Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розміщення охоронних дошок на пам’ятках культурної спадщини м. Дніпра (усього 156 шт), ДК 021:2015 92522000-7 Послуги зі збереження історичних пам’яток
Очікувана вартість
17 400,00 UAH
UA-2020-05-14-002208-b e04a8cf2e13a4c4b97e885cb9f8bd181
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Лоліта Говтва

+380970017308 l.govtva@dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42401150
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, буд. 75
Контактна особа: Лоліта Говтва
+380970017308
l.govtva@dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2020 12:28
Звернення за роз’ясненнями: до 20 травня 2020 12:22
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 травня 2020 12:22
Очікувана вартість: 17 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 174,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:92520000-2: Послуги музеїв та послуги зі збереження історичних пам’яток і будівель


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з розміщення охоронних дошок на пам’ятках культурної спадщини м. Дніпра (усього 156 шт), ДК 021:2015 92522000-7 Послуги зі збереження історичних пам’яток
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, правий та лівий берег м. Дніпра
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 92522000-6 — Послуги зі збереження історичних пам’яток і будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2020 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ДОНЦОВ МАКСИМ СТАНІСЛАВОВИЧ" 16 950,00
UAH з ПДВ
16 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 травня 2020 14:20
Выписка Донцов М.С.2 001.jpg
26 травня 2020 14:20
Выписка Донцов М.С. 1 001.jpg
22 травня 2020 16:34
паспорт Донцов М.С..pdf
22 травня 2020 16:34
Додаток 2 Донцова.pdf
22 травня 2020 16:34
Договір.docx
22 травня 2020 16:34
Вытяг Донцов М.С 001.jpg
22 травня 2020 16:34
акт.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДОНЦОВ МАКСИМ СТАНІСЛАВОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ДОНЦОВ МАКСИМ СТАНІСЛАВОВИЧ"
#3147501570
Переможець 16 950,00
UAH з ПДВ
26 травня 2020 16:07

Документи

26 травня 2020 16:07
переможкець тк.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 травня 2020 16:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ДОНЦОВ МАКСИМ СТАНІСЛАВОВИЧ"
#3147501570
16 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 травня 2020 16:07
переможкець тк.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 квітня 2021 10:31
Електронний підпис зміни до договору
07 квітня 2021 10:29
Доп.угода.pdf зміни до договору
07 квітня 2021 10:26
додаткова угода.pdf зміни до договору
04 серпня 2020 14:10
договір.pdf укладений
15 червня 2020 15:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про збільшення строку надання Послуг, а саме: пункт 1.3. викласти в наступній редакції: «Строк надання Послуг не може перевищувати 60 (шістдесят) робочих днів з моменту підписання даної додаткової угоди»
Номер договору про закупівлю: 09-06
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми
Номер договору про закупівлю: 09-06
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 15 537,50
UAH