Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція території парку з поліпшеною інфраструктурою для бізнесу та громадян в м. Новоукраїнка «Сквер на Соборній»
Очікувана вартість
12 291 887,00 UAH
UA-2020-05-13-005492-b 466016a35d324433aee3094cc468aed2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Васін

+380680680875 sugarvv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Новоукраїнської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04055127
Вебсайт: http://nu-rada.gov.ua/
Місцезнаходження: 27100, Україна , Кіровоградська обл., м.Новоукраїнка, вул.Покровська,70
Контактна особа: Володимир Васін
+380680680875
sugarvv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2020 21:10
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2020 09:00
Початок аукціону: 02 червня 2020 14:45
Очікувана вартість: 12 291 887,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 122 918,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція території парку з поліпшеною інфраструктурою для бізнесу та громадян в м. Новоукраїнка «Сквер на Соборній»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник протягом 10-ти (десяти) банківських днів з моменту реєстрації даного Договору в Державній казначейській службі України перераховує Виконавцю аванс у розмірі 30 % від суми фінансових зобов’язань на визначений період (бюджетний рік) Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 травня 2020 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 12:14
проект.rar
13 травня 2020 21:10
ПРОЕКТ договору.doc
13 травня 2020 21:10
ТД реконструкція парку.doc
14 травня 2020 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 09:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 12:14
проект.rar
13 травня 2020 21:10
ПРОЕКТ договору.doc
13 травня 2020 21:10
ТД реконструкція парку.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

техніне питання
Дата подання: 14 травня 2020 11:46
Дата відповіді: 14 травня 2020 12:13
Доброго дня ! Завантажте будь ласка технічне завдання
Відповідь: Технічне завдання є в додатку 2 тендерної документації файл "проект.rar". Додатково Замовником для зручності учасникам буде завантажено окремо відповідну інформацію
Поставка оборудования
Дата подання: 18 травня 2020 17:10
Дата відповіді: 19 травня 2020 15:02
Просим уточнить поставку оборудования осуществляет Заказчик или Подрядчик? Замечание: В смете 4-1-1 отсутствует Раздел №2 - пункты 25 и 26.
Відповідь: - Відповідно до вимог тендерної документації, а саме проекту договору "Виконавець зобов’язується з власних матеріалів на власний ризик та у передбачений Договором строк виконати роботи і здати в строк(експлуатацію) об'єкт"
- Щодо проекту зазначаємо, що всі пункти наявні та містять настіпну інформацію:
24 СН203-1080 Пiдiймачi щогловi будiвельнi,
вантажопiдйомнiсть 0,5 т маш-год 2,9617

25 СН233-325 Установки для свердлення отворiв в
залiзобетонi дiаметром до 160 мм маш-год 1,162

Невідповідність оголошення про закупівлю Тендерній документації
Дата подання: 21 травня 2020 15:56
Дата відповіді: 22 травня 2020 17:08
Доброго дня! Під час ознайомлення з оголошенням про закупівлю та тендерною документацією в нас виникло наступне запитання: Законом України “Про публічні закупівлі” передбачено 2 можливості для використання тендерного забезпечення: забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору. В оголошенні про закупівлю вказано: "Вид тендерного забезпечення: Відсутній", в той же час в розділі 6 ТД Замовником вимагається надання тендерного забезпечення у вигляді забезпечення виконання договору у розмірі 2% від вартості договору. Просимо внести зміни до оголошення про закупівлю та усунути вищезазначені розбіжності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідноо до п.9 ч.2 ст. 21 ЗУ “Про публічні закупівлі” передбачено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Віддтак, у тендерній документації чітко вказано, що забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Поняття тендерної пропозиції визначається ст. 25 ЗУ "Про публічні закупівлі", в тендерній документації передбачено забезпечення виконання договору(ст.27 ЗУ "Про публічні закупівлі"). Замовником дотримано вимоги чинного законодавства України, зміни до оголошення про закупівлю вноситися не будуть.

Стаття 25. Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції

Стаття 27. Забезпечення виконання договору про закупівлю

Це різні види забезпечення.

В оголошенні про закупівлю тендерне забезпечення пропозиції Учасника не вимагається (розділ 3 п.2),
але є вимоги від Учасника про забезпечення виконання договору про закупівлю (розділ 6 п.6).

У оголошенні розбіжностей немає, зміни до оголошення про закупівлю вноситись не будуть.

--
Щодо відомості ресурсів
Дата подання: 22 травня 2020 08:40
Дата відповіді: 22 травня 2020 17:29
В локальному кошторисі №2-2-2 п.46 передбачає: Установлення кранів поливальних діаметр 25 мм - 2 шт, в той же час у Відомості ресурсів ТЗ п.50 С1630-26 Вентилі прохідні муфтові .... - 4 шт. Така ж ситуація у п.49 ЛК №2-2-2: Установлення кранів поливальних діаметр 15 мм - 1 шт, а у Відомомості ресурсів п.69 - С1630-24 Вентилі прохідні муфтові... - 2 шт. Тобто обсяг робіт не відповідає кількості матеріалів. Просимо надати роз'яснення з приводу вищезазначених невідповідностей. Також у відомості ресурсів до локального кошторису №4-1-1 існує п.84 С111-1809 Сталь кругла.... - 0,0243 т, просимо роз'ясними при виконанні якого виду робіт та в якій розцінці локального кошторису №4-1-1 вона використовується.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Під час улаштування поливального крана передбачається на 1 кран встановлювати 2 вентилі. П.84 С111-1809 Сталь кругла - 0,0243 т використовується при виконанні робіт - Заземлювач вертикальний з круглої сталi дiаметром 16 мм.
Під час підготовки тендерної пропозиції обсяги робіт та обсяги необхідних матеріалів повинні відповідати технічному завданню.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 червня 2020 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕГАБУД-БК" 8 642 582,16
UAH з ПДВ
7 999 549,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД-КОНТРОЛЬ" 10 801 999,20
UAH з ПДВ
7 999 550,00
UAH з ПДВ
Документи
Мале приватне підприємство "Тарон" 11 676 208,80
UAH з ПДВ
8 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СПАЙС-БУД" 11 980 741,96
UAH з ПДВ
11 980 741,96
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АІС "БУДКОМ" 12 205 884,16
UAH з ПДВ
12 082 736,51
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 червня 2020 10:05
Електронний підпис
15 червня 2020 10:04
Ст17.pdf
15 червня 2020 10:04
Dovidka_20161400820680036270.pdf.p7s
15 червня 2020 10:04
Dovidka_20161400820680036270.pdf
04 червня 2020 12:24
Електронний підпис
04 червня 2020 12:23
Гарантійний лист.pdf
04 червня 2020 12:23
Протокол 1.pdf
04 червня 2020 12:23
Ліцензія і дозволи.pdf
04 червня 2020 12:23
Оригінал витягу ПДВ.pdf
29 травня 2020 16:11
Електронний підпис

