Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт покрівлі ЗОШ І-ІІ ст. в с. Єльне по вул. Жовтнева 54 Рокитнівського району Рівненської області»
Очікувана вартість
1 076 928,00 UAH
UA-2020-05-13-005137-b 2ae8a992713f47d5814858ec878699d9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Шевчук

+380660450328 okosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ РОКИТНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02145895
Вебсайт: http://rokosvita.org.ua
Місцезнаходження: 34200, Україна , Рівненська обл., смт. Рокитне, вул. Незалежності, 13
Контактна особа: Оксана Шевчук
+380660450328
okosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2020 17:23
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2020 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 червня 2020 19:00
Початок аукціону: 03 червня 2020 11:45
Очікувана вартість: 1 076 928,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,93%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт покрівлі ЗОШ І-ІІ ст. в с. Єльне по вул. Жовтнева 54 Рокитнівського району Рівненської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34200, Україна, Рівненська область, с.Єльне, 34273, Рівненська обл., Рокитнівський р-н, с.Єльне, вул.Жовтнева,54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 травня 2020 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 15:52
Оголошення Єльно в новій редакції.doc
14 травня 2020 14:39
Проект договору Єльно в новій редакції.docx
19 травня 2020 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 15:52
Оголошення Єльно в новій редакції.doc
13 травня 2020 17:23
Оголошення Єльно (1).doc
14 травня 2020 14:39
Проект договору Єльно в новій редакції.docx
13 травня 2020 17:23
Проект договору Єльно.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення технічного завдання
Дата подання: 18 травня 2020 11:14
Дата відповіді: 19 травня 2020 15:55
1. В технічному завданні п.1 передбачено розбирання покрівлі - 1207,4 м2, а в п.16 влаштування покрівлі -1137,5 м2. Чому не відповідність в обємі робіт? 2.п.23 Влаштування світильників. Чому не передбачено прокладання проводу.
Відповідь: В кошторисній документації по об’єкту «Капітальний ремонт покрівлі ЗОШ І-ІІ ст.. в с. Єльне, по вул. Жовтнева 54, Рокитнівського району, Рівненської області», в розділі 1. п. 16 показник - 1135,5 м2, вказаний помилково, потрібно – 1207.4 м2, в розділі 2 п.23 передбачено монтаж світильників на місці старих світильників, тому не передбачено прокладання проводу.
19.05.2020 року внесено зміни до технічного завдання по закупівлі та опубліковано оголошення в новій редакції.
Уточнення технічного завдання
Дата подання: 18 травня 2020 11:31
Дата відповіді: 19 травня 2020 15:55
1.В технічному завданні п.1 передбачено розбирання покрівлі-1207,4 м2 а в п.16 влаштування покрівлі 1137,5м2. Чому невідповідність в обєму робіт. 2. п.23 влаштування світильників не передбачено прокладання провода для підключення світильників.
Відповідь: В кошторисній документації по об’єкту «Капітальний ремонт покрівлі ЗОШ І-ІІ ст.. в с. Єльне, по вул. Жовтнева 54, Рокитнівського району, Рівненської області», в розділі 1. п. 16 показник - 1135,5 м2, вказаний помилково, потрібно – 1207.4 м2, в розділі 2 п.23 передбачено монтаж світильників на місці старих світильників, тому не передбачено прокладання проводу.
19.05.2020 року внесено зміни до технічного завдання по закупівлі та опубліковано оголошення в новій редакції.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-13-005137-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ,ПРОФСПІЛКИ) "СВЯТОБОР Л", Код ЄДРПОУ:38439980
Дата подання: 14 травня 2020 17:04
Вимога про усунення порушень при проведенні закупівлі
Пунктом 2.4 додатку 1 до оголошення про проведення закупівлі передбачено, що учасник повинен завантажити акт виконаних робіт (акти виконаних робіт) за предметом закупівлі відповідно до укладеного договору/укладених договорів та документ, який підтверджує оплату вказаних робіт (копія платіжного доручення або виписка з банку).
Закон не забороняє замовнику при проведенні спрощеної закупівлі розміщувати в оголошенні про проведення закупівлі іншу інформацію, крім тієї, що визначена обов’язковою.
Вбачається, що в даному випадку Замовником встановлені вимоги щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору та документального підтвердження підтвердження його виконання. В цьому контексті вимога щодо надання підписаних Замовником актів виконаних робіт є зрозумілою (документ підтверджує, що роботи виконані в повному обсязі та без зауважень). Додаткови підтвердженням належного виконання робі є лист відгук, надання якого теж вимагається Замовником. Не є зрозумілим необхідність надання ще одного (третього) підтвердження того самого факту тією ж особою.
З іншого боку, факт оплати виконаних робіт є підтвердженням виконання договірних зобов’язань Замовником. Тим більше, що така оплата може бути відтермінована у зв’язку з несвоєчасним фінансуванням.
Таким чином, учасники, які мають докумнтально підтверджений досвід виконання аналогічного договору, але з об’єктивних причин не отримали оплату від Замовника не зможуть прийняти участь в закупівлі.
Таким чином, вимога щодо підтвердження оплати робіт за аналогічним договором є надмірною та такою що призводить до дискримінації учасника та обмежує конкуренцію, що не відповідає загальним умовам проведення публічних закупівель.
Вимагаємо внести зміни в оголошення про проведення закупівлі та усунути дискримінаційні умови.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 травня 2020 15:49
Оплата робіт по аналогічному договору.
Необхідність надання документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (договорів), а саме: надання копій аналогічного договору (договорів), листів відгуків, актів виконаних робіт за предметом закупівлі та документ, який підтверджує оплату вказаних робіт викликана складністю проведення робіт та необхідністю наявності у виконавця значного досвіду виконання робіт такого роду, що дозволить вчасно та якісно виконати та забезпечити вчасно та якісно виконати роботи і забезпечити гарантійний строк експлуатації.
Частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон) передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Додатково повідомляємо, що згідно частини 2 статті 16 Закону зазначається саме факт «виконання», а не «укладення» договору, тож договір виконаний не у повному обсязі не може бути підтверженням досвіду виконання аналогічного договору. Документ, який підтверджує оплату вказаних робіт є складовою частиною умов виконання аналогічного договору.
Крім того, Учасник в складі пропозиції може надати документальне підтвердження об’єктивних причин неотримання оплати за виконаний договір, якщо такі присутні.
Враховуючи вищевикладене вважаю, що вимога щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (договорів), а саме: надання копій документів, які підтверджують оплату вказаних робіт не є дискримінаційною та не обмежує конкуренцію.
Номер вимоги: UA-2020-05-13-005137-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ,ПРОФСПІЛКИ) "СВЯТОБОР Л", Код ЄДРПОУ:38439980
Дата подання: 14 травня 2020 17:05
Вимога про усунення порушень при проведенні закупівлі
Пунктом 11 додатку 1 до оголошення про проведення закупівлі передбачено, що учасник повинен надати лист-згоду в довільній формі на використання інформації на виконання вимог Закону України “Про захист персональних даних” (повинна бути підписана фізичними особами, щодо яких подано інформацію про відсутність звинувачення у скоєнні злочину або засудження до кримінального покарання).
При цьому, Замовником не визначено обов’язку Учасника надати інформацію про відсутність звинувачення у скоєнні злочину або засудження до кримінального покарання та не визначено переліку таких осіб. Також не є зрозумілим надання інформації про звинувачення осби у скоєнні злочину з точки зору наслідків такого інформування. Взагалі, відомості про пред’явлення звинувачення особі не є інформацією, що знаходиться у вільному доступі і не можуть бути отримані Учасником без згоди відповідної особи або правоохоронних органів.
Таким чином зазначена вище вимога не є конкретизованою, а одже не може бути виконаною.
Вимагаємо внести зміни в оголошення (додаток) з метою усунення допущених неточностей.
Пунктом 3.3. додатку 1 до оголошення про проведення закупівлі передбачено, що учасник повинен надати копію паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду на особу/осіб уповноважених на підписання договору про закупівлю.
Пунктом 4. додатку 1 встановлено необхідність подання копії сторінок паспорта, особи, уповноваженої на підписання документів пропозиції та/або договору.
Виконання зазначених вимог передбачає отримання письмової згоди від осіб, щодо обробки персональних даних.
Перед тим, як особою буде надана згода на обробку його персональних даних, вона має бути повідомлена відповідно до частини другої статті 12 Закону України "Про захист персональних даних", а саме: "суб’єкт персональних даних повідомляється про володільця персональних даних, склад та зміст зібраних персональних даних, свої права, визначені цим Законом, мету збору персональних даних та осіб, яким передаються його персональні дані: в момент збору персональних даних, якщо персональні дані збираються у суб’єкта персональних даних; в інших випадках протягом тридцяти робочих днів з дня збору персональних даних."
Всупереч зазначеному, Замовник не надав відомості про:
- мету обробки персональних даних відповідно до закону (абзац четвертий статті 2, частина перша статті 6 Закону України "Про захист персональних даних");
- визначення процедури оброблення персональних даних (абзац третій статті 2 Закону України "Про захист персональних даних").
При цьому, працівник має право не надавати згоди на таку обробку персональних даних іншій особі (крім роботодавця), оскільки вона безпоседньо не пов’язана із перебуванням працівника у трудових відносинах з підприємством.
Таким чином зазначена вимога є обмеженням конкуренції адже прийняти участь у закупівлі можуть лише ті учасники, працівники яких надали відповідну згоду.
З іншого боку, визначення осіб уповноважених на вчинення певних дій є компетенцією Учасника. Порядок надання доказів на підтвердження таких повноважень Замовником визначений.
Взагалі не є зрозумілим яким чином відомості, що містяться в паспорті особи та довідці про присвоєння ідентифікаційного коду можуть впливати на рішення Замовника про підтвердження чи відхилення пропозиції Учасника.
З огляду на наведене, зазначені вище вимоги у форматі визначеному Замовником є надмірними та незаконними.
Вимагаємо усунути вказані порушення, або привести зміст вимог до чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 травня 2020 15:55
Персональні дані.
Пунктом 11 оголошеної закупівлі передбачено надання листа-згоди в довільній формі на використання інформації на виконання вимог Закону України “Про захист персональних даних” (повинна бути підписана фізичними особами, щодо яких подано інформацію про відсутність звинувачення у скоєнні злочину або засудження до кримінального покарання).
Дійсно, в оголошенні відсутня вимога щодо документального підтвердження інформації про відсутність звинувачення у скоєнні злочину або засудження до кримінального покарання, - отже Учасник в складі пропозиції не зобов’язаний надати таке підтвердження і це не буде підставою для її відхилення.
Пунктом 4 оголошеної закупівлі передбачено, що Учасником-фізичною особою або посадовою (службовою) особою учасника, що діє на підставі довіреності (доручення), надається завірена особисто копія сторінок паспорта (написом на кожній сторінці паспорта “Копія вірна”, підписом та проставлянням печатки учасника – за наявності) особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) на підписання документів пропозиції та/або договору (а саме сторінки 1-6 та місце проживання паспорта громадянина України ) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492¬VI, зі змінами.
Також пунктом 3.3 оголошеної закупівлі передбачено надання копії паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду подається на особу/осіб уповноважених на підписання договору про закупівлю.
Номер вимоги: UA-2020-05-13-005137-b.b3
Статус:
Скасована
Учасник: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ,ПРОФСПІЛКИ) "СВЯТОБОР Л", Код ЄДРПОУ:38439980
Дата подання: 09 червня 2020 08:54
Вимога до замовника
Текст вимоги знаходиться в прикріпленому файлі
Скасована
Дата: 11 червня 2020 18:07
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2020-05-13-005137-b.c4
Статус:
Відхилено
Учасник: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ,ПРОФСПІЛКИ) "СВЯТОБОР Л", Код ЄДРПОУ:38439980
Дата подання: 22 червня 2020 10:42
Вимога до замовника
Текст вимоги знаходиться в прикріпленому файлі
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 червня 2020 10:29
Текст відповіді знаходиться в завантаженому до відповіді окремому файлі.
Номер вимоги: UA-2020-05-13-005137-b.c5
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Тепломодерн", Код ЄДРПОУ:41991001
Дата подання: 22 червня 2020 11:45
Вимога про усунення порушення
Товариство з обмеженою відповідальністю «Тепломодерн», яке є учасником закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі ЗОШ І-ІІ ст. в с. Єльне по вул. Жовтнева 54 Рокитнівського району Рівненської області», повідомляє, що Відділом освіти Рокитнівської районної державної адміністрації Рівненської області (далі – Замовник) були порушені права та законні інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Тепломодерн», у зв'язку з чим, подаємо цю вимогу на рішення Замовника щодо визнання переможцем закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі ЗОШ І-ІІ ст. в с. Єльне по вул. Жовтнева 54 Рокитнівського району Рівненської області» ФОП «БАСИЧ ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ» код в ЄДРПОУ / ІПН 2472305454 згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженого органу Відділу освіти Рокитнівської районної державної адміністрації Рівненської області №28 від 17 червня 2020 року.
Вважаємо, що таке рішення є незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Тепломодерн», оскільки тендерна пропозиція ФОП «БАСИЧ ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ» не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та додатків до нього, а саме:
• ФОП «БАСИЧ ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ» не надано додатку до аналогічного договору на виконання робіт №285 від 04.10.2018р., укладеного з Відділом освіти Рокитнівської РДА – кошторису, який вказаний у п.2.2. цього Договору. Крім того, згідно пункту 2.2. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен завантажити копію аналогічного договору (копії договорів), вказаного в довідці (форма 3) з Додатками, якщо такі Додатки зазначені в умовах Договору.
• Кошторисна документація ФОП «БАСИЧ ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ» не відповідає Додатку 2 Технічне завдання Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, саме: не передбачено виконання робіт, що вказані у пунктах 2 і 22 Технічного завдання;

