Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

сидіння,стільці та супутні вироби і частини до них (дивани лінійні на 2 посадкові місця,дивани лінійні на 3 посадкові місця)
Очікувана вартість
438 240,00 UAH
UA-2020-05-14-000535-a 504e648a07f24f2fa60381390a379b48
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Басараб Ольга Георгіївна

+803131(5-50-28) olja.gudachok@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУКАЧІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01992831
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., Мукачево, ВУЛИЦЯ ПИРОГОВА МИКОЛИ, будинок 8-13
Контактна особа: Басараб Ольга Георгіївна
+803131(5-50-28)
olja.gudachok@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2020 10:33
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2020 12:00
Початок аукціону: 01 червня 2020 13:27
Очікувана вартість: 438 240,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 191,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


сидіння,стільці та супутні вироби і частини до них (дивани лінійні на 2 посадкові місця,дивани лінійні на 3 посадкові місця) 1.Місцезаходження-вул.Пирогова Миколи 8-13, м.Мукачево,Закарпатська область,Україна. 89600,код за ЄДРПОУ 01992831 8-Мова(мови),якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції-українська мова.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
66 шт
сидіння,стільці та супутні вироби і частини до них (дивани лінійні на 2 посадкові місця,дивани лінійні на 3 посадкові місця)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, Грушевського,29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2020  —  20 червня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку 4.5. Замовник проводить розрахунки з Постачальником у відповідності до вимог ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за фактом отримання товару через УДКСУ. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 травня 2020 09:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2020 10:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 10:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 09:56
перелік змін що вносяться до тендерної документації.docx
19 травня 2020 09:56
проект договору.doc
19 травня 2020 09:56
дкт 2020 39110000-6 сидіння,стільці та супутні вироби і частини до них (дивани .docx
15 травня 2020 10:12
Дивани лінійні.PDF
14 травня 2020 10:30
проект договору.doc
14 травня 2020 10:30
дкт 2020 39110000-6 сидіння,стільці та супутні вироби і частини до них (дивани .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Фото
Дата подання: 14 травня 2020 11:08
Дата відповіді: 15 травня 2020 10:08
Надайте, будь ласка, фото приблизного зовнішнього вигляду диванів
Відповідь: Шановний замовник.Відповідно до Вашого питання надаємо фото за предметом закупівлі код за ДК 021:2015 – 39110000-6 сидіння,стільці та супутні вироби і частини до них (дивани лінійні на 2 посадкові місця,дивани лінійні на 3 посадкові місця).Оскільки відсутня технічна можливість завантажити файл в межах опції відповіді на питання у даному вкладенні,фото зовнішнього вигляду Замовником буде завантажено до загального пакету документів по вказаній закупівлі в електронній системі.
Строки поставки.
Дата подання: 15 травня 2020 11:54
Дата відповіді: 18 травня 2020 16:41
Чи можливо збільшити строки постачання, адже після аукціону 5 днів на кваліфікацію та ще 5 на оскарження, фактично на виготовлення замовлення залишається 10 днів. За 10 днів фізично не можливо виготувати 66 диванів
Відповідь: Шановний Учасник.Зважаючи на терміни завершення ремонтних робіт та відновлення роботи структурного підрозділу КНП «Мукачівська ЦРЛ» термін поставки товару до 20.06.2020 року є актуальним для Замовника.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 16 травня 2020 11:46
Дата відповіді: 18 травня 2020 16:42
Доброго дня. Відповідно до п.5.1. тендерної документації «Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.» У той же час, відповідно до п.5.2 тендерної документації «Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме передбачені Додатком 3 розділом «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону, інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям», де відсутній такий кваліфікаційний критерій, як «наявність фінансової спроможності». Для забезпечення однозначного розуміння замовником і учасниками встановлених кваліфікаційних критеріїв, просимо виправити протиріччя в тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!Стосовно вказаного повідомляємо наступне:Розділом ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.5 передбачено наступне «У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лоту) у разі поділу предмета закупівель на частини).Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців»
Пп.5.2.передбачено наступне: Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме передбачені Додатком 3 розділом «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону, інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям»
В свою чергу Додатком 3,вказаної тендерної документації не передбачено кваліфікаційного критерію,а саме наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю»
Оцінка тендерних пропозицій
Дата подання: 16 травня 2020 11:51
Дата відповіді: 18 травня 2020 16:42
Шановний Замовник! Відповідно до інформації, зазначеної у Розділі V «Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця» тендерної документації «учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, надає (завантажує в Систему) протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення Аукціону. Примітка: у випадку відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, та розгляду наступної тендерної пропозиції, учасник, пропозиція якого є найбільш економічно вигідною, свою тендерну пропозицію, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, надає (завантажує в Систему) протягом 1 (ого) робочого дня з дня оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції попереднього учасника.» Звертаємо Вашу увагу, що у системі Prozorro відбулись технічні зміни. Відтепер оновити свої пропозиції на етапі «Кваліфікація», маючи статус «Оцінка», можливо лише після розміщення Замовником повідомлення про усунення невідповідностей протягом 24 годин. Враховуючи вищевикладене, в учасників не буде змоги на цьому етапі надати тендерну пропозицію, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону. Просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оскільки вказані зміни відбулися після оголошення Замовником процедури закупівлі,вказаний зміст запитання та враховуючи інформацію авторизованого електронного майданчика,з вказаного приводу,Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Стаття 17
Дата подання: 16 травня 2020 11:54
Дата відповіді: 18 травня 2020 16:43
Відповідно до п. 4.10. Додатку 3 тендерної документації, Ви вимагаєте надання довідки про відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі (за зразком, наведеним в Додатку 4), що не відповідає чинному законодавству. Згідно з нормами статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 , визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Враховуючи вищевикладене просимо виключити Додаток 4 та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючи зміст запитання звертаємо Вашу увагу на наступне:ч.3.ст.17 передбачає що учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав передбачених пунктами 5,6,12,і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Замовником У Додатку № вказано наступний зміст:» «Додаток 4
Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону надається учасником в довільній формі на фірмовому бланку (в разі його наявності)».Тобто Замовником не зобов’язано учасника надавати інформацію у встановленій формі.Також у додатку зазначено наступне:Учасник и в складі тендерної пропозиції мають надати довідку в довільній формі щодо відсутності застосування до них санкцій у вигляді заборони на здійснення в них публічних закупівель товарів ,робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції».Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам,встановленим статтею 17 Закону, у разі, якщо така інформація є публічною та оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації»,та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах,доступ до яких є вільними.Замовник самостійно перевіряє надану Учасником інформацію, у разі якщо така інформація є публічною,що оприлюднена у формі відкритих даних згідно гідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах,доступ до яких є вільними.При цьому, в разі відсутності інформації в ЄДР про кінцевих бенефеціарних власників,Учасник повинен надати довідку в довільній формі з вказанням причин відсутності даної інформації.Таким чином,Замовником жодним чином не обмежено права учасника,щодо вибору способу виконання вимог учасником процедури закупівлі вимог ч.3.ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»
Строки поставки товару
Дата подання: 16 травня 2020 11:58
Дата відповіді: 18 травня 2020 16:45
Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни до тендерної документації в частині строків поставки Товару. Враховуючи процедуру проведення закупівлі, навіть без оскаржень і за умови швидкого розгляду тендерних пропозицій, кінцевий строк укладення договору буде припадати на більш пізню дату ніж 20.06.2020 р., що в свою чергу може призвести до неможливості усунень порушення діючого законодавства. До того ж замовник не може передбачити оскарження прийнятих рішень. Пропонуємо зазначити кількість днів для поставки після укладення договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!Зважаючи на терміни завершення ремонтних робіт та відновлення роботи структурного підрозділу КНП «Мукачівська ЦРЛ» та у звязкус з викладеним створення умов для відвідувачів закладу,термін поставки товару до 20.06.2020 року є актуальним для Замовника.
Термін поставки
Дата подання: 18 травня 2020 20:21
Дата відповіді: 21 травня 2020 10:34
Шановний Замовник! Дякуємо за відповіді! Ми розуміємо, що термін поставки товару до 20.06.2020 року є актуальним для Вас, проте він не актуальний для діючого Законодавства, порушуючи яке Ви можете залишитись взагалі без диванів, оскільки кінцевий термін укладення договору уже припадає на більш пізню дату ніж термін поставки. Просимо дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників і внести зміни до тендерної документації в частині встановлення реального строку поставки. У випадку відмови, будемо вимушені оскаржувати умови тендерної документації в Антимонопольному комітеті України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючи викладене повідомляємо наступне: відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» ,ст. 33 Рішення про намір укласти договір про закупівлю передбачено наступне:
1. Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Протягом одного дня з дати ухвалення такого рішення замовник оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Частиною 5 вказаної статті передбачено,що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Водночас частиною 6. Статті 33 передбачено наступне: Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Враховуючи інформацію електронної системи закупівель за процедурою закупівлі товару код за ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (дивани лінійні на 2 посадкові місця,дивани лінійні на 3 посадкові місця) за номером UA-2020-05-14-000535-а:початок аукціону 01 червня 2020 13:27.
Частиною 10.статті 29 Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій передбачено наступне: «Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення»,тобто чинне законодавство встановлює термін,який не повинен бути перевищений Замовником і не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції і не містить заборони щодо визначення переможця в інші терміни з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Також, зважаючи на норми ч.6.ст.33 встановлено, що Замовник укладає договір про закупівлю не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі,тобто не містить заборони щодо укладення договору раніше ніж через 20 днів з врахуванням вимог ч.5 с.33 Закону України «Про публічні закупівлі».Таким чином,Замовником взята до уваги Ваша теза «проте він не актуальний для діючого Законодавства, порушуючи яке Ви можете залишитись взагалі без диванів, оскільки кінцевий термін укладення договору уже припадає на більш пізню дату ніж термін поставки» та повідомляємо, що зважаючи на вищевикладені норми відповідно до ст.33,29 Закону України «Про публічні закупівлі» та проведення аукціону 01 червня 2020 13:27,відповідно до інформації електронної системи закупівель Замовником не порушено вимоги передбачені ч.1.ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників,а саме:» «Закупівлі здійснюються за такими принципами:1) добросовісна конкуренція серед учасників;2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Стосовно Вашого твердження «У випадку відмови, будемо вимушені оскаржувати умови тендерної документації в Антимонопольному комітеті України», Замовник поважає право Учасника передбачене ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» «Орган оскарження та порядок оскарження процедур закупівлі».
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КІСТАЄВ ТИМОФІЙ АНДРІЙОВИЧ" 314 490,00
UAH з ПДВ
268 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКС-ЛАЙН" 352 044,00
UAH з ПДВ
269 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЯНЧЕНКО ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА" 309 474,00
UAH з ПДВ
294 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МУРАЛ" 371 250,00
UAH з ПДВ
364 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 травня 2020 11:17
Електронний підпис
29 травня 2020 11:16
Технічна специфікація.pdf
29 травня 2020 11:16
Тендерна пропозиція.pdf
29 травня 2020 11:16
ст.17-1.pdf
29 травня 2020 11:16
ст.17.pdf
29 травня 2020 11:16
СЕС фурнітура.pdf
29 травня 2020 11:16
СЕС Киспри.pdf
29 травня 2020 11:16
Сертифікат Кіспрі 2020.PDF
29 травня 2020 11:16
Сертифікат ДСП.pdf
29 травня 2020 11:16
Проект договору.pdf
29 травня 2020 11:16
Порівняльна таблиця.pdf
29 травня 2020 11:16
лист санкції-2.pdf
29 травня 2020 11:16
лист санкції.pdf
29 травня 2020 11:16
Лист гарантія фін..pdf
29 травня 2020 11:16
Лист гарантія 2.pdf
29 травня 2020 11:16
Лист гарантія.pdf
29 травня 2020 11:16
лист відгук.pdf
29 травня 2020 11:16
Захист довкілля.pdf
29 травня 2020 11:16
ДСЕЕ шкірзамінник.pdf
29 травня 2020 11:16
ДСЕЕ ППУ.pdf
29 травня 2020 11:16
ДСЕЕ деревина.pdf
29 травня 2020 11:16
Документи ФО-П.pdf
29 травня 2020 11:16
Документ_ЄДР_1005950873.zip
29 травня 2020 11:16
Довідка товар 2020р..pdf
29 травня 2020 11:16
Довідка сертифікація.pdf
29 травня 2020 11:16
Декларація ЗС_2019.pdf
29 травня 2020 11:16
Декларація ЄП_2019.pdf
29 травня 2020 11:16
Гарантійний лист ПДВ.pdf
29 травня 2020 11:16
Гарантійний лист ДСТУ.pdf
29 травня 2020 11:16
Витяг_Єдиний податок.pdf
29 травня 2020 11:16
аналог договори.pdf

