Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

торги «Комплексного проекту МКП "Сватівський водоканал" з капітального ремонту аварійних ділянок та об'єктів розташованих за адресами: кв. Будівельників, вул. Привокзальна, вул. Челюскінців, кв. Мирний, 1, вул. Водоп'янова, вул. Польова, кв. Залізничників, вул. Дружби, 72а, вул. Садова, 74, кв. Будівельників, 6а, кв. Докучаєва, 8а в м. Сватове, Луганської області. (коригування)
Очікувана вартість
8 240 258,00 UAH
UA-2020-05-14-001824-c e4c216216849490b8c9d50fb5075f3c3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шаповалова Надія Вікторівна

+380505162327 vodokanal-svt@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міське комунальне підприємство "Сватівський водоканал"
Код ЄДРПОУ: 39459310
Місцезнаходження: 92600, Україна , Луганська обл., Сватове, місто Сватове, вулиця Садова, будинок 74
Контактна особа: Шаповалова Надія Вікторівна
+380505162327
vodokanal-svt@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2020 17:03
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 01 червня 2020 14:26
Очікувана вартість: 8 240 258,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41 201,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 34133 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
торги «Комплексного проекту МКП "Сватівський водоканал" з капітального ремонту аварійних ділянок та об'єктів розташованих за адресами: кв. Будівельників, вул. Привокзальна, вул. Челюскінців, кв. Мирний, 1, вул. Водоп'янова, вул. Польова, кв. Залізничників, вул. Дружби, 72а, вул. Садова, 74, кв. Будівельників, 6а, кв. Докучаєва, 8а в м. Сватове, Луганської області. (коригування)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2020  —  31 березня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Перед початком робіт Замовник сплачує Підряднику попередню оплату (аванс) для виконнання будівельно-монтажних робіт в розмері 10 % від вартості предмету закупівлі(Договору) . Наступні 10% від вартості предмету закупівлі(Договору) Підрядник отримае згідно актів за фактично виконані роботи та використані кошти попередньої оплати на протязі 5 календарних днів. Надалі Замовник буде сплачувати 70% будівельних робіт пропорційно по 10% від вартості предмету закупівлі(Договору) згідно актів приймання робіт на протязі 5 календарних днів. Останні 10% будуть сплачені у термін до 45 календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об"екта до експлуатації. Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 травня 2020 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 17:03
№24_14.05.20_Минрегион_8,5 млн..docx
14 травня 2020 17:03
LG2A_15_Тендер _Пули 1, 2А_.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-19-000029 ● faea03a5bcb94e73a948f3f3f7b4a703
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 травня 2020 15:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З
18.05.2020 № 34
Сєвєродонецьк


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 18.05.2020 № 34
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2020-05-14-001824-c 14.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

  • UA-M-2020-06-24-000059 ● a16edc59348245d392ca8252f5f5111d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 червня 2020 16:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
23.06.2020 № 42
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 23.06.2020 № 42
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2020-05-14-001824-c 14.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-03 11:45:57

Запит про надання пояснень.

У межах проведення моніторингу закупівлі комплексного проекту МКП "Сватівський водоканал" з капітального ремонту аварійних ділянок та об'єктів розташованих за адресами: кв. Будівельників, вул. Привокзальна, вул. Челюскінців, кв. Мирний, 1, вул. Водоп'янова, вул. Польова, кв. Залізничників, вул. Дружби, 72а, вул. Садова, 74, кв. Будівельників, 6а, кв. Докучаєва, 8а в м. Сватове, Луганської області. за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-14-001824-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" від 26.01.1993 №2939, частини п’ятої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922 (далі – Закон 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Згідно з даними інформаційно-телекомунікаційної системи закупівель Prozorro, за результатами процедури закупівлі міським комунальним підприємством "Сватівський водоканал" 05.06.2020 року оприлюднено повідомлення про намір укласти договір. Проте, станом на 03.07.2020 в електронній системі закупівель договір не оприлюднено. Чи укладено Сторонами договір про закупівлю робіт відповідно до частини 6 статті 33 Закону 922?
Та з яких причин Вами, відповідно до частини 1 статті 10 Закону 922, не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу договір про закупівлю робіт?
Уразі продовження строку укладання договору до 60 днів надати обгрунтоване пояснення.
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-03 15:11:53

