Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Засоби індивідуального захисту (Шапочка медична одноразова)», НК 024:2019: 32297 - Шапочка хірургічна, одноразового використання, нестерильна), Код ДК 021:2015- 33140000-3 Медичні матеріали»
Очікувана вартість
138,00 UAH
UA-2020-05-13-005566-b c92917f85b7e4022b11e51aa8634e4ca
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Падалка Дмитро Юрійович

+380442497004 2497004@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа “Національний науковий центр “Інститут кардіології імені академіка М. Д. Стражеска” Національної академії медичних наук України
Код ЄДРПОУ: 02011893
Вебсайт: https://strazhesko.org.ua/
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Народного Ополчення,5
Контактна особа: Падалка Дмитро Юрійович
+380442497004
2497004@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Шапочка медична Medicare Нетканий матеріал. Закупівля відбувається шляхом оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель, договору про закупівлю та всі додатки до нього, відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» №530 від 17.03.2020, Постанови КМУ «Про деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України» від 20 березня 2020 р. № 225 (в редакції постанови КМУ від 29 березня 2020 року № 248 та від 08 квітня 2020 р. № 269), Порядку проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України для організації та проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України відповідно до затвердженого Переліку постановою КМУ від 20 березня 2020 р. № 225 (в редакції постанови КМУ від 29 березня 2020 року № 248 та від 08 квітня 2020 року № 269)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 шт
Ціна за одиницю: 4.6UAH з ПДВ
Шапочка медична Medicare н/ткан. гофров.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київська область, місто Київ, вул. Народного Ополчення, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 травня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

13 травня 2020 23:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 23:30
Протокол УО-19.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАРМАЦІЯ"
#05415852
Переможець 138,00
UAH з ПДВ
13 травня 2020 23:35

Документи

13 травня 2020 23:35
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 21:39
Обґрунтування до звіту про виконання договору про закупівлю укладений
03 січня 2021 21:38
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 19:52
Додаткова угода №1 до Договору №А0-12/2.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 19:50
Електронний підпис укладений
13 травня 2020 23:40
Договір укладений
13 травня 2020 23:39

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Шапочка медична Medicare н/ткан. гофров. 30 шт 4,60
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни у зв’язку із зміною ставки ПДВ. Відповідно до п.71 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України (зі змінами та доповненнями), Постанови КМУ №224 від 20.03.2020 року (зі змінами і доповненням), а також Інформаційного листа №310 від 16.04.2020 року ДПСУ, як роз’яснення щодо змін запроваджених Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-2019)» №540-ІХ від 30 березня 2020 року, починаючи з 17 березня цього року та на період, що закінчується останнім числом місяця, в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби: звільняються від оподаткування ПДВ операції з ввезення на митну територію України та/або операції з постачання на митній території України товарів (в тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби, перелік яких визначено Кабінетом Міністрів України (пункт 71 підрозділу 2 «Особливості справляння податку на додану вартість» Розділу XX «Перехідні положення» ПКУ). Оскільки, авторизований електронний майданчик не має технічної можливості зміни вибраної раніше опції для вибору «з ПДВ / без ПДВ», правильними просимо вважати наступні дані: «Сума довогору становить: 129,00 грн. (Сто двадцять дев'ять гривень 00 копійок ) без ПДВ». Суми, зазначені в формах «Сума договору з ПДВ», «Сума договору без ПДВ» мають невірний характер, та зазначені у зв'язку з відстуністю технічної можливості зміни вибраної раніше опції для вибору «з ПДВ / без ПДВ»
Номер договору про закупівлю: АО-12/2
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №АО-12/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Шапочка медична Medicare н/ткан. гофров. 30 шт 4,60
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 129,00
UAH (в тому числі ПДВ 8,44 UAH)