Публічні документи

28 травня 2020 09:59
Електронний підпис
28 травня 2020 09:58
Електронний підпис
28 травня 2020 09:58
6. Лист-гарантія ст.17.pdf
28 травня 2020 09:58
23. Гарантія на Товар.pdf
28 травня 2020 09:58
22. Довідка банкрутство.pdf
28 травня 2020 09:58
19. ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
28 травня 2020 09:58
15. Витяг ПДВ.pdf
28 травня 2020 09:58
12. Статут ТОВ МИКС-ЛАЙН.pdf

Публічні документи

28 травня 2020 14:12
Електронний підпис
28 травня 2020 14:09
7 Довідка .PDF
28 травня 2020 14:09
6 Проект договору.pdf
28 травня 2020 14:09
4 Відповідність ст.16.pdf
28 травня 2020 14:09
3 Довідки.pdf
28 травня 2020 14:09
2 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

28 травня 2020 19:41
Електронний підпис
28 травня 2020 17:57
ст 17 загальна.pdf
28 травня 2020 17:57
субпідрядник.pdf
28 травня 2020 17:57
Технічна частина.pdf
28 травня 2020 17:57
ст 17 за формою.pdf
28 травня 2020 17:57
ТП.pdf
28 травня 2020 17:57
Захист довкілля.pdf
28 травня 2020 17:57
Санкції.pdf
28 травня 2020 17:57
Проект договору.pdf
28 травня 2020 17:57
Лист-відгук вих. №3519.pdf
28 травня 2020 17:57
Лист-відгук вих. №84.pdf
28 травня 2020 17:57
Витяг ПДВ.pdf
28 травня 2020 17:57
МТБ.pdf
28 травня 2020 17:57
ліцензування.pdf
28 травня 2020 17:57
Працівники.pdf
28 травня 2020 17:57
Висновок ДСЕЕ меблі 1.pdf
28 травня 2020 17:57
Аналог дог.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КІСТАЄВ ТИМОФІЙ АНДРІЙОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКС-ЛАЙН"

ФОП "ЯНЧЕНКО ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МУРАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КІСТАЄВ ТИМОФІЙ АНДРІЙОВИЧ"
#3386306118
Очікує рішення 268 950,00
UAH з ПДВ
01 червня 2020 14:00

