТИЛО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ 920 000,00
UAH з ПДВ
920 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 травня 2020 14:33
15.Ліцензія страхової.pdf
26 травня 2020 14:33
template1-ru (3).p7s.p7s (2).pdf
26 травня 2020 14:33
default-ru (2) (1).pdf.p7s.pdf
26 травня 2020 14:32
6. Позитівні відгуки.pdf
26 травня 2020 14:32
5. Договір №8.pdf
26 травня 2020 14:32
5. Договір 31-17П.pdf
26 травня 2020 14:32
5. Договір 10.pdf
26 травня 2020 14:32
5. Довідка про досвід.pdf
26 травня 2020 14:32
2. Статут 2019.pdf
26 травня 2020 14:32
2. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
26 травня 2020 14:32
18. Акт огляду об'єкта.pdf
26 травня 2020 14:32
17. Проект договору.pdf
26 травня 2020 14:32
17. Кошторис.pdf
26 травня 2020 14:32
14. Пропозиція.pdf
26 травня 2020 14:32
12. Гарантійний лист.pdf
26 травня 2020 14:32
11. Фінансовий звіт.pdf

Публічні документи

22 травня 2020 13:08
Електронний підпис
22 травня 2020 12:57
Свідоцтво.rar
22 травня 2020 12:57
Правила.rar
22 травня 2020 12:57
Ліцензія.rar
22 травня 2020 12:57
Гарантія_406.rar
22 травня 2020 12:57
Договр №1103.pdf
22 травня 2020 12:57
Договір №24052070.pdf
22 травня 2020 12:57
Договір № 0108.pdf
22 травня 2020 12:57
Павленко Свідоцтво.pdf
22 травня 2020 12:56
Кравець Сертифікат.pdf
22 травня 2020 12:56
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
22 травня 2020 12:56
Лист Згода 4 листа.pdf
22 травня 2020 12:56
Довідка СТАТИСТИКА.pdf
22 травня 2020 12:56
Довідка банк ПУМБ.pdf
22 травня 2020 12:56
Відгук 3.pdf
22 травня 2020 12:56
Відгук 2.pdf
22 травня 2020 12:56
Відгук 1.pdf
22 травня 2020 12:56
Акт огляду об'єкта.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АК АРТ-БУД"

ФОП ЛЕПЕТИЛО О.О.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АК АРТ-БУД"
#34511978
Рішення скасоване 842 830,62
UAH з ПДВ
28 травня 2020 11:44
ТОВ "АК АРТ-БУД"
#34511978
Відхилено 842 830,62
UAH з ПДВ
28 травня 2020 11:46
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЕПЕТИЛО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2020109153
Переможець 920 000,00
UAH з ПДВ
29 травня 2020 15:48

Документи

28 травня 2020 11:38
Протокол розгляду 1.pdf

Документи

28 травня 2020 11:46
Протокол розгляду 1.pdf

Документи

29 травня 2020 15:47
Протокол розгляду 2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 травня 2020 15:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЕПЕТИЛО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2020109153
920 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 травня 2020 15:47
Протокол розгляду 2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 14:44
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2020 16:47
ДУ 2 до договору проектних робіт.pdf зміни до договору
30 червня 2020 16:46
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2020 16:45
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
04 червня 2020 16:41
Електронний підпис укладений
02 червня 2020 16:09
Договір на проектні роботи.pdf укладений
02 червня 2020 15:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін у вкладеному файлі. Сума договору - не змінилася. Кількість - не змінилася.
Номер договору про закупівлю: 02062020-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін у вкладеному файлі. Сума договору - не змінилася. Кількість - не змінилася.
Номер договору про закупівлю: 02062020-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 920 000,00
UAH