Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Печатки та штампи з оснастками)
Очікувана вартість
3 000,03 UAH
UA-2020-05-14-002261-a 4f4c1ac4904c4f2ca6596809c2be2cbc
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Авраменко Світлана Борисівна

380442589836
380501452054
planovtbc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФТИЗІАТРІЯ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 01993865
Вебсайт: http://www.cgcptd.health.kiev.ua
Місцезнаходження: 03022, Україна , Київська обл., Київ, вул. Васильківська,35
Контактна особа: Авраменко Світлана Борисівна
380442589836,380501452054
planovtbc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2020 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 травня 2020 23:00
Початок аукціону: 26 травня 2020 15:18
Очікувана вартість: 3 000,03 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Вид процедури закупівлі: спрощена закупівля
Додатки до оголошення оприлюднюються окремими файлами, а саме::
Додаток № 1 – Інша інформація
Додаток № 2 - Технічні вимоги до предмету закупівлі
Додаток № 3 - Проект договору;
Додаток № 4 – Форма цінової пропозиції
Додаток № 5 - Вимоги до кваліфікації учасників
Сканова копія затверджених Замовником ескізів
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штуки
Печатки та штампи з оснастками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Васильківська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата послуг Замовником: 100% післяоплата протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання Товару та підписання видаткової накладної Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ПДВ
Дата подання: 15 травня 2020 09:20
Дата відповіді: 15 травня 2020 11:07
Ви є платником ПДВ. У закупівлі можуть брати участь як платники, так і неплатники ПДВ. Тож, якщо Ви оголошуєте закупівлю з ПДВ, це означає, що якщо за сумою з ПДВ виграє платник ПДВ, Ви отримаєте податковий кредит (20%), що фактично зменшує на цю суму Ваши витрати і бюджет закупівлі (за Вашим переліком) складе 2500.03 грн., за рахунок компенсації у вигляді податкового кредиту. Наприклад, пропозиція платника ПДВ 3000 грн. Пропозиція неплатника ПДВ 2800 грн. Але закупівля у платника ПДВ надає Вам право на податковий кредит - 500 грн., який зменшує на цю суму Ваши податкові зобов'язання з ПДВ. Приймаючи пропозицію неплатника ПДВ Ви не отрімуєте податкового кредиту, що фактично означає, що після подачі декларації з ПДВ Ви додатково сплатите 560 грн. до бюджету та загальні витрати з ПДВ складуть 3360 грн. Тож, може Вам краще встановити бюджет закупівль без ПДВ, як зазичай роблять платники ПДВ, що оголошують закупівлі, як і Ви, за власні кошти? Порадьтесь, будь ласка, з бухгалтером по ПДВ, та роз'ясніть яким чином буде визначатися найбільш вигідна пропозиція, таі яка пропозиція з наведенного прикладу буде для Вас найбільш вигідною? Це ж гроші Вашого підприємства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уважно розглянувши Ваше запитання, яке надійшло по спрощеній закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-14-002261-a), на закупівлю за кодом ДК 021:2015 – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Печатки та штампи з оснастками), повідомляю наступне.
Наше підприємство є платником ПДВ, але послуги які ми надаємо звільнені від оподаткування (звільняються від оподаткування операції з постачання послуг з охорони здоров’я закладами охорони здоров’я, що мають ліцензію на постачання таких послуг, а також постачання послуг реабілітаційними установами для осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю, що мають ліцензію на постачання таких послуг відповідно до законодавства, крім послуг, вказаних в пунктах а)-о) пп. 197.1.5 п 197.1 ст. 197 Податкового кодексу України).
Враховуючи вищевикладене, Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу ціну, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції та кваліфікації учасника вимогам, зазначеним в оголошенні не залежно від форми оподаткування.
З повагою,
Уповноважена особа Авраменко С.Б.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 травня 2020 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 1 841,94
UAH з ПДВ
1 644,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТЕРТИШНИЙ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ" 2 025,00
UAH з ПДВ
1 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 травня 2020 11:08
Електронний підпис
27 травня 2020 11:08
ОЦП.pdf
25 травня 2020 18:09
Електронний підпис
25 травня 2020 18:09
цп.pdf
25 травня 2020 18:09
тв.pdf
25 травня 2020 18:09
Свідоцтво ПДВ.pdf
25 травня 2020 18:09
Протокол.pdf
25 травня 2020 18:09
Протокол №19.pdf
25 травня 2020 18:09
протокол №16 від 10.01.2020.pdf
25 травня 2020 18:09
Опис.pdf
25 травня 2020 18:09
Наказ.pdf
25 травня 2020 18:09
Звітність на 24.04.2020р..pdf
25 травня 2020 18:09
довідка про довкілля.pdf
25 травня 2020 18:09
Довідка ЄДРПОУ.pdf
25 травня 2020 18:09
гарантія якості.pdf
25 травня 2020 18:09
Витяг ПДВ Ромус.pdf
25 травня 2020 18:09
Витяг з ЄДР 21.04.2020.pdf
25 травня 2020 18:09
Виписка.pdf

Публічні документи

19 травня 2020 17:17
сертифікатISO.pdf
19 травня 2020 17:17
сан-эпидем контроль.pdf
19 травня 2020 17:17
Реквізити 001.jpg
19 травня 2020 17:17
Працівники.jpg
19 травня 2020 17:17
Постанова і додаток.doc
19 травня 2020 17:17
Оснастка Shiny.pdf
19 травня 2020 17:17
Обробка перс.данних.jpg
19 травня 2020 17:17
Матер._Технічна база.jpg
19 травня 2020 17:17
Досвід.pdf
19 травня 2020 17:17
Документы 003.jpg
19 травня 2020 17:17
Документы 002.jpg
19 травня 2020 17:17
Документы 001.jpg
19 травня 2020 17:17
Договор 1.jpg
19 травня 2020 17:17
Договор 1-1.jpg
19 травня 2020 17:17
гарант лист.pdf
19 травня 2020 17:17
выписка Тертышный.pdf
19 травня 2020 17:17
Відповідність ТД.jpg
19 травня 2020 17:17
UA-2019-06-18-002354-c-limited.pdf
19 травня 2020 17:17
UA-2019-04-08-000496-a-active-awards.pdf
19 травня 2020 17:17
Справка о несуд 001.jpg
19 травня 2020 17:17
Пропозиція 2.jpg
19 травня 2020 17:17
Пропозиція 1 .jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Ромус-Поліграф"

ФОП "ТЕРТИШНИЙ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
Переможець 1 644,00
UAH з ПДВ
27 травня 2020 12:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 травня 2020 12:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
1 644,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 09:24
Договір № 68 від 09.06.2020 - печатки та штампи.pdf укладений
09 червня 2020 09:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 644,00
UAH (в тому числі ПДВ 274,00 UAH)