Пояснення

Закупівля за номером UA-2020-05-14-001824-c з капітального ремонту аварійних ділянок та об'єктів розташованих за адресами: кв. Будівельників, вул. Привокзальна, вул. Челюскінців, кв. Мирний, 1, вул. Водоп'янова, вул. Польова, кв. Залізничників, вул. Дружби, 72а, вул. Садова, 74, кв. Будівельників, 6а, кв. Докучаєва, 8а в м. Сватове, Луганської області. за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи відбувається за рахунок коштів Європейського інвестеціїного банку("Проєкт Надзвичайна кредитна програма для відновлення України"), тому підрядник проходив ретельну перевірку фахівців різного рівня. Дата підписання договору в термін 20 днів брала відлік від 16.06.2020р.Договір підряду був підписан 02.07.2020 та опрелюднено 03.07.2020

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку.

2020-07-10 15:03:54


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 23 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2020 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕВЕНСІЯ" 8 200 124,00
UAH
7 000 000,00
UAH
Документи
Приватне підприємство "Строй - Клуб Плюс" 8 000 105,81
UAH
7 499 999,00
UAH
Документи
ТОВ "Домінант Траст Сервіс" 8 170 864,81
UAH
8 000 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ІНВЕСТЕНЕРГОБУДСЕРВІС" 8 230 662,52
UAH
8 000 104,00
UAH
Документи