п/п Найменування робіт і витрат Одиниця виміру Кількість Примітка
2 Розбирання лат [решетування] з дощок з прозорами 100м2 12,074
22 Улаштування каркасу підвісних стель "Армстронг" 100м2 горизонт.про е 1,0009
Об′єм робіт, передбачений у пункті 16 Технічного завдання «Улаштування покрівель шатрових із металочерепиці», не сходиться із тим, що запропонований ФОП «БАСИЧ ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ».
Також звертаємо вашу увагу на те, що при оцінці тендерної пропозиції розглядаються документи та файли, подані учасником до кінцевого строку подання пропозицій. Тому Замовник не повинен брати до уваги документи та файли, подані ФОП «БАСИЧ ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ» після проведення електронного аукціону: «Кошторис Єльне.pdf», «Відомість ресурсів Єльне.pdf», «Пояснення.jpg», які були завантажені в ЦБД Prozorro: 12.06.2020 17:29, оскільки Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено можливості учасника виправити невідповідності після проведення електронного аукціону в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, при проведенні процедури спрощеної закупівлі.
Отже, враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ФОП «БАСИЧ ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ» не відповідає умовам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додаткам до нього та підлягає відхиленню.
На підставі вищевикладеного, та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» вимагаємо:
- скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі ЗОШ І-ІІ ст. в с. Єльне по вул. Жовтнева 54 Рокитнівського району Рівненської області» ФОП «БАСИЧ ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ» код в ЄДРПОУ/ІПН 2472305454 згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженого органу Відділу освіти Рокитнівської районної державної адміністрації Рівненської області №28 від 17 червня 2020 року;
- відхилити тендерну пропозицію ФОП «БАСИЧ ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ» як таку, що не відповідає умовам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додаткам до нього.
Додатково повідомляємо, що у разі відхилення цієї вимоги зберігаємо за собою право звернутись до суду з метою захисту своїх прав та законних інтересів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 червня 2020 10:32
Текст відповіді завантажено в окремому файлі.