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 03 червня 2020 10:11
Кінець періоду оскарження: 14 червня 2020 00:00
Дата відміни: 14 червня 2020 00:04
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: За результатами наданих тендерних пропозицій учасників встановлено наступне: учасником з найнижчою ціновою пропозицією ФОП "КІСТАЄВ ТИМОФІЙ АНДРІЙОВИЧ" код ЄДРПОУ 3386306118,у формі тендерна пропозиція вказаного учасника за вих.№ 29/05/2020-7 від 29.05.2020 року та оприлюдненій в електронній системі закупівель 29 травня 2020 року о 11.16 зазначено вартість предмету закупівлі за позицією № 1 дивани «Квадро» KISPLI на 2 посадкових місця-4210,00 грн. без ПДВ та за позицією № 1 дивани «Квадро» KISPLI на 2 посадкових місця-4210,00 грн. без ПДВ та за позицією № 2 дивани «Квадро» KISPLI на 3 посадкових місця-5320,00 грн. без ПДВ та загальною вартістю предмета закупівлі 314 490,00 (триста чотирнадцять тисяч чотириста дев’яносто тисяч 00 коп.) без ПДВ.Відповідно за результатами електронного аукціону загальна вартість предмета закупівлі склала 268 950,00 грн. (двісті шістдесят вісім тисяч дев’ятсот п’ятдесят грн. 00 коп.) без ПДВ,таким чином відповідно і зменшилася вартість за одиницю продукції оголошеного тендеру. За аналізом всіх наданих тендерних пропозицій у вказаній закупівлі, вартісна межа до аукціону за одиницю предмета закупівлі дорівнює 6450,00 грн.з ПДВ за найбільшою ціновою пропозицією та відповідно є меншою за його результатами, враховуючи надану пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МУРАЛ" як пропозицію з найбільшою ціною, тобто пропозиції інших учасників знаходяться в сегменті до 6000 грн.без ПДВ або 7200,00 грн.з ПДВ. Відповідно до оголошення про проведення закупівлі за номером UA-P-2020-05-14-000189-a,оприлюдненому в електронній системі закупівель пунктом 6.передбачено наступне:Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 438 240 UAH Джерело фінансування закупівлі Опис Сума Місцевий бюджет джерело фінансування закупівлі-міський бюджет,спеціальний фонд 253440 UAH Місцевий бюджет джерело фінансування закупівлі-міський бюджет 184800 UAH Тобто, за вказано закупівлею вказано джерело фінансування з відповідним обсягом передбачених асигнувань.Також пунком 5. Вказаного оголошення зазначено:Код згідно з КЕКВ: КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар КЕКВ: 3210 — Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям). Відповідно до рішення від 21.05.2020 року Мукачівської міської ради за № 1907 «Про внесення змін до Програми розвитку та підтримки комунальних закладів охорони здоров’я Мукачівської міської об’єднаної територіальної громади на 2020 рік, затвердженої рішенням 77 сесії Мукачівської міської ради 7-го скликання від 23.04.2020р. №1870» п.3.,пп.3.2. передбачено придбання обладнання і предметів довгострокового користування та відповідно до розрахунку придбання 33 штук дивани лінійні здійснюється за КЕКВ 3210 Капітальні трансферти підприємствам (установам,організаціям),тобто фінансування вказаних видатків здійснюватиметься за рахунок коштів місцевого бюджету за відповідним кодом економічної класифікації видатків, враховуючи вимоги наступної нормативної бази:відповідно до Наказу Міністерства Фінансів України від 12.03.2012 року № 333 «Про затвердження Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету», «Методичних рекомендації з бухгалтерського обліку основних засобів суб'єктів державного сектору,затверджених Наказом Міністерства фінансів України 23.01.2015 № 11,Інструкції про застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов’язань і господарських операцій підприємств і організацій, затверджених Міністерства фінансів України 30.11.1999 № 291 та враховуючи очікувану вартість предмета закупівлі - вартісну межу для придбання за КЕКВ 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар та 3210 — Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям),за результатами наданих пропозицій, вказані видатки здійснюватимуться за КЕКВ 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар. Разом з тим в оголошенні про проведення закупівлі вказано відповідно суми до кожного з КЕКВ,з врахуванням очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме дивани лінійні на 2 посадкові місця 184800,00 грн, дивани лінійні на 3 посадкові місця-253440,00 грн. та відображена наступна інформація джерело фінансування закупівлі-міський бюджет,спеціальний фонд 253440 UAH джерело фінансування закупівлі-міський бюджет 184800 UAH Таким чином, за результатами наданих тендерних пропозицій вартісний критерій дорівнює сумі ,видатки на придбання яких планують і проводять за кодом економічної класифікації 2210 — «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» та викладених обставин, виникла ситуація щодо неможливості усунення порушень,що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, опис яких зазначено вище.
Документи:
03 червня 2020 10:11
Електронний підпис
03 червня 2020 10:10
Протокол 111.PDF