Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів, які належать Службі автомобільних доріг у Тернопільській області)
Очікувана вартість
1 848 643,00 UAH
UA-2020-05-14-001720-c 1bb5c3741e7f4b89bb344d092b995fa3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрілецька Марія Василівна

380967204911 SAD-TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25887079
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, ВУЛИЦЯ О. КУЛЬЧИЦЬКОЇ, будинок 8
Контактна особа: Стрілецька Марія Василівна
380967204911
SAD-TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2020 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 09 червня 2020 15:22
Очікувана вартість: 1 848 643,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 243,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо.
Також, виняток складають стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування; інформація коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
У разі неможливості подання учасниками документів до складу тендерної пропозиції українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою. При цьому документи, які складені іноземною мовою беспосередньо учасником - довідкі, гарантійні листи, листи у довільній формі або інше, обовязково надаються з перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача.
Щодо подання учасниками до складу тендерної пропозиції офіційних документів, які складені іноземною мовою:
Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів учасника, з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), якщо країна, в якій цей учасник зареєстрований, підписала відповідну конвенцію, крім випадку, якщо існують угоди між двома або декількома державами, які відміняють або спрощують зазначену процедуру або звільняють сам документ від легалізації.
Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
(Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів, які належать Службі автомобільних доріг у Тернопільській області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, О.Кульчицької, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за надані послуги на підставі акту наданих послуг, підписаного уповноваженими представниками сторін в 10-денний термін. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-26-000024 ● 78916d5c81ca4248a7dae2f303b214fb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 травня 2020 14:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.05.2020 39
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 26.05.2020 №39
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2020-05-14-001720-c від 14.05.2020 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом внесення змін. Опубліковано тендерну документацію та додаток 3 до тендерної документації в новій редакції, також перелік змін до тендерної документації, що підтверджує усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.

2020-06-01 12:06:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог частини другої статті 21 Закону.) • усунуто

Порушення усунуто.

2020-06-01 15:05:56

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 15:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОСАДЦЯ ГАЛИНА ВОЛОДИМИРІВНА 1 785 083,00
UAH з ПДВ
1 757 353,34
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МАРТИНЧУК СЕРГІЙ ДМИТРОВИЧ" 1 845 000,00
UAH з ПДВ
1 766 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТЕРКО АВТО 1 846 643,00
UAH з ПДВ
1 837 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 червня 2020 14:49
Електронний підпис
15 червня 2020 13:48
Електронний підпис
05 червня 2020 13:39
Електронний підпис
05 червня 2020 13:39
Електронний підпис
05 червня 2020 13:38
24.паспорт 7.pdf
05 червня 2020 13:38
24.паспорт 6.pdf
05 червня 2020 13:38
24.паспорт 5.pdf
05 червня 2020 13:38
24.паспорт 4.pdf
05 червня 2020 13:38
24.паспорт 3.pdf
05 червня 2020 13:38
24.паспорт 2.pdf
05 червня 2020 13:38
24.паспорт 1.pdf
05 червня 2020 13:38
24.код.pdf
05 червня 2020 13:37
22.свідоцтво ФОП.pdf
05 червня 2020 13:37
14.технічний паспорт.pdf
05 червня 2020 13:37
14.витяг земля.pdf
05 червня 2020 13:37
11.витяг єдиний податок.pdf
05 червня 2020 13:37
5. проект договору.pdf
05 червня 2020 13:37
4. лист згода з умовами.pdf
20 травня 2020 14:40
Електронний підпис
20 травня 2020 14:40
проект договору.pdf
20 травня 2020 14:40
несудимість.pdf
20 травня 2020 14:40
лист згода.pdf
20 травня 2020 14:40
лист згода з проектом.pdf
20 травня 2020 14:40
договір укртелеком.pdf
20 травня 2020 14:40
договір ДУ поліція.pdf
20 травня 2020 14:40
довкілля.pdf
20 травня 2020 14:40
довідка підприємство.pdf
20 травня 2020 14:40
довідка 5.pdf
20 травня 2020 14:40
довідка 4.pdf
20 травня 2020 14:40
довідка 3.pdf
20 травня 2020 14:40
довідка 2.pdf
20 травня 2020 14:40
довідка 1.pdf
20 травня 2020 14:40
гарантійний лист.pdf
20 травня 2020 14:40
гарантійний лист дод.2.pdf
20 травня 2020 14:40
гарантійний лист дод 3.pdf
20 травня 2020 14:40
РеквізитиОсадцяГВ.docx
20 травня 2020 14:40
ПаспортОсадцяГВ.PDF
20 травня 2020 14:40
ДоговірОрендиЗемлі.PDF
20 травня 2020 14:40
договір оренди.pdf
20 травня 2020 14:40
ВитягОсадцяГВ.PDF
20 травня 2020 14:40
ВипискаОсадцяГВ.PDF

Публічні документи

03 червня 2020 15:39
Електронний підпис
03 червня 2020 14:56
Свідоцтво Bosch.pdf
03 червня 2020 14:56
Паспортні дані та код.pdf
03 червня 2020 14:56
Контактна інформація.pdf
03 червня 2020 14:56
додаток № 5 _1_.pdf
03 червня 2020 14:56
Довідка ст17 загальна.pdf

Публічні документи

29 травня 2020 14:37
Електронний підпис
25 травня 2020 14:25
Електронний підпис
25 травня 2020 14:22
Реквізити.pdf
25 травня 2020 14:22
Протокол.pdf
25 травня 2020 14:22
Проект договору.pdf
25 травня 2020 14:22
План-схема проїзду.pdf
25 травня 2020 14:22
Паспорт.pdf
25 травня 2020 14:22
Опис.pdf
25 травня 2020 14:22
Обладнання.pdf
25 травня 2020 14:22
Наказ.pdf
25 травня 2020 14:22
Ідентифікаційний код.pdf
25 травня 2020 14:22
Договір КЯО.pdf
25 травня 2020 14:22
Договір КТВ.pdf
25 травня 2020 14:22
Договір 1612.PDF
25 травня 2020 14:22
договір 742.PDF
25 травня 2020 14:22
Договір 173.PDF
25 травня 2020 14:22
Дипломи.pdf
25 травня 2020 14:22
Технічне завдання.pdf
25 травня 2020 14:22
Відгук.pdf
25 травня 2020 14:22
Статут.pdf
25 травня 2020 14:22
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОСАДЦЯ ГАЛИНА ВОЛОДИМИРІВНА

ФОП "МАРТИНЧУК СЕРГІЙ ДМИТРОВИЧ"

ТОВ ТЕРКО АВТО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОСАДЦЯ ГАЛИНА ВОЛОДИМИРІВНА
#2317300522
Переможець 1 757 353,34
UAH з ПДВ
11 червня 2020 09:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2020 09:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОСАДЦЯ ГАЛИНА ВОЛОДИМИРІВНА
#2317300522
1 757 353,34
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2021 11:23
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 11:43
Договір № 151.pdf укладений
26 червня 2020 11:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 798 725,26
UAH (в тому числі ПДВ 133 120,88 UAH)