Документи

Документи подані скаржником

09 червня 2020 08:54
Вимога до замовника.pdf

Документи подані скаржником

22 червня 2020 10:42
Вимога.pdf

Документи

25 червня 2020 10:29
File.PDF

Документи

25 червня 2020 10:32
File0001.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2020 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "НИЧИПОРЧУК ОЛЕГ ІВАНОВИЧ" 700 000,00
UAH з ПДВ
700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БАСИЧ ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ" 763 817,00
UAH з ПДВ
763 817,00
UAH з ПДВ
Документи
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ,ПРОФСПІЛКИ) "СВЯТОБОР Л" 850 631,00
UAH з ПДВ
820 490,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Тепломодерн" 903 840,00
UAH з ПДВ
830 490,00
UAH з ПДВ
Документи
Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" 949 282,00
UAH з ПДВ
949 282,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОЛIССЯБУДСЕРВIС-ПОО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 1 066 818,35
UAH з ПДВ
1 066 818,35
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 червня 2020 16:24
тех.завдання.pdf
02 червня 2020 16:24
працівники_winscan_to_pdf.pdf
02 червня 2020 16:24
пропозиція_winscan_to_pdf.pdf
02 червня 2020 16:24
паспорт_winscan_to_pdf.pdf
02 червня 2020 16:24
договір єльно_winscan_to_pdf.pdf
02 червня 2020 16:24
довідки єльно_winscan_to_pdf.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 17:31
Електронний підпис
12 червня 2020 17:29
Пояснення.jpg
12 червня 2020 17:29
Кошторис Єльне.pdf
02 червня 2020 16:58
Електронний підпис
02 червня 2020 16:54
Пропозиція.pdf
02 червня 2020 16:54
Проект договору.pdf
02 червня 2020 16:54
Технічне завдання.pdf
02 червня 2020 16:54
Кошторис.pdf