Публічні документи

29 травня 2020 16:04
Електронний підпис
29 травня 2020 15:00
Електронний підпис
29 травня 2020 14:55
Документ_ЄДР_1006647445.zip
29 травня 2020 14:55
Кошторис_compressed.pdf
29 травня 2020 14:55
19.imd

Публічні документи

29 травня 2020 13:31
Електронний підпис
29 травня 2020 13:28
Технічна частина 2.pdf
29 травня 2020 13:28
1 Тендерна пропозиція.PDF
29 травня 2020 13:28
0 Реєстр.pdf

Публічні документи

31 травня 2020 21:48
Електронний підпис
31 травня 2020 21:37
21.PDF
31 травня 2020 21:37
20.PDF
31 травня 2020 21:37
19.PDF
31 травня 2020 21:37
18.PDF
31 травня 2020 21:37
17.pdf
31 травня 2020 21:37
16.PDF
31 травня 2020 21:37
15.PDF
31 травня 2020 21:37
14.PDF
31 травня 2020 21:37
13.PDF
31 травня 2020 21:37
12.pdf
31 травня 2020 21:37
11.PDF
31 травня 2020 21:37
10.PDF
31 травня 2020 21:37
9.pdf
31 травня 2020 21:37
8.pdf
31 травня 2020 21:37
7.PDF
31 травня 2020 21:37
6.pdf
31 травня 2020 21:37
5.pdf
31 травня 2020 21:37
4.PDF
31 травня 2020 21:37
3.2 договір.pdf
31 травня 2020 21:37
3.1 дог.pdf
31 травня 2020 21:37
2.PDF
31 травня 2020 21:37
1.реєстр.PDF
31 травня 2020 21:37
кошторис ч.2.rar
31 травня 2020 21:37
кошторис ч.1.rar

Публічні документи

01 червня 2020 08:13
Електронний підпис
01 червня 2020 08:12
10.PDF
29 травня 2020 19:51
Електронний підпис
29 травня 2020 19:36
2.pdf
29 травня 2020 19:36
3.pdf
29 травня 2020 19:36
4.pdf
29 травня 2020 19:36
6.pdf
29 травня 2020 19:36
5.pdf
29 травня 2020 19:36
9.pdf
29 травня 2020 19:36
7.pdf
29 травня 2020 19:36
8.pdf
29 травня 2020 19:36
1 (2).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕГАБУД-БК"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД-КОНТРОЛЬ"

Мале приватне підприємство "Тарон"

ПП "СПАЙС-БУД"

ТОВ "АІС "БУДКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МЕГАБУД-БК"
#41464974
Переможець 7 999 549,00
UAH з ПДВ
05 червня 2020 16:41
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 червня 2020 11:21

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно п.9 ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення наступних невідповідностей: 1. Відповідно до вимог п.1.4. ч.1 та пп. 1.2.3, 1.2.6, 1.2.8, 1.2.15 ч.1 розділу ІІІ тендерної документації надати скановані оригінали на кольоровому сканері, що не завіряються учасником такі документи: - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань - Витяг з реєстру платників ПДВ. - Договори оренди (суборенди) матеріально технічної бази - Дозвіл та ліцензія на провадження певного виду господарської діяльності - Аналогічний договір 2. У читабельному форматі протокол загальних зборів засновників згідно вимог п. 1.2.16 та п.1.4. ч.1 розділу ІІІ тендерної документації. 3. Згоду/гарантійний лист, що гарантійний строк на виконані роботи становить не менше 10 років та гарантійний строк в межах встановлених виробником обладнання та матеріалів, що будуть використані(застосовані, встановлені, змонтовані) під час виконання робіт відповідно вимог абз.1 додатку 2 тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2020 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЕГАБУД-БК"
#41464974
7 999 549,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2023 09:27
Ду 7 до Договору 226.pdf зміни до договору
26 грудня 2023 09:25
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2022 14:33
Ду 4 до Договору 226.pdf зміни до договору
16 грудня 2022 14:30
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2022 12:58
Д.у.2 до 226.pdf зміни до договору
21 липня 2022 12:56
Електронний підпис укладений
23 червня 2020 08:17
Дефектні акти.pdf укладений
22 червня 2020 17:18
кошторис.rar укладений
22 червня 2020 17:18
Договірна ціна.pdf укладений
22 червня 2020 17:18
226 Мегабуд-БК.pdf укладений
22 червня 2020 17:17
Календарний графік.pdf укладений
22 червня 2020 17:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 226
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 226
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт,
Номер договору про закупівлю: 226
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML