Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду за проведенням робіт на об’єкті «Нове будівництво індивідуальної котельні на твердому паливі потужністю 0,8 МВт Лохвицької гімназії №1 по вул.Незалежності, 10 в м. Лохвиця Полтавської області»
Очікувана вартість
60 967,00 UAH
UA-2020-05-13-005239-b fa5e53fcb340472cb7f5e7b6c018096d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Филь

+380994046075 kseniya.fil.92@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Лохвицької міської ради
Код ЄДРПОУ: 41814742
Місцезнаходження: 37200, Україна , Полтавська обл., м. Лохвиця, вул. Перемоги, 19
Контактна особа: Оксана Филь
+380994046075
kseniya.fil.92@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2020 17:51
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2020 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 травня 2020 20:00
Початок аукціону: 25 травня 2020 13:39
Очікувана вартість: 60 967,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 609,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійснення технічного нагляду за проведенням робіт на об’єкті «Нове будівництво індивідуальної котельні на твердому паливі потужністю 0,8 МВт Лохвицької гімназії №1 по вул.Незалежності, 10 в м. Лохвиця Полтавської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата наданих за даним договором послуг здійснюється після підписання Сторонами акту приймання-надання послуг, шляхом безготівкового перерахунку Замовником коштів на рахунок Виконавця за наявності відповідних бюджетних асигнувань протягом 10 банківських днів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 травня 2020 17:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 17:51
Документація.docx
13 травня 2020 17:51
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-13-005239-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2814107357
Дата подання: 27 травня 2020 22:20
Про виконання Вимоги щодо підтвердження відсутності підстав предбачених статтею 17 Закону
Згідно п 7. ТД, переможцю потрібно здійснити щодо підтвердження відсутності підстав предбачених статтею 17 Закону.
Учасник, якого визначено переможцем спрощеної закупівлі, у строк, що не перевищує двох робочих днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику документи (або інформацію) шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, а саме:
7.1. Для юридичних осіб або фізичних особ-підприємеців:
7.1.1. інформація, що створена із застосуванням сервісу електронних адміністративних послуг Головного сервісного центру МВС України (за посиланням в мережі Інтернет - https://dpvs.hsc.gov.ua); есть от 21.04
7.1.2. інформація про відсутність в учасника заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що створена із застосуванням електронного сервісу (за посиланням в мережі Інтернет (через особистий кабінет) - https://cabinet.sfs.gov.ua). Заказал в ДПІ
Станом на 27.05.2020 року, я як перможець, не можу виконати цю вимогу, бо система ПРОЗОРО не дозволяє завантажити вище названі документи до системи.
В зв"язку з вище зазначеним завантажую ці документи через вимогу (4 доданих файла). Прошу:1. вважати виконаним вище названу вимогу ТД 2. Повідомити мене, як учасника, чи виконана ця вимога завантаженням цих файлів через вимогу, якщо ні, то яким чином зробити це через систему Прозоро.
Додатково надсилаю файли підтвердження на електронну пошту уповноваженої особи
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 травня 2020 13:55
Доброго дня! Уважно розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне. Відповідно до умов п.7 Розділу IV документації спрощеної процедури закупівлі, Вами може бути обрано будь-який спосіб (у тому числі зазначений Вами) для завантаження відповідних документів щодо підтвердження відсутності підстав предбачених статтею 17 Закону до електронної системи публічних закупівель.Вимоги вважаємо Вами виконаними.Підстави для відхилення відстуні.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2020-05-13-005239-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Глух Вадим Петрович, Код ЄДРПОУ:3027902413
Дата подання: 29 травня 2020 11:44
про встановлення порушень при проведенні процедури закупівлі
В ході ознайомлення з закупівлею за ідентифікаційним номером UA-P-2020-04-30-001209-b Виконання технічного нагляду за роботами, контролю за ходом та якістю, вартістю і обсягами робіт по об’єкту "Футбольний стадіон з облаштуванням трибун та роздягалень на території Корюківської ЗОШ І-ІІІ ст. № 4 по вулиці Шевченка, 116 а, м.Корюківка, Чернігівської області - будівництво" (45210000-2 Будівництво будівель) розміщеною на авторизованих електронних майданчиках за посиланнями: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-30-002004-b встановлено за ціновою пропозицією 44900,0 грн. в аукціоні ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" #2814107357, за процедурою-спрощена закупівля відповідно до ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону).
Слід зазначити, що 21.03.2019 року ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" #2814107357 є не благонадійним виконавцем робіт, підтвердження цього є рішення суду , де позивачем є Акціонерного товариства "Укргазвидобування" в особі Філії - Газопромислового управління "Полтавагазвидобування" до відповідача Фізичної особи-підприємця Сазонова Олександра Івановича про стягнення 212 500,00 грн. заборгованості. Як стверджує позивач, з жовтня 2018 року відповідач не надає позивачу послуги з технічного нагляду за будівництвом майданчиків для КРС та ГРП по свердловинах ГПУ «Полтавагазвидобування», не відповідає на телефоні дзвінки та не отримує кореспонденцію позивача. З огляду на неналежне виконання відповідачем умов Договору, 23.01.2019 року на адресу відповідача позивачем була направлена претензія (вимога) про виконання зобов`язання, в якій позивач повідомляв про нарахування штрафних санкцій за необґрунтовану відмову від надання послуг. Проте відповіді не отримав. Матеріалами справи підтверджується, що позивач належним чином виконував зобов`язання за вищезазначеним Договором. Відповідач в порушення прийнятих на себе зобов`язань за вказаним необґрунтовано відмовився від надання послуг. Дана обставина відповідачем не спростована. Матеріали справи з яким можна ознайомитись за посиланням на сайті http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/82338738 або сайт Єдиний державний реєстр судових рішень.
Також, стосовно ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" #2814107357 є факти фальсифікації ним документів, а саме відповідно до постанови КМУ № 554 від 23 травня 2011 р. інженер з технічного нагляду не має права передавати кваліфікаційний сертифікат іншій особі для виконання окремих видів робіт. Згідно ст. 20 даної Постанови це порушення тягне за собою позбавлення виконавця кваліфікаційного сертифіката. Факти направлені до Всеукраїнської громадської організації «Гільдія інженерів технічного нагляду за будівництвом об’єктів архітектури», яка має статус саморегульованої організації у сфері архітектурної діяльності направлено лист з повідомленням щодо порушення Законодавства у сфері містобудівної діяльності ФОП Сазоновим О.І. та пов’язаними особами щодо подальшого анулюванні сертифікату інженера з технічного нагляду.
Як вбачається з аналізу закупівлі та прийняття рішення, Замовником не може буте порушено основні принципи здійснення закупівель, встановлені ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме : добросовісна конкуренція серед учасників», а також «об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів».
Враховуючи викладене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», прошу:
Прийняти скаргу до розгляду та прийняття рішення про встановлення порушень при проведенні процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 травня 2020 15:23
Доброго дня! Уповноважена особа Відділу освіти виконавчого комітету Лохвицької міської ради уважно розглянувши Вашу вимогу (ідентифікатор в системі публічних закупівель UA-2020-05-13-005239-b.a2) про встановлення порушень при проведенні процедури закупівлі, повідомляє наступне.
Спрощена закупівля «Здійснення технічного нагляду за проведенням робіт на об’єкті «Нове будівництво індивідуальної котельні на твердому паливі потужністю 0,8 МВт Лохвицької гімназії №1 по вул. Незалежності, 10 в м. Лохвиця Полтавської області» (ідентифікатор в системі публічних закупівель - UA-2020-05-13-005239-b) проводиться в інтересах Замовника, дотримуючись вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (далі – Закон).
Вимогами ч.13 ст.14 Закону становлено вичерпний перелік підстав для відхилення пропозиції учасника спрощеної процедури закупівлі. Зазначені зауваження, які викладено Вами у відповідній вимозі не відповідають жодному з чотирьох пунктів ч.13 ст.14 Закону. Однак, керуючись принципами здійснення публічних закупівель, встановлених ст.5 Закону, уповноваженою особою Відділу освіти виконавчого комітету Лохвицької міської ради перевірено факти викладені Вами у вимозі щодо підтвердження неблагонадійності учасника спрощеної закупівлі Фізичної особи-підприємця Сазонова Олександра Івановича. Таким чином було розглянуто рішення суду по справі № 917/462/19, за наданим Вами посиланням
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/82338738, та встановлено, що постановою Східного апеляційного господарського суду від 23.01.2020 р. Рішення господарського суду Полтавської області від 04.06.2019 у справі №917/462/19 скасовано. Також, зазначаємо, що Рішенням Верховного Суду від 26.03.2020 р. відмовлено у відкритті касаційного провадження за касаційною заявою акціонерного товариства "Укргазвидобування" на постанову Східного апеляційного господарського суду від 23.01.2020 зі справи № 917/462/19.
Також, зазначаємо, що у наданій вимозі Вами не встановлено та не доведено факту фальсифікації Фізичною особою-підприємцем Сазоновим Олександром Івановичем документів. Так як вимогами, які викладено у оголошенні та документації до предмета закупівлі не встановлено інших вимог до фахівців окрім документів, визначених у п.5.1.1. До того ж нами не вбачається передача сертифікату іншій особі для виконання окремих видів робіт, оскільки особою-тримачем сертифікату є Сазонов Володимир Іванович, який відповідно до умов цивільно-правової угоди №1 від 20.05.2020 р., між ним та Фізичною особою-підприємцем Сазоновим Олександром Івановичем, бере на себе в рамках договору зобов’язання виконати роботи, які є предметом закупівлі.
Також, Вами не доведено факти порушення Замовником Закону, в частині не дотримання принципів здійснення публічних закупівель, визначених ст.5 Закону, а саме «добросовісної конкуренції серед учасників», а також «об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів». Більш того, Вами некоректно зазначено частину та номер статті Закону на який Ви робите посилання у своїй вимозі.
Враховуючи вищевикладене, уповноваженою особою Відділу освіти виконавчого комітету Лохвицької міської ради відхилено вимогу UA-2020-05-13-005239-b.a2.
Номер вимоги: UA-2020-05-13-005239-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2814107357
Дата подання: 29 травня 2020 12:40
Про відповідність тендерної документації Учасника Сазонова О. І.
Ознайомившись з вимогою про порушення моєї документації хочу зазначити:
1. ФОП Сазонов О. І є благонадійним виконавцем робіт. Дійсно я мав судову справу від Акціонерного товариства "Укргазвидобування" в особі Філії - Газопромислового управління "Полтавагазвидобування". В листопаді 2019 року Харківвський апеляційний суд повіністю підтримав мою позицію та відхілив вимоги позивача. Тому станом на дату подачі тендера та до цього чассу - немає жодного факта про неблагонадійність Учасника або рішення суду або відкритої судової справи. З 2015 року я виконав більше 1350 договір з технагляду. По жодному з них не має претензій.
2. По другому пункту вимоги, хочу зазначити, що не зрозуміло взагалі суть порушення. Не має і не може бути факту передачі Сертифікату від однієї особи до іншої. В тендерній документації про це не сівдчить жоден документ. Мабуть автор вимоги переплутав факт, що учасником є ФОП Сазонов Олександр Іванович, а технаглядом є фізична особа Сазонов Володимир Іванович, якій має сертифікат та нікуди його не передає. ФОП Сазонов Олександр не може та не буде здійснювати технагляд самостійно. Саме для цього є трудовідносини з Сазоновим Володимиром.

Розуміючи бажання автора вимоги про встановлення факту порушення в моїй документації, хочу зазначити, що це є законне право. Але виходячі з суті вимоги, зазначаю, що документація ФОП Сазонов О. І. повністю відповідає тендерній документації
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 травня 2020 15:24
Відповідь по суті вимоги надано у попередній вимозі (ідентифікатор в системі публічних закупівель UA-2020-05-13-005239-b.a2)

Документи подані скаржником

27 травня 2020 22:19
160150023784835 код податкова.XML
27 травня 2020 22:20
Dovidka_20139637060920963116.pdf
27 травня 2020 22:20
Dovidka_20139637060920963116.pdf.p7s
27 травня 2020 22:20
file (1)Податкова.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2020 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" 37 000,00
UAH з ПДВ
36 350,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Глух Вадим Петрович 37 000,00
UAH з ПДВ
36 390,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОРОТЕНКО ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ" 53 000,00
UAH з ПДВ
53 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 травня 2020 23:38
Електронний підпис
25 травня 2020 23:37
160150023690320 ключ.XML
25 травня 2020 23:37
Подоткова Завірена.pdf
25 травня 2020 23:37
справка 19.05.20 МВД.pdf
25 травня 2020 23:37
Новий кошторис.pdf
21 травня 2020 01:01
Електронний підпис
21 травня 2020 00:37
Страховка Технагляд.pdf
21 травня 2020 00:37
СВIДОЦТВО__ФОП+++.pdf
21 травня 2020 00:37
паспорт.pdf
21 травня 2020 00:37
Паспорт + код Заверено.pdf
21 травня 2020 00:37
код.pdf
21 травня 2020 00:37
ДОВIДКА_податкiв+++.pdf
21 травня 2020 00:37
Диплом Сазонов В..pdf
21 травня 2020 00:37
ВИТЯГ з ЄДРПОУ от 29.04.20-.pdf
21 травня 2020 00:37
Банк 2 справки от 29.04.20.pdf
21 травня 2020 00:37
Dovidka_МВД от 27.04.20.pdf
21 травня 2020 00:37
Тендерна Пропозиція.pdf

Публічні документи

22 травня 2020 16:40
Електронний підпис
22 травня 2020 16:32
пропозиція.pdf
22 травня 2020 16:32
працівники.pdf
22 травня 2020 16:32
правочини.pdf
22 травня 2020 16:32
наказ_підпис.pdf
22 травня 2020 16:32
лист-згода.pdf
22 травня 2020 16:32
лист_згода.pdf
22 травня 2020 16:32
Копия паспорт_код.pdf
22 травня 2020 16:32
Копия диплом.pdf
22 травня 2020 16:32
Копия грантійний _лист.pdf
22 травня 2020 16:32
згода_з_договором.pdf
22 травня 2020 16:32
захист_довкілля.pdf
22 травня 2020 16:32
електр_підпис.pdf
22 травня 2020 16:32
договір_типовий.pdf
22 травня 2020 16:32
довідка_працівники.pdf
22 травня 2020 16:32
довідка_печатка.pdf
22 травня 2020 16:32
стаття 17.pdf
22 травня 2020 16:32
довідка_не_платн_ПДВ.pdf
22 травня 2020 16:32
довідка_ліцензія.pdf
22 травня 2020 16:32
довідка_досвід.pdf
22 травня 2020 16:32
довідка.pdf
22 травня 2020 16:31
витяг_ единий податок.pdf
22 травня 2020 16:31
виписка.pdf
22 травня 2020 16:31
аналог_договір_2.pdf
22 травня 2020 16:31
аналог_догвір_1.pdf
22 травня 2020 16:31
акт_2.pdf
22 травня 2020 16:31
акт _1.pdf
22 травня 2020 16:31
сертификати_свідоцтва.pdf
22 травня 2020 16:31
відгук_мережа.pdf
22 травня 2020 16:31
аналог_договор_3.pdf

Публічні документи

20 травня 2020 16:47
Договір аналог 2.jpg
20 травня 2020 16:47
Договір аналог 1.jpg
20 травня 2020 16:47
Витяг з реєстру 3.jpg
20 травня 2020 16:47
Витяг з реєстру 2.jpg
20 травня 2020 16:47
Витяг з реєстру 1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"

ФОП Глух Вадим Петрович

ФОП "КОРОТЕНКО ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"
#2814107357
Переможець 36 350,00
UAH з ПДВ
27 травня 2020 16:20

Документи

27 травня 2020 16:20
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 травня 2020 16:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"
#2814107357
36 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 травня 2020 16:20
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 10:22
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 13:32
Договір.pdf укладений
09 червня 2020 13:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 36 350,00
UAH