Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Печатки та штампи з оснастками)
Очікувана вартість
3 000,03 UAH
UA-2020-05-14-002261-a ● 4f4c1ac4904c4f2ca6596809c2be2cbc
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФТИЗІАТРІЯ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 01993865 |
Вебсайт: | http://www.cgcptd.health.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03022, Україна , Київська обл., Київ, вул. Васильківська,35 |
Контактна особа: |
Авраменко Світлана Борисівна 380442589836,380501452054 planovtbc@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 травня 2020 15:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 травня 2020 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 травня 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 26 травня 2020 15:18 |
Очікувана вартість: | 3 000,03 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Вид процедури закупівлі: спрощена закупівля
Додатки до оголошення оприлюднюються окремими файлами, а саме::
Додаток № 1 – Інша інформація
Додаток № 2 - Технічні вимоги до предмету закупівлі
Додаток № 3 - Проект договору;
Додаток № 4 – Форма цінової пропозиції
Додаток № 5 - Вимоги до кваліфікації учасників
Сканова копія затверджених Замовником ескізів
Розгорнути
Згорнути
Додатки до оголошення оприлюднюються окремими файлами, а саме::
Додаток № 1 – Інша інформація
Додаток № 2 - Технічні вимоги до предмету закупівлі
Додаток № 3 - Проект договору;
Додаток № 4 – Форма цінової пропозиції
Додаток № 5 - Вимоги до кваліфікації учасників
Сканова копія затверджених Замовником ескізів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штуки
Печатки та штампи з оснастками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03022, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Васильківська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата послуг Замовником: 100% післяоплата протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання Товару та підписання видаткової накладної | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 травня 2020 15:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 травня 2020 15:27 |
Затверджені ескізи керівником КНП ФТИЗІАТРІЯ.pdf | |
14 травня 2020 15:27 |
Додаток № 1 - Інша інформація.docx | |
14 травня 2020 15:27 |
Додаток № 4 - Форма цінової пропозиції.docx | |
14 травня 2020 15:27 |
Додаток № 5 - Вимоги до кваліфікації учасників.docx | |
14 травня 2020 15:26 |
Додаток № 2 - Технічні характеристи до предмету закупівлі.docx | |
14 травня 2020 15:26 |
Додаток № 3 - Проект договору.docx | |
14 травня 2020 15:26 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ПДВ
Дата подання: 15 травня 2020 09:20
Дата відповіді: 15 травня 2020 11:07
Ви є платником ПДВ. У закупівлі можуть брати участь як платники, так і неплатники ПДВ. Тож, якщо Ви оголошуєте закупівлю з ПДВ, це означає, що якщо за сумою з ПДВ виграє платник ПДВ, Ви отримаєте податковий кредит (20%), що фактично зменшує на цю суму Ваши витрати і бюджет закупівлі (за Вашим переліком) складе 2500.03 грн., за рахунок компенсації у вигляді податкового кредиту. Наприклад, пропозиція платника ПДВ 3000 грн. Пропозиція неплатника ПДВ 2800 грн. Але закупівля у платника ПДВ надає Вам право на податковий кредит - 500 грн., який зменшує на цю суму Ваши податкові зобов'язання з ПДВ. Приймаючи пропозицію неплатника ПДВ Ви не отрімуєте податкового кредиту, що фактично означає, що після подачі декларації з ПДВ Ви додатково сплатите 560 грн. до бюджету та загальні витрати з ПДВ складуть 3360 грн. Тож, може Вам краще встановити бюджет закупівль без ПДВ, як зазичай роблять платники ПДВ, що оголошують закупівлі, як і Ви, за власні кошти? Порадьтесь, будь ласка, з бухгалтером по ПДВ, та роз'ясніть яким чином буде визначатися найбільш вигідна пропозиція, таі яка пропозиція з наведенного прикладу буде для Вас найбільш вигідною? Це ж гроші Вашого підприємства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уважно розглянувши Ваше запитання, яке надійшло по спрощеній закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-14-002261-a), на закупівлю за кодом ДК 021:2015 – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Печатки та штампи з оснастками), повідомляю наступне.
Наше підприємство є платником ПДВ, але послуги які ми надаємо звільнені від оподаткування (звільняються від оподаткування операції з постачання послуг з охорони здоров’я закладами охорони здоров’я, що мають ліцензію на постачання таких послуг, а також постачання послуг реабілітаційними установами для осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю, що мають ліцензію на постачання таких послуг відповідно до законодавства, крім послуг, вказаних в пунктах а)-о) пп. 197.1.5 п 197.1 ст. 197 Податкового кодексу України).
Враховуючи вищевикладене, Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу ціну, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції та кваліфікації учасника вимогам, зазначеним в оголошенні не залежно від форми оподаткування.
З повагою,
Уповноважена особа Авраменко С.Б.
Наше підприємство є платником ПДВ, але послуги які ми надаємо звільнені від оподаткування (звільняються від оподаткування операції з постачання послуг з охорони здоров’я закладами охорони здоров’я, що мають ліцензію на постачання таких послуг, а також постачання послуг реабілітаційними установами для осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю, що мають ліцензію на постачання таких послуг відповідно до законодавства, крім послуг, вказаних в пунктах а)-о) пп. 197.1.5 п 197.1 ст. 197 Податкового кодексу України).
Враховуючи вищевикладене, Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу ціну, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції та кваліфікації учасника вимогам, зазначеним в оголошенні не залежно від форми оподаткування.
З повагою,
Уповноважена особа Авраменко С.Б.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Ромус-Поліграф" #25551379 |
Переможець |
1 644,00
UAH з ПДВ
|
27 травня 2020 12:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 червня 2020 09:24
|
Договір № 68 від 09.06.2020 - печатки та штампи.pdf | укладений |
09 червня 2020 09:23
|