Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2020-05-14-001346-b fbd84e1f27124e7ca50523d895c2bbc5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Христина Мартиненко

+380669892852 tenderkom.39@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новожеланівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 39 Донецької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 26000322
Місцезнаходження: 85381, Україна , Донецька обл., c. Новожеланне Покровський район, Вул. Центральна, 83
Контактна особа: Христина Мартиненко
+380669892852
tenderkom.39@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2020 11:05
Звернення за роз’ясненнями: до 20 травня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 травня 2020 12:00
Початок аукціону: 26 травня 2020 12:11
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85381, Україна, Донецька область, Новожеланне, Центральна,83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2020  —  31 липня 2020
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 травня 2020 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 11:05
ігровий майданчик.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-14-001346-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ РОСКВІТ, Код ЄДРПОУ:40286087
Дата подання: 28 травня 2020 13:17
Скарга
1. Вимога щодо подання сертифікату якості ISO суперечить чинному законодавству України, і є дискримінаційною, оскільки суб’єкти господарювання жодним законодавчим документом НЕ ЗОБОВ'ЯЗАНІ для здійснення своєї діяльності отримувати даний сертифікат. Окрім того сертифікат ISO ПІДТВЕРДЖУЄ ЯКІСТЬ ВИРОБНИЧИХ ПРОЦЕСІВ, що відбуваються на підприємстві, а не безпосередньо якісні характеристики продукту (товарів, послуг), а застосування стандарту ISO для сертифікації систем управління якістю носить рекомендаційний характер, а отже його отримання не є обов'язковим.
Отже, виходячи з вище викладеного, просимо усунути ДИСКРИМІНАЦІЙНУ вимогу щодо подачі сертифікату ISO, оскільки ця вимога суперечить чинному законодавству України І ЖОДНИМ ЧИНОМ НЕ ПІДТВЕРДЖУЄ ЯКІСТЬ ПРОДУКЦІЇ.
крім того слід зазначити, що ТОВ "РОСКВІТ" надало два сертифіката відповідності в яких зазначено відповідність виготовленій продукції ДСТУ.
2. Аналогічно дискримінаційні вимоги щодо банківській гарантії. Важливо її наявність, а не в якому банку вона відкрита.
Тому дискваліфікація переможця має неправомірний характер.
Просимо розглянути нашу скаргу та скасувати ваше рішення.
Якщо Ви не виконаєте наші вимоги ТОВ "РОСКВІТ" залишає за собою право звернутися До Антимонопольного комітету за захистом своїх законних інтересів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 червня 2020 11:09
Шановний учаснику! У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне. Період уточнень має тривати не менше трьох робочих днів. У цей час у Постачальника є можливість через систему звертатись до Замовника за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення» тобто якщо Учасник був не згоден з кваліфікаційними вимогами Замовника у нього було на вимогу 3 робочих дня. Замовник є вільний у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та кваліфікаційних вимог до учасників. Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р. № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності якості запропонованого Учасником товару – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі». Вимога щодо надання таких документів встановлені, оскільки Замовник повинен бути впевнений, що виробник подбав про безпеку товару. В даному випадку кінцевим споживачем придбаного товару будуть учні, а відтак якість та безпека придбаного обладнання повинна бути безумовною. Вимоги, що встановлюються для всіх учасників є однаковими та ставлять їх у рівні умови, а сертифікати, які вимагаються можуть бути отримані будь-яким підприємством / компанією / організацією, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі, - відповідно кількість таких компаній учасників - необмежено. Згідно п.5 додатку 2 ««Сканований оригінал довідки(-ок) виданої банківською(-ми) установою(-ми), в якому(-яких) відкрито рахунок(-ки) Учасника; у разі наявності кількох рахунків або обслуговування Учасника більш ніж однієї банківською установою – довідка надається кожною установою (на фірмовому бланку банку) за всіма відкритими рахунками», Додатку 5 «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» та додатку 6 «Банківська гарантія повинна бути видана банком, реквізити якого зазначені у ДОДАТКУ №5 до оголошення» Замовник надає перелік документів, що підтверджує відповідність Учасника. 2. Надане Учасником забезпечення пропозиції (банківська гарантія) не відповідає умовам Додатку 6 до оголошення, а саме: «Банківська гарантія повинна бути видана банком, реквізити якого зазначені у ДОДАТКУ №5 до оголошення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 травня 2020 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ РОСКВІТ 103 000,00
UAH з ПДВ
103 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОДИНФО" 119 200,00
UAH з ПДВ
119 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 травня 2020 10:57
Електронний підпис
25 травня 2020 10:56
Довіреність Лимар С.А..pdf
25 травня 2020 10:56
Гарантія 1705-20.pdf
25 травня 2020 10:56
Довідка з банку.pdf
25 травня 2020 10:56
Гарантія 1705-20.zip
25 травня 2020 10:56
Витяг з ЄДР.pdf
25 травня 2020 10:56
Ліцензія.pdf
25 травня 2020 10:56
тех паспорт 2.pdf
25 травня 2020 10:56
тех паспорт 1.pdf
25 травня 2020 10:56
скан договора аренды.pdf
25 травня 2020 10:56
протокол директора.pdf
25 травня 2020 10:56
витяг ндс.pdf
25 травня 2020 10:56
ВИПИСКА.pdf
25 травня 2020 10:56
СТАТУТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РОСКВІТ

ТОВ "ПРОДИНФО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ РОСКВІТ
#40286087
Відхилено 103 000,00
UAH з ПДВ
27 травня 2020 20:18
ТОВ "ПРОДИНФО"
#35636927
Переможець 119 200,00
UAH з ПДВ
01 червня 2020 17:07

Документи

27 травня 2020 20:18
Електронний підпис
27 травня 2020 20:17
16 дитяч майд.docx

Документи

01 червня 2020 17:07
Електронний підпис
01 червня 2020 17:06
17 дитяч майд.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2020 17:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОДИНФО"
#35636927
119 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 червня 2020 17:07
Електронний підпис
01 червня 2020 17:06
17 дитяч майд.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2020 15:09
дод.угода догов № ПИ-20-214.pdf зміни до договору
05 листопада 2020 15:09
Електронний підпис укладений
12 червня 2020 11:37
20 214.PDF укладений
12 червня 2020 11:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зміною назви ЗАМОВНИКА з 27 жовтня 2020 року, відповідно до Розпорядження Голови обласної державної адміністрації керівника обласної військово – цивільної адміністрації №1004/2-20 від 10 вересня 2020 року, Сторони дійшли згоди в преамбулі, тексті та реквізитах Договору, а також в додатках до нього перейменувати «Новожеланівська спеціальна загальноосвітня школа – інтернат №39 Донецької обласної ради» на «Новожеланівська спеціальна школа №39 Донецької обласної ради» в усіх відмінках
Номер договору про закупівлю: ПИ-20/214
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML