Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання (Послуги з прибирання службових приміщень та прилеглої території)
Очікувана вартість
308 040,00 UAH
UA-2020-05-14-001529-c d8cb5338ff5c439db26e10d2498af47d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Купчик Людмила Григорівна

+380435221004 bershad-export@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Бершадський лісгосп"
Код ЄДРПОУ: 00991410
Місцезнаходження: 24400, Україна , Вінницька обл., Бершадь, Юрія Коваленка ,30
Контактна особа: Купчик Людмила Григорівна
+380435221004
bershad-export@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2020 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2020 15:56
Оскарження умов закупівлі: до 25 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2020 15:56
Початок аукціону: 01 червня 2020 15:54
Очікувана вартість: 308 040,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 080,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3883.67 м.кв
Прибирання службових приміщень та прилеглої території адмінкорпусу ДЛГ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24400, Україна, Вінницька область, м.Бершадь, вул.Ю.Коваленка, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
974 м.кв
Прибирання службових приміщень та прилеглої території Бершадського лісництва ДЛГ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24400, Україна, Вінницька область, м.Бершадь, вул.Ю.Коваленка, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
775.64 м.кв
Прибирання службових приміщень та прилеглої території Ободівського лісництва ДЛГ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24400, Україна, Вінницька область, м.Бершадь, вул.Ю.Коваленка, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
471.4 м.кв
Прибирання службових приміщень та прилеглої території Сумівського лісництва ДЛГ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24400, Україна, Вінницька область, м.Бершадь, вул.Ю.Коваленка, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
916 м.кв
Прибирання службових приміщень та прилеглої території Цибулівського лісомисливського лісництва ДЛГ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24400, Україна, Вінницька область, м.Бершадь, вул.Ю.Коваленка, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умова оплати: безготівкова, по факту надання послуг, протягом 7 робочих днів після підписання Акту наданих послуг та отримання рахунку Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 19 травня 2020 15:12
Дата відповіді: 21 травня 2020 16:55
Просимо надати уточнити графік прибирання, що ви маєте на увазі під прибирання проводиться постійно? Це щоденно без вихідних? В які години? Чи цілодобово?
Відповідь: Прибирання кабінетів бухгалтерії, які здаються під охорону треба проводити з 12 до 13 години та з 16 до 17 години кожного дня, решта службових приміщень адмінкорпусу ДЛГ та службових приміщень лісницт з 8 до 17 години, кожного дня один раз в день.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-14-001529-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Поляруш Кіріл Петрович, Код ЄДРПОУ:2937406713
Дата подання: 09 червня 2020 12:10
Порушення Закону
Тендерним комітетом було визнано переможця закупівлі на послуги прибирання учасника ТОВ «Охоронне агентство комплексне гарантування безпеки». Визнанням переможця учасника ТОВ «Охоронне агентство комплексне гарантування безпеки», Замовник грубо порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». А саме: учасник порушує вимоги статті 16 Закону, відповідно замовник порушує вимоги статті 31 п.п. 1.1
В додатку 1 до тендерної документації опублікований перелік документів підтвердження кваліфікаційним критеріям. Одним критерієм учасники мають підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору. Учасники мають надати довідку за наданою формою та копію виконаного(-их) аналогічного(-их) договору(-ів) або договору який виконується, завіреного печаткою Учасника (в разі наявності) і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника., акт наданих послуг до договору (за будь-який один місяць) та позитивний лист-відгук про виконання даного договору та про якість наданих послуг.
Учасника ТОВ «Охоронне агентство комплексне гарантування безпеки» надав довідку, що він не має досвіду виконання аналогічних договорів. Не надав копії виконання аналогічних договорів, акту наданих послуг, лист відгук. Тому має бути відхиленим, пропозиція якого не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону, відповідно статті 31 Закону.

Також в додатку 1 до тендерної документації, наявна вимога підтвердження вимог статті 17 Закону. Вимагається довідка за передбаченою замовником формою, учасник має підтвердити відсутність підстав для відмови.
Учасник ТОВ «Охоронне агентство комплексне гарантування безпеки» Надав довідку вих. № 04/20-20 від 20 травня 2020р. підтвердження відсутності підстав статті 17 Закону, в якій учасник вирішив описати відсутність підстав по окремим пунктам статті 17. В описі наданим учасником відсутнє підтвердження: п.п.11 який підтверджує, що учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"; та п.п.12, який підтверджує, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Підтвердження всіх пунктів статті 17 окрім зазначених вище є підставою вважати що учасник не відповідає вимогам закону статті 17 Закону і має бути відхиленим, так як встановлені підстави для відхилення частиною першою статті 17 Закону, відповідно статті 31 Закону.
Вимагаю відмінити рішення визнання переможцем учасника ТОВ «Охоронне агентство комплексне гарантування безпеки» та перейти до розгляду пропозицій інших учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 червня 2020 16:26
Шановний Учасник, ФОП Поляруш Кіріл Петрович, в Додатку 1. п.1.«Перелік кваліфікаційних вимог, документів, що надаються Учасником на підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам, та критерії їх оцінки» до тендерної документації казано:
«п. 1.1.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, що є предметом закупівлі: Довідка, завірена печаткою Учасника (в разі наявності) і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника про виконання аналогічного договору за формою.
На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду, Учасник повинен надати копію виконаного(-их) аналогічного(-их) договору(-ів) або договору який виконується, завіреного печаткою Учасника (в разі наявності) і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника., акт наданих послуг до договору (за будь-який один місяць) та позитивний лист-відгук про виконання даного договору та про якість наданих послуг.
Якщо Учасник не має такого документально підтвердженого досвіду виконання робіт – надати письмове пояснення з власноручним підписом уповноваженої особи Учасника.» Учасник ТОВ Охороне Агенство Комплексне Гарантування Безпеки надав довідку № 1/20-20 від 20 травня 2020р. в якій надав пояснення, що «підприємство лише починає надавати послуги з прибирання, та отримало КВЕД діяльності у лютому 2020р.». Тому тендерний комітет не вбачає порушення кваліфікаційних (кваліфікаційного) критеріяїв, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону, відповідно статті 31 Закону.
В Додатку 1 п.2. «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА вимогам, визначеним у статті 17 Закону “Про публічні закупівлі” (далі – Закон).» » до тендерної документації казано: «Інформація, що підтверджує відсутність підстав визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, яка надається УЧАСНИКАМИ у довільній формі або за примірною формою*. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.» , від Учасника вимагалася довідка в довільній формі або за примірною формою - Учасник надав довідку №04/20-20 від 20 травня 2020р., лист-гарантію №07/20-20 від 20 травня 2020р., Довідку №01/04-20 від 04 червня 2020р. Згідно ч.3 ст.17 ЗУ : «Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.»
Тендерний комітет вважає, що Учасник ТОВ Охороне Агенство Комплексне Гарантування Безпеки відповідає вимогам закону статті 17 Закону.
Шановний Учасник, ФОП Поляруш Кіріл Петрович, електронною системою закупівель пропозиція Учасника ТОВ Охороне Агенство Комплексне Гарантування Безпеки була вибрана як найбільш економічно вигідна пропозиція з найнижчою ціною., тому тендерний комітет розглянувши надані документи на відповідність вимогам тендерної документації визнав його переможцем.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2020 16:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Охороне Агенство Комплексне Гарантування Безпеки 286 444,97
UAH з ПДВ
280 284,16
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Клінінг-Про" 288 000,00
UAH з ПДВ
281 838,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Поляруш Кіріл Петрович 298 920,00
UAH з ПДВ
286 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 червня 2020 13:03
Електронний підпис
05 червня 2020 12:56
протокол зборів.pdf
05 червня 2020 12:56
Лист розяснення.pdf
05 червня 2020 12:56
Довідка про ліцензію.pdf
27 травня 2020 12:43
Електронний підпис
27 травня 2020 12:36
цінова пропозиція.pdf
27 травня 2020 12:36
Фінансова звітність.pdf
27 травня 2020 12:36
Технічні вимоги.pdf
27 травня 2020 12:36
Субпідрядник.pdf
27 травня 2020 12:36
Статут.PDF
27 травня 2020 12:36
ст.17 .pdf
27 травня 2020 12:36
протокол зборів.pdf
27 травня 2020 12:36
Проект договору.pdf
27 травня 2020 12:36
Наказ на призначення.pdf
27 травня 2020 12:36
Лист гарантія щодо ЗУ.pdf
27 травня 2020 12:36
Договір оренди.PDF
27 травня 2020 12:36
довкілля.pdf
27 травня 2020 12:36
Витяг з реєстру ПДВ.PDF
27 травня 2020 12:36
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

29 травня 2020 15:24
Електронний підпис
29 травня 2020 14:18
тендерна пропозиція.pdf
29 травня 2020 14:18
повноваження (3).pdf
29 травня 2020 14:18
паспорт_СК_.pdf
29 травня 2020 14:18
довідка_щодо витягу_ЄП.pdf
29 травня 2020 14:18
витяг ПДВ.pdf
29 травня 2020 14:18
виписка_.pdf
29 травня 2020 14:18
акти до договору.pdf
29 травня 2020 14:18
_тех. х-ки.pdf
29 травня 2020 14:18
_проект договору.pdf
29 травня 2020 14:18
_повноваження .pdf
29 травня 2020 14:18
_повноваження (2).pdf
29 травня 2020 14:18
_договір.pdf
29 травня 2020 14:18
_Баланс ПП за 2019 рік.PDF

Публічні документи

28 травня 2020 19:43
Електронний підпис
28 травня 2020 19:42
Проект договору.pdf
28 травня 2020 19:42
Технічні вимоги.pdf
28 травня 2020 19:42
Тендерна пропозиція.pdf
28 травня 2020 19:42
Субпідрядник.pdf
28 травня 2020 19:42
Акти.pdf
28 травня 2020 19:42
Паспорт.pdf
28 травня 2020 19:42
Аналогічний договір.pdf
28 травня 2020 19:42
Ст 17.pdf
28 травня 2020 19:42
Витяг ЄДР.pdf
28 травня 2020 19:42
Повноваження підпису.pdf
28 травня 2020 19:42
Пояснення повноважень.pdf
28 травня 2020 19:42
Захист довкілля.pdf
28 травня 2020 19:42
Виписка ЄДР.pdf
28 травня 2020 19:42
Гарантія санкцій.pdf
28 травня 2020 19:41
Гарантійний лист.pdf
28 травня 2020 19:41
Відгук 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Охороне Агенство Комплексне Гарантування Безпеки

ПП "Клінінг-Про"

ФОП Поляруш Кіріл Петрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Охороне Агенство Комплексне Гарантування Безпеки
#39919172
Переможець 280 284,16
UAH з ПДВ
04 червня 2020 13:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2020 13:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Охороне Агенство Комплексне Гарантування Безпеки
#39919172
280 284,16
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 18:13
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:58
Додаткова угода прибирання.PDF зміни до договору
04 січня 2021 15:50
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 15:58
Додаткова угода по послуг приби.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 15:44
Електронний підпис укладений
23 червня 2020 09:06
Договір укладений
23 червня 2020 09:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 22/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 22/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2020 — 01 лютого 2021
Сума оплати за договором: 336 334,09
UAH (в тому числі ПДВ 56 055,68 UAH)