Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Апарат штучної вентиляції легень загального призначення для інтенсивної терапії; Кисневий концентратор високого тиску
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2020-05-14-001528-c a298e26cbe8844fe94a67c1ac04c56ee
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Леся Косенчук

+380633389212 23072012lesia@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я» МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43443757
Місцезнаходження: 54003, Україна , Николаевская обл., Николаев, вул. 2 Екіпажна, 4,
Контактна особа: Леся Косенчук
+380633389212
23072012lesia@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2020 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2020 00:00
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації


Апарат штучної вентиляції легень загального призначення для інтенсивної терапії; Кисневий концентратор високого тиску

Тендерна документація

20 травня 2020 20:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 20:55
Протокол відміна 2 вт.pdf
14 травня 2020 15:54
Тендерна документація Апарат ШВЛ +Концентратор кисню.doc
14 травня 2020 15:52
Проект договору.docx
20 травня 2020 20:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 20:55
Протокол відміна 2 вт.pdf
14 травня 2020 15:54
Тендерна документація Апарат ШВЛ +Концентратор кисню.doc
14 травня 2020 15:52
Тендерна документація Апарат ШВЛ +Концентратор кисню.doc
14 травня 2020 15:52
Проект договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-18-000059 ● aaf86c59453f405a83ec2ab07bcfbf1b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 травня 2020 16:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

18.05.2020 № 129

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-05-14-001528-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 14 травня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерним комітетом прийнято рішення відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону відмінити тендер у зв'язку з неможливістю усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Після спливу строку визначеного Законом на оскарження, та за появи можливості скасувати закупівлю в системі NEWTEND, здійснити відміну торгів. Про вказане рішення складено відповідний протокол.

2020-05-20 15:29:04


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

-

2020-06-09 09:15:27

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Апарат штучної вентиляції легень загального призначення для інтенсивної терапії
Опис предмету закупівлі:
Апарат штучної вентиляції легень загального призначення для інтенсивної терапії
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 000,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 01 червня 2020 14:46
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 комп
Апарат штучної вентиляції легень загального призначення для інтенсивної терапії
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 28 травня 2020 12:46
Кінець періоду оскарження: 08 червня 2020 00:00
Дата відміни: 08 червня 2020 00:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, а саме у зв’язку з неможливістю внести зміни в план закупівлі в електронній системі NEWTEND, з якого створена закупівля. Річний план не містить інформацію щодо коду економічної класифікації видатків бюджету.
Документи:
28 травня 2020 12:46
Електронний підпис
28 травня 2020 12:46
Протокол відміна 2 вт.pdf