Публічні документи

02 червня 2020 15:09
Електронний підпис
02 червня 2020 15:07
Довідка повноваження.pdf
02 червня 2020 15:07
Технічне завдання.pdf
02 червня 2020 15:07
Копія Статут.pdf
02 червня 2020 15:07
Копія витяг з реєстру.pdf
02 червня 2020 15:07
Довідка стаття 17.pdf
02 червня 2020 15:07
Лист відгук.pdf
02 червня 2020 15:07
Договірна ціна.pdf
02 червня 2020 15:07
Локальний кошторис.pdf

Публічні документи

02 червня 2020 16:57
Електронний підпис
02 червня 2020 16:56
цінова пропозиція.pdf
02 червня 2020 16:56
лист-пояснення.pdf
02 червня 2020 16:56
технічне завдання.pdf
02 червня 2020 16:56
Дозвіл субпідрядника.pdf
02 червня 2020 16:56
Дозвола.pdf
02 червня 2020 16:56
Ліцензія.pdf
02 червня 2020 16:56
проект договору.pdf
02 червня 2020 16:56
копія балансу.pdf
02 червня 2020 16:56
статут.pdf
02 червня 2020 16:56
свідоцтво ПДВ.pdf
02 червня 2020 16:56
витяг.pdf
02 червня 2020 16:56
сканкопія паспорта.pdf
02 червня 2020 16:56
платіжне доручення.pdf
02 червня 2020 16:56
КБ2_ КБ3 ЛНТУ.pdf
02 червня 2020 16:56
Відгук Луцький НТУ.pdf
02 червня 2020 16:56
договір ЛНТУ.pdf
02 червня 2020 16:56
штатний розпис.pdf

Публічні документи

25 травня 2020 15:38
Електронний підпис
25 травня 2020 15:37
Статут.pdf
25 травня 2020 15:37
Цінова пропозиція.pdf
25 травня 2020 15:37
Ліцензія _дозволи.pdf
25 травня 2020 15:37
проект договору.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "НИЧИПОРЧУК ОЛЕГ ІВАНОВИЧ"

ФОП "БАСИЧ ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ"

ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ,ПРОФСПІЛКИ) "СВЯТОБОР Л"

ТОВ "Тепломодерн"

Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"

ТОВ "ПОЛIССЯБУДСЕРВIС-ПОО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "НИЧИПОРЧУК ОЛЕГ ІВАНОВИЧ"
#3013200890
Рішення скасоване 700 000,00
UAH з ПДВ
11 червня 2020 18:07
ФОП "НИЧИПОРЧУК ОЛЕГ ІВАНОВИЧ"
#3013200890
Відхилено 700 000,00
UAH з ПДВ
11 червня 2020 18:12
ФОП "БАСИЧ ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ"
#2472305454
Переможець 763 817,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 13:47

Документи

04 червня 2020 16:27
Електронний підпис
04 червня 2020 16:26
File.PDF

Документи

11 червня 2020 18:12
Електронний підпис
11 червня 2020 18:11
File (2).PDF

Документи

18 червня 2020 13:47
Електронний підпис
18 червня 2020 13:45
File0001.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2020 13:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БАСИЧ ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ"
#2472305454
763 817,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 червня 2020 13:47
Електронний підпис
18 червня 2020 13:45
File0001.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 08:40
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2020 12:27
File0002.PDF зміни до договору
28 вересня 2020 12:26
Електронний підпис укладений
28 червня 2020 14:13
File0003.PDF укладений
26 червня 2020 15:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строки виконання робіт до 31.10.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 169
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 763 817,00
UAH