Публічні документи

29 травня 2020 11:56
Тендерна пропозиція.pdf
29 травня 2020 11:56
Статут.pdf
29 травня 2020 11:56
Рішення.pdf
29 травня 2020 11:56
Проект договору.pdf
29 травня 2020 11:56
Пакт про згоду.pdf
29 травня 2020 11:56
Опис.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 09:41
Договір 33 акт 4-8.PDF
12 червня 2020 09:41
Договір 33 акт 1-3.PDF
12 червня 2020 09:41
Договір 33 акт 14-19.PDF
12 червня 2020 09:41
Договір 33 акт 11-13.PDF
12 червня 2020 09:41
Договір 33 акт 20-25.PDF
12 червня 2020 09:41
Договір 33 акт 9-10.PDF
12 червня 2020 09:41
Договір 33 акт 26-30.PDF
12 червня 2020 09:41
Договір 33 акт 22.PDF
11 червня 2020 15:49
Кошторис нова ціна 3.PDF
11 червня 2020 15:49
Кошторис нова ціна 1.PDF
11 червня 2020 15:49
Кошторис нова ціна 2.PDF
11 червня 2020 15:48
293.imd
11 червня 2020 15:48
Банкротство 090620.pdf
11 червня 2020 15:47
Довідки Переможця-1-4.pdf
11 червня 2020 15:37
Довідка.zip
11 червня 2020 15:37
Довідка МВС.jpg
09 червня 2020 11:55
Додаток 1.PDF
31 травня 2020 19:00
Договір МТБ.pdf
31 травня 2020 19:00
Довідка МТБ.pdf
30 травня 2020 15:10
Паспорт, код Коротун.PDF
30 травня 2020 15:10
Статут.pdf
30 травня 2020 15:09
Уставні документи.pdf
30 травня 2020 15:09
Рішення.PDF
30 травня 2020 15:09
Ліцензія з додатком.PDF
30 травня 2020 15:09
Опис.PDF
30 травня 2020 15:09
Наказ про призначення.PDF
30 травня 2020 15:09
договір № 33 ЛОДА (1).pdf
30 травня 2020 15:09
№ 26.PDF
30 травня 2020 15:09
№ 25.PDF
30 травня 2020 15:09
№ 27.PDF
30 травня 2020 15:09
№ 24.PDF
30 травня 2020 15:09
№ 22.PDF
30 травня 2020 15:09
КБ-3 ТМО (1).pdf
30 травня 2020 15:09
КБ3Малорязанцево 10.15.PDF
30 травня 2020 15:09
КБ3Малорязанцево 04.16.PDF
30 травня 2020 15:09
№ 23.PDF
30 травня 2020 15:09
КБ3 Малорязанцево 11.15.PDF
30 травня 2020 15:09
КБ 3 Малорязанцево 12.15.PDF
30 травня 2020 15:09
КБ-3 ЛОДА (2).pdf
30 травня 2020 15:09
дод.угода_№_2.PDF
30 травня 2020 15:09
дод.угода_№_1_стр.2.PDF
30 травня 2020 15:09
jpg2pdf (2) (1).pdf
30 травня 2020 15:09
Анестезиология_2.PDF
30 травня 2020 15:09
Анестезиология_1.PDF
30 травня 2020 15:09
Відгук ЛОДА (1) (1).JPG
30 травня 2020 15:09
Договір № 89.pdf
30 травня 2020 15:09
№ 16.PDF
30 травня 2020 15:09
№ 21.PDF
30 травня 2020 15:09
ДоговірТМО.PDF
30 травня 2020 15:09
2016 5 1 (1).pdf
30 травня 2020 15:09
№ 10.PDF
30 травня 2020 15:09
№ 19.PDF
30 травня 2020 15:09
№ 22 2.PDF
30 травня 2020 15:09
2016 4 1 (2).pdf
30 травня 2020 15:09
2016 2 (1).pdf
30 травня 2020 15:09
№ 13.PDF
30 травня 2020 15:09
відгук ТМО (1).pdf
30 травня 2020 15:09
№ 15.PDF
30 травня 2020 15:09
2016 1 (1).pdf
30 травня 2020 15:09
№ 18.PDF
30 травня 2020 15:09
№ 14.PDF
30 травня 2020 15:09
2016 3 (1).pdf
30 травня 2020 15:09
№ 17.PDF
30 травня 2020 15:09
№ 12.PDF
30 травня 2020 15:09
2016 7 (1).pdf
30 травня 2020 15:09
2016 4 2.pdf
30 травня 2020 15:09
№ 8.PDF
30 травня 2020 15:09
дод.угода_№_1_стр.1.PDF
30 травня 2020 15:09
2016 6 (2).pdf
30 травня 2020 15:09
№ 9.PDF
30 травня 2020 15:09
2016 5 2 (1).pdf
30 травня 2020 15:09
№ 20.PDF
30 травня 2020 15:09
4 тмо (1).pdf
30 травня 2020 15:09
28 (1).pdf
30 травня 2020 15:09
111 (1).PDF
30 травня 2020 15:09
1 тмо (3) (1).pdf
30 травня 2020 15:09
2 тмо (1).pdf
30 травня 2020 15:09
29 (1).PDF
30 травня 2020 15:09
30 (1).PDF
30 травня 2020 15:09
281 (1).PDF
30 травня 2020 15:09
Договір 06.11-17.PDF
30 травня 2020 15:09
№ 4.PDF
30 травня 2020 15:09
№ 2.PDF
30 травня 2020 15:09
№ 3.PDF
30 травня 2020 15:09
№ 1.PDF
30 травня 2020 15:09
додаткова угода 10.PDF
30 травня 2020 15:09
Тендерна пропозиція.PDF
30 травня 2020 15:09
Субпідряд.PDF
30 травня 2020 15:09
Проект договору.PDF
30 травня 2020 15:09
Пакт про згоду.PDF
30 травня 2020 15:09
Про санкції.PDF
30 травня 2020 15:09
Наявність працівників.PDF
30 травня 2020 15:09
Захист довкілля.PDF
30 травня 2020 15:09
Довідки с.17.PDF
30 травня 2020 15:09
Дозвіли.PDF
30 травня 2020 15:09
Досвід.PDF
30 травня 2020 15:08
Довідка додаток 3.PDF
30 травня 2020 15:08
Гарантійний лист.PDF
30 травня 2020 15:08
Відгук Новотошківське.PDF
30 травня 2020 15:08
Відгук Малорязанцево.pdf
30 травня 2020 15:08
Виправлення помилок.PDF
30 травня 2020 15:08
Кошторис 1.PDF
30 травня 2020 15:08
Кошторис 2.PDF
30 травня 2020 15:08
Кошторис 3.PDF
30 травня 2020 15:08
292.imd

Публічні документи

29 травня 2020 10:42
Електронний підпис
29 травня 2020 10:18
22.imd
29 травня 2020 10:18
15.4 Локальні кошториси.pdf
29 травня 2020 10:18
15.1 Договірна ціна.pdf
29 травня 2020 10:18
14. Банківська гарантія.zip
29 травня 2020 10:18
10.2 Проект договору.pdf
29 травня 2020 10:18
8.1 Фінансова звітність.pdf
29 травня 2020 10:18
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

