Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщення КНП ММР «Міська лікарня №1» під розміщення ангіографічного обладнання м. Миколаїв, вул. 2 Екіпажна, 4 (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
4 937 017,00 UAH
UA-2020-05-13-005178-b 54ea741749f548f8be30a8e4b8b01000
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Артюх

+380502503451 y.artiukh@mkrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41271134
Місцезнаходження: 54055, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, Центральний район ПРОСПЕКТ ЦЕНТРАЛЬНИЙ будинок 135
Контактна особа: Юлія Артюх
+380502503451
y.artiukh@mkrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2020 01:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2020 01:00
Початок аукціону: 01 червня 2020 15:23
Очікувана вартість: 4 937 017,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 685,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 24500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника - орган місцевого самоврядування.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщення КНП ММР «Міська лікарня №1» під розміщення ангіографічного обладнання м. Миколаїв, вул. 2 Екіпажна, 4 (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. 2 Екіпажна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія можливе авансування з дати взяття Замовником фінансових зобов'язань в органах ДКСУ Аванс 14 Банківські 50
Iнша подія після підписання Сторонами актів прийому виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3, або інших відповідних документів, передбачених чинним законодавством з дати взяття Замовником фінансових зобов'язань в органах ДКСУ Пiсляоплата 14 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відповідність тендерної документації замовника.
Дата подання: 13 травня 2020 21:30
Дата відповіді: 14 травня 2020 08:13
Договори цивільно-правового характеру повинні бути дійсними на момент подання пропозиції-це вимога Замовника.,Без фальсифікації цю вимогу виконати неможливо т.як Договора ЦПХ заключаються на конкретний обєкт і згідно кошторисної документації,яка прикріплена до Договору підряда вже після проведення закупівлі.Тому цю вимогу пропоную видалити із тендерної документації Замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Законодавчо необгрунтовано укладення договорів ЦПХ лише на конкретний об'єкт. Також кожен учасник, за власним бажанням, має змогу укласти договора ЦПХ на конкретний об'єкт, на якому планується здійснюватись діяльність. Вимоги до укладення договорів прописані в главі 63 ЦКУ. Відповідно до ст. 215 ЦКУ якщо недійсність правочину прямо не встановлена законом, але одна із сторін або інша заінтересована особа заперечує його дійсність на підставах, встановлених законом, такий правочин може бути визнаний судом недійсним (оспорюваний правочин). Отже, приймати рішення стосовно фальсифікації договорів має право лише суд. В разі виключення вимоги щодо можливості надання учасником в складі пропозиції договорів ЦПХ, замовник висуває дискримінаційні вимоги (по даному питанню вже є рішення АМКУ), Тендерну документацію розроблено базуючись на вимогах чинного законодавства.
Відповідність тендерної документації замовника.
Дата подання: 13 травня 2020 21:37
Дата відповіді: 14 травня 2020 08:45
Учасник повинен надати оригінали документів, що підтверджують вартість всіх матеріальних ресурсів, які вказані в остаточній комерційній пропозиції (остаточній договірній ціні) Учасника, у разі встановлення твердої договірної ціни.Шановний Замовник.Як Ви вбачаєте виконання цієї вимоги,коли оригінали документів надаються тільки при їх придбанні.А при Твердій ДЦ вартість матеріалів взагалі не повина хвилювати Замовника.На те вона і є-Тверда.Тому ці вимоги ТД пропоную видалити.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По-перше, ця вимога стосується Учасника-Переможця, який повинен надати документи при підписанні договору. По-друге, договірна ціна встановлюється динамічною та лише у випадку, коли учасник настільки зменшує ціну своєї пропозиції, що у замовника виникають сумніви спроможності виконати таким учасником роботи, ціна стає твердою. В разі суттєвого зниження ціни пропозиції, учасник першочергово зменшує ціну матеріалів, це тягне за собою неможливість придбати матеріали за заниженими цінами. Це можливо лише у випадку, коли в учасника вже наявні матеріали, які були придбані раніше за нижчою ціною. Лише в цьому випадку учасник-переможець надає документи, що підтверджують вартість всіх матеріальних ресурсів, для забезпечення впевненості замовника, що матеріали відповідають всім стандартам, та роботи будуть виконані. Яка би не була ціна, динамічна або тверда, замовника хвилює ціна матеріалів, в зв’язку з тим, що вони закуповуються за бюджетні кошти. Ця вимога суттєво зменшує ризики необдуманого зниження ціни учасниками при поданні пропозиції.
Чи можлива зміна договору?
Дата подання: 15 травня 2020 10:07
Дата відповіді: 15 травня 2020 15:33
Чи готові ви змінити п. 5.1.1. Підрядник розпочинає виконання робіт протягом 5 календарних днів , з дня підписання акту приймання-передачі будівельного майданчика, але в будь якому випадку після отримання попередньої оплати передбаченої п.4.2. договору, при цьому до початку виконання робіт він зобов'язаний розробити та надати для затвердження Замовнику проект виконання робіт. Чи готові ви з п. 4.2. виключити передостанній абзац.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Типові договора в управлінні, затверджені наказом начальника управління, вони є однаковими для кожної підрядної організації, зміни в них вносити не плануємо. Також повідомляємо, що надання попередньої оплати не є обов'язковим, вона надається за рішенням замовника.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2020 15:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНЖ-СТРОЙ" 4 843 213,00
UAH з ПДВ
4 843 213,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КОМФОРТСЕРВІС" 4 890 000,00
UAH з ПДВ
4 890 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2020 10:55
Електронний підпис
12 червня 2020 10:54
МВС.pdf
12 червня 2020 10:54
ІНФ ДОВ БАНКРУТСТВО.pdf
12 червня 2020 10:54
ДПС.pdf
12 червня 2020 10:54
Довідки.pdf
12 червня 2020 10:54
Довідка кор пр. юр.ос..zip
12 червня 2020 10:54
Довідка кор пр уп.ос..zip
25 травня 2020 14:21
Електронний підпис
25 травня 2020 12:41
протокол НР.PDF
25 травня 2020 12:41
наказ.pdf
25 травня 2020 12:41
ліцензія.pdf
25 травня 2020 12:41
лист.pdf
25 травня 2020 12:41
витяг из Статуту.pdf
25 травня 2020 12:41
Гарантія 3622-20.7z
22 травня 2020 12:53
r_3_ДЦ_ССР.pdf
22 травня 2020 12:53
r_3_ДЦ_РТСП.pdf
22 травня 2020 12:53
r_3_ДЦ_ОС_2-1.rtf зарп.pdf
22 травня 2020 12:53
r_3_ДЦ_ОС_2-1.pdf
22 травня 2020 12:53
r_3_ДЦ_ОПРЛС_2-1-32.pdf
22 травня 2020 12:53
r_3_ДЦ_ОПРЛС_2-1-14.pdf
22 травня 2020 12:53
r_3_ДЦ_ОПРЛС_2-1-13.pdf
22 травня 2020 12:52
r_3_ДЦ_ОПРЛС_2-1-9.pdf
22 травня 2020 12:52
r_3_ДЦ_ОПРЛС_2-1-7.pdf
22 травня 2020 12:52
r_3_ДЦ_ОПРЛС_2-1-6.pdf
22 травня 2020 12:52
r_3_ДЦ_ОПРЛС_2-1-5.pdf
22 травня 2020 12:52
r_3_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4.pdf
22 травня 2020 12:52
r_3_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.pdf
22 травня 2020 12:52
r_3_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.pdf
22 травня 2020 12:52
r_3_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1__.pdf
22 травня 2020 12:52
r_3_ДЦ_ОПР.pdf
22 травня 2020 12:52
r_3_ДЦ_ЛС2_2-1-33.pdf
22 травня 2020 12:52
r_3_ДЦ_ЛС2_2-1-15.pdf
22 травня 2020 12:52
r_3_ДЦ_ЛС2_2-1-10.pdf
22 травня 2020 12:52
r_3_ДЦ_ЛС2_2-1-8.pdf
22 травня 2020 12:52
r_3_ДЦ_ЛС1_2-1-32.pdf
22 травня 2020 12:52
r_3_ДЦ_ЛС1_2-1-14.pdf
22 травня 2020 12:52
r_3_ДЦ_ЛС1_2-1-13.pdf
22 травня 2020 12:52
r_3_ДЦ_ЛС1_2-1-9.pdf
22 травня 2020 12:52
r_3_ДЦ_ЛС1_2-1-7.pdf
22 травня 2020 12:52
r_3_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf
22 травня 2020 12:52
r_3_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
22 травня 2020 12:52
r_3_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
22 травня 2020 12:52
r_3_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
22 травня 2020 12:52
r_3_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
22 травня 2020 12:52
r_3_ДЦ_ЛС1_2-1-1__.pdf
22 травня 2020 12:52
r_3_ДЦ_ИВР.pdf
22 травня 2020 12:52
r_3_ДЦ_ДЦ.rtf расч.pdf
22 травня 2020 12:52
r_3_ДЦ_ДЦ.rtf расч риск.pdf
22 травня 2020 12:52
r_3_ДЦ_ДЦ.rtf зап.pdf
22 травня 2020 12:52
r_3_ДЦ_ДЦ.pdf
22 травня 2020 12:52
r_3_ДЦ_ВРЛС_2-1-32.pdf
22 травня 2020 12:52
r_3_ДЦ_ВРЛС_2-1-14.pdf
22 травня 2020 12:52
r_3_ДЦ_ВРЛС_2-1-13.pdf
22 травня 2020 12:52
r_3_ДЦ_ВРЛС_2-1-9.pdf
22 травня 2020 12:52
r_3_ДЦ_ВРЛС_2-1-7.pdf
22 травня 2020 12:52
r_3_ДЦ_ВРЛС_2-1-6.pdf
22 травня 2020 12:52
r_3_ДЦ_ВРЛС_2-1-5.pdf
22 травня 2020 12:52
r_3_ДЦ_ВРЛС_2-1-4.pdf
22 травня 2020 12:52
r_3_ДЦ_ВРЛС_2-1-3.pdf
22 травня 2020 12:52
r_3_ДЦ_ВРЛС_2-1-2.pdf
22 травня 2020 12:52
r_3_ДЦ_ВРЛС_2-1-1__.pdf
22 травня 2020 12:51
r_3_ДЦ_ВОБ.pdf
22 травня 2020 12:46
24. Статут.pdf
22 травня 2020 12:46
24. Опис.pdf
22 травня 2020 12:46
23. Наказ на директора.pdf
22 травня 2020 12:46
22. лист.pdf
22 травня 2020 12:46
10-21 .Довідки.pdf
22 травня 2020 12:46
8. Довідка щодо субпідр.pdf
22 травня 2020 12:46
3. Лист-гарантія.pdf
22 травня 2020 12:45
1. Тендерна пропозиція,.pdf
14 травня 2020 12:33
Електронний підпис
14 травня 2020 12:32
9. Ліцензія ІНЖ СТРОЙ.pdf

Публічні документи

27 травня 2020 11:51
Електронний підпис
27 травня 2020 11:50
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНЖ-СТРОЙ"

ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КОМФОРТСЕРВІС"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2020 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНЖ-СТРОЙ"
#42613065
4 843 213,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 червня 2020 16:43
Кошториси_Ангіограф.rar укладений
18 червня 2020 16:42
Дог.7Т від 18.06.2020_Ангіограф.обл..pdf укладений
18 червня 2020 16:42
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2021 12:17
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 19:22
ДУ 2 від 18.12.2020 до дог.7Т_Ангіограф.обл..pdf зміни до договору
18 грудня 2020 19:19
Додаток 4 до ДУ 2 від 18.12.2020 дог.7Т_ДЦ3.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 19:19
Додаток 4 до ДУ 2 від 18.12.2020 дог.7Т_ДЦ2.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 19:19
Додаток 4 до ДУ 2 від 18.12.2020 дог.7Т_ДЦ1.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 19:19
Додаток 4 до ДУ 2 від 18.12.2020 дог.7Т_ДЦ4.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 19:19
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2020 14:10
ДУ 1 від 02.10.2020 до дог.7Т_Ангіограф.обл.pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 14:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1.1. Внести зміни у п.1.1 та п. 1.2. розділу 1 та викласти його у наступній редакції: «1.1. Замовник доручає, а Підрядник забезпечує відповідно до проектної документації та умов Договору підряду виконати роботи по об’єкту: Капітальний ремонт приміщення КНП ММР «Міська лікарня №1» під розміщення ангіографічного обладнання м. Миколаїв, вул. 2 Екіпажна, 4 (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (надалі по тексту – об’єкт), а Замовник зобов’язується прийняти їх та оплатити. 1.2. Об'єкт будівництва: приміщення КНП ММЗ «Міська лікарня №1» під розміщення ангіографічного обладнання. Адреса розташування об'єкта: 54000, Україна, м.Миколаїв, вул. 2 Екіпажна, 4. Характер будівництва – капітальний ремонт.» 1.2. Внести зміни у додатки 1, 2, 3 які додаються, та викласти їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1.1. Зменшити суму договору на 156 088,46 грн. 1.2. Внести зміни у п. 3.1. розділу 3, та викласти його у новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 4 687 124,54 грн. (чотири мільйони шістьсот вісімдесят сім тисяч сто двадцять чотири грн, 54 коп), у тому числі ПДВ 781 187.42 грн, та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору може бути змінена в залежності від реального фінансування.» 1.3. Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатків № 1,2,3, 4 (які додаються) та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 687 124,54
UAH (в тому числі ПДВ 781 187,42 UAH)