Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Р-14 Луцьк - Ківерці - Маневичі - Любешів - Дольськ від км 4+468 - км 71+473 (окремими ділянками), ділянка км 16+829 - км 24+927, Волинська область. (45233142-6 Ремонт доріг)
GBN G.1-218-182: 2011 Services for the current average repair of the state road R-14 Lutsk - Kivertsi - Manevychi - Lyubeshiv - Dolsk from km 4 + 468 - km 71 + 473 (separate sections), section km 16+ 829 - km 24 + 927, Volyn region. (Repair of roads)
Очікувана вартість
144 633 472,00 UAH
UA-2020-05-13-005146-b 99bb6a1cfd4748afb738883c4c6a34b9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипчук Руслан

380507833341 VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43020, Україна , Волинська область обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Контактна особа: Пилипчук Руслан
380507833341
VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Roads Service in Volyn Region
National ID: 25908960
Contact point: Pilipchuk Ruslan Vladimirovich
380507833341
VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 травня 2020 17:28
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 12:17
Очікувана вартість: 144 633 472,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 446 334,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4339004.16 UAH
Publication date: 13 травня 2020 17:28
Enquiries until: 21 червня 2020 12:00
Complaints submission until: до 27 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 липня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 144 633 472 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 446 335 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Р-14 Луцьк - Ківерці - Маневичі - Любешів - Дольськ від км 4+468 - км 71+473 (окремими ділянками), ділянка км 16+829 - км 24+927, Волинська область. (45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

GBN G.1-218-182: 2011 Services for the current average repair of the state road R-14 Lutsk - Kivertsi - Manevychi - Lyubeshiv - Dolsk from km 4 + 468 - km 71 + 473 (separate sections), section km 16+ 829 - km 24 + 927, Volyn region. (Repair of roads)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Аванс 10 Календарні 30
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 червня 2020 11:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 11:36
Перелік ЗМІН.doc
23 червня 2020 11:36
Тендерна документація P-14 16+829 - км 24+927 із змінами.doc
23 червня 2020 11:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 17:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 11:36
Перелік ЗМІН.doc
23 червня 2020 11:36
Тендерна документація P-14 16+829 - км 24+927 із змінами.doc
13 травня 2020 17:25
Тендерна документація P-14 16+829 - км 24+927.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо кваліфікації
Дата подання: 04 червня 2020 16:51
Дата відповіді: 10 червня 2020 16:08
Тендерною документацією встановлено необхідність надання учасником документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) в обсязі не менше об’ємів основних робіт, визначених замовником, у тому числі досвіду з влаштування щебенево-піщаної суміші у обсязі не менше 78265 м2. При цьому слід зазначити, що ДСТУ Б В.2.7.-30:2013 «Загальні технічні умови МАТЕРІАЛИ НЕРУДНІ ДЛЯ ЩЕБЕНЕВИХ І ГРАВІЙНИХ ОСНОВ ТА ПОКРИТТІВ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ» передбачає можливість використання для влаштування основи дороги різних нерудних матеріалів , а саме : щебінь, гравій, щебінь з гравію, суміші (щебенево-піщані, гравійні, гравійно-піщані). При цьому ні тип матеріалу, що використовується, ні мінеральний склад нерудних матеріалів ніяк не впливає на порядок виконання відповідних робіт. При виконанні робіт використовують одні і ті ж механізми , і досвід влаштування основи дороги з суміші щебенево-піщаної, нічим не відрізняється від досвіду влаштування основи дороги з суміші гравійно-піщаної, чи з гравійної суміші. У зв’язку з цим просимо Вас уточнити чи можна на підтвердження досвіду виконання робіт з влаштування основи дороги з щебенево-піщаної суміші у обсязі не менше 78265 м2 надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт з улаштування підстилаючого і вирівнювального шару основи з щебеню 0-40мм, у такому ж обсязі ( не менше 78265 м2)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником вивчається питання щодо можливості внесення змін в Тендерну документацію з озвученого Вами питання.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-13-005146-b.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Данко, Код ЄДРПОУ:32727466
Дата подання: 10 червня 2020 17:52
Скарга до АМКУ UA-2020-05-13-005146-b (Р-14 Луцьк, 4-71) щодо ТД
Скарга до АМКУ UA-2020-05-13-005146-b (Р-14 Луцьк, 4-71) щодо ТД
Документи
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 15 червня 2020 23:40
Рішення від 15.06.2020 № 11721 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 15 червня 2020 23:40
Рішення від 23.06.2020 № 12432.pdf
Дата публікації: 26 червня 2020 20:17

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-24-000015 ● 90117d0e41d4461190962372fa91168a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 листопада 2020 14:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.11.2020 № 53-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 23.11.2020 № 53-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-05-13-005146-b від 13.05.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник зобов’язується здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом недопущення таких порушень у подальшому.

2020-12-16 10:48:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою за номером UA-2020-05-13-005146-b не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 06 липня 2020
UA-2020-05-13-005146-b99bb6a1cfd4748afb738883c4c6a34b9
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43020, Україна, Волинська область обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Учасник Документи Рішення
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ПБС Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

01 липня 2020 12:04
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

28 липня 2020 10:45
Електронний підпис
15 липня 2020 17:17
Електронний підпис
15 липня 2020 17:16
Довідки переможця.rar
30 червня 2020 18:18
Електронний підпис
30 червня 2020 18:18
Електронний підпис
13 червня 2020 21:00
Електронний підпис
13 червня 2020 21:00
Електронний підпис
13 червня 2020 20:59
5.Відомості з ЄДРПОУ.pdf
13 червня 2020 20:59
4.Виписка з ЄДР.pdf

Документи

Публічні документи

01 липня 2020 11:33
Електронний підпис
01 липня 2020 11:33
Електронний підпис
01 липня 2020 11:30
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
01 липня 2020 11:30
Дипломи працівників.pdf
01 липня 2020 11:30
Транспортна схема - 1.pdf
01 липня 2020 11:30
Договір поставки абз.pdf
01 липня 2020 11:30
016-001-23441-2020.zip
01 липня 2020 11:30
Довідка про санкції.pdf
01 липня 2020 11:29
Проект договору.pdf
01 липня 2020 11:29
Лист ТОВ Буковель.pdf
01 липня 2020 11:29
Договірна ціна.pdf
01 липня 2020 11:29
Ліцензія ПБС.PDF
01 липня 2020 11:29
Гарантійний лист.pdf
01 липня 2020 11:29
Інформація по ст.17.pdf
01 липня 2020 11:29
Протокол ЗБ.pdf
01 липня 2020 11:29
Довідка про підпис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"

ТОВ ПБС

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" 128 501 028,00
UAH з ПДВ
128 501 028,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПБС 138 000 157,20
UAH з ПДВ
138 000 157,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 липня 2020 10:45
Електронний підпис
15 липня 2020 17:17
Електронний підпис
15 липня 2020 17:16
Довідки переможця.rar
30 червня 2020 18:18
Електронний підпис
30 червня 2020 18:18
Електронний підпис
13 червня 2020 21:00
Електронний підпис
13 червня 2020 21:00
Електронний підпис
13 червня 2020 20:59
5.Відомості з ЄДРПОУ.pdf
13 червня 2020 20:59
4.Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

01 липня 2020 11:33
Електронний підпис
01 липня 2020 11:33
Електронний підпис
01 липня 2020 11:30
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
01 липня 2020 11:30
Дипломи працівників.pdf
01 липня 2020 11:30
Транспортна схема - 1.pdf
01 липня 2020 11:30
Договір поставки абз.pdf
01 липня 2020 11:30
016-001-23441-2020.zip
01 липня 2020 11:30
Довідка про санкції.pdf
01 липня 2020 11:29
Проект договору.pdf
01 липня 2020 11:29
Лист ТОВ Буковель.pdf
01 липня 2020 11:29
Договірна ціна.pdf
01 липня 2020 11:29
Ліцензія ПБС.PDF
01 липня 2020 11:29
Гарантійний лист.pdf
01 липня 2020 11:29
Інформація по ст.17.pdf
01 липня 2020 11:29
Протокол ЗБ.pdf
01 липня 2020 11:29
Довідка про підпис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"

ТОВ ПБС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"
#23251561
Переможець 128 501 028,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 11:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 липня 2020 11:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"
#23251561
128 501 028,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 14:22
Електронний підпис зміни до договору
14 липня 2021 11:00
Додаткова угода №198-21 (1).pdf зміни до договору
14 липня 2021 11:00
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2021 15:21
Додаткова угода №85-21 (1).pdf зміни до договору
09 квітня 2021 15:20
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:35
Додаткова угода №340-20 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:34
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:17
Додаткова угода №325-20 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:17
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2020 10:49
Додаткова угода №135-20 (1).pdf зміни до договору
16 жовтня 2020 10:49
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2020 15:58
Додаткова угода №89-20 (1).pdf зміни до договору
04 серпня 2020 15:58
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 13:52
Договір №01.3-15-20.pdf укладений
29 липня 2020 13:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Встановлення попередньої оплати.
Номер договору про закупівлю: 01.3/15/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 89/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змір в Додаток 2 до договору "План фінансування"
Номер договору про закупівлю: 01.3/15/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 135/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01.3/15/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 325/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору. Внесення змін в додаток 3 до договору "Календарний графік виконання робіт (послуг).
Номер договору про закупівлю: 01.3/15/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 340/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01.3/15/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 85/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У тексті Договору та додатках до нього слово "роботи", замінити словом "послуги"; словосполучення "виконання робіт" та" виконання послуг" замінити словосполученням "надання послуг"; слово "Виконавець" замінити словом "Підрядник". Внесення змін в пункти 1.1, 13.1 Договору. Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01.3/15/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 198/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 116 362 213,00
UAH (в тому числі ПДВ 19 393 702,17 UAH)