31 травня 2020 08:40
Електронний підпис
30 травня 2020 17:10
Довідки (3).pdf
30 травня 2020 17:10
file (2).pdf
30 травня 2020 17:10
Корсун С.А
30 травня 2020 17:10
Диплом Баталыга.jpg
30 травня 2020 17:10
Наявнысть працівників.pdf
30 травня 2020 17:10
Уставные (1).pdf
30 травня 2020 17:10
Проект договору (2).pdf
30 травня 2020 17:10
Dovirenist_Savchenko.pdf.p7s
30 травня 2020 17:10
Dovirenist_Savchenko.pdf (1).p7s
30 травня 2020 17:10
Dovirenist_Savchenko.pdf
30 травня 2020 17:10
Dovidka pro nazvu.pdf.p7s
30 травня 2020 17:10
Dovidka pro nazvu.pdf (1).p7s
30 травня 2020 17:10
Dovidka pro nazvu.pdf
30 травня 2020 17:10
Bankivska Licenzia.pdf.p7s
30 травня 2020 17:10
Bankivska Licenzia.pdf (1).p7s
30 травня 2020 17:10
Bankivska Licenzia.pdf
30 травня 2020 17:10
203488-ГР-1548_34 133.pdf.p7s
30 травня 2020 17:10
203488-ГР-1548_34 133.pdf (1).p7s
30 травня 2020 17:10
203488-ГР-1548_34 133.pdf
30 травня 2020 17:10
Сватово тендерное.imd
30 травня 2020 17:10
Досвід.pdf
30 травня 2020 17:10
Довідки (2).pdf
30 травня 2020 17:10
Технічне завдання.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕВЕНСІЯ"

Приватне підприємство "Строй - Клуб Плюс"

ТОВ "Домінант Траст Сервіс"

ТОВ "ІНВЕСТЕНЕРГОБУДСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕВЕНСІЯ"
#42542314
Відхилено 7 000 000,00
UAH
05 червня 2020 12:56
Приватне підприємство "Строй - Клуб Плюс"
#34672524
Переможець 7 499 999,00
UAH
05 червня 2020 13:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2020 13:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Строй - Клуб Плюс"
#34672524
7 499 999,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2021 09:57
график 6.pdf зміни до договору
24 листопада 2021 09:55
план 6.pdf зміни до договору
24 листопада 2021 09:55
доп.угода 6.pdf зміни до договору
24 листопада 2021 09:55
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2021 12:35
план фінансування 19.11.21.PDF зміни до договору
19 листопада 2021 12:22
графік 19.11.21.PDF зміни до договору
19 листопада 2021 12:22
допка 5.PDF зміни до договору
19 листопада 2021 12:21
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2021 13:00
допка 4.PDF зміни до договору
18 листопада 2021 12:59
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2021 12:02
Додаткова угода.PDF зміни до договору
27 травня 2021 12:01
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2021 16:43
план фінансування виконаних роб.PDF зміни до договору
22 березня 2021 16:42
календарний графік.PDF зміни до договору
22 березня 2021 16:42
додаткова угола №2.PDF зміни до договору
22 березня 2021 16:42
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2021 16:39
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2021 16:37
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2020 10:01
додаток_1от30.07.20.PDF зміни до договору
30 липня 2020 10:00
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 14:05
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 14:03
План фінансування.PDF укладений
03 липня 2020 13:34
Календарний графік.PDF укладений
03 липня 2020 13:34
Зведений кошторисний розрахунок.PDF укладений
03 липня 2020 13:34
Договірна ціна.PDF укладений
03 липня 2020 13:34
Договір 02-07 2020.PDF укладений
03 липня 2020 13:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пакт про згоду щодо професійної чесності
Номер договору про закупівлю: 02-07/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): подовжено скок дії договору
Номер договору про закупівлю: 02-07/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк дії договору
Номер договору про закупівлю: 02-07/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінилась юридична адреса підрядника.
Номер договору про закупівлю: 02-07/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): змінено кількість проведення робіт по договору на 2021 рік без зміни загальної суми договору.
Номер договору про закупівлю: 02-07/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): змінено кількість проведення робіт по договору на 2021 рік без зміни загальної суми договору.
Номер договору про закупівлю: 02-07/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML